Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Sain nukuttua paremmin. Olisiko auttanut lämmin vastauksesi. Tai sittenkinkö "palstaharhaa", kuka tietää. Vaan samapa tuo, mainio palsta tämä. Keneltä on pois vaikka hetkenkin uskoo molemminpuoliseen rakkauteen. Tuo hymyn huulille ja iloakin. Elämä on kuitenkin hyvää tässä ja nyt. Kiitos että olet olemassa, sen sentään tiedän, on tämä harhaa tahi ei. Lämmöllä, kaipaajasi. ❤
Hyvä homma, Eki!
Turha yöuniaan pilata mokoman takia.
Minun puolestani Teme voi oikein hyvin tulla eräretkelle mukaan, tehdään sämpylöitä!
Jore
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm❤️
Pitäiskö tän jokailtaisen krypton aueta jollekulle joskus josssin jotenkin? Eis sillä etteikö olisi hyvä juttu, ihan vaan oon utelias.
En tiedä aukeaako koskaan kellekään. Toivon vain että jos eräs käy täällä hän voi ajatella että se on hänelle. Sillä sydämessäni on lämmin paikka, aika isokin jonka hän valtasi yli 3 vuotta sitten. En tiedä mitä hän ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nukuttua paremmin. Olisiko auttanut lämmin vastauksesi. Tai sittenkinkö "palstaharhaa", kuka tietää. Vaan samapa tuo, mainio palsta tämä. Keneltä on pois vaikka hetkenkin uskoo molemminpuoliseen rakkauteen. Tuo hymyn huulille ja iloakin. Elämä on kuitenkin hyvää tässä ja nyt. Kiitos että olet olemassa, sen sentään tiedän, on tämä harhaa tahi ei. Lämmöllä, kaipaajasi. ❤
Hyvä homma, Eki!
Turha yöuniaan pilata mokoman takia.
Minun puolestani Teme voi oikein hyvin tulla eräretkelle mukaan, tehdään sämpylöitä!
Jore
Ekit ja Jormat ei tähän liittynyt mitenkään, mutta tämän palstan hauskuus on siinäkin että kaikkikin kommentoijat saavat kokea iloa oli miten vaan. Huumoria pitää olla ja pilkettäkin. Eikä tähän voi ja kannata suhtautua liialla vakavuudella. Ehkä joskus vielä saa jakaa ajatuksensa oman kaivattunsa kanssa kahden kesken ilman teitä palstalaisia. Sitä toivon kaikille jos niikseen tulee. Aurinkoa tähän päivään! ☀️
Huomenta rakkaani. Olit taas aamun ensimmäinen ajatukseni. Kuumin suudelmin sinut herätellä tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm❤️
Pitäiskö tän jokailtaisen krypton aueta jollekulle joskus josssin jotenkin? Eis sillä etteikö olisi hyvä juttu, ihan vaan oon utelias.
Eiköhän se riitä, että juttu aukeaa kirjoittajalle itselleen. Tuskinpa se kohde edes täällä roikkuu.
-sivullinen
Turvallista reissua sinulle. Nähdään ensi vuonna :) Olet ihanin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne oli jäänyt minikokoinen villasukka 💜
Ui, sulla vierailee siellä oma tonttu 🎅
Vierailija kirjoitti:
En aio odottaa sua pitempään kuin huomisiltaan asti. Jos haluat mut, on haluttava nytkin kun menee huonosti. Sitä on aito välittäminen, ja sen oon sulle aina ollut itse valmis tarjoamaan.
Miksi sulla menee huonosti? Millä lailla huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaani. Olit taas aamun ensimmäinen ajatukseni. Kuumin suudelmin sinut herätellä tahtoisin.
Mitä tekisit kanssani tänään? Viettäisimmekö koko päivän sängyssä rakastellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm❤️
Eiköhän se riitä, että juttu aukeaa kirjoittajalle itselleen. Tuskinpa se kohde edes täällä roikkuu.
-sivullinen
No juu ja voi olla ettei välittäisi tuontaivaallista juuri lähettäjästä. Voi kaivata ihan jotain muuta.
Ⓛⓐ
ⓛⓤⓝⓐ
ⓨ
ⓛⓐⓢ
ⓔⓢⓣⓡⓔⓛⓛⓐⓢ...
Ⓣⓔ
ⓔⓧⓣⓡⓐⓝⓞ,
ⓜⓘ
ⓐⓜⓞⓡ...
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Tämä loma on ollut monella tapaa puhdistava. Tunnustin puolisolleni rakastuneeni toiseen ja päädyimme siihen, että eroamme. Tajusin, että toiseen rakastuminen oli oire siitä, etten voi suhteessani hyvin.
Kävi miten kävi, niin tästä alkaa uusi vaihe elämässä, jossa on mahdollisuus onneen myös oikeassa elämässä, ei vain salaa kaivaten. Hyvää uutta vuotta kaikille kaipaajille!
Vierailija kirjoitti:
Tämä loma on ollut monella tapaa puhdistava. Tunnustin puolisolleni rakastuneeni toiseen ja päädyimme siihen, että eroamme. Tajusin, että toiseen rakastuminen oli oire siitä, etten voi suhteessani hyvin.
Kävi miten kävi, niin tästä alkaa uusi vaihe elämässä, jossa on mahdollisuus onneen myös oikeassa elämässä, ei vain salaa kaivaten. Hyvää uutta vuotta kaikille kaipaajille!
Hienoa, että sinulla oli rohkeutta toimia onnesi eteen. Suurin osa täällä kaipaavista tuntuu kärvistelevän ja kaipaavan mieluummin salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimme rakastella, ulkoilla, keskustella ja vain olla lähellä toisiamme. Olisi ihmeellistä saada koskettaa häntä kiireettä, joka hetkestä iloiten. Haluaisin myös antaa hänelle kokovartalohieronnan hierontaöljyä käyttäen. Hän voisi vain olla, rentoutua ja nauttia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimme rakastella, ulkoilla, keskustella ja vain olla lähellä toisiamme. Olisi ihmeellistä saada koskettaa häntä kiireettä, joka hetkestä iloiten. Haluaisin myös antaa hänelle kokovartalohieronnan hierontaöljyä käyttäen. Hän voisi vain olla, rentoutua ja nauttia siitä.
Miksi sinä rakastuit häneen? Mitä sellaista hänessä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti pyydän koko sydämestäni, että voitaisiin edes kerran nähdä ja jutella! <3 Mä oon niin pahasti jumissa tässä tilanteessa, ettei todellistakaan. :( mun puoliso tekee nykyään kaikkensa, että olisin onnellinen. On todella hyvä mua kohtaan. On sanonut, että on valmis luopumaan kaikesta muusta, paitsi minusta ja lapsista. Tiedän, että hän tarkottaa sitä! Sitten tulee se mutta... mä en pysty ottamaan sitä huomiota ja hellyyttä vastaan, mitä saan. Tai pystyn, mutta en oo aidosti mukana niissä tilanteissa. :( Vaikeaa näiden vuosien jälkeen ja etenkin sinun kohtaamisesi jälkeen. Jos me tavattaisiin niin saataisiin varmasti molemmat ajatuksia selkeytymään. Tiedän, että tämä vaivaa sua vähintään yhtäpaljon, kuin minuakin. :(
Jos tahdot olla oman elämäsi aktiivinen toimija etkä ajelehtiva ajopuu, sun on sanottava tämä suoraan sille toiselle. Onnelliset ihmiset toimii niin, ottaa vastuun tavoitteistaan. Muuten mitään ei tapahdu ja kaikki pysyy ennallaan.
Komppaan edellistä, mutta samanlaisen tilanteen kokeneena tunnen myötätuntoa ap:n kanssa. Parisuhteissa käydään usein valtapeliä ja siihen kuuluu toisen kontrollointi. Kontrolli, joka voi olla hyvin ikävävää käyttäytymistä toista kohtaan, saattaa muuttua päinvastaiseksi, etenkin kun toinen osapuoli (se alistuvampi) alkaa osoittaa lähdön merkkejä. Tällöin tullaan tilanteeseen, jossa samanaikaisesti mielessä myllää aikaisemmat negatiiviset kokemukset parisuhteessa, uusi hengensalpaava rakastuminen ja puolison voimistunut kuhertelu. Ei siis ihme että meinaa pää hajota. Keskeistä on tosiaan ottaa itse vastuuta hyvinvoinnistaan eikä antaa muiden sitä tehdä.
En ole ollut monessa parisuhteessa, mutta jos oma puoliso olisi tehnyt jotain kurjaa niin silloin siihen saa puuttua. En siis tarkoita itseäni puolustamassa omaa ilkeyttä vaan ihan tuo että puolisoa pitää kunnioittaa. Ei pitää itsestäänselvyytenä, eikä toinen ole alistuva jos parisuhteesta keskustellaan.
Mikäli kumppani tahtoo parantaa teidän välejä, tekee työtä teidän eteen on suurempaa kuin alkuihastuminen toiseen. Tätä ainakin itse kunnioitan kumppanissa. Sinä? Sinä vedät martyyrihupun päähäsi ja olet alistuva? Et ole kumppanisi arvoinen. Miksi olisit sille häntä paremmallekaan ihmiselle hyvä?Tulee huono olo kun lukee tälläisiä viestejä. Sinulla on hyvä suhde, kumppani joka tahtoo muuttaa välejä parempaan mutta sinä et pysty tunnustaa omia huonoja puolia. Niistä teidän välit ovat alkaneet rakoilla. Älä päästä toista liittosi väliin, tuo on säälittävää.
Tässähän ei voida tietää, millainen tuo puoliso on aikaisemmin ollut.
Kumppania pitää kunnioittaa, mutta ketään ei voi pakottaa toisenlaiseksi ihmiseksi kuin hän persoonaltaan on. Silloin ei ole vaihtoehtona kuin ero.
Vierailija kirjoitti:
Sillon ku mulla menee huonosti sä hylkäät mut.
Tuo on muuten niin totta yleisestikin. Niin kauan kuin menee hyvin, jaksaa olla positiivinen, iloinen, ystävällinen, auttaa toisia ja kuunnella, niin ihmiset tykkää. Sitten kun menee huonosti, niin ne kaikki pikkuhiljaa kaikkoaa. Siinä se todellinen välittäminen punnitaan. Usein ei vain sitten jää jäljelle ketään joka oikeasti välittää.
❤ Olet rakas. Kiitos.