Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?

Vierailija
20.12.2018 |

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, ennen kuin teki mieli vastata. Miehenä olen huomannut että kyllä ne kauniit naiset useinkin ovat helposti lähestyttäviä, juttelevat helposti ja useimmiten ovat ihan mukavia. Valitettavasti usein sen jälkeen kun kiinnostusta alkaa olla he heittäytyvät vaikeiksi ja haluavat lopettaa yhteydenpidon. Toki syytä yhteydenpidon katkaisemiseen voi olla yhtä paljon minussa kuin heissä, sillä viimeisin tapaus, kertoi tapailevansa omaa ihastustaan jo, joten olin vain muutaman kuukauden myöhässä.

Vierailija
102/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etenkin laittautuneena kasvoiltani missitasoa, vartaloltani hyvin muodokas ja rintava, pitkähiuksinen blondi. Hyvin harva mies uskaltaa lähestyä minua yöelämässä, mutta jos edes pienenkin liikkeen teen itse jollekin miehelle, ovat he poikkeuksetta todella kiinnostuneita. Myös varatut, valitettavasti. Myös oma mieheni sanoi, ettei ikinä olisi uskaltanut baarissa tulla minulle juttelemaan. Tapasimme siis ensin netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko ketjua, ennen kuin teki mieli vastata. Miehenä olen huomannut että kyllä ne kauniit naiset useinkin ovat helposti lähestyttäviä, juttelevat helposti ja useimmiten ovat ihan mukavia. Valitettavasti usein sen jälkeen kun kiinnostusta alkaa olla he heittäytyvät vaikeiksi ja haluavat lopettaa yhteydenpidon. Toki syytä yhteydenpidon katkaisemiseen voi olla yhtä paljon minussa kuin heissä, sillä viimeisin tapaus, kertoi tapailevansa omaa ihastustaan jo, joten olin vain muutaman kuukauden myöhässä.

Minä käyttäydyn näin. Olen sosiaalinen ja mukava, juttelen paljon miestenkin kanssa. Se että oikeasti kiinnostuu suhdemielessä, vaatii kuitenkin tosi paljon. Vähintään 90% kaikista uusista tuttavuuksista jää kaveritasolle. Ei se ole mitään vaikeaksi heittäytymistä, vaan ihan normaalia! Moni tyyppi on mukava, mutta itselle sopivaa suhdepotentiaalia löytää harvoin. Ei siitä pidä loukkaantua. En minäkään loukkaannu siitä, jos/kun mies ei hakua jatkaa tutustumista minuun. Sitä tapahtuu molemmim päin.

Vierailija
104/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.

Rumalle miehelle.

80% miehistä, ovat naisten mielestä alle keskiarvon, eli rumia tai rumahkoja.

Ei pidä paikkaansa. Todellinen luku on 90-95%.

Ei kyllä se on tuo sama vanha 80%. Voi sanoa että 1-5% miehistä naiset tunnistaa komeiksi.

Vierailija
105/275 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelottava. On vain turhaa käyttää aikaansa kanssakäymiseen, koska se ei johda mihinkään. Vain tulokset merkitsevät, ei matka.

Vierailija
106/275 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen miehellä on pirunmoinen riesa. Kaikki muut miehet yrittää koko ajan iskeä, joten joutuu hätistelemään niitä pois ja muutenkin vahtimaan. Tästä nousee naiselle sitäpaitsi neste päähän, etkä kohta kelpaa hänelle enää. SIksi suosittelen ennemmin tavallisen näköisiä mutta tervepäisiä, älykkäitä, naisellisia ja äidillisiä naisia. Kannattaa lisäksi tarkistaa miltä anoppikokelas näyttää ja vaikuttaa. Siinä näet tulevaisuuden.

Täytyy kyllä sanoa, että omassa kaveripiirissä on tollanen ajatusmaailma. Jos ollaan baarissa ja menee pari kaunista naista ohi. Niin kommentti, olis tollanen ihan vtun jees, mutta sit joutuis koko aika miettii sitä, että kaikki äijät on kimpussa tauotta ja päässä jyskyttää että se hairahtaa kuitenkin jossain vaiheessa. Siks nekin ottaa ennemmin ns taviksemman.

