Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?

Vierailija
20.12.2018 |

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Kommentit (275)

Vierailija
161/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.

Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.

Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.

Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen? 

Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.

Kyllä suomalaisista miehistä on yhtäkkiä tullut todella rohkeita, jos selvinpäin uskalletaan lähestyä bikineissä olevia kauniita naisia jopa uimarannalla.

Ne rannalla lähestyjät on järjestäen hyvännäköisiä, sosiaalisia ja maailmaa nähneitä. Ei mitään perusperttejä ulkonäöltään eivätkä myöskään luonteeltaan. 

Olin yksin laiturilla bikineissä kun mies lähestyi ja sanoi, että tulee tarkistamaan laiturin turvallisuuden ja hyppi siinä hetken ja yritti tehdä tikusta asiaa. Luin kirjaa ja yritin olla kuuntelematta miekkosen höpinää

Vierailija
162/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huono lähestymään ketään ja tekemään tikusta asiaa. Ja sitten varsinkin todella kauniin kohdalla tulee fiilis, että pitäisi varsinkin olla jotain hyvää sanottavaa, koska se nainen saa todennäköisesti satoja lähestymisiä muutenkin, joten mitä ihmettä minä nyt sitten sanoisin, ettei tulisi kiusallista tilannetta. Eli jätän lähestymättä.

Niin no tuon takia kaunis siskoni jäi yksin kun kukaan ei sitten lähestynyt. Lopulta hankki sitten miehen ulkomailta

Eikä siskosi kyennyt lähestymään häntä kiinnostavia miehiä  :)

Ei ole naisen homma, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.

Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.

Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.

Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen? 

Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.

Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.

En tarkoittanut sitäkään, että olemus pitäisi olla huomionjanoinen :D Itsekään en nauti huomiosta, vaan ennemminkin välttelen, mutta en ala sen vuoksi pienentämään tai latistamaan itseäni. 

Olen miettinyt tuota olemus-asiaa sitä kautta, kun teininä tajusin saman ikäisten poikien näkevän isoäitini seksuaalisena olentona (puhuivat hänestä siihen malliin), vaikka isoäiti oli jotain 65v eikä mikään itsestään vimpan päälle huolehtiva nainen tai erityisen kaunis. Veljeni kanssa sitten tuosta joskus parikymppisenä puhuin, ja veli totesi, että "varmaan kun sillä on se katsekin sellainen" eli miehet näkee jotain sellaista, mitä naiset ei välttämättä.

Niin joku sellainen olemus/katse ym. kyseessä, ei pelkkä ulkonäkö itsessään. 

Toi on kyllä mielenkiintoista. Mä olen aina ajatellut että seksipommeina pidetään lähinnä sellaisia ulospäinsuuntautuneita, iloisia, flirttailevia, ehkä vähän tyrkyn oloisia naisia (joilla yleensä on myös isot tissit). Ilmeisesti olen ollut väärässä.

Vierailija
164/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaunis nainen ei ole pelottava mutta se on luotaan työntävä koska minun tasoni ei riitä sellaiseen, kaunis nainen tavoittelee sitä komeaa miestä joten monet miehet ei viitsi edes iskeä sitä koska oma taso ei siihen naiseen riitä. Mitä tasokkaampi nainen on sitä nirsompi nainen on ja miehet aavistaa sen.

Jos mies on korkeatasoinen eli komea ja koulutettu niin naiset taas kaikki haluavat sitä.

Kauniit naiset eli korkeatasoiset naiset on nirsoja.

M30

Vierailija
165/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
166/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.

En tarkoittanut sitäkään, että olemus pitäisi olla huomionjanoinen :D Itsekään en nauti huomiosta, vaan ennemminkin välttelen, mutta en ala sen vuoksi pienentämään tai latistamaan itseäni. 

Olen miettinyt tuota olemus-asiaa sitä kautta, kun teininä tajusin saman ikäisten poikien näkevän isoäitini seksuaalisena olentona (puhuivat hänestä siihen malliin), vaikka isoäiti oli jotain 65v eikä mikään itsestään vimpan päälle huolehtiva nainen tai erityisen kaunis. Veljeni kanssa sitten tuosta joskus parikymppisenä puhuin, ja veli totesi, että "varmaan kun sillä on se katsekin sellainen" eli miehet näkee jotain sellaista, mitä naiset ei välttämättä.

Toi on kyllä mielenkiintoista. Mä olen aina ajatellut että seksipommeina pidetään lähinnä sellaisia ulospäinsuuntautuneita, iloisia, flirttailevia, ehkä vähän tyrkyn oloisia naisia (joilla yleensä on myös isot tissit). Ilmeisesti olen ollut väärässä.

Ulospäinsuuntautunut ja iloinen luonne tai isot tissit ei kyllä liity mitenkään mihinkään tyrkkyyteen tai huomionjanoisuuteen. Toivottavasti et leimaa muita ihmisiä tuollaisten synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 

Vierailija
167/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole suomessa tämän näköisiä

https://e0.pxfuel.com/wallpapers/887/304/desktop-wallpaper-monica-bellu…

Helsinki on täynnä nuoria kauniita ulcomaalaistaustaisia/mixed naisia, ja joukkoon mahtuu myös tuon tasoisia kaunottaria kyllä 

Tämä on niin totta. Suomessa ei nykyään tarvitse tyytyä Suomi-naiseen, jos ei halua. 

Usein ulkomaalaistaustaisilla on odotuksena maskuliinisempi mies kuin mitä suomalaiset on keskimäärin. Täällä on miehen asema poljettu aika epämaskuliiniseksi, niin saa ihan kunnolla tehdä töitä, että löytää itsestään sen Miehen, joka vetoaa muualta tulleisiin.

Vierailija
168/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on painajaismaista, kun se duunin tavisnainen ilmestyy jonnekin pikkujouluihin laittautuneena superkaunottarena jota ei meinaa edes tunnistaa. Siinä tuntee itsensä niin mitättömäksi ettei uskalla edes kohti katsoa.

Se on kyllä jännä miten meikit muuttaa ihmistä. Moni näistä julkkiskaunottaristakin on ihan tavallisen näköisiä tylleröitä kun pesee meikit pois. Vahvat meikit tuo sittenkin jonkinlaista kovuutta ja kai se näkyy käyttäytymisessäkin.

Toisten ihmisten käyttäytymisessä. Se kovuus. Nostin vain esille. Huomannut tämän, voin kulkea mallin näköisenä (olen) tai vähän rähjäisenäkin taviksena, ja ihmiset ei todellakaan ole yhtä ystävällisiä ensin mainituissa vrt jälkimmäisiin tilanteisiin.

Vierailija
169/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään pelottava- vaan tietää jo etukäteen että on niin täynnä itseään että normaali ei voi tulla toimeen.

Vierailija
170/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaunis nainen ei ole pelottava mutta se on luotaan työntävä koska minun tasoni ei riitä sellaiseen, kaunis nainen tavoittelee sitä komeaa miestä joten monet miehet ei viitsi edes iskeä sitä koska oma taso ei siihen naiseen riitä. Mitä tasokkaampi nainen on sitä nirsompi nainen on ja miehet aavistaa sen.

Jos mies on korkeatasoinen eli komea ja koulutettu niin naiset taas kaikki haluavat sitä.

M30

Typerä yleistys , ja olettumus. Olen kaunis nainen (hoikka ja pitkä kuin mallimitoissa) ja valitsin työttömän, itseäni lyhyemmän miehen. Syy koska rakastuin tähän mieheen!Hän on ihana ja rento ja hauska ja omiin silmiin komea ja miehekäs.

Vierailija
171/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Olen aika pitkälti samaa mieltä. Kaikkia variaatiota löytyy suuntaan ja toiseen, mutta pääosin se menee noin.

Vierailija
172/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Typerä yleistys , ja olettumus. Olen kaunis nainen (hoikka ja pitkä kuin mallimitoissa) ja valitsin työttömän, itseäni lyhyemmän miehen. Syy koska rakastuin tähän mieheen!Hän on ihana ja rento ja hauska ja omiin silmiin komea ja miehekäs.

Miksi tuollaisia sinun kaltaisia pareja ei sitten näy missään? Melkein aina se tasokas nainen tavoittelee vähintään yhtä tasokasta miestä, en tunne yhtään paria missä korkeakoulutettu nainen seurustelee matalasti koulutetun miehen kanssa enkä tiedä yhtään paria missä kaunis nainen seurustelee ruman(ja lyhyen) miehen kanssa.

Naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, naiset pariutuvat ylöspäin poikkeusetta.

M30

Vierailija
173/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulospäinsuuntautunut ja iloinen luonne tai isot tissit ei kyllä liity mitenkään mihinkään tyrkkyyteen tai huomionjanoisuuteen. Toivottavasti et leimaa muita ihmisiä tuollaisten synnynnäisten ominaisuuksien perusteella. 

No en leimaa. En tuossa kommentissanikaan sanonut että kaikki ulospäinsuuntutuneet, iloiset ja isotissiset olisivat tyrkkyjä. Luepa uudestaan.

Vierailija
174/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Miksi tuollaisia sinun kaltaisia pareja ei sitten näy missään? Melkein aina se tasokas nainen tavoittelee vähintään yhtä tasokasta miestä, en tunne yhtään paria missä korkeakoulutettu nainen seurustelee matalasti koulutetun miehen kanssa enkä tiedä yhtään paria missä kaunis nainen seurustelee ruman(ja lyhyen) miehen kanssa.

Naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, naiset pariutuvat ylöspäin poikkeusetta.

M30

Jaa, no en itse ole korkoulutettu, vaan köyhä, ehkä siksi ei kiinnostanut koulutettu mies. Tärkeintä miehessä on että omaan silmään komea ja söpö, että hänen seurassa on hauskaa ja että on turvaallinen.

Vierailija
175/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava naisoletettu: https://uutisankka.com/aihe/tara-jayne/

Vierailija
176/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin ihan miehestä, sellainen mies jolla niinsanotusti itsetunto kunnossa ei tietenkään kauniista naisista häiriinny mitenkään negatiivisessa mielessä vaan lähtee jopa juoksemaan perään. Enemmän itsensä tiedostava tai negatiivisessa valossa näkevä heikkoitsetuntoisempi mies voi kokea kauniit naiset taas puolestaan jollain tapaa "pelottavina", tai lähinnä sellaisina jotka sulkee välittömästi mielessään sen oman alueensa ulkopuolelle eräänlaisina tavoittamattomina asioina mihin itsellä ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
177/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja mahdollisesti kouluttautunut nainen vaatii että mies on komea ja myös kouluttautunut.

Esimerkiksi jos nainen on kaunis ja kouluttautunut eläinlääkäri niin se vaatii että mies on komea ja että miehellä on samantasoinen koulutustaso kuin mitä eläinlääkäri on eli vaikka lentäjä tai ihmislääkäri, jos mies on joku duunari niin ei tsäänssejä siihen naiseen vaikka kuinka komea se mies olisi.

Naisilla parinvalintaan vaikuttaa miehen ulkonäkö ja miehen koulutustaso eli palkkataso kun taas miehillä parinvalintaan vaikuttaa naisen ulkonäkö sekä naisen luonne.

Vierailija
178/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30

Kommentissasi on pieni ristiriita. Jos nainen pariutuu miehen kanssa joka on samaa tasoa, miten se muka on ylöspäin pariutumista?

Vierailija
179/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja mahdollisesti kouluttautunut nainen vaatii että mies on komea ja myös kouluttautunut.

Esimerkiksi jos nainen on kaunis ja kouluttautunut eläinlääkäri niin se vaatii että mies on komea ja että miehellä on samantasoinen koulutustaso kuin mitä eläinlääkäri on eli vaikka lentäjä tai ihmislääkäri, jos mies on joku duunari niin ei tsäänssejä siihen naiseen vaikka kuinka komea se mies olisi.

Naisilla parinvalintaan vaikuttaa miehen ulkonäkö ja miehen koulutustaso eli palkkataso kun taas miehillä parinvalintaan vaikuttaa naisen ulkonäkö sekä naisen luonne.

Mulle ei kyllä ole miehen koulutuksella väliä jos ulkonäkö ja karisma riittää. Usein kuitenkin positiiviset ominaisuudet kertyvät samoille ihmisille ja se hyvännäköinen ja karismaattinen mies sattuu olemaan myös korkeakoulutettu. T: Korkeasti kouluttautunut nainen

Vierailija
180/275 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30

Kommentissasi on pieni ristiriita. Jos nainen pariutuu miehen kanssa joka on samaa tasoa, miten se muka on ylöspäin pariutumista?

Mitään ristiriitaa ei ole, naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse. Naiset pyrkivät poikkeusketta pariutumaan ylöspäin mutta rajana on se että miehen pitää olla vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi