Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.
Rumalle miehelle.
80% miehistä, ovat naisten mielestä alle keskiarvon, eli rumia tai rumahkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin että liian kauniita naisia ei uskalleta iskeä baarissa tms.
Kaverien kanssa kun oltiin bissellä, niin siellä oli naine joka oli äijien märkä uni. Päät kääntyili joka pöydässä. Se nainen tuli juttelee yhelle meidän kaverille niitä näitä. Nainen teki aloitteen. Se kysy vielä numeroakin, mutta kaveri ei antanu. Syy oli, että mitä toi nainen mussa näkee ja aivan liian kaunis minunlaiselle miehelle. Oltiin siinä sitten että asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.
Rumalle miehelle.
Ei pidä paikkaansa. Todellinen luku on 90-95%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumalle miehelle.
Sama pätee myös naisiin, 80% naisista on on rumia/rumahkoja ilman meikkiä, naiset vain voivat ehostaa ulkonäköään miehet eivät.
Jos ne oli kaikki varattuja ja halus naisiltaan pakoon pikkujouluihin. Silloin ei kiinnosta
Miehenä ymmärrän, että työpaikan pikkujouluissa pitää käyttäytyä asiallisesti. Mitään flirttiä ei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumalle miehelle.
Ja miehet tietää et näi suominainen heistä ajattelee. Siksi ei lähestytä. Päälle vielä meetoo. Ei uskalla. Pian syytettynä ahistelusta. Ruman miehen tekemänä siitä saa vielä kovemman tuomion...
Kaunis nainen miehellä on pirunmoinen riesa. Kaikki muut miehet yrittää koko ajan iskeä, joten joutuu hätistelemään niitä pois ja muutenkin vahtimaan. Tästä nousee naiselle sitäpaitsi neste päähän, etkä kohta kelpaa hänelle enää. SIksi suosittelen ennemmin tavallisen näköisiä mutta tervepäisiä, älykkäitä, naisellisia ja äidillisiä naisia. Kannattaa lisäksi tarkistaa miltä anoppikokelas näyttää ja vaikuttaa. Siinä näet tulevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Noo, siis eikö sit ns liian komee mies oo pelottava? Siis sellainen sliipattu armani-businessmies? Siis ellet itse ole sellainen nainen? Toimii molempiin suuntiin.
Ei pelottava, vaan kertoo että mielenkiinnon kohteet on ihan erilaiset. Urheilullinen, luonnollisen hyvännäköinen mies, jees, mutta sliipattu no-no :) Ei natsaa jos mies näyttää siltä että viettää peilin edessä aikaa enemmän kuin itse, ja ihan ihmisen näköisenä pidän kuitenkin itseänikin :D Eli ehkä tämäkin pätee molempiin suuntiin?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se kaunis nainen on pantava.
Rumempikin tosin käy, jos on hyvä runkopalkki.
Runkopalkki!! Repesin :D
Ei liian kaunis nainen ole pelottava, vaan itseään liian kauniiksi luuleva. Ovat usein todella yksinkertaisia. Näitä välttelen niin hyvin kuin osaan ja niin tekee moni ystävänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverien kanssa kun oltiin bissellä, niin siellä oli naine joka oli äijien märkä uni. Päät kääntyili joka pöydässä. Se nainen tuli juttelee yhelle meidän kaverille niitä näitä. Nainen teki aloitteen. Se kysy vielä numeroakin, mutta kaveri ei antanu. Syy oli, että mitä toi nainen mussa näkee ja aivan liian kaunis minunlaiselle miehelle. Oltiin siinä sitten että asia selvä.
Jos ukot itse torjuu niin miksi ihmeessä palsta on täynnä ulisijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ukot itkse torjuu niin miksi ihmeessä palsta on täynnä ulisijoita?
Oletpa sinä yksinkertainen. Ukot jotka antavat pakkeja ja joita kauniit naiset iskevät, ovat harvinaisia miehiä.
ei aasialaiset oo pelottavia ihan kivoja ne on
Ei ole pelottava, mutta ei myöskään tavoiteltava. Edellä onkin mainittu jo syitä. Kaunista naista on kiva köyriä, mutta suhde sellaisen kanssa voi olla työlästä. Parisuhteessa olen mieluiten kasin naisten kanssa, jätän kympin naiset suosiolla muiden yritettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen perusnätti, huolellisesti meikattuna melko hyvännäköinen. Miehet ei lähesty missään. He ei vitsaile mulle niinkuin monille muille naisille kokoajan. He ei hakeudu minun seuraan ja ei heitä läppää niinkuin toisille naisille vaikka koitan olla helposti lähestyttävä ja iloinen. Mikä omituista usea on sanonut joskus pienessä tuiterissa tai muuten vaan että oli aikoinaan tosi kiinnostunut minusta. Ihmeellistä siksi että he ei ole näyttäneet sitä mitenkään ja en ole älynnyt antaa vastakaikua, suhde on jäänyt syntymättä. Miehet pelkää naisia vaikka väittävät muuta.
Legendaarinen "perusnätti", joka ilmestyy jokaiseen pariutumista käsittelevään ketjuun kehumaan perusnätteyttään ja ihmettelemään sitä, kuinka miehet ei silti noteeraa.
-Todennäköisesti et ole "perusnätti", et ehkä edes kovin nätti.
-Vaikka olisitkin nätti, niin joku on pielessä. Ryhti kumara, pukeudut kuin hullu kissanainen tms?
-Kehonkielesi on luontaantyöntävä. Luimistelet, ilmeesi on vihainen tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Naiset vaan vievät aikaa ja ovat epävarmoja saaliita. Ei kiinnosta saalistaminen, kun voi kotona kätevästi vetää käteen ja jatkaa elämää älyllisten harrastusten parissa.
Sen verran on tullut nuorena tuhlattua aikaa neitokaisiin että en enää jaksa leikkiä.
Vanhan aikaista menoa ja ajan tuhlausta. Keksin parempaakin tekemistä kuin naisten perässä juoksentelu.
Eriasia on jos nainen passaa ja tulee ovelle kolkuttelemaan ja tekee kaiken puolestani.
Minä en ala palvelemaan neitokaisia.
T: 39v Stan (stanny) "Gerritt" Bungaloff 191cm 140kg
Jätkä on uudisraivaaja. Harvoin sinun ikäisiltä kuulee tuota asennetta!
Nykyään tuo on ihan basic 20-vuotiaiden keskuudessa.
Mä huomasin aikanaan, että ne kauniit naiset on minua varten. Jostain syystä ne oli minulle helpompia kuin keskitason naiset.
Ehkä...Minun oma kokemus on että Suomessa kaunis nainen saa olla rauhassa. Minua on kuvattu ala asteella lehteen kun olin niin kaunis. Saan hyvin usein kehuja että näytän jääkuningattarelta (vaaleat hiukset) ja että olen häikäisevän kaunis. No nämähän on mielipideasioita. Eipä sitä vientiä kovin paljon ole ollut. Vain jotain kusipäitä ja epätoivoisia. Ei yhtään hyvää seurustelusuhdetta. Luonteeltani olen avoin, lämmin ja rohkea. Teen hyväntekeväisyyttä ja rakastan eläimiä sekä lapsia.
Miehelle olisin hyvin lojaali. Eipä kukaan näitä piirteitä arvosta. Monella yksinkertaisemmalla ja laiskemmalla kaverilla on kyllä vientiä. Ehkä moni näkee vain sen ulkonäön. En välttämättä itsekään luottaisi siihen komeimpaan mieheen..
N22
Minua ei viehätä nuo tunnistamattomaksi meikatut naiset, vaan pidän luonnollisista naisista. Tunnen erään sellaisen naisen joka ei meikkaa ja hän on mielestäni upea, ei kaikkien tarvitse meikata ollakseen kauniita.