Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1701/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän puoleeni vain kusipäänarsisteja.

Vierailija
1702/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua näyttäytyä seurassani. Lyhyt, lihava, kalju ja onnun.  Ja pienehkö muna vaikuttaa myös, köyhyyskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua näyttäytyä seurassani. Lyhyt, lihava, kalju ja onnun.  Ja pienehkö muna vaikuttaa myös, köyhyyskin

Huumorintaju on kuitenkin plussaa sulle 😁

Vierailija
1704/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vielä kymmenen vuotta sitten parisuhteet muodostuivat oikeilla pariutumisriiteillä ja ihmisten soidinmenoilla. Nykyään tuo tinderi muistuttaa poroerottolua.

Vierailija
1705/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa parisuhteen, moni taas ei. Ehkä olisi aika todeta, että monet meistä ei todellisuudessa edes kaipaa suhdetta. Vaikka kuinka Tinderöidään tms.

Itsellä on ihan tarpeeksi kokemusta parisuhteesta ja avioliitosta. Tykkään nykyään olla itsekseni, tapani ovat jo aika pinttyneet, enkä jaksaisi sovitella niitä yhteen kenenkään kanssa, joka yrittää muuttaa minut joka käänteessä. Painotan kuitenkin sitä, etteivät mun tavat ole nyt mitään täysin absurdeja. Kuitenkin suhteeseen monet menee sillä mielellä että toisen pitäisi muuttaa omia rutiineja. On vaikeata antaa toisen olla rauhassa oma itsensä. Ilman ystäviäni elämä olisi tietty tosi tyhjää.

Hyvä on jokaisen meistä myös pärjätä yksin.

Vierailija
1706/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa seurustelemaan, jos kerrot mistä 171/93kg 48v nainen löytää mukavan kumppanin.

Vierailija
1707/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saa sitä ketä rakastan (edelleen) ja kaipaan, en voi olla muidenkaan kanssa.

T. Yksiavioinen nii henkisesti kuin fyysisestikin.

Vierailija
1708/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi luku on todennäköisesti täynnä.

En alkaisi parisuhteeseen vain sen takia että olisi joku.

Jos vastaan tulisi nainen joka jollain tavalla toisi lisäarvoa elämääni, voisin harkita. Tämän täytyy tietenkin olla molemminpuolista.

Jonkunlainen sielunkumppani siis.

M38

Vierailija
1709/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen naimisissa. Tosin mieheltäni en saa sitä mitä tarvitsen, siksi salarakas ollut jo kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
1710/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ketju" saako siivota silloin kun itse haluaa?"

Vierailija
1711/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin kyllä rahalle parempaakin käyttöä

Vierailija
1712/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin osuu kiinnostava nainen kohdalle ja sitten kun osuu, niin eivät halua mun kanssa lähteä treffeille joten ala siinä sitten seurustelemaan.

Vierailija
1713/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on niin vaikeita. Haluisin kokea sielujen yhteyttä mutta miehet ei tajua sielustani mitään. Yrittävät kyllä, ei se siitä ole kiinni mutta ovat kai liian putkiaivoja kaivatakseen itse sellaista yhteyttä, mitä minä kaipaan. 

Monet miehet tinderissä eivät ole kovin syvällisiä, mutta olen itse kirjoittanut profiiliini pitäväni hengellisyydestä ja kyllä sieltä aina välillä löytyy muita samanlaisia :)

1714/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kiitos, eikähän lähdetä sitten treffeille, oi kaunis kedon kukkanen!

Melkein tekisi mieli suostua

Hienoa, tuo olisi tosi mukavaa, koska siitä voisi syntyä vuosituhannen rakkaustarina ja muistoja, jotka eivät ikinä haalistu! Ja koska vaikutit tosi kauniilta ja fiksun viehkeältä neidolta! Lisäksi minulla oli yksi pullo punaviiniä juomatta, jonka voisi juoda mökillä takkatulen loimussa seesteisenä kesäiltana punertavanhekuisen taivaanrannan alla joutsenten noustessa lentoon kullankimalteisesta rantavedestä!

Vierailija
1715/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan modet nauttivat siitä ainoasta vallastaan ja käyttävät sitä ahkerasti, jos kaikki eivät ole samaa mieltä.

Vierailija
1716/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 20-25 keskityin opiskeluun ja ikävuodet 25-35 työhön. Se on tuottanut hyviä tuloksia. Se tarkoitti kuitenkin sitä, että halunnut parisuhdetta jarruksi ja sekoittamaan tavoitteitani. Nyt olen jo liian vanha luopumaan rutiineistani ja tekemään kompromisseja, joita seurustelu vaatisi.

Vierailija
1717/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia miehiä on todella vähän.

Vierailija
1718/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en huoli heitä, jotka muiden mielestä olisivat minulle sopivia. En myöskään huolisi ketään, joka on samanlaisessa elämäntilanteessa, kuin minä. Eli ensin oma elämä kuntoon ja aktiiviseksi. Sitten on ehkä mahdollisuuksia heihin, jotka minuakin kiinnostavat.

Vierailija
1719/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vailla työtä jonkin aikaa yrityksistä huolimatta. Keskustelu katkeaa kuin seinään sen jälkeen, kun minulta kysytään: "mitä teet työksesi?"

Yleensä tämä on ensimmäinen kysymys mikä esitetään.

Vierailija
1720/2052 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi se, ettei se työpaikkakaan mitään takaa rakkausrintamalla. Ei myöskään pituus. Ei tarvitse löytää mitään syitä. Ihmiset ja elämät on vaan erilaisia.