Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Kootaanpa vuoden hullut kaipausketjusta.
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
- lääkkeet-hullu
Tuleeko muita mieleen?
Kaipaan kovasti huumorintajuani. Olen valmis lukemaan vitsejä ja muita hauskuutuksia. Antaa tulla!
Vierailija kirjoitti:
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
- lääkkeet-hulluTuleeko muita mieleen?
Vaimot jotka pelkäävät miehensä pettävän ja kyttäävät ja tunnistelevat kaipausketjun viestejä "miehelleen". Vastailevat sitten tuona "miehenä" viesteihin joissa kertovat kuinka mies rakastaa vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
Vaimot jotka pelkäävät miehensä pettävän ja kyttäävät ja tunnistelevat kaipausketjun viestejä "miehelleen". Vastailevat sitten tuona "miehenä" viesteihin joissa kertovat kuinka mies rakastaa vaimoaan.
Todellakin! Keksitkö nimen tälle hulluudelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko selvittää välimme vai et?
Mitä selvitettävää niissä on? Pakit sait ihan selkeät, että mikä ei niin kuin sulle vielä mennyt perille?
Ei varmaan ollu sulle jos oot pakit antanut, pakkien saanut tuskin haluaa enää selvitellä mitään.
On niitä kuule sellasiakin, joille ei mene rehellinen puhe perille.
Kerro vielä että miten sä annoit ne pakit? Ja miksi sä olet jäänyt tähän ketjuun roikkumaan?
Roikkumaan? Mistä päättelet että olen jäänyt roikkumaan? Yhdelle annettu pakit, toista täällä kaipaan. Tuo pakkien saaja ei ole ymmärtänyt saaneensa pakit, se käynyt irl selväksi että täällä.
Miksi sä roikut täällä?
Täällä roikkuu sinussa? Oikein nimellä laittanut tunnistettavaa viestiä? Miksi välität jos ei ole mitään? Se kertoo ihan muusta...olet se kovin harhainen tyyppi jolle kaikki viestit on kirjoitettu.
Perustele ja laita todiste jos edes vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä selvitettävää niissä on? Pakit sait ihan selkeät, että mikä ei niin kuin sulle vielä mennyt perille?
Ei varmaan ollu sulle jos oot pakit antanut, pakkien saanut tuskin haluaa enää selvitellä mitään.
Onhan niitä, harvassa. Ja sitten on paljon enemmän niitä, jotka ehkä luulevat olevansa selviä ja suorasanaisia, mutta jotka vuorotellen lähestyvät itse ja sitten työntävät pois, eivätkä koskaan selitä, mitä siellä päässä liikkuu.
Juuri näin. Toimivia pakkeja ei anneta iloisesti hymyillen tai ohimennen, vaan pahoitellen asiaa ja niin, että osaaottava surullinen ilme todella tukee sanomaa. Ihmiset lukevat ilmeitä enemmän kuin sanoja. Kaverilähestymisessä pakkien jälkeen pitää olla asiallinen ja ensimmäisellä kerralla kannattaa erikseen korostaa erikseen haluavansa olla vain ja pelkästään kaveri, ettei jää yhtään mitään väärinkäsityksiä. Pakkien jälkeen ei saa flirttailla, vaikka kuinka tekisi mieli ja tilanne imartelisi. Sitten on vielä erikseen niitä, jotka leikkivät tarkoituksella kuumaa ja kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
Todellakin! Keksitkö nimen tälle hulluudelle?
Se ei voi olla ruotsinkielinen nimi, koska tällainen hulluus ei liity parempaan osaan kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, tämä taas.
Harhainen mies joka luulee jonkun roikkuvan hänessä tämän ketjun avulla, ja sitten suunnilleen joka toinen päivä ulisee täällä asiaa ja töksäyttelee randomilla muille kirjoittelijoille näitä ”eikö sana kuulu, minua ei kiinnosta”-tyyppisiä juttujaan.
Ignoratkaa vaan kaikki ”minähän annoin jo pakit, ei kuule kiinnosta”-jutut täällä, ovat 90% tuon yhden harhaisen miehen näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
Tulee.
-henkilöt jotka jääneet roikkumaan ja piilovittuilevat pienuudessaan kun eivät tule muuten huomatuksi
-kyselijätrolli
-persekuvan postannu mauton ja ylimielinen tyyppi
Onkohan niin, että vihainen ja varsinkaan liian tai liioitellun vihainen reaktio ei kovin hyvin toimi pakkeja annettaessa? Kenties jokin alkukantainen sosiaalinen vaisto ajaa rakastunutta lepyttelemään kohdettaan ja viesti ei mene perille? Shakespearen "Kuinka äkäpussi kesytetään" on yksi klassinen esimerkki, samoin lukemattomat muut rakkaustarinat, joissa kohde valloitetaan pitkän kaavan mukaan. Nämä vainoamisesta pauhaavat tuntuvat olevan kiivasluonteisia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, että vihainen ja varsinkaan liian tai liioitellun vihainen reaktio ei kovin hyvin toimi pakkeja annettaessa? Kenties jokin alkukantainen sosiaalinen vaisto ajaa rakastunutta lepyttelemään kohdettaan ja viesti ei mene perille? Shakespearen "Kuinka äkäpussi kesytetään" on yksi klassinen esimerkki, samoin lukemattomat muut rakkaustarinat, joissa kohde valloitetaan pitkän kaavan mukaan. Nämä vainoamisesta pauhaavat tuntuvat olevan kiivasluonteisia.
Rakkaudesta se hevonenkin...
"joissa kohde valloitetaan pitkän kaavan mukaan". Huoh, tulee mieleen ajan haaskaus, jos kohteeksi valikoituu sellainen mahdoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kovasti huumorintajuani. Olen valmis lukemaan vitsejä ja muita hauskuutuksia. Antaa tulla!
Nätti-Jussille oli sanottu, että sinä olet vain sellainen paikallinen julkkis, jota ei tunneta muualla kuin Lapissa. Siihen Nätti-Jussi, että kyllä minut tunnettiin ihan Italiassa asti. Kun menin lomalla Roomassa teatteriin, ei ollut muualla tilaa kuin paavin aitiossa. Minä poika siihen paavin viereen. Kuulin kun vastapaisessä aitiossa H itler kysyi Mussolinilta. "Kuka se on tuo valkokaapuinen mies, joka istuu Nätin vieressä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, tämä taas.
Harhainen mies joka luulee jonkun roikkuvan hänessä tämän ketjun avulla, ja sitten suunnilleen joka toinen päivä ulisee täällä asiaa ja töksäyttelee randomilla muille kirjoittelijoille näitä ”eikö sana kuulu, minua ei kiinnosta”-tyyppisiä juttujaan.Ignoratkaa vaan kaikki ”minähän annoin jo pakit, ei kuule kiinnosta”-jutut täällä, ovat 90% tuon yhden harhaisen miehen näppikseltä.
Täälläkö kuule taas oot harhoissas minun perään kyselemässä?? Uso jo nottei vois vähempää kiinnosta!!! Loppuuko se vai ei, kukaan ei jaksa tuommosia hulluja katella!!!
Nainen päätti teettää face-liftin täytettyään 50. Hän käyttää 15.000
euroa hommaan ja on melkoisen tyytyväinen lopputulokseen.
Kotimatkalla operaation jälkeen hän pysähtyy ostamaan
päivän lehden ja lähtiessään kysyy myyjältä;
Minkä ikäisenä minua pidät?
-Jaa, 32 tai silleen
- Ei olen jo viisikymppinen, vastasi nainen iloissaan
Vähän myöhemmin nainen McDonaldsilla esittää saman kysymyksen
kassatytölle joka arvelee naisen olevan 29 vuotias
Ja jälleen nainen ilahtuneena vastaa
- Ehei, olen jo viisikymppinen
Ok. tässä vaiheessa nainen on tosi tyytyväinen itseensä ja
teettämäänsa kohotukseen. Ennen kotia hän kuitenkin pysähtyy vielä
apteekissa, hankki kurkkupastilleja ja kysäisee taas
myyjältä polttavan kysymyksen.
Myyjä vastaa, korkeintaan 30 ja nainen jälleen ylpeänä vastaa
olevansa 50
Odotellessaan bussipysäkilla bussiaan nainen päättää tiedustella
vielä yhdeltä henkilöltä saman kysymyksen. Kuinka
ollakaan, pysäkillä
seisoo hänen seuranaan vanha mies joka vastaa;
-Rouva, olen jo 78 vuotias ja näköni on hyvin heikko. Mutta jo
nuorena minulla oli pomminvarma keino jonka avulla pystyin
kertomaan
minkä ikäinen nainen on. Tämä saattaa kuulostaa melko röyhkeältä,
mutta sinun täytyy antaa minun laittaa kädet puserosi
alle. Silloin
ja vain silloin voin kertoa täsmällisesti kuinka vanha olet.
He seisovat hetken täydellisessä hiljaisuudessa, kadulla
ei ole muita liikkujia ja sitten nainen vastaa -silkkaa uteliaisuuttaan
- olkoon menneeksi.
Ja niin vanha herra sujauttaa molemmat kädet paidan sisään ja alkaa
hyvin hitaasti ja huolellisesti tunnustella. Hän kannattelee ja
kokeilee molempien rintojen painoa, työntää rintoja yhteen ja hieroo
niitä toisiaan vasten, nipistääpä hellästi kumpaakin nänniä.
Muutaman minuutin kuluttua nainen tiedustelee että jokohan sitä olisi
tutkittu riittävästi ja minkä ikäiseksi herra häntä veikkaisi?
Vanhus puristaa vielä kerran kumpaakin rintaa, siirtää
sitten kätensä pois ja toteaa;
- Rouva, te olette täsmälleen 50- vuotias.
Hölmistyneenä ja yllättyneenä nainen sanoo
- Tämä on kertakaikkiaan uskomatonta, miten oikein teet tuon?
Vanha mies vastaa: Jos kerron, niin lupaatko ettet suutu?
- En tietenkään, vastaa nainen
- Seisoin sinun takanasi Mäkkärin jonossa
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää vähemmälle ja poistua täältä vähin äänin. Toivotan kuitenkin kaikille kaipaaville ja erityisesti Mm❤️.lle hyvää ja onnellista uutta vuotta.
Seuraavaksi yhteyttä oikeassa elämässä?
Nyt on ainakin tunnisteita :)