Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.
No se johtuu siitä että kauniita ei uskolleta lähestyä.
Tässäkö se syy miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Naiset ei lähesty miehiä, koska miehet ovat helpompia kuin naiset. Jos nainen lähestyy miestä, niin siitä miehestä ei tiedä oliko tosiaan kiinnostunut naisesta vai ei. Voi antaa kuitenkin naiselle mahdollisuuden hälläväliä asenteella tai seksin takia, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. Jos taas mies lähestyy naista, silloin on tosi kyseessä ja nainen on aina biologiltaan valikoivampi joten nainen antaa miehelle mahdollisuuden vain jos mies on tosiaan kiinnostava.
Naurettava väite tuo "jos mies lähestyy naista, silloin on aina tosi kyseessä" xD
Aijaijai
Samoinnn liian komea mies on pelottava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huono lähestymään ketään ja tekemään tikusta asiaa. Ja sitten varsinkin todella kauniin kohdalla tulee fiilis, että pitäisi varsinkin olla jotain hyvää sanottavaa, koska se nainen saa todennäköisesti satoja lähestymisiä muutenkin, joten mitä ihmettä minä nyt sitten sanoisin, ettei tulisi kiusallista tilannetta. Eli jätän lähestymättä.
Niin no tuon takia kaunis siskoni jäi yksin kun kukaan ei sitten lähestynyt. Lopulta hankki sitten miehen ulkomailta
Kyllä syy on paljon varmemmin se, että sinä ajattelet siskosi paljon kauniimmaksi, kuin hän todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole suomessa tämän näköisiä
https://e0.pxfuel.com/wallpapers/887/304/desktop-wallpaper-monica-bellu…
Helsinki on täynnä nuoria kauniita ulcomaalaistaustaisia/mixed naisia, ja joukkoon mahtuu myös tuon tasoisia kaunottaria kyllä
Tämä on niin totta. Suomessa ei nykyään tarvitse tyytyä Suomi-naiseen, jos ei halua.
Niillä on yleensä poikaystävä joka on myös ulcomaaalaistaustainen/mixed, tai jos suomalainen niin komea ja suosittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, usein kauniiksikin sanottu. Silti aina ravintoloissa ystävät sai paljon enemmän huomioita vaikka olivat kasvoiltaan tavanonaisempia.
Naiset ei lähesty miehiä, koska miehet ovat helpompia kuin naiset. Jos nainen lähestyy miestä, niin siitä miehestä ei tiedä oliko tosiaan kiinnostunut naisesta vai ei. Voi antaa kuitenkin naiselle mahdollisuuden hälläväliä asenteella tai seksin takia, mikä ei välttämättä ole hyvä asia. Jos taas mies lähestyy naista, silloin on tosi kyseessä ja nainen on aina biologiltaan valikoivampi joten nainen antaa miehelle mahdollisuuden vain jos mies on tosiaan kiinnostava.
Naurettava väite tuo "jos mies lähestyy naista, silloin on aina tosi kyseessä" xD
Aijaijai
No ainakin suurimmalle osalle. Jotkut voi kännipäissään örveltäen lähestyä vitsillä. Usein se on miehelle kuitenkin vakava paikka lähestyä naista
Vierailija kirjoitti:
Eli onko kyseessä silloin tämän näköinen mies:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.
Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.
Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.
Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen?
Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.
Kyllä suomalaisista miehistä on yhtäkkiä tullut todella rohkeita, jos selvinpäin uskalletaan lähestyä bikineissä olevia kauniita naisia jopa uimarannalla.
Ne rannalla lähestyjät on järjestäen hyvännäköisiä, sosiaalisia ja maailmaa nähneitä. Ei mitään perusperttejä ulkonäöltään eivätkä myöskään luonteeltaan.
"Maailmaa nähneitä" 22-vuotiaita yliopistopoikia.
Miehet olettaa, että se kaunis nainen on tietysti jo parisuhteessa.
Osa pelkää kilpailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai
No ainakin suurimmalle osalle. Jotkut voi kännipäissään örveltäen lähestyä vitsillä. Usein se on miehelle kuitenkin vakava paikka lähestyä naista
Eiköhän iso osa lähestymisistä tehdä kevyen romanssin/seksin toivossa tai ihan vaan säpinää elämään etsien, tietty se voi joskus johtaa johonkin "vakavampaankin". Kännissä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet olettaa, että se kaunis nainen on tietysti jo parisuhteessa.
Osa pelkää kilpailijoita.
Kaunis nainen on yleensä parisuhteessa, näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.
Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.
Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.
Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen?
Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.
Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.
Ei ole vielä liian kaunista naista tullut vastaan. Jos vika ei ole kropassa tai naamassa, se on luonteessa ja käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, minusta riippuu aika paljon miehen tyylistä. Jos on sellainen sliipattu muodin mukainen miesmalli (tyyliin Arthur Borges) niin joo, ehkä sellainen pelottaa. Toisaalta en edes kiinnostuisi sellaisesta, koska vaikuttaa liian erilaiselta kuin minä. Mutta jos superhyvännäköiselle miehellä on rennompi tyyli niin heti siitä tulee helpommin lähestyttävä ja tulee fiilis että tän kanssa voisi olla jotain yhteistä ja tähän voisi olla saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.
En tarkoittanut sitäkään, että olemus pitäisi olla huomionjanoinen :D Itsekään en nauti huomiosta, vaan ennemminkin välttelen, mutta en ala sen vuoksi pienentämään tai latistamaan itseäni.
Olen miettinyt tuota olemus-asiaa sitä kautta, kun teininä tajusin saman ikäisten poikien näkevän isoäitini seksuaalisena olentona (puhuivat hänestä siihen malliin), vaikka isoäiti oli jotain 65v eikä mikään itsestään vimpan päälle huolehtiva nainen tai erityisen kaunis. Veljeni kanssa sitten tuosta joskus parikymppisenä puhuin, ja veli totesi, että "varmaan kun sillä on se katsekin sellainen" eli miehet näkee jotain sellaista, mitä naiset ei välttämättä.
Niin joku sellainen olemus/katse ym. kyseessä, ei pelkkä ulkonäkö itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin että liian kauniita naisia ei uskalleta iskeä baarissa tms.
Nuo hyvin kauniit naiset myös saavat osakseen h*orittelua muilta naisilta. Näin minulle on kerrottu ja olen kuullutkin tuon suuntaista puhetta.
Minä postasin Facen sinkkusivulle salikuvan. Miehet kehui, naiset haukkui. Olin huomiohuora, tyrkky, pinnallinen blondi, tyhmä jne. Yksikään tyly kommentti ei tullut miehiltä. Sain ihan järjettömän paljon yhteydenottoja miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpäm miehiä ei kiinnosta tehdä sitä määrää temppuja mitä "liian kaunis nainen" vaatii pysyäkseen Sirkus Parisuhteessa.
Ottaen huomioon ettei naisilta siis vaadita mitään.
Ei kauniit naiset ole liian pelottavia, vaan ne naiset, jotka kiinnostavat miestä, ovat liian pelottavia. Kaunis kiinnostaa melkein jokaista, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaisista miehistä on yhtäkkiä tullut todella rohkeita, jos selvinpäin uskalletaan lähestyä bikineissä olevia kauniita naisia jopa uimarannalla.
Ne rannalla lähestyjät on järjestäen hyvännäköisiä, sosiaalisia ja maailmaa nähneitä. Ei mitään perusperttejä ulkonäöltään eivätkä myöskään luonteeltaan.
"Maailmaa nähneitä" 22-vuotiaita yliopistopoikia.
No ei. 22v yliopistopojissa ei montaa komeaa edes ole. Nuo rannoilla viihtyvät itsevarmat komistukset menee korkeakouluun yleensä vähän myöhemmin, jos menee.
Tosin kaveripiirin kautta ihastuneet nuiden rantamiesten tyyppiset miehet on olleet it-alan korkeakoulutettuja nuoresta asti, mutta vaikka heillä onkin ollut harrastuksena tyyliin surffaus ja matkustelu, niin eivät ole olleet sillä tavalla rouheita/boheemeja kuitenkaan, vaan enempi naapurinpoika-tyyppisiä vaikkakin komeahko ulkonäkö, matkustelu ja rantaelämä aktiviteetteineen onkin paketissa.
Tämä on niin totta. Suomessa ei nykyään tarvitse tyytyä Suomi-naiseen, jos ei halua.