Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1781/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytänköhän minä mielesi, niin kuin sinä täytät minun? Olen taas koko päivän miettinyt sinua, meitä. Näin untakin sinusta, kuten miltei joka yö niin kauan kuin olemme tunteneet. Yksi unistani on jäänyt elävänä mieleeni:

Työnsit minut vahvasti, mutta hellästi vasten seinää ja suutelit. Sellaista suudelmaa en ole eläissäni kokenut. En unessa, en valveilla. Siitä välittyivät tunteesi ja intohimosi minua kohtaan. Olisiko suudelmamme oikeassa elämässä sellainen, vai peilasiko uni vain omat tunteeni ja toiveeni takaisin minuun?

Vierailija
1782/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

★ 。* 。*˛ • ˛* 。★

Hyvää yötä, R2-D2

★ 。* 。*˛ • ˛* 。★

Kauniita unia, D2-G2. Jaksamista ja tiukka halaus 120 km päästä. Olet ajatuksissa hyvin monin eri tavoin <3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Kerran käskit mun mennä Tinderiin. En sinne mee mut ehkä pitäis kohta alottaa nettideittailu. Takuuvarmana lisää p*skoja kokemuksia. Tulis silti muuta pään täytettä. Tää vuosi sais riittää sun kaipailulle eikä tää oo ollu mulle mikään kiva juttu. Sä pidät mua vaan varalla.

Oliks mies vai nainen joka käski sun mennä Tinderiin?

sivusta

mies

Vierailija
1784/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti pyydän koko sydämestäni, että voitaisiin edes kerran nähdä ja jutella! <3 Mä oon niin pahasti jumissa tässä tilanteessa, ettei todellistakaan. :( mun puoliso tekee nykyään kaikkensa, että olisin onnellinen. On todella hyvä mua kohtaan. On sanonut, että on valmis luopumaan kaikesta muusta, paitsi minusta ja lapsista. Tiedän, että hän tarkottaa sitä! Sitten tulee se mutta... mä en pysty ottamaan sitä huomiota ja hellyyttä vastaan, mitä saan. Tai pystyn, mutta en oo aidosti mukana niissä tilanteissa. :( Vaikeaa näiden vuosien jälkeen ja etenkin sinun kohtaamisesi jälkeen. Jos me tavattaisiin niin saataisiin varmasti molemmat ajatuksia selkeytymään. Tiedän, että tämä vaivaa sua vähintään yhtäpaljon, kuin minuakin. :(

Jos tahdot olla oman elämäsi aktiivinen toimija etkä ajelehtiva ajopuu, sun on sanottava tämä suoraan sille toiselle. Onnelliset ihmiset toimii niin, ottaa vastuun tavoitteistaan. Muuten mitään ei tapahdu ja kaikki pysyy ennallaan.

Komppaan edellistä, mutta samanlaisen tilanteen kokeneena tunnen myötätuntoa ap:n kanssa. Parisuhteissa käydään usein valtapeliä ja siihen kuuluu toisen kontrollointi. Kontrolli, joka voi olla hyvin ikävävää käyttäytymistä toista kohtaan, saattaa muuttua päinvastaiseksi, etenkin kun toinen osapuoli (se alistuvampi) alkaa osoittaa lähdön merkkejä. Tällöin tullaan tilanteeseen, jossa samanaikaisesti mielessä myllää aikaisemmat negatiiviset kokemukset parisuhteessa, uusi hengensalpaava rakastuminen ja puolison voimistunut kuhertelu. Ei siis ihme että meinaa pää hajota. Keskeistä on tosiaan ottaa itse vastuuta hyvinvoinnistaan eikä antaa muiden sitä tehdä.

En ole ollut monessa parisuhteessa, mutta jos oma puoliso olisi tehnyt jotain kurjaa niin silloin siihen saa puuttua. En siis tarkoita itseäni puolustamassa omaa ilkeyttä vaan ihan tuo että puolisoa pitää kunnioittaa. Ei pitää itsestäänselvyytenä, eikä toinen ole alistuva jos parisuhteesta keskustellaan.

Mikäli kumppani tahtoo parantaa teidän välejä, tekee työtä teidän eteen on suurempaa kuin alkuihastuminen toiseen. Tätä ainakin itse kunnioitan kumppanissa. Sinä? Sinä vedät martyyrihupun päähäsi ja olet alistuva? Et ole kumppanisi arvoinen. Miksi olisit sille häntä paremmallekaan ihmiselle hyvä?

Tulee huono olo kun lukee tälläisiä viestejä. Sinulla on hyvä suhde, kumppani joka tahtoo muuttaa välejä parempaan mutta sinä et pysty tunnustaa omia huonoja puolia. Niistä teidän välit ovat alkaneet rakoilla. Älä päästä toista liittosi väliin, tuo on säälittävää.

Vierailija
1785/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytänköhän minä mielesi, niin kuin sinä täytät minun? Olen taas koko päivän miettinyt sinua, meitä. Näin untakin sinusta, kuten miltei joka yö niin kauan kuin olemme tunteneet. Yksi unistani on jäänyt elävänä mieleeni:

Työnsit minut vahvasti, mutta hellästi vasten seinää ja suutelit. Sellaista suudelmaa en ole eläissäni kokenut. En unessa, en valveilla. Siitä välittyivät tunteesi ja intohimosi minua kohtaan. Olisiko suudelmamme oikeassa elämässä sellainen, vai peilasiko uni vain omat tunteeni ja toiveeni takaisin minuun?

Kyllä hän täyttää. Ohessa sitten vielä raksuttelee mietintöjä, haaveiluja ja kaikkia erilaisia tuntemuksia. En jaksa huolestua siitä tai pitää sitä outona, niin kuin ehkä joku pitäisi. Toivon ettei hän tästä tiedosta pelästyisi, sillä mielestäni tämä on vain normaalia tällaiselle kokemukselle tällaisessa tilanteessa. Tänään...olenkohan kertaakaan oikeasti ollut henkisesti läsnä tässä paikassa muulloin kuin lemmikkiä hoitaessa? Unia en ole kunnolla moniin öihin nähnyt, koska nukkuminen on ollut levotonta. Mutta kyllä hänkin on yleensä ollut joka viikkoinen vieras unimaassani ja välillä useita öitä putkeen. Arjen toimet sujuvat hyvin, sillä tähän on niin tottunut. Tietysti juuri nyt ajattelu on korostunut, mutta se normalisoitunee ajan kanssa :D Enkä kyllä valita, sillä niin herkkuja ajatuksia on mielessä pyörinyt :P <3 

Vierailija
1786/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Kerran käskit mun mennä Tinderiin. En sinne mee mut ehkä pitäis kohta alottaa nettideittailu. Takuuvarmana lisää p*skoja kokemuksia. Tulis silti muuta pään täytettä. Tää vuosi sais riittää sun kaipailulle eikä tää oo ollu mulle mikään kiva juttu. Sä pidät mua vaan varalla.

Kyllähän netissä voi tavata niitä kivojakin tyyppejä, jos antaa heille mahdollisuuden. Kuulostaa siltä et sun sydän on särkynyt tänä vuonna (mun myös) joten toivotan sulle paljon tsemppiä ja parempaa seuraavaa vuotta.

kiitos ja samoin sulle

Vierailija
1787/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa voisin olla sun tukena

Vierailija
1788/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä soita?

Kiire. Olen pahoillani. Työt, asioilla juoksu, lapset. Paha päivä, oli vain yksi rako eikä siinä onnistunut.

Soitatko huomenna? Olen järkännyt sitä metsälle lähtöä. Jos yövyttäisiin laavulla?

Toivoo: eki

Oi Eki, laavupuut on jo nurin. Havujakin on, perxele. Soitan varmasti, iltapäivällä tai illalla. Teen kynsitulet ja kiskon sitten hiiltyneet kynteni irti odottaessani, että pääsemme itse asiaan. Rakkasi, Almond Nut.

Vierailija
1789/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle. Olet tullut uniini neljännen kerran. Jossain oli joulujuhla ja lämmin tunnelma, paljon ihmisiä pitkien puisten pöytien ääressä. Naurua ja vitsailua, iso kuusi ja kynttilänvaloa. Parrakas nuorehko mies tuli istumaan läheiseen pöytään ja minä vitsailin joulupukin saapumisesta. Joku innostui laulamaan Joulupukkia ja yhteislauluhan siitä syntyi. Nousin ylös ja lähdin kävelemään kohti ovea sinä mielessäni ja juuri silloin astuitkin sisään kaverisi kanssa. Olit väsyneen ja kalpean näköinen, kuin vasta torkuilta heränneenä ja ajattelin sinun luultavasti heränneen joulupukkilauluun. Sinä hymyilit hiukan, kaverisi tervehti minua lämpimästi tavalliseen tapaansa. Kävelit ohitseni kohti joulukuusta, lämpimien värien keskellä jotenkin haaleampana ja värittömämpänä, puoliksi poissaolevana ja hämmentyneenä mutta kuitenkin melko tyytyväisen oloisena. Silloin heräsin isoon säpsähdykseen kuin olisin pelästynyt jotain. Yritin nukahtaa heti uudestaan, jotta pääsisin vielä samaan uneen takaisin, mutta olin ihan liian hereillä. Oletkohan kunnossa, onko kaikki hyvin?

Vierailija
1790/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän täyttää. Ohessa sitten vielä raksuttelee mietintöjä, haaveiluja ja kaikkia erilaisia tuntemuksia. En jaksa huolestua siitä tai pitää sitä outona, niin kuin ehkä joku pitäisi. Toivon ettei hän tästä tiedosta pelästyisi, sillä mielestäni tämä on vain normaalia tällaiselle kokemukselle tällaisessa tilanteessa. Tänään...olenkohan kertaakaan oikeasti ollut henkisesti läsnä tässä paikassa muulloin kuin lemmikkiä hoitaessa? Unia en ole kunnolla moniin öihin nähnyt, koska nukkuminen on ollut levotonta. Mutta kyllä hänkin on yleensä ollut joka viikkoinen vieras unimaassani ja välillä useita öitä putkeen. Arjen toimet sujuvat hyvin, sillä tähän on niin tottunut. Tietysti juuri nyt ajattelu on korostunut, mutta se normalisoitunee ajan kanssa :D Enkä kyllä valita, sillä niin herkkuja ajatuksia on mielessä pyörinyt :P <3 

Plus että tämä on ihan "normaali" olotila ollut jo ties kuinka pitkään, toinen luonto. Täällä olen saattanut ehkä joskus sanoa sitä, että onkohan ollut yhtäkään hereilläolon tuntia (tai kymmenminuuttista...), jolloin hän ei olisi vähintään käynyt mielessä tai asunut siellä vähän liiankin kanssa :D Aamun ensimmäinen, yön viimeinen :3 Tämä itsepintainen mielenmaisemani sisustaminen ja siihen pesäytyminen on ollut yksi niistä asioista, joista olen tajunnut, että kyseessä on ainakin itselleni jostakin erityislaatuista ja tärkeää.

Vierailija
1791/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno Elmeri, sen tahdon vielä sanoa. Notta että pysyttelen nyt vähän täällä varjojen puolella, koska ne varmasti seuraa meitä. Tiedän sen. Tutkii puhelimia ja kyttää aktiivisuutta somepalveluissa.

Tätä herkkuluuta ne himoitsee. Mut ny pidän hiljaiseloa viikon verran vielä, sitte se helpottaa. Ihan varmana. Sitte nimittäin nostetaan kissa pöydälle. Siitäkös remakka syntyy, ainakin haukkumista paljon. Sit ei oo niin väliksi enää mitä haukutaan.

Terveisin, Riku ja Ransu, täältä kaukaa metsästä sinne Tohloppiin.

Vierailija
1792/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Olet rakkain mitä on.

Vierailija
1793/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm❤️

Vierailija
1794/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle. Olet tullut uniini neljännen kerran. Jossain oli joulujuhla ja lämmin tunnelma, paljon ihmisiä pitkien puisten pöytien ääressä. Naurua ja vitsailua, iso kuusi ja kynttilänvaloa. Parrakas nuorehko mies tuli istumaan läheiseen pöytään ja minä vitsailin joulupukin saapumisesta. Joku innostui laulamaan Joulupukkia ja yhteislauluhan siitä syntyi. Nousin ylös ja lähdin kävelemään kohti ovea sinä mielessäni ja juuri silloin astuitkin sisään kaverisi kanssa. Olit väsyneen ja kalpean näköinen, kuin vasta torkuilta heränneenä ja ajattelin sinun luultavasti heränneen joulupukkilauluun. Sinä hymyilit hiukan, kaverisi tervehti minua lämpimästi tavalliseen tapaansa. Kävelit ohitseni kohti joulukuusta, lämpimien värien keskellä jotenkin haaleampana ja värittömämpänä, puoliksi poissaolevana ja hämmentyneenä mutta kuitenkin melko tyytyväisen oloisena. Silloin heräsin isoon säpsähdykseen kuin olisin pelästynyt jotain. Yritin nukahtaa heti uudestaan, jotta pääsisin vielä samaan uneen takaisin, mutta olin ihan liian hereillä. Oletkohan kunnossa, onko kaikki hyvin?

Kaikki on hyvin muuten paitsi että vit uttaa tuo jatkuva utelu siitä, että onko kaikki hyvin. Piä jo piäs kiini!!

Vierailija
1795/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm❤️

Pitäiskö tän jokailtaisen krypton aueta jollekulle joskus josssin jotenkin? Eis sillä etteikö olisi hyvä juttu, ihan vaan oon utelias.

Vierailija
1796/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A 💙

Vierailija
1797/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina jaksais näitä unijuttuja. Eikö niitä voi selittää lyhyemmin.

Vierailija
1798/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Sinä täytät kaikki ajatukseni. Rakastan sinua ja haluaisin niin luoksesi suutelemaan, halaamaan ja rakastelemaan kanssasi kaikella intohimolla, jota sinua kohtaan tunnen. Kanssasi olen onnellinen. Sinun hymysi ja Katseesi valaisevat minut sisintäni myöten. Kaikki on muuten ok, mutta sinua en voi olla kaipaamatta. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
1799/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
1800/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

★ 。* 。*˛ • ˛* 。★

Hyvää yötä, R2-D2

★ 。* 。*˛ • ˛* 。★

Kauniita unia, D2-G2. Jaksamista ja tiukka halaus 120 km päästä. Olet ajatuksissa hyvin monin eri tavoin <3.

Siis miten te niinku oikeesti tunnistelette toisianne? Ok, R2 on munkin mielikuvissa naispuolinen, mutta periaatteessa kuka tahansa palstalainen voisi olla R2. Sit taas tollasta D2-nimistä roboa ei taida olla edes olemassa... (sivusta ihmettelen)

Ketju on lukittu.