Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1442/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämässäni ihmisiä, joille minun pitää olla läsnä. Tällainen epätietoisuus ahdistaa ja saa minut poissaolevaksi. Se ei ole oikein heitä kohtaan. Siksi olen yrittänyt ottaa etäisyyttä tähän palstaan ja kirjoittelukin on jäänyt vähemmälle. Olen pahoillani, mutta minusta ei ole tällaiseen. :( _JoS_ et halua ottaa minuun yhteyttä irl niin se on valinta jonka teet. Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää ja voimia jokaiseen päivääsi. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana halaus tänään ❤... halasit kauan ja laitoit poskesi vasten omaani...

Vierailija
1444/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3350438/miten-paasta-yli-pakkomielteise…

Lääkitys paikallaan noille. Ihan hullua porukkaa..

Vierailija
1445/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätköhän sitä että mitä se aiheuttaa minussa kun et reagoi millään lailla yhteydenottooni. Voin tälläkin hetkellä tosi pahoin fyysisesti. En ymmärrä sua. Niin ristiriitainen fiilis kaikesta. En tiennyt että sua ei kiinnosta pitää yhteyttä. Olisit ehkä saattanut kuulla jotain yllättävää.. Mutta antaa olla..

Vierailija
1446/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätköhän sitä että mitä se aiheuttaa minussa kun et reagoi millään lailla yhteydenottooni. Voin tälläkin hetkellä tosi pahoin fyysisesti. En ymmärrä sua. Niin ristiriitainen fiilis kaikesta. En tiennyt että sua ei kiinnosta pitää yhteyttä. Olisit ehkä saattanut kuulla jotain yllättävää.. Mutta antaa olla..

Kenelle tämä on? Mitä kautta olet ottanut yhteyttä?

Vierailija
1447/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle? Mikä voi olla niin yllättävää?

Vierailija
1448/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiinkohan me järjestettyä yhteistä aikaa kahdestaan? Haluaisitko sinä? Kaipaan nainen sinua niin paljon.

Vierailija
1449/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain viestin. Häneltä.

Oli toivottanut onnellista joulun aikaa.

Joulu ja välipäivät ovat muutenkin kuluneet ihan kivasti, mutta tuo vanha, ihana lämmöntunne sydänalassa, minkä tuo lyhyt ja täysin viaton viesti sai aikaan.

Kyllä. Uskallan sanoa että se teki minusta onnellisen. Ainakin hetkeksi.

Sain hiukan purra huultani, että sain vastattua riittävän asiallisesti.

Hänellä kun on ihan toiset kuviot meneillään, ei ole minun asiani hämmentää siihen väliin edes viestillä.

Hiljaa mielessäni kuitenkin toivon, että tästä syntyisi pitkästä aikaa jonkinlainen keskusteluyhteys. Saapa nähdä. En oikeastaan odota mitään, jo nuo toivotukset olisivat enemmän kuin olin enää koskaan häneltä odottanut saavani.

Lämpimiä ajatuksia ja onnentunnetta myös muille kaipaajille!

Millaiselle miehelle/naiselle?

Naiselle.

Sellaiselle taskuraketille.

W. Dungl

Olihan hänellä syy kuitenkin muistaa sinua jouluna. Ehkä hän ajatteleekin sinua, kaikkien kuvioidensa keskellä?

Vierailija
1450/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiinkohan me järjestettyä yhteistä aikaa kahdestaan? Haluaisitko sinä? Kaipaan nainen sinua niin paljon.

Haluan. Mullakin on ikävä sinua. Otatko asian puheeksi seuraavan kerran kun nähdään?

Vierailija
1451/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saadaan. Ja haluaisin. Pistä viestiä, niin viikon sisällä nähdään. Tai jos sulla on joku kriisi, niin soita vaikka keskellä yötä ja tulen heti.

Vierailija
1452/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti me ei voida tavata enää koskaan. Olen pahoillani.

Vierailija
1453/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, R2-D2.

Vierailija
1454/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3350438/miten-paasta-yli-pakkomielteise…

Onkohan toi ap sen yhen täällä avautuvan ihailija? 😁 Menit sit ihan sänkyyn asti höhlä, ja useita kertoja. Voi voi...

Vierailija
1455/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mies ollut hyvä loma?

Vierailija
1456/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua, R2-D2.

Keneltä?

Vierailija
1457/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua, R2-D2.

Keneltä?

C3PO

Vierailija
1458/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaipaan minäkin sinua, mutta mistä löydän sinut? Tämä on todella raastavaa...

Vierailija
1459/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elämässäni ihmisiä, joille minun pitää olla läsnä. Tällainen epätietoisuus ahdistaa ja saa minut poissaolevaksi. Se ei ole oikein heitä kohtaan. Siksi olen yrittänyt ottaa etäisyyttä tähän palstaan ja kirjoittelukin on jäänyt vähemmälle. Olen pahoillani, mutta minusta ei ole tällaiseen. :( _JoS_ et halua ottaa minuun yhteyttä irl niin se on valinta jonka teet. Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää ja voimia jokaiseen päivääsi. <3

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
1460/3899 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pitänyt yhteyttä pelkästään palstan kautta niin miten luulet, että viestisi olisi tavoittanut kaivattusi? Tai jos olisitkin kertonut jotain yllättävää niin ilolla olisimme kaikki omineet sen itsellemme. Jos toisesta välittää aidosti pitää yhteyttä jotain muuta kautta kuin anonyyminä netissä.

Kyllä olen ihan aidosti ottanut yhteyttä. Ei täällä. Täällä nyt puran turhautunutta oloani kun en kellekään voi sitä purkaa. Jos hän vaikka sattuisi tänne erehtymään ja tunnistaisi itsensä.

Miten kukaan voisi tuosta itsensä tunnistaa kun et kerro edes sitä, onko kaivattusi mies vai nainen? Edes jotain tunnisteita voisit laittaa. Muuten viestisi sopii suunnilleen meidän jokaisen lukijan tilanteeseen. Tai ainakin kaikkien niiden, jotka joskus ovat johonkin viestiin unohtaneet vastata. Väittäisin, että heitä on aika paljon !

Hän on Mies isolla ämmällä. Ja jos hän mulle viestiä laittaisi en takuulla unohtaisi siihen vastata. Sen verran erityinen ihminen hän on minulle.

Ketju on lukittu.