Vierailija
107/275 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon kiinni siitä mitä tuolla "itsevarmuudella" tarkoitat. Voi olla että itse näet sen hyvin eri tavalla, kuin ympärillä olevat miehet. Ja siis sanon tämän kaikella hyvällä, mutta mikäli huolesi on aito, niin mieti asiaa. Jos itsevarmuus tarkoittaa aavistuksenkaan samaa kuin "tyly", niin miehet kiertävät sinut kaukaa. Voit ehkä itse ajatella sen niin, että miehen pitää nähdä effortia saadaksesi sinulta hymyn, mutta miehet eivät asiaa niin näe. Etenkin jos olet jo varattu ja miehet tietävät sinun olevan varattu, niin joudun kertomaan ettei tuota effortia miehiltä riitä. Eivät he vain jaksa. Eli se tosiaankin vaatii sitä, että tyhmillekin vitseille pitää vähän nauraa ja hymyillä pitää vaikkei hymyilytä. Sen jälkeen alat saada huomiota.

Vierailija
108/275 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen miehellä on pirunmoinen riesa. Kaikki muut miehet yrittää koko ajan iskeä, joten joutuu hätistelemään niitä pois ja muutenkin vahtimaan. Tästä nousee naiselle sitäpaitsi neste päähän, etkä kohta kelpaa hänelle enää. SIksi suosittelen ennemmin tavallisen näköisiä mutta tervepäisiä, älykkäitä, naisellisia ja äidillisiä naisia. Kannattaa lisäksi tarkistaa miltä anoppikokelas näyttää ja vaikuttaa. Siinä näet tulevaisuuden.

Täytyy kyllä sanoa, että omassa kaveripiirissä on tollanen ajatusmaailma. Jos ollaan baarissa ja menee pari kaunista naista ohi. Niin kommentti, olis tollanen ihan vtun jees, mutta sit joutuis koko aika miettii sitä, että kaikki äijät on kimpussa tauotta ja päässä jyskyttää että se hairahtaa kuitenkin jossain vaiheessa. Siks nekin ottaa ennemmin ns taviksemman.

Kyllä minäkin tuollaisella ajattelulla itseäni lohdutan, kun oikein kuuma mies kävelee ohi. Mutta jos tilaisuus tulisi ja ihminen vaikuttaisi ihanalta ja mukavalta, synkkaisikin vielä, niin en ulkonäön perusteella sanoisi ei. Näin uskon olevan kaveripiirissäsikin.

Vierailija
109/275 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sanoo, että on älyttömän kiihottavaa että vaimo saa huomiota muiltakin. Me tehdäänkin sit yhteisestä sopimuksesta sitä, että vähän flirttailen luvan kanssa. Se antaa potkua seksielämään :)

Vierailija
110/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.

Vierailija
111/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin liittyy kauneuteen, vaan enempi johonkin olemukseen? Minua on sanottu useasti jotenkin pelottavaksi, ja en ole erityisen kaunis, mutta ilmeisesti vaan jotenkin "näyttävä" ja voimakas aura? En tiedä, en minäkään kaikkien mielestä pelottava ole, mutta sen verran monen kuitenkin, että tuosta on kuullut elämän aikana useampaan otteeseen. Ilmeisesti jotenkin voimakas olemus tms.

Sitten taas jotkut on toooooosi kauniita, mutta olemus ei ole tippaakaan pelottava, niin sellaisia varmasti lähestytään paljon? En tiedä, arvelua vain.

Myös pituus vaikuttaa; jos on tosi kaunis ja suloisen näköinen 168cm, niin lähestyjiä varmasti riittää, toisin kuin vähemmän kauniilla ja jotenkin voimakkaan näköisellä 178 senttisellä joka koetaankin pelottavamman oloiseksi?

Vierailija
112/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunis nainen pelota, sängyn alla elelevä mörkö kylläkin.

-m

Vierailija
113/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikäiseni naiset ovat jo pakkelillä ja meikeillä naamioituja variksen pelättimiä joten ainoa asia mikä "kauniiksi" pakkeloidussa naisessa pelottaa on että mitä se oikein siellä meikkikerroksen alla piilottelee.

M45

Vierailija
114/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.

Sinulla taitaa olla resting bitch face.

Vierailija
115/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään omaa siskoanikin kun näen tämän tavallisesta poikkeavasti jotenkin laittautuneempana.

Vierailija
116/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin liittyy kauneuteen, vaan enempi johonkin olemukseen? Minua on sanottu useasti jotenkin pelottavaksi, ja en ole erityisen kaunis, mutta ilmeisesti vaan jotenkin "näyttävä" ja voimakas aura? En tiedä, en minäkään kaikkien mielestä pelottava ole, mutta sen verran monen kuitenkin, että tuosta on kuullut elämän aikana useampaan otteeseen. Ilmeisesti jotenkin voimakas olemus tms.

Sitten taas jotkut on toooooosi kauniita, mutta olemus ei ole tippaakaan pelottava, niin sellaisia varmasti lähestytään paljon? En tiedä, arvelua vain.

Myös pituus vaikuttaa; jos on tosi kaunis ja suloisen näköinen 168cm, niin lähestyjiä varmasti riittää, toisin kuin vähemmän kauniilla ja jotenkin voimakkaan näköisellä 178 senttisellä joka koetaankin pelottavamman oloiseksi?

Olen 149 cm pitkä ja siro ja hoikka mutta rintava. Jostain syystä miehet viehättyvät pienuudestani. Söpöksi sanottu koko ikäni ja miehet lähestyvät missä vaan, viimeksi kaupassa käydessä mies lähestyi, kehui vartaloani ja sanoi että näkee että urheilen paljon, kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille. Töissä myös on miehiltä lipsahtanut että täällähän on kaunottaria (jossain kokouksessa) ja mies katsonut samalla minua. Ja metrossa kesämekossa monta kertaa käynyt että keski-ikäinen lihava nainen katsoo vihaisesti, koskaan ei nuori, kaunis nainen ole katsonut vihaisesti.

Vierailija
117/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 149 cm pitkä ja siro ja hoikka mutta rintava. Jostain syystä miehet viehättyvät pienuudestani. Söpöksi sanottu koko ikäni ja miehet lähestyvät missä vaan, viimeksi kaupassa käydessä mies lähestyi, kehui vartaloani ja sanoi että näkee että urheilen paljon, kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille. Töissä myös on miehiltä lipsahtanut että täällähän on kaunottaria (jossain kokouksessa) ja mies katsonut samalla minua. Ja metrossa kesämekossa monta kertaa käynyt että keski-ikäinen lihava nainen katsoo vihaisesti, koskaan ei nuori, kaunis nainen ole katsonut vihaisesti.

Joo pituus vaikuttaa varmasti paljon siihen, kuinka helposti uskalletaan lähestyä. Itseänikin lähestytään kyllä kaupassa ja missä vain, ja on tullut tuollaista "oho, nyt tuli kaunis"-kommentointia joskus kun olen mennyt johonkin, vaikka olen 175cm ja vieläpä korkkarit usein jalassa, mutta varmaan tulisi vielä paljon enemmän ja häiriöksi asti, jos olisin ns. pieni ja söpö. 

Keski-ikäiset naiset eivät ole katsoneet vihaisesti tai olleet muutenkaan inhottavia, päinvastoin vanhemmat naiset ovat minulle useimmiten mukavia. Ainoastaan jotkut oman ikäiset ja nuoremmat naiset on joskus inhottavia, mutta harvemmin nekään. Se vaan, että JOS joku toinen nainen on joskus jotenkin kusinen, niin se on yleensä nuorempi (tai samaa ikäluokkaa). 

Vierailija
118/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.

Vierailija
119/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se johtuu siitä että kauniita ei uskolleta lähestyä.

Vierailija
120/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö! Jos miestä kiinnostaa, mies lähestyy. Simple as that. Ei sellaista olekaan kuin liian kaunis ja täten pelottava nainen. Lola Odusogakin kerran tuhahti, kun kysyttiin, pelkääkö miehet kaunista naista: "Tai voihan se olla, ettei se nainen kiinnosta pätkääkään."

Tulkaa nyt pois sieltä prinsessatornista. Kun ei kiinnosta, ei kiinnosta, turha tästä draamaa kehittää.

Ei Lola Odusoga ole kaunis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan