Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?

Vierailija
20.12.2018 |

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Kommentit (275)

Vierailija
41/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkonäkö muodostaa aloituksessa 99% seurustelun aloituspäätöksestä.

Vierailija
42/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näitä valheita pinnalliset ja mielestään kauniit syytävät ympäristöönsä. Kai sillä hyvän omantunnon saa, vaikka todellisuudessa tekee muuta kuin mitä saarnaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "oma taso" käytännössä tarkoittaa? En allekirjoita tasoteoriaa täysin, vaikka on siinä perääkin. Itse en naisena edes arvio miehiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Todella hyvännäköinen mies voi olla kusipää yai tyhmä, eikä silloin kiinnosta minua.

Yleensä kiinnostun miellyttävästä ja älykkäästä luonteesta, seuraavaksi pitää olla seksuaalista kemiaa. Kolmanneksi tärkein on ulkonäkö. Kun sanotte että miehet kokevat olevansa kaunista naista alemmalla tasolla, niin koetteko te miehet näin luonteenne vai ulkonäkönne suhteen? Oli miten oli, rohkaisen kyllä lähestymään naisia. Itse ainakin tutustun mielelläni ihmisiin enkä rankkaa heitä heti "väärän tasoisiin". Ainoat jutut jotka sammuttavat kiinnostukseni alkuunsa ovat tökerö/pöljä käytös, epäsiisteys tai mitä ulkonäköön tulee, niin jokin todella silmiinpistävä juttu kuten että mies on minua 20 cm lyhyempi tai jotain.

Ap

Juuri näitä valheita pinnalliset ja mielestään kauniit syytävät ympäristöönsä. Kai sillä hyvän omantunnon saa, vaikka todellisuudessa tekee muuta kuin mitä saarnaa.

Vierailija
44/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "oma taso" käytännössä tarkoittaa? En allekirjoita tasoteoriaa täysin, vaikka on siinä perääkin. Itse en naisena edes arvio miehiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Todella hyvännäköinen mies voi olla kusipää yai tyhmä, eikä silloin kiinnosta minua.

Yleensä kiinnostun miellyttävästä ja älykkäästä luonteesta, seuraavaksi pitää olla seksuaalista kemiaa. Kolmanneksi tärkein on ulkonäkö. Kun sanotte että miehet kokevat olevansa kaunista naista alemmalla tasolla, niin koetteko te miehet näin luonteenne vai ulkonäkönne suhteen? Oli miten oli, rohkaisen kyllä lähestymään naisia. Itse ainakin tutustun mielelläni ihmisiin enkä rankkaa heitä heti "väärän tasoisiin". Ainoat jutut jotka sammuttavat kiinnostukseni alkuunsa ovat tökerö/pöljä käytös, epäsiisteys tai mitä ulkonäköön tulee, niin jokin todella silmiinpistävä juttu kuten että mies on minua 20 cm lyhyempi tai jotain.

Ap

Ulkonäön suhteen, ainakin minun osalta. Vaikka moni nainen sanoo juuri että luonne merkkaa eniten, niin kummasti he pakenevat paikalta kun tällainen 171 cm tavismies yrittää juttusille. Tai ehkä luonteeni ei vain miellytä. En tiedä, kun eivät naiset jää antamaan palautetta vioistani.

Vierailija
45/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Jos miestä kiinnostaa, mies lähestyy. Simple as that. Ei sellaista olekaan kuin liian kaunis ja täten pelottava nainen. Lola Odusogakin kerran tuhahti, kun kysyttiin, pelkääkö miehet kaunista naista: "Tai voihan se olla, ettei se nainen kiinnosta pätkääkään."

Tulkaa nyt pois sieltä prinsessatornista. Kun ei kiinnosta, ei kiinnosta, turha tästä draamaa kehittää.

Vierailija
46/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö muodostaa aloituksessa 99% seurustelun aloituspäätöksestä.

Enpä usko. Miksi sitten esim. Oma mieheni jätti pitkän, kauniin ja vieläpä isorintaisen tyttöystävänsä takiani. Itse olen rumahko täysin tavis, täysin luonollinen ja vmäinen bitch luonteeltani?

Vierailija
47/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kaunis nainen saa kyllä paljon katseita.

Vierailija
48/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Pelkään etten vielä pidä liian kauniina naista, jonka todistus kauneudesta on omat sanat ilman kuvaa. 

Tämä minullekkin tuli mieleen. Välttämättä ap ei ollut liian kaunis kuten kuvittelee, vaan liian laitettu ja teennäisen näköinen. Työpaikalla nyt yleensä ainakin tiedetään toisensa ja jos yksi yhtäkkiä laittautuu erilaiseksi kuin tavallista niin se tuntuu omituiselta. En ymmärrä miksi juhlissa sulle tultaisiin flirttailemaan jos niin ei tapahdu arjessakaan. Varatut ovat juhlissakin varattuja ja ne , joita et kiinnosta arkenakaan ei tule flirttailemaan muussakaan tilanteessa.

Siis miten niin varattu? Eihän pikkujouluissa kukaan ole silleen varattu, vaan kaikenlainen sutina kuuluu tapahtuman luonteeseen.

Vierailija
49/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen feministisen kulttuurin kasvattamat miehet on niin lyötyjä jo lapsesta asti. Heille on opetettu että sinä et ole mitään ja naista et ansaitse ja olet muutenkin ihan paska ja kyllä ne euroopassa muualla on ne parhaat miehet. Suomimies tietää jo ennakolta, että kaunista naista ei kannata edes yrittää.

unohdit vielä että todennäköisesti sinulla on liian pieni muna suomalaisen naisen tyydyttämiseen, eli parempi unohtaa koko juttu.

