Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Huonot käytöstavat on se joka minut ajaa karkuun vaikka mies muuten olisi miten ihana. Esim. hirveä ras ismi, tyh myys, elämäm kolu jne. En ole suva kki, mutta työperäinen maa hanmuu tto on mielestäni ihan hyväksyttävää. Moni suomalainenkin menee ulkomaille töihin. Mutta jos mies ilmoittaa että kaikki ulk kikset ovat persee stä ja pitäisi tap paa ja am pua kuuhun, niin ei kiitos.
Muuten kiva mies, mutta...
Keskustelutaidottomuus. Jos huomaa jonkun asian suhteen että mies ei osaa keskustella, niin ei parisuhteesta mitään tule. Hyvin rasittava piirre kaikissa ihmisissä. En edes harkitse tuollaista ihmistä rinnalleni, jos keskustelutaitoja ei ole.
Oli se keskustelutaidottomuus sitten besserwisseröintiä, hirveä väittelyn hinku joka aiheesta, muiden nöyryyttämistä, sulkeutumista ja mykkäkoulua tai mitä tahansa, niin ei.
Ei enää ikinä.
Enkä ymmärrä miksi nuo ihmiset eivät opettele keskustelemaan.
Yksi kaverimies jonka olen tuntenut kohta 20 vuotta on tuollainen mykkäkouluileva simpukka. Ihmettelee vain että miksi kaikki naiset huutavat ja räkyttävät koko ajan joka asiasta. Kun itse seuraan noita tilanteita vierestä tai kuulen toiselta osapuolelta hänen versionsa (hän kertoo usein kysymättä, yksi tuon miehen eksä oli hyvä ystäväni lapsesta asti ja nykyinenkin ystäväni), niin se poikkeaa hyyyyyyyyyvin paljon tuon miehen kertomasta. Ja kun joskus olen miehelle koettanut ihan asiallisesti selittää että ei se nainen turhaan nyt huuda, siihen on syynä tämä ______, niin mies suuttuu minulle ja aloittaa mykkäkoulun MINUA kohtaan, kun minä kehtasin arvostella ja haukkua häntä. Hän kääntää kaiken noin päin, joten ei ihme että naisilla menee hermot häneen... Yritin siis vain avata syytä siihen miksi naisella on hermot kireällä, ja se oli todella suuri loukkaus miestä kohtaan.
Hän mököttää kun mököttää, ja vasta sitten kun toinen on kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vaihtaa aihetta, tuo simpukka avautuu ja on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän on monta kertaa tehnyt minua kohtaan tuon että aloittaa vain mykkäkoulun, joka loppuu siihen kun joskus taas otan yhteyttä ihan eri aiheen tiimoilta. Viimeksi tuo mies suuttui siitä kun sanoin että ehkä hänen naisensa ei jaksa yksin hoitaa vauvaa/lasta, kaipaisi siihen joskus miehensäkin tukea. Mies sanoi että hän kyllä syöttää ja juottaa ja vaihtaa vaipan, joten ei sitä pitäisi valittaa. Vastasin että ehkä nainen haluaa että tuo mies olisi hänelle hyvä puoliso ja lapselle isä, ei pelkkä lapsenvahti. Että hänen pitäisi välillä ottaa huomioon mitä naiselleen kuuluu ja miten hän jaksaa (lapsen kanssa oli todella rankkaa kun se on vakavasti sairas), eikä pelkästään valittaa minulle että "taas tuo akka huutaa turhasta", kun ei se nainen todellakaan huuda turhasta, vaan väsymystään. Ja mies ei mene lähellekään, tiuskii vain että mikä vuttu nyt taas on. Ja tuo mies siis suuttui minulle syyskuussa. Ei vastannut enää mitään. Antaapa olla, minä en tuollaista kaveria kaipaa :D
Ja jos jokaisessa naisessaan on tuo sama vika että "huutavat joka asiasta aivan turhaan", niin kannattaisi varmaankin miettiä että onko siihen joku syy esim. itsessä, eikä se vika olekaan niissä naisissa...
Mutta jos miehestä paljastuisi tuollainen piirre, se olisi saman tien baibai.
Samoin alkoholismi, tupakointi, lihavuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.
