Mitä hyvää sinulla on elämässäsi?
Kirjoitellaan tänne mitä hyvää meillä on elämässä, muut voi sitten peukuttaa.
Minulla on aivan ihanat lapset, miesystävä tai tapailu kumppani niin hyvin tulilla, että hänestäkin tulee hyvää mieltä. Viikonlopun työt valmiiksi tehtynä ja viikonlopun ruuat ostettuna. Nyt ajattelin henkäistä vähän ja lukea me naiset-lehteä sohvalla.
Kommentit (20)
Perhe. Paljoa muuta ei olekaan, mutta olen onnellinen perheestäni.
Mulla kans manga, mutta scanlationeina eikä kirjoina (?)
Total turn-offina oleminen
Toisinaan känni
Se että joskus ei vituta. m56
Periaatteessa kaikki on hyvin (on oma asunto, työ, mies, lapset, ystäviä ja fyys. terveys kunnossa), mutta olen onneton ja tyytymätön kaikkeen. Mutta ehdottomasti parhaimpia asioita elämässäni on koirani. Vaikka masentaa, niin koira piristää aina.
Riisi on riisinkeittimessä valmista. Salaatti on tehty ja pöytä katettu nätisti. Hapanimeläporsas saa porista vielä 5 min.
Illemmalla avataan pullo viiniä ja katsotaan jokin elokuva. Mukava mennä illalla vähintään nukkumaan puhtaisiin lakanoihin.
Elämä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan känni
Mikä juttu tuo total turn offina olo on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan känni
Mikä juttu tuo total turn offina olo on?
Ap
En tahtoisi olla sellainen teennäinen kuvatus, joka on turn-on ainakin palstalaisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tervettä lasta <3
minulla on myös 2 tervettä lasta.
Ap
Seksikäs vaimo, mielekäs työ, terveet aikuiset lapset, jotka myös työelämässä, kolme lastenlasta, talous kunnossa, tukka on hyvin, kello näkyy, terveyttä riittävästi, urheilu ja kotiasiatkin kiinnostaa.
Olen terve ja hyväkuntoinen. Minulla on ihastuttava vaimo, sekä paljon hyviä ystäviä. Pidän hyväpalkaisesta työstäni ja omaisuutta on kertynyt niin paljon, ettei välttämättä enää edes töitä tarvitsisi tehdä. Minulla on kivoja harrastuksia ja mahdollisuus toteuttaa haaveitani.
Minulla on elämässäni riittävästi hyvää; pari suhdetta!
Olen jokseenkin positiivinen, vaikka kaikki elämän palikat eivät ole vielä kohdallaan. Onnellinen möllöttäjä, sanoisin.
Koko perhe on terve ja kaikilla, lapsillakin, on hyvä koulutus.
Mistään ei ole puutetta. On kaunis omakotitalo, autot uudehkoja, lemmikkieläimet mukavia, on mieleiset harrastukset jne.
Nyt vielä kirsikkana kakun päällä: sain tällä viikolla 2 työhaastattelukutsua. Jackpot voi irrota toisesta noista tai miksei kummastakin 😄.
Suhteellisen hyvä terveys ja kumppani.
Eikö teillä ole hyviä asioita elämässä?