Vierailija
50/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Naiset vaan vievät aikaa ja ovat epävarmoja saaliita. Ei kiinnosta saalistaminen, kun voi kotona kätevästi vetää käteen ja jatkaa elämää älyllisten harrastusten parissa.

Sen verran on tullut nuorena tuhlattua aikaa neitokaisiin että en enää jaksa leikkiä.

Vanhan aikaista menoa ja ajan tuhlausta. Keksin parempaakin tekemistä kuin naisten perässä juoksentelu.

Eriasia on jos nainen passaa ja tulee ovelle kolkuttelemaan ja tekee kaiken puolestani.

Minä en ala palvelemaan neitokaisia.

T: 39v Stan (stanny) "Gerritt" Bungaloff 191cm 140kg

Vierailija
51/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Pelkään etten vielä pidä liian kauniina naista, jonka todistus kauneudesta on omat sanat ilman kuvaa. 

Tämä minullekkin tuli mieleen. Välttämättä ap ei ollut liian kaunis kuten kuvittelee, vaan liian laitettu ja teennäisen näköinen. Työpaikalla nyt yleensä ainakin tiedetään toisensa ja jos yksi yhtäkkiä laittautuu erilaiseksi kuin tavallista niin se tuntuu omituiselta. En ymmärrä miksi juhlissa sulle tultaisiin flirttailemaan jos niin ei tapahdu arjessakaan. Varatut ovat juhlissakin varattuja ja ne , joita et kiinnosta arkenakaan ei tule flirttailemaan muussakaan tilanteessa.

Siis miten niin varattu? Eihän pikkujouluissa kukaan ole silleen varattu, vaan kaikenlainen sutina kuuluu tapahtuman luonteeseen.

Varattu on varattu olipa tapahtuman luonne mikä hyvänsä.

Vierailija
52/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM KYSEESSÄ PIKKUJOULUT.

Jos meidän firman joku perus mimmi tulisi pikkujouluihin ja kaikki tajuisivat että wau hän näyttääkin tosi kauniilta niin kelaa kuinka ilmiselvää olisi mennä iskemään häntä kaikkien nähden. VALOT PÄÄLLE NAINEN ! olisit mennyt perus baariin niin olisit saanut varmasti yrittäjiä

Vierailija
53/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin miehet lähestyvät niitä naisia, joiden kokevat olevan sen verran rumia, ettei näillä ole varaa ainakaan haukkua lähestyjää pataluhaksi. Ainakin joskus parisuhteen kahinoissa on kumppanin suusta tullut, että hän uskalsi alkuun lähestyä kauniimman kaverini sijasta minua vain siksi, kun minulla on niin rumat hampaat.

Vierailija
54/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh mikä ketju. Minä olen kaunis ja laittautunut nainen. Se on minun tyylini, jossa koen olevani oma itseni. Voin kyllä oleilla verkkareissakin ja ilman meikkiä, mutta laittautuminen liittyy identiteettiini nimenomaan naisena. Verkkareissa tunnen olevani aika sukupuoleton.

Pitäkää ihan rauhassa pelottavana ja pinnallisena. Minulle on tärkeintä olla minä, oma ihana itseni :)

Vierailija
55/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet tosiaan kiertää helposti kauniin naisen "mahdottomana" ja hänen kohtalokseen jääkin sitten kuunnella jonkun viinaanmenevän "naistenmiehen", eli sellaisen mielestään sosiaalisen, alemman sosiaaliluokan alkkiksen (tiedätte varmasti tyypin) hassunhauskoja juttuja.  Nämähän uskaltaa höpöttää kenelle vaan, kun ei ole mitään menetettävää.

No mitäs "menetettävää" itselläsi sitten on? Kuulostat lähinnä kateelliselta näille "mielestään sosiaalisille, alemman sosiaaliluokan alkkiksille (tiedätte varmasti tyypin)". Tarkoittaako tämä sitä, että sellaisiksi kuvailemissasi on jotain mitä sinulla ei ole? Taidan jo tietää tyypin? ;)

Vierailija
56/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on, että sosiaalisia taitoja vaaditaan kauniiltakin naisilta. Ei riitä, että laittautuu nätiksi ja odottelee että miehet tulee. Voi myös sitä persoonaansa tuoda esille keskustelulla jne. Samalla tulee osoittaneeksi ettei ole vain joku jääkuningatar joka passiivisena odottaa prinssiä.

Olen samaa mieltä, että kannattaa tehdä itse aloite.

Olen miesten mielestä pelottava kauneuteni ja itsevarmuuteni vuoksi. Sen olen kuullut monet kerrat mutta kun sen ymmärtää teen siksi  aina aloitteet.  Ja mukavia miehiä niin myös tullut vastaan.

Elämästä kannattaa nauttia kuin pohtia huomaako minut kukaan.  Ja miettiä ihan turhaan  miksi ei huomata.  

Vierailija
57/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.

T: Komea mies, ihminen, säkenöivän ulkonäkönsä uhri

Ei, me vaan arvataan, että olet homo.

Vierailija
58/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, ei kukaan mies halua naista, joka laittautuu kerran vuodessa hyvännäköiseksi.

Vierailija
59/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.

homo homon huomaa

Vierailija
60/275 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homo homon huomaa

Höpö höpö. Liian laittautunut ja sliipattu mies herättää ehti homovibat, mutta tietysti laittautuneisuuden rajakin riippuu katsojasta. Minusta joku perus J.H. Tiihonenkin on jo vähän epäilyttävä, koska oma suosikkityylini miehellä on lähes pulsulook.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi