Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pelottava, mutta miehet tietää että on turhaa yrittää mitään koska ne tietää arvonsa ja odottavat sitä miljonäärilentäjäkirurgikehonrakentajarunoilijaa.
Tämä on kyllä vähän karkea yleistys... sanoisin että jos nainen on todella kaunis, miestä pelottaa ihastuminen ja sitten jos tulee torjutuksi niin se tunnesotku sen jälkeen on ärsyttävää. Helpompaa yrittää välttää koko sotkua, varsinkin nuorempana tätä kävi itselle paljon.
Vanhempana taas (30+) alkaa miehellä (usein) tulla sen verran itseluottamusta että alkaa taas uskaltaa enemmän eikä ota kaikkea välttämättä niin vakavasti; tai sitten toisaalta voi katkeroitua elämään ja alkaa ajatella juuri niinkuin lainauksessa. Tietenkin joillakin on parempi itsetunto jo nuorenakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "oma taso" käytännössä tarkoittaa? En allekirjoita tasoteoriaa täysin, vaikka on siinä perääkin. Itse en naisena edes arvio miehiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Todella hyvännäköinen mies voi olla kusipää yai tyhmä, eikä silloin kiinnosta minua.
Yleensä kiinnostun miellyttävästä ja älykkäästä luonteesta, seuraavaksi pitää olla seksuaalista kemiaa. Kolmanneksi tärkein on ulkonäkö. Kun sanotte että miehet kokevat olevansa kaunista naista alemmalla tasolla, niin koetteko te miehet näin luonteenne vai ulkonäkönne suhteen? Oli miten oli, rohkaisen kyllä lähestymään naisia. Itse ainakin tutustun mielelläni ihmisiin enkä rankkaa heitä heti "väärän tasoisiin". Ainoat jutut jotka sammuttavat kiinnostukseni alkuunsa ovat tökerö/pöljä käytös, epäsiisteys tai mitä ulkonäköön tulee, niin jokin todella silmiinpistävä juttu kuten että mies on minua 20 cm lyhyempi tai jotain.
Ap
Ulkonäön suhteen, ainakin minun osalta. Vaikka moni nainen sanoo juuri että luonne merkkaa eniten, niin kummasti he pakenevat paikalta kun tällainen 171 cm tavismies yrittää juttusille. Tai ehkä luonteeni ei vain miellytä. En tiedä, kun eivät naiset jää antamaan palautetta vioistani.
Keskimittaiselle naiselle olet aivan riittävän pitkä. Arvelisin, ettei ongelmasi ole pituus vaan huono itsetunto ja itsevarmuuden puute. Esim itse olen suvusta, jota ei ole pituudella pilattu ja itse olen 165 cm pitkänä naisena serkussarjan pisimmästä päästä. Miespuolisista serkuistani yksikään ei ole yli 170 cm pitkä ja joka äijä on vaimon ja perheen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Pelkään etten vielä pidä liian kauniina naista, jonka todistus kauneudesta on omat sanat ilman kuvaa.
Tämä minullekkin tuli mieleen. Välttämättä ap ei ollut liian kaunis kuten kuvittelee, vaan liian laitettu ja teennäisen näköinen. Työpaikalla nyt yleensä ainakin tiedetään toisensa ja jos yksi yhtäkkiä laittautuu erilaiseksi kuin tavallista niin se tuntuu omituiselta. En ymmärrä miksi juhlissa sulle tultaisiin flirttailemaan jos niin ei tapahdu arjessakaan. Varatut ovat juhlissakin varattuja ja ne , joita et kiinnosta arkenakaan ei tule flirttailemaan muussakaan tilanteessa.
Siis miten niin varattu? Eihän pikkujouluissa kukaan ole silleen varattu, vaan kaikenlainen sutina kuuluu tapahtuman luonteeseen.
Varattu on varattu olipa tapahtuman luonne mikä hyvänsä.
Ai miten niin muka? Ei ainakaan pikkujouluissa.
No niinhän tässäkin kävi. Laittautunut tyrkky ei herättänyt varattujen eikä myöskään vapaiden kiinnostusta.
Otsikkohan sen jo kertoo. Liian kaunis..
hilbert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että sosiaalisia taitoja vaaditaan kauniiltakin naisilta. Ei riitä, että laittautuu nätiksi ja odottelee että miehet tulee. Voi myös sitä persoonaansa tuoda esille keskustelulla jne. Samalla tulee osoittaneeksi ettei ole vain joku jääkuningatar joka passiivisena odottaa prinssiä.
Olen samaa mieltä, että kannattaa tehdä itse aloite.
Olen miesten mielestä pelottava kauneuteni ja itsevarmuuteni vuoksi. Sen olen kuullut monet kerrat mutta kun sen ymmärtää teen siksi aina aloitteet. Ja mukavia miehiä niin myös tullut vastaan.
Elämästä kannattaa nauttia kuin pohtia huomaako minut kukaan. Ja miettiä ihan turhaan miksi ei huomata.
Sama täällä. Kuulin nuorena usein miehiltä, että olen liian kaunis, jotta uskaltaisi tulla juttelemaan. Niinpä opettelin aktiiviseksi itse ja menin itse iskemään ne miehet, joita halusin.
Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että nykyään viisikymppisenä tulee jo suoria iskuyrityksiäkin ihan päivänvalossa vaikka salilla. Kai se pahin kärki on lähtenyt ulkonäön pelottavuudesta pois ikääntymisen seurauksena. Tämäkin on ihan hyvä, luulin vanhenemisen olevan ikävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "oma taso" käytännössä tarkoittaa? En allekirjoita tasoteoriaa täysin, vaikka on siinä perääkin. Itse en naisena edes arvio miehiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Todella hyvännäköinen mies voi olla kusipää yai tyhmä, eikä silloin kiinnosta minua.
Yleensä kiinnostun miellyttävästä ja älykkäästä luonteesta, seuraavaksi pitää olla seksuaalista kemiaa. Kolmanneksi tärkein on ulkonäkö. Kun sanotte että miehet kokevat olevansa kaunista naista alemmalla tasolla, niin koetteko te miehet näin luonteenne vai ulkonäkönne suhteen? Oli miten oli, rohkaisen kyllä lähestymään naisia. Itse ainakin tutustun mielelläni ihmisiin enkä rankkaa heitä heti "väärän tasoisiin". Ainoat jutut jotka sammuttavat kiinnostukseni alkuunsa ovat tökerö/pöljä käytös, epäsiisteys tai mitä ulkonäköön tulee, niin jokin todella silmiinpistävä juttu kuten että mies on minua 20 cm lyhyempi tai jotain.
Ap
Ulkonäön suhteen, ainakin minun osalta. Vaikka moni nainen sanoo juuri että luonne merkkaa eniten, niin kummasti he pakenevat paikalta kun tällainen 171 cm tavismies yrittää juttusille. Tai ehkä luonteeni ei vain miellytä. En tiedä, kun eivät naiset jää antamaan palautetta vioistani.
Keskimittaiselle naiselle olet aivan riittävän pitkä. Arvelisin, ettei ongelmasi ole pituus vaan huono itsetunto ja itsevarmuuden puute. Esim itse olen suvusta, jota ei ole pituudella pilattu ja itse olen 165 cm pitkänä naisena serkussarjan pisimmästä päästä. Miespuolisista serkuistani yksikään ei ole yli 170 cm pitkä ja joka äijä on vaimon ja perheen saanut.
Kyllä minulla itsevarmuutta löytyy pakostakin vähäsen, koska enhän muuten edes lähestyisi ketään. Itsetunto voisi olla parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.
T: Komea mies, ihminen, säkenöivän ulkonäkönsä uhri
Ei, me vaan arvataan, että olet homo.
homo homon huomaa
Höpö höpö. Liian laittautunut ja sliipattu mies herättää ehti homovibat, mutta tietysti laittautuneisuuden rajakin riippuu katsojasta. Minusta joku perus J.H. Tiihonenkin on jo vähän epäilyttävä, koska oma suosikkityylini miehellä on lähes pulsulook.
Toivottavasti et ole mies joka kirjoittaa höpö höpö.
Sellainen on hyvin homomaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö muodostaa aloituksessa 99% seurustelun aloituspäätöksestä.
Enpä usko. Miksi sitten esim. Oma mieheni jätti pitkän, kauniin ja vieläpä isorintaisen tyttöystävänsä takiani. Itse olen rumahko täysin tavis, täysin luonollinen ja vmäinen bitch luonteeltani?
Voisitko paljastaa oman käsityksesi siitä miksi miehesi vaihtoi kauniin ja naisellisen tyttöystävänsä kuvaamaasi riivinrautaan?
Noh höpsis pöpsis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.
T: Komea mies, ihminen, säkenöivän ulkonäkönsä uhri
Ei, me vaan arvataan, että olet homo.
homo homon huomaa
Höpö höpö. Liian laittautunut ja sliipattu mies herättää ehti homovibat, mutta tietysti laittautuneisuuden rajakin riippuu katsojasta. Minusta joku perus J.H. Tiihonenkin on jo vähän epäilyttävä, koska oma suosikkityylini miehellä on lähes pulsulook.
Toivottavasti et ole mies joka kirjoittaa höpö höpö.
Sellainen on hyvin homomaista toimintaa.
Tai sitten isällistä! Mutta nainen olen, älä huoli.
Tottahan tuo on omalla kohdalla, en kehtaa taviksen näköisenä nolata itseäni, itsehän siinä "häviän", mutta on paljon luontevampi lähestyä oman tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Miksi sitten esim. Oma mieheni jätti pitkän, kauniin ja vieläpä isorintaisen tyttöystävänsä takiani. Itse olen rumahko täysin tavis, täysin luonollinen ja vmäinen bitch luonteeltani?
Voisitko paljastaa oman käsityksesi siitä miksi miehesi vaihtoi kauniin ja naisellisen tyttöystävänsä kuvaamaasi riivinrautaan?
Sielujen sympatia? Olen itsevarma, sanavalmis ja meillä on hyvin samanlainen huumorintaju. Olen älykäs, käytännöllinen ja päättäväinen, enkä mene lauman mukana. Pystyn toimimaan itsenäisesti enkä ole vaativainen ja ripustautuva. Osaan hoitaa itse asiani eli esim. Vaihtaa palaneet lamput, sulakkeet, huoltaa auton ja vaihtaa renkaat. Olen myöskin rehellinen ja luotettava ja se mitä sanon pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielujen sympatia? Olen itsevarma, sanavalmis ja meillä on hyvin samanlainen huumorintaju. Olen älykäs, käytännöllinen ja päättäväinen, enkä mene lauman mukana. Pystyn toimimaan itsenäisesti enkä ole vaativainen ja ripustautuva. Osaan hoitaa itse asiani eli esim. Vaihtaa palaneet lamput, sulakkeet, huoltaa auton ja vaihtaa renkaat. Olen myöskin rehellinen ja luotettava ja se mitä sanon pitää.
Unohtui mainita se keskinäinen vetovoima, joka ilmeisesti johti lähempään tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ruma(hko) nainen, jolla myös aina riittänyt vientiä. Sekä suoraan että epäsuorasti (just näitä "olin vuosia ihastunut sinuun -avautumisia). Olen samanlainen kuin sinä, paitsi että en osaa huoltaa autoa. Sen sijaan osaan esimerkiksi tehdä musiikkia, pitää huolta elektroniikasta ja ommella tarvitsemani vaatteet. Ja opetella mitä vain.
Olen luonnonlapsi, en meikkaa enkä voi sietää korkokenkiä. Olen ihan hyvärunkoinen, mutta kasvoista suoraan sanottuna ruma. Itse epäilen suosioni syyksi sitä, että olen aivoiltani aika miehinen. Eli niin sanotusti asiakeskeinen, en ihmiskeskeinen. Rakastan knoppitietoa, ja analysoin mieluummin vaikka jotain kirjaa kuin että mitä Tuula sanoi.
Eli minun kokemukseni on, että miehet tykästyvät luonteeseen ja ajatuksiin pikemmin kuin ulkonäköön, ja vähiten heitä innostaa nainen, joka jahtaa kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin että liian kauniita naisia ei uskalleta iskeä baarissa tms.
Nuo hyvin kauniit naiset myös saavat osakseen h*orittelua muilta naisilta. Näin minulle on kerrottu ja olen kuullutkin tuon suuntaista puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pelottava, mutta miehet tietää että on turhaa yrittää mitään koska ne tietää arvonsa ja odottavat sitä miljonäärilentäjäkirurgikehonrakentajarunoilijaa.
Tämä on kyllä vähän karkea yleistys... sanoisin että jos nainen on todella kaunis, miestä pelottaa ihastuminen ja sitten jos tulee torjutuksi niin se tunnesotku sen jälkeen on ärsyttävää. Helpompaa yrittää välttää koko sotkua, varsinkin nuorempana tätä kävi itselle paljon.
Vanhempana taas (30+) alkaa miehellä (usein) tulla sen verran itseluottamusta että alkaa taas uskaltaa enemmän eikä ota kaikkea välttämättä niin vakavasti; tai sitten toisaalta voi katkeroitua elämään ja alkaa ajatella juuri niinkuin lainauksessa. Tietenkin joillakin on parempi itsetunto jo nuorenakin...
Iästä viis, mutta kun huomaa että tulosta ei tule edes sille keskitasolle tähdätessä, niin saa olla aika psykopaatti, että ei tunne pienintäkään katkeroitumista. Sitten voi siirtyä alimman neljänneksen kokeiluun. Ja huomata, että tulos on sama. Kannattaa siis pysyä vain ahdistelemassa niitä kauneimpia.
Pyydä ystäviäsi kuvaamaan ja ottamaan kuvia sinusta illan aikana. Hymyilevä kaunis nainen ei pelota. "vihaisen" tai ylpeän näköinen ja nokka pystyssä istuva kaunis nainen pelottaa. En ikinä menisi juttusille.:D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Seksuaalinen kemia = ulkonäkö = kroppa + ryhti + naama. Tuossa järjestyksessä. Toki asusteilla ja ehostuksella on rooli myös.
Veikkaan että se mitä sinä kutsut seksuaaliseksi kemiaksi, on sitä peliä mitä naisten kanssa pitää pelata jos haluaa piparia.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.
Rumalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lantiosi ja sääresi olivat paremmat, mene ja tiedä. Pituus ei ole koskaan ollut naiselle eduksi. NAISET, arvostavat pituutta, ei miehet. Siksi mallit ja missit ovat pitkiä. Ja ig:n fitness tähtiä on kaiken pituisia.
Ai miten niin muka? Ei ainakaan pikkujouluissa.