Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2040)

Vierailija
1961/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläistä ääliötä kukaan selväpäinen arjessa kestäisi. Kaikille parempi, että sinkkuna pysyn

Mäkin vaan nukun ja käyn töissä. En tiedä onko mulla mitään annettavaa suhteeseen. 

Vierailija
1962/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa olla itsekseen. Ei tarvitse ajatella koko aikaa mitä toinen haluaa, naiset ovat muutenkin arvaamattomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiehet ovat kollektiivisesti erinäisistä syistä paljastaneet minulle todellisen luontonsa vuosien aikana, ja ei kiitos. Menen ennemmin vaikka kuinka huonoon suhteeseen ja orjuuteen ulkomaille kuin suomalaisen kanssa yhteen. 

Huom. eurooppalaisen kanssa. 

Vierailija
1964/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun olen ryhtynyt suhteeseen, joko saan väkivaltaa (huom näitä on eri muotoja), tai toinen valehtelee, manipuloi, tai jotain muuta, jolloin muka on suhde, mutta aika paljastaa että toinen vain esittää. 

Ja juu, käyn terapiassa. 

Vierailija
1965/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa olla itsekseen. Ei tarvitse ajatella koko aikaa mitä toinen haluaa, naiset ovat muutenkin arvaamattomia. 

Naiset? Monet miehet ovat arvaamattomampia. 

Vierailija
1966/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

On kyllä törkeää.

Onko? En pitänyt törkeänä. Kyllä nainen saa haluta sitä mikä tuntuu hyvältä. Minulla ei sitä ollut.

Olen tuo edellinen kommentoija, ja olen itsekin mies. Minusta on törkeää murentaa toisen itsetuntoa tuollaisilla tölväisyillä. Sinäkin annoit tuon syyksi sille, miksi et seurustele, vaikka jollekin toiselle saattaisit kelvata pienine muninesi ihan hyvin.

Ehkä. Otin tuon naisten yleisenä toivomuksena ja tajusin tuossa hetkessä, että suurimmalle

Jos yksi ihminen sanoo noin, se ei tarkoita että kaikki sanovat samoin. 

Vierailija
1967/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt, kalju, pulska, köyhä ja pienipeniksinen, siis kukaan ei huoli. Rikkaaseen samanlaiseen "rakastuisi" monikin.

Useimmat välittävät jos olet hauska, mukava, osaat keskustella ja ennenkaikkea, miehenä olet turvallinen. 

Vierailija
1968/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali nainen. Kiihotun helposti naisisista, mutta miesvartalo ei kiihota. Joskus harvoin tulee vastaan joku "alfauros" (nuori, komea, pitkä, urheilullinen) mutta se ei riitä. Miehen täytyy olla luonteeltaan alistuva (sub), koska minä olen domina. Kiinnostuin näistä fetisseistä jo 18-vuotiaana. Ensimmäinen poikaystävä oli minulle hyvä harjoituskappale. Hän ei saanut traumoja, mutta sai hyvät sessiot.  :D

Vierailija
1969/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset solvaa homovastaisella sanalla. En kykene avaamaan keskustelua ja ylläpitämään keskustelua naisen kanssa sillä tavalla että se johtaisi seurustelusuhteeseen. Olen beckin masennuskyselyn mukaan masentunut. 

Vierailija
1970/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.fifty-fifty jako käy avioerossa mutta ruokakulut fifty-fifty jako ekoilla deiteillä ei käy joten ei akka jatkoon!

2.rikkinäinen puhelin eli paljastuu että nainen on onnettomassa suhteessa ja hän tarvii salarakkaan jonka kanssa peuhata tovin ja sitten mennään miehelle kertomaan kuinka onneton on tai haluaa eron!. en arvosta joten treffikumppani vaihtoon!

3. ovimatto/kaaoksen kutsuja eli terapeuttia etsivä nainen joka juuri eronnut miehestä joka on aiheuttanut kaaosta olemalla selvinpäin maailman ihanin -tyyppi ja ummikko nainen ihmettelee miksi 5 kerran peräkkäin ajautunut kaaoksen kutsujaksi. ei jatkoon

Vierailija
1971/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, koska kahdessa pitkässä suhteessa mies petti.

Olin molempiin rakastunut. Minun sydämeni on näiden jäljiltä särkynyt.

Seurustelu tuntuu mahdottoman kaukaiselta ajatukselta, koska en luota enää ihmisiin.

Vierailija
1972/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä aina eri tytön kanssa, siksi on rehellistä olla seurustelematta.

Vierailija
1973/2040 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele sillä olenhan Munkki.

Vierailija
1974/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti ole koskaan edes seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ns vie ja minä vikisen. Toki nuorudessa olin järjettömän rakastunut koska sain (muutamaksi vuodeksi) hänet kenet halusin. Valitettavasti se päättyi hänen toimesta. 

Olen aina halunnut sellaisen miehen joka ottaisi parisuhteen etenemisedtä ja kehityksestäkin ohjat käsiinsä ja käyttäytyisi fiksusti, sivistyneesti, aikuismaisesti, jolle naisystävä ja parisuhde on mahdollisuus, ei uhka. Miehen jolla on haaveita ja tavoitteita ja niihin kuuluu elämänkumppani. Miehen jolla sydän ja kyky ajatella asioota toisen näkökulmasta. Sellainen joka antaa kumppanin olla se mikä hän on eikä pyri muuttamaan ja pitää naistaan kauniina vaikkei mikän missi olekaan, sellainen mies joka arvostaa naisessa älykkyyttä, sitoutuneisuutta, luotettavuuta, uskollisuutta jne. Sellaisen jolle parisuhteessa ollessa puhutaan me muodossa, eikä ain

Voi hyvänen aika, ymmärrän toki, että nykypäivänä monilla on luetun ymmärtämisen kanssa haasteita. Se loistaa tässäkin kommentissa.

Vierailija
1975/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa seurustelukumppanissa on ollut hyviäkin puolia, mutta kun summaan taaksepäin 40 vuotista parisuhdehistoriaani niin kyllä muutama negatiivinen asia nousee ihan heittämällä kärkeen. Miesten syvääluotaava (jopa tahdosta riippumaton) itsekeskeisyys ja kyvyttömyys ymmärtää ja ottaa huomioon kumppanin tunteita ja tahtotilaa edes joskus, kuin myös jossain määrin se että muut asiat, harradtukset, ystävät ja sukulaiset menee tärkeysjärjestyksessä etusijalle ja oma kumppani (jonka ovat itse halunneet) katsotaan itsestäänselvyydeksi ja hän saa jäädä tuon tuostakin toiseksi tai kolmanneksi millon millekin.

Edellä kuvattuja piirteitä oli niin +parikymppisellä "nuoruudenrakkaallani" kuin lähempänä viittäkymppiä huitelevalla seurustelukumppanillani. Ja suurimmalla osalla siltä väliltä, osan kanssa en ehtinyt tutustua niin pitkälle että tuo piirre olisi voinut edes tulla esille. 

En jaksa tätä enää, olisi kiva löytää joku  loppuelämän kumppani mutta en etsi, niin eihän kukaan edes tiedä että olen vapaa. 

Vierailija
1976/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ajattelin, että jos löytyy yksikin edes suunnilleen täyspäinen mies, joka tekee selkeän aloitteen, niin sitten voin ehkä. Olin aina ollut itse se aloitteellisempi ja suhteiden "kantaja". Eipä ole ketään kuulunut eikä näkynyt, kohta vuosikymmen mennyt. Asia ymmärretty. 😆

Vierailija
1977/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin vaikea löytää naista joka hyväksyy kilpaulostusharrastukseni tai suostuu harrastamaan sitä kanssani.

Ootko koklannu Rate my poo saittii.

Vierailija
1978/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi kiva löytää joku  loppuelämän kumppani mutta en etsi, niin eihän kukaan edes tiedä että olen vapaa."

Tämä

Vierailija
1979/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella. Saan seksiä kun haluan ja läheisyyttä kun haluan mutten ole tilivelvollinen kenellekkään. N27

Et saa. Nainen ei koskaan saa seksiä halutessaan ja mies on aina naiselle valtava riski.

Vierailija
1980/2040 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan seksiä aina eri tytön kanssa, siksi on rehellistä olla seurustelematta.

Oletko alaikäisiin sekaantuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi