Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Kommentit (275)
Ehkä tämä on totta. Aiemmin kukaan ei yrittänyt iskeä mua, nykyisin vanhentuneen ja rupsahtaneena vientiä olisi vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pyytää apua? Miekkoset tykkää päästä auttamaan naista :D
Tämä! Kannattaa pitää vaikka suolakurkkupurkkia laukussa, jonka avaamiseen voi sitten sopivan paikan tullen pyytää miehen apua. Siitä onkin sitten helppo jatkaa juttua vaikka kehumalla miehen voimakkaita käsivarsia tyyliin "mmm taidat treenata", ystävällisen kiinnostunut katse & omien hiuksien sively siihen päälle. Näin molemmat pääsee kiinni juttuun sulavasti ja diskreetisti, ilman että kaunis nainen vaikuttaisi pelottavalta tyrkyltä ja mies epätoivoiselta oman tasonsa ylittäjältä.
No harvemmin tulee vastaan moista ihmettä Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että sosiaalisia taitoja vaaditaan kauniiltakin naisilta. Ei riitä, että laittautuu nätiksi ja odottelee että miehet tulee. Voi myös sitä persoonaansa tuoda esille keskustelulla jne. Samalla tulee osoittaneeksi ettei ole vain joku jääkuningatar joka passiivisena odottaa prinssiä.
Tavismiehet tosiaan kiertää helposti kauniin naisen "mahdottomana" ja hänen kohtalokseen jääkin sitten kuunnella jonkun viinaanmenevän "naistenmiehen", eli sellaisen mielestään sosiaalisen, alemman sosiaaliluokan alkkiksen (tiedätte varmasti tyypin) hassunhauskoja juttuja. Nämähän uskaltaa höpöttää kenelle vaan, kun ei ole mitään menetettävää.
Miksipä panostaisin mihinkään flirttiin kun tiedän että kategorisoit minut rimasi alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on painajaismaista, kun se duunin tavisnainen ilmestyy jonnekin pikkujouluihin laittautuneena superkaunottarena jota ei meinaa edes tunnistaa. Siinä tuntee itsensä niin mitättömäksi ettei uskalla edes kohti katsoa.
Se on kyllä jännä miten meikit muuttaa ihmistä. Moni näistä julkkiskaunottaristakin on ihan tavallisen näköisiä tylleröitä kun pesee meikit pois. Vahvat meikit tuo sittenkin jonkinlaista kovuutta ja kai se näkyy käyttäytymisessäkin.
Kannattaa verrata Puma Swede meikeillä ja ilman.
Pelkää.. Itse olen tämän myös huomannut. Mä olen kasvoiltani ihan nätti, meikin kanssa kaunis ja olen yleensä aina laittautunut. On meikit, mekot, korkkarit ja hiukset kiharrettu. Nauran paljon ja olen iloinen. Liikun parin ystäväni kanssa jotka molemmat ovat ylipainoisia ja ei niin nättejä. Vetävät tupakkaa jne.. Aina, siis aina heitä kuitenkin tullaan iskemään. Minä olen miehille kuin ilmaa.. Ja yksi tuola kommentoi että kaverimiehet olivat jurrissa tunnustaneet olevansa joskus ihastuneita, ihan sama kokemus mulla. Sitten kyllä jurrissa tunnustetaan että joskus ovat olleet niin ihastuneita jne.... No olisin minäkin voinut kiinnostua jos olisin tiennyt..
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Sinut jätettiin huomiotta, koska tuollaiset kehujen metsästäjätyrkyt ovat vastenmielisiä.
Ne Rivo-Riitat ja hiljaiset hissukatkin ovat mukavampia, ja ansaitsevat enemmän huomiota: ovat sentään aitoja, toisin kuin AP.
Pelkää. Ihmettelin kun olin mielestäni onnistunut latautumaan kauniiksi, menin juhlimaan ja yritin olla lähestyttävä ja ottaa kontaktia. Näin että miehet katsoivat mutta kukaan ei lähestynyt. Jouduin olemaan yksin koko illan ja lähdin pettyneenä kotiin, vaikka olin toivonut edes päästä juttusille tai jotain.
Vasta myöhemmin tajusin että nehän pelkäsivät.
Itseäni luontaisesti viehättää enemmän perussöpöt harmaavarpuset, kuin värikkäämmät ja varsinkin äänekkäämmät yksilöt.
Osa tästä on varmaan peräisin siitä, että tiedostan oman tasoni, joka ei ole kummoinen. Pysyn siis myös aivan kohteliaisuudesta kauempana ns. kympin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Kyllähän työpaikan miehet muistavat miltä näytät arjessa ilman sotamaalausta.
Minusta tuosta ei voi vetää kertoamaasi johtopäätöstä. Työssä olet siis harmaa hiirulainen jolle miehet flirttailevat ja lähestyvät koko ajan, juhlakuosissa samat miehet eivät uskallakaan enää lähestyä koska olet niin häikäisevän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti arkisin pukeudut ja meikkaat sinulle sopivasti, ollen ns. naapurintyttö eli juuri miesten mieleen.
Sitten pikkujouluihin laitoitkin kilon pakkelia naamaan, huuliin palovaroittimen kirkuvan punaista huulipunaa ja päälle aivan liian kireän makkarankuoren.
Omasta mielestäsi olit upean kauniisti laittautunut, miesten mielestä olit yliyrittävä tyrkky.
Mies ajattelee, että turha haaskata aikaa kun oma taso ei riitä. Jätä meikkaaminen vähemmälle niin tavallisetkin miehet uskaltaa lähestyä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että sosiaalisia taitoja vaaditaan kauniiltakin naisilta. Ei riitä, että laittautuu nätiksi ja odottelee että miehet tulee. Voi myös sitä persoonaansa tuoda esille keskustelulla jne. Samalla tulee osoittaneeksi ettei ole vain joku jääkuningatar joka passiivisena odottaa prinssiä.
Tavismiehet tosiaan kiertää helposti kauniin naisen "mahdottomana" ja hänen kohtalokseen jääkin sitten kuunnella jonkun viinaanmenevän "naistenmiehen", eli sellaisen mielestään sosiaalisen, alemman sosiaaliluokan alkkiksen (tiedätte varmasti tyypin) hassunhauskoja juttuja. Nämähän uskaltaa höpöttää kenelle vaan, kun ei ole mitään menetettävää.
On kyllä huomattu. Ja kun sitten yrität puhua sille tavismiehelle tämä pötkii pakoon, koska ei uskalla edes jutustella. Jätin baarit jo aikoja sitten koska nämä alkkikset on liian rasittavia.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Pelkään etten vielä pidä liian kauniina naista, jonka todistus kauneudesta on omat sanat ilman kuvaa.
Tämä minullekkin tuli mieleen. Välttämättä ap ei ollut liian kaunis kuten kuvittelee, vaan liian laitettu ja teennäisen näköinen. Työpaikalla nyt yleensä ainakin tiedetään toisensa ja jos yksi yhtäkkiä laittautuu erilaiseksi kuin tavallista niin se tuntuu omituiselta. En ymmärrä miksi juhlissa sulle tultaisiin flirttailemaan jos niin ei tapahdu arjessakaan. Varatut ovat juhlissakin varattuja ja ne , joita et kiinnosta arkenakaan ei tule flirttailemaan muussakaan tilanteessa.
Lähinnä se kaunis nainen on pantava.
Rumempikin tosin käy, jos on hyvä runkopalkki.
Vierailija kirjoitti:
Olen perusnätti, huolellisesti meikattuna melko hyvännäköinen. Miehet ei lähesty missään. He ei vitsaile mulle niinkuin monille muille naisille kokoajan. He ei hakeudu minun seuraan ja ei heitä läppää niinkuin toisille naisille vaikka koitan olla helposti lähestyttävä ja iloinen. Mikä omituista usea on sanonut joskus pienessä tuiterissa tai muuten vaan että oli aikoinaan tosi kiinnostunut minusta. Ihmeellistä siksi että he ei ole näyttäneet sitä mitenkään ja en ole älynnyt antaa vastakaikua, suhde on jäänyt syntymättä. Miehet pelkää naisia vaikka väittävät muuta.
Tai sitten niitä ei yksinkertaisesti kiinnosta sun persoona vaan hakevat jotain muuta. Harva pelkän ulkonäön perusteella ryhtyy kenenkään kanssa seurustelemaan olipa kyseessä sitten nainen tai mies.
Omaa kokemusta ei sattuneesta syystä ole :D mutta minulla on kaksi todella kaunista tytärtä, ja nuoret miehet tuntuvat todella pelkäävän heitä, vaikka toisaalta ihailevat salaa. Varsinkin vanhemman on ollut todella vaikea saada poikaystävää, vaikka hän on mukava, fiksu ja kiltti ihminen. Pojat vaan eivät uskalla lähestyä häntä, koska arvelevat heti alkuunsa, etteivät kelpaa tai että tyttäreni on leuhka eikä suostu edes puhumaan heille. Tämä ei ole oma arvioni, vaan näin olen kuullut itse ja hänen sisaruksensa ovat kertoneet (siis jotkut pojat ovat avautuneet asiasta hänen veljelleen). Ja tyttäreni kun vaan halusi mukavan, välittävän ja rakastavan poikaystävän. Onneksi häntä lopulta onnisti, ja yksi todella mukava poika rohkaisi mielensä - nyt he ovat olleet yhdessä jo pari vuotta. Toisella tyttärelläni on ollut vähän helpompaa - hänen kaveripiirinsä on hyvin laaja, ja sitä kautta hänkin on saanut poikaystävän. Mutta eivät häntäkään vieraat pojat helposti lähesty. On kuulemma hänkin niin kaunis, ettei varmasti halua tutustua keneenkään. Niinpä niin... Olen kyllä sitä mieltä, että kaikille pitäisi antaa mahdollisuus - niin kauniille kuin vaatimattomamman näköisillekin, sillä ikinä et näe sisintä päältä päin.
Mitä tuo "oma taso" käytännössä tarkoittaa? En allekirjoita tasoteoriaa täysin, vaikka on siinä perääkin. Itse en naisena edes arvio miehiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Todella hyvännäköinen mies voi olla kusipää yai tyhmä, eikä silloin kiinnosta minua.
Yleensä kiinnostun miellyttävästä ja älykkäästä luonteesta, seuraavaksi pitää olla seksuaalista kemiaa. Kolmanneksi tärkein on ulkonäkö. Kun sanotte että miehet kokevat olevansa kaunista naista alemmalla tasolla, niin koetteko te miehet näin luonteenne vai ulkonäkönne suhteen? Oli miten oli, rohkaisen kyllä lähestymään naisia. Itse ainakin tutustun mielelläni ihmisiin enkä rankkaa heitä heti "väärän tasoisiin". Ainoat jutut jotka sammuttavat kiinnostukseni alkuunsa ovat tökerö/pöljä käytös, epäsiisteys tai mitä ulkonäköön tulee, niin jokin todella silmiinpistävä juttu kuten että mies on minua 20 cm lyhyempi tai jotain.
Ap
Samis.