Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?

Vierailija
20.12.2018 |

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Kommentit (275)

Vierailija
1/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että liian kauniita naisia ei uskalleta iskeä baarissa tms.

Vierailija
2/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaisen naisen pitäisi tehdä, ettei olisi niin pelottava? Eikö mies pysty näkemään ulkokuoren taakse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelottava, mutta miehet tietää että on turhaa yrittää mitään koska ne tietää arvonsa ja odottavat sitä miljonäärilentäjäkirurgikehonrakentajarunoilijaa.

Vierailija
4/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tapoihini ei kuitenkaan vain kuulu flirttailu.

M40

Vierailija
5/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on painajaismaista, kun se duunin tavisnainen ilmestyy jonnekin pikkujouluihin laittautuneena superkaunottarena jota ei meinaa edes tunnistaa. Siinä tuntee itsensä niin mitättömäksi ettei uskalla edes kohti katsoa.

Vierailija
6/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.

Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!

Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?

Ei todellakaan ole!

Mutta miehet kokevat niin paljon torjutuksi tulemista, ettei monikaas yksinkertaisesti halua lähteä kokeilemaan "omaa tasoaan ylempänä" olevaa naista.

Ja flirtti on näinä aikoina vaarallista peliä, pitää olla todella varovainen ja flirttia haluavan naisen toivoisikin olevan itse aloitteellinen, edes sillä lailla vienosti vihjaten.

Vierailija
7/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä eivät kemiat tällä kertaa kohdanneet. Tuttujenko kanssa olisit halunnut flirttailla vai tuntemattomien?

Vierailija
8/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuoden teemana on ollut metoo. Joten ehkä ihan ymmärrettävää, että monikin miettii kahdesti ennen kuin heittäytyy pikkujouluissa kovin flirtiksi.

Vierailija
9/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä tietää kauniin naisen vokottelemisen turhaksi. Ei onnistu ja useasti palaute on on töykeätä, siksipä useimmat suuntaavat huomionsa tavallisemman näköisiin. 

Vierailija
10/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, siis eikö sit ns liian komee mies oo pelottava? Siis sellainen sliipattu armani-businessmies? Siis ellet itse ole sellainen nainen? Toimii molempiin suuntiin.

Vierailija
11/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on painajaismaista, kun se duunin tavisnainen ilmestyy jonnekin pikkujouluihin laittautuneena superkaunottarena jota ei meinaa edes tunnistaa. Siinä tuntee itsensä niin mitättömäksi ettei uskalla edes kohti katsoa.

Se on kyllä jännä miten meikit muuttaa ihmistä. Moni näistä julkkiskaunottaristakin on ihan tavallisen näköisiä tylleröitä kun pesee meikit pois. Vahvat meikit tuo sittenkin jonkinlaista kovuutta ja kai se näkyy käyttäytymisessäkin.

Vierailija
12/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä voit tehdä? Olla mukava. Näyttää kuolevaisuutesi, eli olla ystävällinen. Etkä sellainen, että katselet nenänvartta pitkin. Pyytää apua? Miekkoset tykkää päästä auttamaan naista :D

Vierailija
13/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meihin hyvännäköisiin kohdistuu paljon ennakkoluuloja. Moni nainen on minulle, komealle miehelle, tyly, koska kuvittelee, että olen itserakas tai jotain sellaista.

T: Komea mies, ihminen, säkenöivän ulkonäkönsä uhri

Vierailija
14/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halya skandaalia, oikeusjuttuja ja potkuja töistä, kannattaa kiertää vähintään 20 metrin päästä, mieluiten välttää samassa huoneessa oleskelua.

Vierailija
15/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään etten vielä pidä liian kauniina naista, jonka todistus kauneudesta on omat sanat ilman kuvaa. 

Vierailija
16/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusnätti, huolellisesti meikattuna melko hyvännäköinen. Miehet ei lähesty missään. He ei vitsaile mulle niinkuin monille muille naisille kokoajan. He ei hakeudu minun seuraan ja ei heitä läppää niinkuin toisille naisille vaikka koitan olla helposti lähestyttävä ja iloinen. Mikä omituista usea on sanonut joskus pienessä tuiterissa tai muuten vaan että oli aikoinaan tosi kiinnostunut minusta. Ihmeellistä siksi että he ei ole näyttäneet sitä mitenkään ja en ole älynnyt antaa vastakaikua, suhde on jäänyt syntymättä. Miehet pelkää naisia vaikka väittävät muuta.

Vierailija
17/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että sosiaalisia taitoja vaaditaan kauniiltakin naisilta. Ei riitä, että laittautuu nätiksi ja odottelee että miehet tulee. Voi myös sitä persoonaansa tuoda esille keskustelulla jne. Samalla tulee osoittaneeksi ettei ole vain joku jääkuningatar joka passiivisena odottaa prinssiä.

Vierailija
18/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halya skandaalia, oikeusjuttuja ja potkuja töistä, kannattaa kiertää vähintään 20 metrin päästä, mieluiten välttää samassa huoneessa oleskelua.

Tämähän se. En ymmärrä miten kukaan edes voisi olla niin typerä että yrittäisi työkavereita tai puhuisi ohi suunsa pikkujouluissa. Sehän on työtapahtuma. Ja töissä käydään vain rahan takia.

Vierailija
19/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap omasta mielestäsi hyvännäköinen?

Joitain ihmisiä ei auta se, kuinka hienot vaatteet ja meikit on päällä, jos on ulkonäöltään ruma tai keskiverto.

Jos ei ole jotain erityisen kauniita vahvoja piirteitä, helpolla jää huomio naiseen kiinnittymättä.

Vierailija
20/275 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en olisi yrittänyt mitään typerää iskemistä, vaan jutellut normaalisti; iskeminen ja ihastuminen on normaalin juttelun ja kanssakäymisen sivutuote ja tulee jos on tullakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan