Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoin sinua, tuntui kuin olisit aina ollut siinä. Sinussa oli kaikki niin tuttua ja itsestäänselvää, että tuntui kuin kaikki aiempi eletty olisi saanut merkityksen. Ei sinua voi oikeastaan selittää, sinä vain olet suurinta mitä olen kokenut. Uskoakseni hminen voi vain kerran kerran elämässään kokea samoin, jos silloinkaan. Nyt olet Ruususen unta nukkuva muisto, vain odottaen suudelmaa, joka avaisi maailmankaikkeuden meille kahdelle.
Kunpa sen suudelman saisin. Maailmankaikkeus on antelias. Luotetaan siihen. Luotetaan toisiimme. Se on oma päätös. Vaikka tunteiden voimakkuus pelottaa, tekee araksi, paljaaksi, haavoittuvaiseksi.. Mahdollisuus on kaikkeen hyvään. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää koska me nähdään. Voi olla ettei nähdäkään. Jos se olisi minusta kiinni niin vaikka heti mutta ei se taida olla. Mä olen aina ollut vähän kärsimätön ja huono odottelemaan.
Etkö voisi ottaa asiaa puheeksi IRL?
Tää oli naiselta miehelle. Olen ottanut ja hänkin mutta kaikenlaisia esteitä on ollut. En osaa lukea häntä enkä kysyä aivan suoraan odotanko turhaan koska tuntuu liian aikaiselta sellaiseen enkä haluaisi luopua kai tästä tunteesta. Opettelen olemaan yksin. Vaikka osaan kyllä jo. Opettelen myös luottamaan siihen että elämä kantaa.
Aluksi ärsytit minua, etkä sinäkään puhunut minulle juuri mitään, ikään kuin olisit vältellyt seuraani. Tunsin sinua kohtaan kuitenkin fyysistä vetoa, ja siitä ärsyynnyin itselleni. Vähitellen kuitenkin tutustuimme, kun jouduimme viettämään aikaa kahdestaan ja silloin huomasin, että osaat kuunnella, keskustella ja että sinulla on myös sydän. Sitten aloinkin jo odottaa näkemistäsi ja sinun kasvoillesi nousi pitkään kestävä hymy, kun näit minun tulevan samaan tilaan. Kerroin sinulle asioita. Mutta siihen se sitten jäikin, en voinut muuta. Vähän aikaa sitten näin taas sen saman hymyn. Kaipaan sitä vieläkin, ja joskus kerron mielessäni sinulle asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää koska me nähdään. Voi olla ettei nähdäkään. Jos se olisi minusta kiinni niin vaikka heti mutta ei se taida olla. Mä olen aina ollut vähän kärsimätön ja huono odottelemaan.
Etkö voisi ottaa asiaa puheeksi IRL?
Tää oli naiselta miehelle. Olen ottanut ja hänkin mutta kaikenlaisia esteitä on ollut. En osaa lukea häntä enkä kysyä aivan suoraan odotanko turhaan koska tuntuu liian aikaiselta sellaiseen enkä haluaisi luopua kai tästä tunteesta. Opettelen olemaan yksin. Vaikka osaan kyllä jo. Opettelen myös luottamaan siihen että elämä kantaa.
Puhutko odottamisella nyt tapaamisen vai jonkin suuremman (ihmissuhteen tms) odottamisesta? Luulisi, että vain yhdestä tapaamisesta puhuminen ja sopiminen olisi riittävän yksinkertaista epävarmuuden vallitessakin; ensin jollain verukkeella sopivassa tilanteessa ottaa puheeksi tapaamisen mahdollisuus, sitten vain kalenterit esiin ja sopimaan. Pieni, konkreettinen askel, joka saa johtaa johonkin isompaan tai olla johtamatta, antaa ajan näyttää. Yhden tapaamisen (tai sen lykkääntymisen) ei tarvitse ratkaista kokonaista tunnetta ja elämän isoja käänteitä. Mutta se voi hyvinkin olla se ensimmäinen askel pitkällä matkalla, joka on aina otettava. Norsu syödään pieniä palasina jne.
┃┃┃╭╯
┃╰╯╯╭━━┳┳━━┳━━┳━━┳━╮
┃╭╮┃┃╭╮┣┫╭╮┃╭╮┃╭╮┃╭╮╮
┃┃┃╰┫╭╮┃┃╰╯┃╭╮┃╭╮┃┃┃┃
╰╯╰━┻╯╰┻┫╭━┻╯╰┻╯╰┻╯╰╯
╱╱╱╱╱╱╱╱┃┃
╱╱╱╱╱╱╱╱╰╯
╭━━┳╮╭┳━━╮
┃━━┫┃┃┃╭╮┃
┣━━┃╰╯┃╭╮┣┳┳╮
╰━━┻━━┻╯╰┻┻┻╯
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╮
╱╭╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱┃┃
╱╰╋━━╮╭╮╭┳┳━━┫┃
╱╭┫╭╮┃┃╰╯┣┫┃━┫┃
╱┃┃╭╮┃╰╮╭┫┃┃━┫╰╮
╱┃┣╯╰╯╱╰╯╰┻━━┻━╯
╭╯┃
╰━╯
╱╱╱╱╱╭╮╱╭╮
╱╱╱╱╱┃┃╱┃┃
╭╮╭┳┳┫┃╭┫┃╭┳━━╮
┃╰╯┣╋┫╰╯┫╰╯┫╭╮┃
╰╮╭┫┃┃╭╮┫╭╮┫╰╯┣┳┳╮
╱╰╯╰┻┻╯╰┻╯╰┻━━┻┻┻╯
╭╮╭┳━━┳╮
┃╰╯┃╭╮┣┫
╰╮╭┫╰╯┃┃
╱╰╯╰━━┻╯
╭╮
┃┃
┃╰━┳╮╱╭┳╮╭┳┳━╮
┃╭╮┃┃╱┃┃╰╯┣┫╭╮╮
┃┃┃┃╰━╯┣╮╭┫┃┃┃┃
╰╯╰┻━╮╭╯╰╯╰┻╯╰╯
╱╱╱╭━╯┃
╱╱╱╰━━╯
Hyvää iltapäivää E-naiselle E-mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka pienesti ja varovasti jotain kirjoittaisin tai vaikken edes kirjoita niin päädyn kiusattavaksi. Täällä olen. Jouluinen tervehdys ja kauniita unia. -P-
Älä mieltäsi murheen alhoon luo koska muuten matkasi on loputon suo!
Ei kaikkia miellyttää voi, vaik kommenteissasi fanfaarit soi!
Karavaani kulkee, rakit räksyttää, niin se vain ain menee :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minä haluan sinut, sinut, sinut. Emme näe pitkään aikaan, jos silloinkaan. Ajatusta en kestä, tahdon sinut nyt. Voi kun ottaisit yhteyttä...Miehelle menee tämä.
Onko sana "lääkkeet" bannissa?
Nainen, olet kiehtova ja seksikäs vaikket missin sabluunaa täytäkään tai bimbona hihittele klisheisille latteuksille, joita pöksyihisi pyrkivät kollit ovat tottuneet liukuhihnalta pudottelemaan. Olet ainutlaatuinen, kaunis, fiksu, syvällinen, hauska ja lämmin. Parempaa en voisi kuvitella - enkä kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, että tiedän nyt, että ilman oikeaa ihmistä en saavuta parasta itsessäni ja elämässäni. Elämäni nyt on varjo siitä mitä se haluaisi olla. Pysäkillä odottaen jotakin tulevaksi, joka veisi mennessään. Ehkä sinä olet se joukkoliikenneväline jota tarvitsen. Ehkä minä olen vastaavasti sinun oma karibianristeilysi all-inclusive -paketteineen. Sellainen versio, joka ei koskaan enää palaa takaisin lähtösatamaan.
Ai kaivattusi on joukkoliikenneväline ja sä all-inclusive Karibian risteily? Ette taida sun mielestä olla samaa "tasoa".
:D
Yksi pöksyihin pyrkivä kolli mulle kyllä kelpaisi, kiss kiss kurnauskis, kaipaisin silitystä. Haluan nähdä sut..
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että koversin puun runkoon M. Mm❤️
Kuka se Mm nainen oikein on? Tuntomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olet kiehtova ja seksikäs vaikket missin sabluunaa täytäkään tai bimbona hihittele klisheisille latteuksille, joita pöksyihisi pyrkivät kollit ovat tottuneet liukuhihnalta pudottelemaan. Olet ainutlaatuinen, kaunis, fiksu, syvällinen, hauska ja lämmin. Parempaa en voisi kuvitella - enkä kaivata.
Kerropas tuo hänelle ihtelleen niin pääset pöksyihin ja muuallekin :)
Mies... Haluaisin kuulla äänesi tai käy minulle viestikin kunhan kuulen kuulumisesi. (ei tarvitse alapeukkua koska tämä on sinkulta sinkulle)
Mulla on ikävä sua. Sun kanssa kaikki oli helppoa. Tai olisi pitänyt olla. Olin vaan niin ihastunut suhun, etten osannut aina olla normaalisti.
On se vaan jotenkin rauhoittavaa, kun tietää et ainakin kaksi asiaa tässä elämässä on varma. Pidän kissoista ja olet tärkeä aina, rakas <3. Mulla on hyvä olo ja sellainen olo, että ihan kaikki asiat elämässä järjestyvät joskus siellä ja täällä. En tiedä mihin suuntaan, mutta johonkin suuntaan ja se on riittävän hyvä. Ajatus sinusta "tässä lähellä" antaa minulle voimaa, valoa ja energiaa. Suudelmia ja syleilyjä, vihreäsilmä. Olet niiden arvoinen joka päivä.
Tämä on päivän ensimmäinen (ja hyvin vaatimaton) viesti minulta, vaikka niin kauniita ajatuksia kaipaajat ovatkin tänään esiin tuoneet. Toivottavasti kaivattunne ne täältä joskus löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, että tiedän nyt, että ilman oikeaa ihmistä en saavuta parasta itsessäni ja elämässäni. Elämäni nyt on varjo siitä mitä se haluaisi olla. Pysäkillä odottaen jotakin tulevaksi, joka veisi mennessään. Ehkä sinä olet se joukkoliikenneväline jota tarvitsen. Ehkä minä olen vastaavasti sinun oma karibianristeilysi all-inclusive -paketteineen. Sellainen versio, joka ei koskaan enää palaa takaisin lähtösatamaan.
Että sen sorttista itsensä nostatusta, itserakkautta syvimmillään. Eipä ihme, että joudut tänne räkäisemään aivopierusi, ilmeisesti joukkoliikenneväline on ignoorannut sut irl, huomatessaan mikä shittisäkki sä oletkin oikeasti ;D Ihan oikein sulle, toivon sulle rakkauelämääsi pelkkää omaa känsäistä kättäsi.
Minä puolestani toivon, että harhasi ja kaunasi joskus hellittävät ja saavutat jonkinlaisen rauhan tai ainakin ymmärrät mikä elämässä on hyvää ja arvokasta.
Olisinpa. Kaikesta.