Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?

Vierailija
20.12.2018 |

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Kommentit (275)

Vierailija
121/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.

Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.

Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.

Vierailija
122/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttejä pelätään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.

T: Komea mies, ihminen, säkenöivän ulkonäkönsä uhri

Mutta komeat miehetkän ovat itserakkaita.

Vierailija
124/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se vanha "olen liian kaunis/komea, siksi minua ei lähestytä". Joo joo, tottakai!

Vierailija
125/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.

Ehkä tässä on jotain perää. Itsetuntoni laskee pohjamutiin, kun näen kauniin naisen. Luuppaan loppupäivän päässäni, että miten kaukana olen tuollaiselle kelpaamisesta, miten hyödyttömänä hän minut näkisi.

Vierailija
126/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
127/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Minuutissa tullut vastaus jossa haukutaan miehet, komppaa ap:n "kysymystä"

Mutta palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
128/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.

Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.

Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.

Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen? 

Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.

Vierailija
129/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.

No se johtuu siitä että kauniita ei uskolleta lähestyä.

Tässäkö se syy miksi naiset eivät lähesty miehiä?

Vierailija
130/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole suomessa tämän näköisiä

https://e0.pxfuel.com/wallpapers/887/304/desktop-wallpaper-monica-bellu…

Helsinki on täynnä nuoria kauniita ulcomaalaistaustaisia/mixed naisia, ja joukkoon mahtuu myös tuon tasoisia kaunottaria kyllä 

Vierailija
131/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelottava, mutta mitäpä minä lähestyisin ja ottaisin rumat rukkaset.

Vierailija
132/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen? 

Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.

harvaa miestä kiinnostaa sun taksasi kun olet pukeutunut minihameeseen.

Vierailija
133/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minulle on liian kaunis nainen pelottava. Huomaan vältteleväni liian kauniita kaikkialla, myös töissä. Jos ei ole pakko olla liian kauniiden naisten seurassa, niin en myöskään ole.

Vierailija
134/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.

Naiset ei lähesty miehiä, koska miehet ovat helpompia kuin naiset. Jos nainen lähestyy miestä, niin siitä miehestä ei tiedä oliko tosiaan kiinnostunut naisesta vai ei. Voi antaa kuitenkin naiselle mahdollisuuden hälläväliä asenteella tai seksin takia, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. Jos taas mies lähestyy naista, silloin on tosi kyseessä ja nainen on aina biologiltaan valikoivampi joten nainen antaa miehelle mahdollisuuden vain jos mies on tosiaan kiinnostava.

Vierailija
135/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisista miehistä on yhtäkkiä tullut todella rohkeita, jos selvinpäin uskalletaan lähestyä bikineissä olevia kauniita naisia jopa uimarannalla.

Vierailija
136/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huono lähestymään ketään ja tekemään tikusta asiaa. Ja sitten varsinkin todella kauniin kohdalla tulee fiilis, että pitäisi varsinkin olla jotain hyvää sanottavaa, koska se nainen saa todennäköisesti satoja lähestymisiä muutenkin, joten mitä ihmettä minä nyt sitten sanoisin, ettei tulisi kiusallista tilannetta. Eli jätän lähestymättä.

Vierailija
137/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harvaa miestä kiinnostaa sun taksasi kun olet pukeutunut minihameeseen.

Niin no, kieltämättä vähän sellainen meininki Suomessa on, että jos on laittautunut ja naisellinen, niin lähestyjät on jotain vanhempia business-miehiä pyytämässä veneelle :D Jos on nuori/nuorehko, niin jostain itäblokin maista, Venäjältä tai Euroopan ulkopuolelta. 

Vierailija
138/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei lähesty miehiä, koska miehet ovat helpompia kuin naiset. Jos nainen lähestyy miestä, niin siitä miehestä ei tiedä oliko tosiaan kiinnostunut naisesta vai ei. Voi antaa kuitenkin naiselle mahdollisuuden hälläväliä asenteella tai seksin takia, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. Jos taas mies lähestyy naista, silloin on tosi kyseessä ja nainen on aina biologiltaan valikoivampi joten nainen antaa miehelle mahdollisuuden vain jos mies on tosiaan kiinnostava.

Väärin. Naiset eivät lähesty miehiä, koska naisten ei tarvitse lähestyä miehiä. Nainen haluaa olla valitsevassa asemassa ja nähdä, että mies on valmis ottamaan riskin lähestymisestä. Naiset myös keskimäärin olettavat, että mies on tunteeton, eikä naisten jatkuvat torjumiset aiheuta miehessä mitään erityisen epämiellyttäviä tunteita. No jokainen mies tietää, että 1-2 rukkaset riittää siihen, että tuskin livelähestymisiä tarvitsee enää koskaan tehdä. Tosin Tinderin vuoksi tällaiset lähestymiset ovat muutoinkin jo melko harvinaisia.

Vierailija
139/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huono lähestymään ketään ja tekemään tikusta asiaa. Ja sitten varsinkin todella kauniin kohdalla tulee fiilis, että pitäisi varsinkin olla jotain hyvää sanottavaa, koska se nainen saa todennäköisesti satoja lähestymisiä muutenkin, joten mitä ihmettä minä nyt sitten sanoisin, ettei tulisi kiusallista tilannetta. Eli jätän lähestymättä.

Niin no tuon takia kaunis siskoni jäi yksin kun kukaan ei sitten lähestynyt. Lopulta hankki sitten miehen ulkomailta

Vierailija
140/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisista miehistä on yhtäkkiä tullut todella rohkeita, jos selvinpäin uskalletaan lähestyä bikineissä olevia kauniita naisia jopa uimarannalla.

Ne rannalla lähestyjät on järjestäen hyvännäköisiä, sosiaalisia ja maailmaa nähneitä. Ei mitään perusperttejä ulkonäöltään eivätkä myöskään luonteeltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan