Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän sitä että mitä se aiheuttaa minussa kun et reagoi millään lailla yhteydenottooni. Voin tälläkin hetkellä tosi pahoin fyysisesti. En ymmärrä sua. Niin ristiriitainen fiilis kaikesta. En tiennyt että sua ei kiinnosta pitää yhteyttä. Olisit ehkä saattanut kuulla jotain yllättävää.. Mutta antaa olla..
Jos olet pitänyt yhteyttä pelkästään palstan kautta niin miten luulet, että viestisi olisi tavoittanut kaivattusi? Tai jos olisitkin kertonut jotain yllättävää niin ilolla olisimme kaikki omineet sen itsellemme. Jos toisesta välittää aidosti pitää yhteyttä jotain muuta kautta kuin anonyyminä netissä.
Kyllä olen ihan aidosti ottanut yhteyttä. Ei täällä. Täällä nyt puran turhautunutta oloani kun en kellekään voi sitä purkaa. Jos hän vaikka sattuisi tänne erehtymään ja tunnistaisi itsensä.
Miten kukaan voisi tuosta itsensä tunnistaa kun et kerro edes sitä, onko kaivattusi mies vai nainen? Edes jotain tunnisteita voisit laittaa. Muuten viestisi sopii suunnilleen meidän jokaisen lukijan tilanteeseen. Tai ainakin kaikkien niiden, jotka joskus ovat johonkin viestiin unohtaneet vastata. Väittäisin, että heitä on aika paljon !
Hän on Mies isolla ämmällä. Ja jos hän mulle viestiä laittaisi en takuulla unohtaisi siihen vastata. Sen verran erityinen ihminen hän on minulle.
Kuulostaa kyllä tosiaan olevan oikea Mies isolla ämmällä, kun ei vastaa sulle edes viestiin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään haaveillut sinusta. Kuinka hellästi koskettaisit minua, miten ihanasti silittäisit.
Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään haaveillut sinusta. Kuinka hellästi koskettaisit minua, miten ihanasti silittäisit.
Naiselle?
Miehelle.
Onko hullua kaivata lomalta töihin vain siksi, että saisin olla seurassasi?
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin sinusta. Makaisimme hämyssä, takkatulen leiskuvassa loisteessa vastakkain, kaulasi oikean käsivarteni päällä, sinä vasemmalla kyljelläsi. Oikea käteni yltäisi nipin napin pörröttelemään tukkaasi tai silittämään selkääsi - myös painamaan sinut rintaani vasten tarvittaessa. Vasen käteni olisi vapaa hyväilemään ihan kaikkialta. Olisimme hyvin lähekkäin, muttemme ihan kiinni toisissamme. Vielä. Vain pieni kurotus, ja voisimme suudella kiihkeästi ja pitkään. Mutta sekin saisi nyt odottaa. Sinä voit tutkia tukkaani, niskaani, selkääni samalla kun käteni tunnustelevat kevyesti mutta suurella mielenkiinnolla selkäsi muotoja ja kylkesi kaaria. Liukuessaan kylkeäsi alaspäin käteni huomaisi lantiosi mainiot hieman kulmikkaat mutta pyöristetyt muodot ja aistisi pienen liikkeen lanteittesi kiertyessä sievästi hieman. Käteni kohtaisi pikkuhousujesi päärmeen ja seuraisi sitä takapuolelle, jossa kuminauhapingotteisen kankaan ja selkäsi ihon väliin jäisi kiva pikku tunneli selkärangan tuntumaan. Sieltä sormi tai kaksi varovasti alkaisi tunnustella reittiä pidemmälle, kohti käymättömiä korpimaita. Samalla koukistaisit lantiotasi hivenen minua kohti ja ehkä huokaisit pikkuisen. Enempää en tässä rohkene kertoakaan. Mutta paljon voisi vielä tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän sitä että mitä se aiheuttaa minussa kun et reagoi millään lailla yhteydenottooni. Voin tälläkin hetkellä tosi pahoin fyysisesti. En ymmärrä sua. Niin ristiriitainen fiilis kaikesta. En tiennyt että sua ei kiinnosta pitää yhteyttä. Olisit ehkä saattanut kuulla jotain yllättävää.. Mutta antaa olla..
Jos olet pitänyt yhteyttä pelkästään palstan kautta niin miten luulet, että viestisi olisi tavoittanut kaivattusi? Tai jos olisitkin kertonut jotain yllättävää niin ilolla olisimme kaikki omineet sen itsellemme. Jos toisesta välittää aidosti pitää yhteyttä jotain muuta kautta kuin anonyyminä netissä.
Kyllä olen ihan aidosti ottanut yhteyttä. Ei täällä. Täällä nyt puran turhautunutta oloani kun en kellekään voi sitä purkaa. Jos hän vaikka sattuisi tänne erehtymään ja tunnistaisi itsensä.
Miten kukaan voisi tuosta itsensä tunnistaa kun et kerro edes sitä, onko kaivattusi mies vai nainen? Edes jotain tunnisteita voisit laittaa. Muuten viestisi sopii suunnilleen meidän jokaisen lukijan tilanteeseen. Tai ainakin kaikkien niiden, jotka joskus ovat johonkin viestiin unohtaneet vastata. Väittäisin, että heitä on aika paljon !
Höpö höpö. Jos joku on todella tärkeä ja lämpimät tunteet sydämessä, hänen viestiin kyllä muistaa vastata vaikka mikä olis. Ennemmin tai myöhemmin. Piste.
Hyvää yötä. Jokin tarkoitus meidän kahden kohtaamisella täytyy olla. Onko meillä telepatiaa? Niin usein tunnen kuin ajattelisit minua juuri silloin. Sydämessäni on aina paikka sinulle, koska olet minulle kauniimpaa kuin mikään muu. Rakastan sinua ja tahtoisin rakastella kanssasi. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuskin kuuluu varsinaisesti mulle, mutta tuli tätä lukiessani mieleen, että mulla on ainakin kaksi vanhentunutta mailiosoitetta ja yksi puhelinnumero, joihin on turha kenenkään mitään lähetellä, koska niihin mulla ei ole mitään pääsyä enää. Ovat olleet käytössä vielä joitain vuosia sitten, mutta eri syistä eivät nyt Eli ajantasaiset yhteystiedot ainakin kannattaa varmistaa jokaisen joka vanhoja kaipauksiaan alkaa tavoitella.
Isot armastukset Villasukalle 💜
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, R2-D2.
Niin minullakin sinua, mutta sen voit kait arvata sanomattakin. Sinun kanssasi varmaan nukkuisin samassa sängyssäkin rauhallisesti eikä nukahtaminen vaikeutuisi vierustoverin vuoksi. Tiedä millainen aamuhalaaja, itse neiti aurinkoinen aamuherääjä minustakin kehkeytyisi, kun uninen sinä olisit siinä vieressäni. Pusuja partasi sekaan ja painautumisia sinua vasten, D2-G2. Parantavia unia <3
Oli ihana tutustua laivalla K.
Ikävä jo sun isoa syliä. Toivottavasti vielä tavataan. 😘
En mä sua koskaan kuitenkaan omakseni saa. :'(
Vierailija kirjoitti:
En mä sua koskaan kuitenkaan omakseni saa. :'(
Voitaisiinko silti puhua asiat selviksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin sinusta. Makaisimme hämyssä, takkatulen leiskuvassa loisteessa vastakkain, kaulasi oikean käsivarteni päällä, sinä vasemmalla kyljelläsi. Oikea käteni yltäisi nipin napin pörröttelemään tukkaasi tai silittämään selkääsi - myös painamaan sinut rintaani vasten tarvittaessa. Vasen käteni olisi vapaa hyväilemään ihan kaikkialta. Olisimme hyvin lähekkäin, muttemme ihan kiinni toisissamme. Vielä. Vain pieni kurotus, ja voisimme suudella kiihkeästi ja pitkään. Mutta sekin saisi nyt odottaa. Sinä voit tutkia tukkaani, niskaani, selkääni samalla kun käteni tunnustelevat kevyesti mutta suurella mielenkiinnolla selkäsi muotoja ja kylkesi kaaria. Liukuessaan kylkeäsi alaspäin käteni huomaisi lantiosi mainiot hieman kulmikkaat mutta pyöristetyt muodot ja aistisi pienen liikkeen lanteittesi kiertyessä sievästi hieman. Käteni kohtaisi pikkuhousujesi päärmeen ja seuraisi sitä takapuolelle, jossa kuminauhapingotteisen kankaan ja selkäsi ihon väliin jäisi kiva pikku tunneli selkärangan tuntumaan. Sieltä sormi tai kaksi varovasti alkaisi tunnustella reittiä pidemmälle, kohti käymättömiä korpimaita. Samalla koukistaisit lantiotasi hivenen minua kohti ja ehkä huokaisit pikkuisen. Enempää en tässä rohkene kertoakaan. Mutta paljon voisi vielä tapahtua.
Näin. Oikein Hyvää Yötä kaikki kaipaajat. Omille korpimailleni taisi juuri lentää paratiisilintu tai kaksi jostain Amazonian kosteasta viidakosta. Villit köynnökset kietoutuvat jalkojani ylöspäin, kutittavat. Tupasvillat saavat kyytiä, kun mangrovemetsien pikkuiset piraijat näykkivät ne tiehensä. Eksoottisten hämähäkkien jalat tanssivat mättäillä kepeinä. Mutta ehkä tämmöinen on vain hyvää ajatustenvaihtoa eri kulttuurien kesken. Mitähän sen miesoletetun aavoilla, tuulen ahavoittamilla tuntureilla tapahtuisi?
Mä oikeasti pyydän koko sydämestäni, että voitaisiin edes kerran nähdä ja jutella! <3 Mä oon niin pahasti jumissa tässä tilanteessa, ettei todellistakaan. :( mun puoliso tekee nykyään kaikkensa, että olisin onnellinen. On todella hyvä mua kohtaan. On sanonut, että on valmis luopumaan kaikesta muusta, paitsi minusta ja lapsista. Tiedän, että hän tarkottaa sitä! Sitten tulee se mutta... mä en pysty ottamaan sitä huomiota ja hellyyttä vastaan, mitä saan. Tai pystyn, mutta en oo aidosti mukana niissä tilanteissa. :( Vaikeaa näiden vuosien jälkeen ja etenkin sinun kohtaamisesi jälkeen. Jos me tavattaisiin niin saataisiin varmasti molemmat ajatuksia selkeytymään. Tiedän, että tämä vaivaa sua vähintään yhtäpaljon, kuin minuakin. :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Jokin tarkoitus meidän kahden kohtaamisella täytyy olla. Onko meillä telepatiaa? Niin usein tunnen kuin ajattelisit minua juuri silloin. Sydämessäni on aina paikka sinulle, koska olet minulle kauniimpaa kuin mikään muu. Rakastan sinua ja tahtoisin rakastella kanssasi. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Eikö? Samoin.❤
On se vaan jotenkin rauhoittavaa, kun tietää et ainakin kaksi asiaa tässä elämässä on varma. Pidän kissoista ja olet tärkeä aina, rakas <3. Mulla on hyvä olo ja sellainen olo, että ihan kaikki asiat elämässä järjestyvät joskus siellä ja täällä. En tiedä mihin suuntaan, mutta johonkin suuntaan ja se on riittävän hyvä. Ajatus sinusta "tässä lähellä" antaa minulle voimaa, valoa ja energiaa. Suudelmia ja syleilyjä, vihreäsilmä. Olet niiden arvoinen joka päivä.
Sinä myös. Kaipaus elää.
Selvä... Minkä ikäinen mies? Nimi alkaa? Sijainti?