Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Seurustelen heti, kun löydän keski-ikäisen sinkkunaisen, jolla on oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Tällainen feminiininen kaunokainen olisi eteerinen unelma kuin kedon kaunein kukkanen! Olisi miellyttävän viehkeää, jos neidon uhkean upea povi riippuisi vaikkapa navassa asti ja nämä hyvin suuret rinnat saisivat olla myös mukavan suonikkaat ja raskausarpiset. Ikää voisi olla n. 36-46 vuotta tällä kauniilla eritttäin povekkaalla enkelillä!
Lisäksi voisi olla kiltti, fiksu ja vähän höpsö välillä, koska itse olen kanssa noita kaikkia. Mutta kiitos ei taistelukoirille, tatuoinneille, lävistyksille ja tupakoinnille. Ja jos vähän nörtti olisi kuten punasteleva kirjastonhoitajatar hiljaisessa sivukirjastossa, jossa neitokaisen ainoana seurana olisi Reginalehdet tänä hikisenä keskikesän päivänä, jolloin neitokaisen todella suuret rintaliivit olisivat jo aika hikiset kuumuudesta! Niin sellainen olisi täydellinen nainen minulle!
Kuvailit juuri minua. Enpä tiennyt, että jollekin kelpaisi
No eiköhän lähdetä sitten treffeille, oi kedon kaunis kukkanen!
Olen valitettavasti kaksi vuotta liian nuori
olen pohtinut tätä kironnut tätä ja todennut että sekoan jos ei ole ketään kenen kans jakaa asioita
haluaisin seurustella mut jokin vaan takoo et mieti mieti
Minulla on useita epäonnistuneita suhteita. Eikä seksi kiinnosta. Olen liian tavallinen ja liian kiltti, en juo tai tupakoi, ei kukaan halua tällaista 42v ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Seurustelen heti, kun löydän keski-ikäisen sinkkunaisen, jolla on oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Tällainen feminiininen kaunokainen olisi eteerinen unelma kuin kedon kaunein kukkanen! Olisi miellyttävän viehkeää, jos neidon uhkean upea povi riippuisi vaikkapa navassa asti ja nämä hyvin suuret rinnat saisivat olla myös mukavan suonikkaat ja raskausarpiset. Ikää voisi olla n. 36-46 vuotta tällä kauniilla eritttäin povekkaalla enkelillä!
Lisäksi voisi olla kiltti, fiksu ja vähän höpsö välillä, koska itse olen kanssa noita kaikkia. Mutta kiitos ei taistelukoirille, tatuoinneille, lävistyksille ja tupakoinnille. Ja jos vähän nörtti olisi kuten punasteleva kirjastonhoitajatar hiljaisessa sivukirjastossa, jossa neitokaisen ainoana seurana olisi Reginalehdet tänä hikisenä keskikesän päivänä, jolloin neitokaisen todella suuret rintaliivit olisivat jo aika hikiset kuumuudesta! Niin sellainen olisi täydellinen nainen minulle!
No tiputin ikärajaa kahdella vuodella, niin että 34-vuotiaatkin käy! Kun muuten kuulostit tosi fiksulta ja viehkeältä varhaiskeski-ikäiseltä neitokaisella. Multa on kysytty Alkossa paperit vielä 39-vuotiaana, niin näytän kai aika nuorekkaalta, vaikka siitä on muutama vuosi kulunut. En muuten kauheasti juo, vaan ostin silloin tuliaisia kaverin mökille. Mutta joku romanttinen kynttiläillallinen punaviinin ja patongin kera voisi kyllä olla paikallaan!
Vierailija kirjoitti:
ei kehtaa kun oon naimisissa
Sama. En uskalla. Jäisin kuitenkin kiinni.
Koska minun BMI on 30,1. Nainen olen. Toki aion tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella. Saan seksiä kun haluan ja läheisyyttä kun haluan mutten ole tilivelvollinen kenellekkään. N27
Olet nuori tyttönen vielä. Odotas kun täytät 35, 40, 50. Loppuu seksin saanti rupsahtelusta johtuen kuin seinään, ellet kelpuuta 'tasosi' alempana olevia. Tosin tasosi on myös rupsahtanut olemattomiin. Vaikka ettehän te nuoret tätä ymmärrä saati hyväksy.
Höpsis. Ei tuon ikäisen tarvitse "rupsahtaa", vaikka toki vanheneminen jollain lailla näkyy, mutta hyvännäköinen voi olla silti. Ja miksi pitäisi ottaa 'tasonsa' alapuolella olevia, eihän tuossa ole mitään järkeä.
No todellakin näkyy, ja valtaosa nyt kuitenkin rupsahtaa enemmän tai vähemmän 40-50-vuotiaina.
Kenessä se näkyy? Minusta vanheneminen näkyy enemmän miehissä he kun eivät vaivaudu yleensä mitään tekemään ulkonäkönsä suhteen toisin kuin naiset. Eli tuo pitäisi kertoa miehille heitä se enemmän koskee emmekä me naiset ole sokeita you know!
Vierailija kirjoitti:
En halua seksiä.
Mulla syy taas on se, että haluan seksiä. Sitä ei mun kokemuksen mukaan parisuhteessa juurikaan saa, mutta sinkkuna ei ole mitään ongelmia, varsinkaan jos antaa naisen ymmärtää että parisuhde on mahdollinen, sitten kun nainen luulee, että kaupat on lyöty lukkoon ja seksi voi loppua niin vaihtoon vaan. Olen ollut tyytyväinen ratkaisuuni.
Sen takia en seurustele, koska yli 50 vuotiaitten miesten vuorovaikutustaidot ovat todella surkeat. Ei osata keskustella
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
No tiputin ikärajaa kahdella vuodella, niin että 34-vuotiaatkin käy! Kun muuten kuulostit tosi fiksulta ja viehkeältä varhaiskeski-ikäiseltä neitokaisella. Multa on kysytty Alkossa paperit vielä 39-vuotiaana, niin näytän kai aika nuorekkaalta, vaikka siitä on muutama vuosi kulunut. En muuten kauheasti juo, vaan ostin silloin tuliaisia kaverin mökille. Mutta joku romanttinen kynttiläillallinen punaviinin ja patongin kera voisi kyllä olla paikallaan!
Kiitos kehuista! Eli minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella. Saan seksiä kun haluan ja läheisyyttä kun haluan mutten ole tilivelvollinen kenellekkään. N27
Olet nuori tyttönen vielä. Odotas kun täytät 35, 40, 50. Loppuu seksin saanti rupsahtelusta johtuen kuin seinään, ellet kelpuuta 'tasosi' alempana olevia. Tosin tasosi on myös rupsahtanut olemattomiin. Vaikka ettehän te nuoret tätä ymmärrä saati hyväksy.
Höpsis. Ei tuon ikäisen tarvitse "rupsahtaa", vaikka toki vanheneminen jollain lailla näkyy, mutta hyvännäköinen voi olla silti. Ja miksi pitäisi ottaa 'tasonsa' alapuolella olevia, eihän tuossa ole mitään järkeä.
No todellakin näkyy, ja valtaosa nyt kuitenkin rupsahtaa enemmän tai vähemmän 40-50-vuotiaina.
Kenessä se näkyy? Minusta vanheneminen näkyy enemmän miehissä he kun eivät vaivaudu yleensä mitään tekemään ulkonäkönsä suhteen toisin kuin naiset. Eli tuo pitäisi kertoa miehille heitä se enemmän koskee emmekä me naiset ole sokeita you know!
Että pelkkä ulkonakö?
Ja minun pitäisi sinun takiasi muuttua joksikin mitä en ole?
Hohhoijjaa
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Kiitos kehuista! Eli minkä ikäinen olet?
Olen 43-vuotias ja ehkäpä ammattini pitää nuorekkaana, kun saa lasten kanssa toimia. Ja sen takia voi osa jutuistani ehkä olla vähän lapsellisia tai noloja. Mutta sinä kuulostat kyllä oikein kauniilta ja viehkeältä neidolta, jonka kaltaiseen haluaisin tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille ei kelpaa käytännössä mikään, jos et ole "pelastettava renttu".
Jos miehessä ei ole suuria vikoja, niin mikään ei riitä herättämään naisen kiinnostusta, ja jos et ole päihdekoukussa oleva ja/tai joku naisteniskijä, niin ei ole minkäänlaista mahdollisuutta tutustua naisiin.
Siis siksi, että itse ei voi lähestyä naisia missään missä käyt, eikä naiset lähesty miestä jota ei tarvitse pelastaa.
olen:
-pitkä
-maisteri
-vakityössä hyvällä palkalla
-raitis
-aina urheillut ja halunnut pitää itseni kunnossa
-harteikas/urheilullinen/miehenkokoinen, ilman että on lihava tms
-hiukset päässä
-ei tatuointeja (jos väliä)
-ei irtosuhde/biletystaustaa
-en käy baareissa
-en seuraa urheilua tai ole fanaattinen muiden urheilusta
-en suutu
-omia harrasteita löytyy
-osaan ja haluan kuunnella, ja puhua
-huumorintajuinen
-älykäs(jota ei saisi ääneen sanoa, mutta minkäs teet)
-haluaisi perheen
-en käy missään "poikien illoissa"
-huomioiva
-rauhallinen
-hyvätapainen
-hygienia kunnossa
Tiedostan tietenkin, että on absurdia listata asioita jotka teoriassa tekee miehestä sopivan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen, mutta tarkoitukseni onkin tuoda ilmi sitä, että miehen asemassa ei oikeasti oli mitään väliä vaikka "täyttäisi kaikki kriteerit", kun niitä kriteerejään ei pääse esittelemään kenellekään.
Parisuhdemarkkinat on kierot siksikin, että naiset ei tee aloitteita ja miehistä aloitteita tekee eniten tietyn tyyppiset miehet, samalla kun rauhalliset ja hyvätapaiset miehet eivät lähesty naisia juuri koskaan. Näin sitten naisille voi syntyä käsitys että "kaikki miehet on samanlaisia kusipäitä jotka ryyppää ja huutaa urheilulle" ja samalla on paljon täysin päinvastaisia miehiä, joita kukaan ei huomaa.
En käy baareissa, enkä halua naista joka käy baareissa -> siinä menee jo joku 90% tosielämän tilaisuuksista joissa ihmiset yleensä saattaa tutustua.
En koe tinderiä tms. omanani, en halua kilpailla kenenkään huomiosta tai olla yksi sadoista, vaan tutustua rauhassa yhteen ihmiseen kerrallaan.
En halua häiritä ketään esim salilla, kaupassa tai muualla arjessa, jokaisella pitää olla rauha harrastaa ilman että joku yrittää "iskeä". Enkä ole ikinä ollut mikään naisteniskijä -> "itsevarmuus" naisia kohtaan alussa ei ole huippu, naisethan tunnetusti tulkitsee kokeneen naistenmiehen jotenkin positiivisellä tavalla itsevarmaksi, vaikka kyse on vaan välinpitämättömyydestä pakkeja kohtaan.
Harrasteita, joissa tutustuisi naisiin on huonosti, on tietysti jotain kursseja yms, mutta niissä harvemmin on omanikäistä tai tapaista porukkaa ja vielä sinkkuina.
Joten olen vaan todennut, että asiat on miten on ja ei voi mitään, jos ei tuuri käy.
Samaan aikaan on tullut seurattua siskon elämää joka on taas täysin päinvastainen. Hän on jo vähän alkoholisoitunut, ei ole ikinä harrastanut liikuntaa, ylipainoinen, äksy luonne, itsekäs ja välinpitämätön, jättänyt kaikki koulut kesken, työtön ja ei juuri edes hygieniaan panosta.
Silti häntä lähestyy miehiä tasaisen tappavaan tahtiin ja uusia "seurustelukumppaneita" löytyy useampia vuodessa, jotka sitten päättyy useimmiten siihen että sisko kyllästyy tai pettää/jättää miehet, joista osa vielä vaikuttaa ihan hyviltä tyypeiltä mitä olen vähän tutustunut.
niin onko tässä menossa mitään järkeä miehen kannalta? Nainen saa olla mitä vaan ja silti riittää ehdokkaita, miehenä voit kehittää itseäsi äärettömyyksiin mutta millään ei ole mitään väliä, jos et itse lähesty naisia?
Sulla on täydellisen väärä käsitys siitä mitä naiset haluaa😲 mutta jos et käy ravintoloissa etkä halua ketään naista häiritä missään muuallakaan niin kyllä se sitten on niin että sinkuksi taidat jäädä.
Yksi ainoa neuvo KAIKILLE miehille ole luonnollinen ja juttele vaikka naapurin rouvalle tai kaupan kassalle tai kenelle tahansa naiselle iästä tai ulkonäöstä riippumatta, varatuille tai vapaille. Eli niin että VAAN keskustelet niin kuin ihminen toiselle ihmiselle ilman mitään taka-ajatuksia, Tarvitset vain harjoitusta naisten kanssa pelkkään keskusteluun rennosti niin ettet ota sitä liian vakavasti ja täysin ilman taka-ajatuksia. Tämä taitaa olla suomalaisten miesten yleinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pelkkä ulkonakö?
Ja minun pitäisi sinun takiasi muuttua joksikin mitä en ole?
Hohhoijjaa
Tämä oli vastaus tuolle vanhemmalle miehelle tuolla ylempänä. Teillä miehillähän se pelkkä naisten ulkonäkö on tärkein ei mikään muu ja jos olet täyttänyt sen 35 v. kuten pappa tuolla ylempänä meille naisille kertoo niin sitten ei enää kelvata kenellekään 😂 mutta pappa voisi katsoa peilistä ja kalenterista oman ikänsä ja miettiä kelpaisko nuorille naisille. Se on vaan että no no.
Ap, ei meidän yläasteella ainakaan seurustellut juuri kukaan. Lukiossakin vaan muutama. Hkistä olen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita epäonnistuneita suhteita. Eikä seksi kiinnosta. Olen liian tavallinen ja liian kiltti, en juo tai tupakoi, ei kukaan halua tällaista 42v ukkoa.
Voi kuule, nelikymppisiä naisia, jotka ei polta eikä juo, viettää rauhallista elämää eikä seksikään erityisesti kiinnosta, on pilvin pimein.
Olen (vasta sain tietää myöhemmin) ns high-functioning Asperger ja kaupan päälle ADD.
Kiitos vanhempieni ja eräitten muittenkin, C-PTSD, autoimmuuni- ja muita sairauksia.
Vaikka pitäisinkin luotettavan ja tutun ihmisen läheisyydestä, pysyvää ja turvallista suhdetta on vaikea löytää. Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.
Melkein tekisi mieli suostua