Kuten sanoin, valehtelu ei ole hyvä asia, MUTTA - pieni laskutoimitus....
Sanoit, että: "Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi."
Jos oletetaan antamiesi tietojen perusteella, että mies oli vähintään siis 181 cm (="yli 180 cm") ja sinä 173 cm, niin 181 cm-10 cm = 171 cm, joten teillä on siis 2 cm:n pituusero, joka ei vielä ole "huomattava", kuten väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
No musta siinä ei oo mitään vikaa että 25-vuotias mies asuu vielä kotona. 25 on tosi nuori. Jos tyyppi on muuten ihana ja poikaystävämateriaalia niin en mä siksi sitä hylkäisi että se asuu kotona. Mutta kai tää on mielipidejuttu.
Kyllä siinä on vikaa ja paljonkin. Löytyykö sinun kotoasi paapottava 25-vuotias poika? Kun se totuus nyt vain on, että niille peräkammarinpojille tuodaan ruoka nenän eteen ja pestään pyykit, mitään heidän ei tarvitse tehdä. Ei osallistua kotitöihin eikä edes osallistua kuluihin, vaikka käyvät töissä. Tää on nähty niin monta kertaa. Oltiin viimeksi kaveriporukalla ulkomailla ja mukana oli kaksi tämmöistä vielä kotona asuvaa 26-vuotiasta "miestä". Kumpikaan ei osallistunut millään lailla yhteisten tilojen siivoukseen, yhteisen aamupalan laittoon, tiskaukseen.. "No kun ei meidän tarvi kotona mitään tehdä". Minä sanoin, et ootte aikusia ihmisiä ja teidän pitäis osata tehä nää asiat oma-alotteisesti kenenkään käskemättä, mut ei.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi
2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia
5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)
6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43
Ja mä tapailin naista joka lähti jopa töihin suoraan "sängystä" ihan pokkana ilman suihkua tai edes alapesua. Ei kyllä tapailtu kauaa, koska nainen olisi halunnut jutusta vakavampaakin kuin pelkkää seksiä ja mulle tuollainen nainen on tosiaan vain panosuhde.
Sain tietää, että tapailemani mies on teininä tappanut teinitytön. Paljain käsin. Juttu oli aikoinaan suuresti esillä. Mies oli vaihtanut nimensä ja paikkakunnan ja opiskellut insinööriksi. Hän vaikutti alkuun tosi mukavalta, mutta jotenkin omahyväiseltä. Hänen taustansa tiesi sattumalta työkaverini, johon törmättiin baarissa. Lopetin tapailun heti ja oksensin ja tärisin monta tuntia. Jälkeen päin on kylmännyt muistella, että sama mies luonnehti itseään sanoin 'kiltti ja kunnollinen'!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.
Sanoit, että: "Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi."
Jos oletetaan antamiesi tietojen perusteella, että mies oli vähintään siis 181 cm (="yli 180 cm") ja sinä 173 cm, niin 181 cm-10 cm = 171 cm, joten teillä on siis 2 cm:n pituusero, joka ei vielä ole "huomattava", kuten väität.
Niin, olisihan tuolle tietty kannattanut antaa hiukan kuitenkin palautetta asiasta :)
Tapailin hetken sellaista todella komeaa ja hauskaa norjalaista miestä. Tulimme hyvin juttuun, oli kivaa. Sitten käytös muuttui jollain lailla ylimieliseksi, hän kuvitteli esim että minä jätän tekemiseni kesken jos hän vähän laittaa viestiä. Se tuntui ahdistavalta ja ällöttävältä, joten en ole häntä halunnut enää tavata. Hän kyllä laittaa edelleen viestiä, vaikka olen yrittänyt sanoa ettei minua enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää, että tapailemani mies on teininä tappanut teinitytön. Paljain käsin. Juttu oli aikoinaan suuresti esillä. Mies oli vaihtanut nimensä ja paikkakunnan ja opiskellut insinööriksi. Hän vaikutti alkuun tosi mukavalta, mutta jotenkin omahyväiseltä. Hänen taustansa tiesi sattumalta työkaverini, johon törmättiin baarissa. Lopetin tapailun heti ja oksensin ja tärisin monta tuntia. Jälkeen päin on kylmännyt muistella, että sama mies luonnehti itseään sanoin 'kiltti ja kunnollinen'!!!!
Taidan tietää tapauksen, kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sekoitat nyt ainakin kahden eri kirjoittajan jutut toisiinsa. Terv. Se 173 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43
Ja mä tapailin naista joka lähti jopa töihin suoraan "sängystä" ihan pokkana ilman suihkua tai edes alapesua. Ei kyllä tapailtu kauaa, koska nainen olisi halunnut jutusta vakavampaakin kuin pelkkää seksiä ja mulle tuollainen nainen on tosiaan vain panosuhde.
Oho, jäi sitten se tärkein sana veke eli siis jopa kondomittoman seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Häneltä jos olisit kysynyt, että eihän sulla ole mitään luurankoja kaapissa. Niin vastaus olisi ollut jotain "ei ne kaapissa oo".
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Mistä te siis tiedätte, että nämä eivät käy välillä kotona peseytymässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää tapauksen, kerro lisää!
Jos tämä on se ketä ajattelen, mun sisko oli tän tyypin kanssa samassa koulussa. Kukaan ei asiasta tiennyt tai puhunut. Jäätävää että mu rhaaja elää ihan normaalia elämää kun taas uh ri on jo kohta 20 vuotta mullan alla. Tää on mun pahin painajainen deittailussa... kuka tahansa voi olla sisältä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miten monen mielestä on ihan normaalia ja OK, että 25-vuotias asuu äidin kanssa :DDD Sitä kutsutaan itsenäistymiseksi, kun lähdetään äidin ja/tai isän nurkista omaan kotiin, oli se sitten kämäinen yksiö tai mikä tahansa. Ja jos halua itsenäistymiseen ei herää viimeistään 18-vuotiaana, niin on kyllä päässä vikaa. (Halu ei tarkoita sitä, että 18-vuotiaana täytyy häipyä omilleen.)
Itselläni se halu heräsi noin 15-vuotiaana, kun kaipasin omaa rauhaa ja vapautta.
Itse asiassa Suomi on siitä poikkeuksellinen maa että täällä noin voi tehdä, heittäytyä tukien varaan elämään mukamas omillaan. Esim. Briteissä ihan normaalia että nuoret pariskunnat elävät jomman kumman vanhemoien luona säästääkseen käsirahaa omaa asuntoa varten. Nämä valtion siipeilijät sitten hehkuttavat miten ollaan niin omillaan elelty...
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse sama ihminen kuin teininä? Etkö itse tehnyt teininä mitään virheitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Mistä te siis tiedätte, että nämä eivät käy välillä kotona peseytymässä?
Tämä. Miehen kylppärin pesuaine-, hiustuote- ja voidearsenaali tuskin vastaa sitä, johon itse olen tottunut, joten todellakin käyn kotonani suihkussa ennen töihin menoa. Etenkin kun olen asiakaspalvelutyössä, sillä on merkitystä. Muutenkin on kivempi saada edes hetki omaa rauhaa siinä välissä.
Hirvitti, että tässä voi joutua tulevan poliitikon puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ego ilmeisimmin ei kestä pituuseroa tähän suuntaan. Minulla on todella hyvä mies, joka on hiukan lyhyempi kuin minä, ja minun itsetuntoni kyllä kestää sen.
No ei siinä itsetunnosta ole kysymys, höpö höpö. Mieltymyksistä on. Osa meistä tykkää, että mies on pitempi kuin itse on, minä kuulun niihin. Vaikka hoikka olenkin ja vain 162 senttinen, niin tunnen itseni jättiläiseksi, jos vaikkapa tanssin lyhyen miehen kanssa.
Tunnet itsesi jättiläiseksi etkä halua tuntea itseäsi jättiläiseksi. Eikö tuo nimenomaan ole itsetunto-ongelma? Jos olisit sinut kokosi kanssa, ei miehen tarvitsisi isoudellaan buustata sun itsetuntoa
ohis
Voi hyvänen aika, varaa itsellesi aika terapiaan, että opit hyväksymään itsesi. Ei sinun mittasi kasva, vaikka kuinka rumasti arvostelet muita.
Ohis