Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitin sun näkemistä tosi paljon, olihan edelliskerrasta kulunut jo melko tovi. Lisäksi sun aiempi käytös oli ollut niin vaikeatulkintaista ja ristiriitaista, että pelkäsin tunteitteni olleen yksipuolisia - että olisinko sittenkin kehitellyt kaiken omassa päässäni, kenties jopa nolannut itseni olemalla sun suhteen niin läpinäkyvä. Tämän kaiken vuoksi olikin yhtä aikaa sekä suuri pettymys että myös valtava helpotus, kun et edes huomannut mua. Katsoit suoraan ohitse ja lävitse, olin täysin ilmaa sinulle. Sä et koskaan siis edes noteerannut mua niin, että olisin jäänyt sun mieleen.
Tällä varmaan pääsen susta ylitse. Ylpeyden sain ainakin säilyttää, kai sekin jotain on. Ja ajatukset on vihdoinkin taas jossakin järkevässä järjestyksessä, vaikka sydän täysin muusina onkin.
Tänäänkö näitte?
Niin.
Sivusta arvattiin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitin sun näkemistä tosi paljon, olihan edelliskerrasta kulunut jo melko tovi. Lisäksi sun aiempi käytös oli ollut niin vaikeatulkintaista ja ristiriitaista, että pelkäsin tunteitteni olleen yksipuolisia - että olisinko sittenkin kehitellyt kaiken omassa päässäni, kenties jopa nolannut itseni olemalla sun suhteen niin läpinäkyvä. Tämän kaiken vuoksi olikin yhtä aikaa sekä suuri pettymys että myös valtava helpotus, kun et edes huomannut mua. Katsoit suoraan ohitse ja lävitse, olin täysin ilmaa sinulle. Sä et koskaan siis edes noteerannut mua niin, että olisin jäänyt sun mieleen.
Tällä varmaan pääsen susta ylitse. Ylpeyden sain ainakin säilyttää, kai sekin jotain on. Ja ajatukset on vihdoinkin taas jossakin järkevässä järjestyksessä, vaikka sydän täysin muusina onkin.
Tänäänkö näitte?
Niin.
Sivusta arvattiin väärin.
Milloin sitten? Naiselle, miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö näitte?
Niin.
Sitten ei ole sentään minusta kyse. Näin joku aika sitten jonkun, jota en ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen. En uskaltanut sanoa mitään, vaikka melko varmasti tunnistinkin. Mutta eipä sanonut hänkään mitään...
Näin unta että koversin puun runkoon M. Mm❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sinä kosketat minun sisintäni niin syvältä olemalla ihastuttava itsesi, etten voi muuta kuin rakastaa sinua. Kaipaan seuraasi enemmän kuin mitään muuta. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Milloin olet viimeksi nähnyt hänet, tuon kaipaamasi?
Vuonna 2015 nähtiin.
Onko hän tumma vai vaalea? Missä yhteydessä näit hänet?
Tavattiin Länsi-Suomessa eräässä tilaisuudessa, oli kesä ja tilaisuus järjestettiin meren rannalla. Rakastuin häneen, sitä ei pysty selittämään järjellä. Hänellä on ruskeat silmät ja tummat hiukset.
Uskotko että löydät hänet tätä kautta?
Tarkoitukseni ei ole varsinaisesti löytää häntä, rakastan myös puolisoani eikä tarkoitus ole saada liittoa mitenkään solmuun. Siispä tyydyn kaipaamaan tuota tummaa naista vain tässä ketjussa.
Sinä ajattelet ihan oikein, mutta yritä vielä unohtaa tuo tumma ruskeasilmäinen nainen niin sitten saat suhteesi vielä enemmän kuntoon.
On aina niin kaunista, kun kaiken humpan ja hissimusiikin keskellä yllättäen joku laulaa fadoa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vielä tänne tälle illalle. Kolahti päivän prosessointejeni kanssa. En vain lakkaa ihmttelemästä. Viime ajat ovat olleet aikamatkailua. Levollista yötä jo näin ajoissa eräälle erityiselle. Paikallaan on hyvä <3
"12.1.2015
Today, my whole body was tense like a string. It felt as if though I could almost feel your presence even if I couldn't see you. I feel like a cat going in circles around the cup of cream. I feel like a fool. I feel shy. Fuck this attraction. Fuck this new awareness. As if though my body can't exist without trying to conform to your pull while you are around.
I can't comprehend your hair colour. Is it reddish blonde or what?"
Strawberry blonde? Didn't realize it earlier, but looked at google pictures now...
Huomenta rakkaani. Mietin tunteita, joita tunsin, kun katsoit minuun. Lähelläsi oli niin hyvä olla. Löysin sinut, kun en ketään etsinyt. Olet kuin valo, joka saa näkemään asiat kirkkaammin. Saisimmeko me toisemme toteutumaan paremmin ihmisinä? Saan sinusta energiaa ja samalla sinä herätät minussa halun pitää huolta sinusta ja vaalia onnellisuuttasi kaikin tavoin. Sinussa on se jokin, jota en ollut koskaan ennen sinua kohdannut. Rakkaus sinua kohtaan on jollain lailla puhtaampaa. Voiko olla niin, että ollessamme yhdessä me sytytämme toisissamme eloon jonkin hyvin tärkeän puolen toisistamme? Ehkä sellaisen puolen, joka on tällä hetkellä lyötynä laimin. Minulla on ensi tapaamisestamme lähtien ollut merkillinen tunne, että haluan saada sinut puhkeamaan kukkaan, eikä kukaan muu ole koskaan herättänyt minussa niin paljon hellyyden ja rakkauden tunteita kuin sinä. Millaisia ajatuksia sinulla on?
Sellaisia, että tiedän nyt, että ilman oikeaa ihmistä en saavuta parasta itsessäni ja elämässäni. Elämäni nyt on varjo siitä mitä se haluaisi olla. Pysäkillä odottaen jotakin tulevaksi, joka veisi mennessään. Ehkä sinä olet se joukkoliikenneväline jota tarvitsen. Ehkä minä olen vastaavasti sinun oma karibianristeilysi all-inclusive -paketteineen. Sellainen versio, joka ei koskaan enää palaa takaisin lähtösatamaan.
Kun katsoin sinua, tuntui kuin olisit aina ollut siinä. Sinussa oli kaikki niin tuttua ja itsestäänselvää, että tuntui kuin kaikki aiempi eletty olisi saanut merkityksen. Ei sinua voi oikeastaan selittää, sinä vain olet suurinta mitä olen kokenut. Uskoakseni hminen voi vain kerran kerran elämässään kokea samoin, jos silloinkaan. Nyt olet Ruususen unta nukkuva muisto, vain odottaen suudelmaa, joka avaisi maailmankaikkeuden meille kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, että tiedän nyt, että ilman oikeaa ihmistä en saavuta parasta itsessäni ja elämässäni. Elämäni nyt on varjo siitä mitä se haluaisi olla. Pysäkillä odottaen jotakin tulevaksi, joka veisi mennessään. Ehkä sinä olet se joukkoliikenneväline jota tarvitsen. Ehkä minä olen vastaavasti sinun oma karibianristeilysi all-inclusive -paketteineen. Sellainen versio, joka ei koskaan enää palaa takaisin lähtösatamaan.
Ai kaivattusi on joukkoliikenneväline ja sä all-inclusive Karibian risteily? Ette taida sun mielestä olla samaa "tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoin sinua, tuntui kuin olisit aina ollut siinä. Sinussa oli kaikki niin tuttua ja itsestäänselvää, että tuntui kuin kaikki aiempi eletty olisi saanut merkityksen. Ei sinua voi oikeastaan selittää, sinä vain olet suurinta mitä olen kokenut. Uskoakseni hminen voi vain kerran kerran elämässään kokea samoin, jos silloinkaan. Nyt olet Ruususen unta nukkuva muisto, vain odottaen suudelmaa, joka avaisi maailmankaikkeuden meille kahdelle.
Pitäiskö asialle sit tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kaivattusi on joukkoliikenneväline ja sä all-inclusive Karibian risteily? Ette taida sun mielestä olla samaa "tasoa".
Minä en luokittele ihmisiä millään tasojärjestelmillä. Älä vedä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä allegorioista, joita ei ole mitenkään tarkoitettu tuollaiseen vertailuun. Pointti oli sellainen, että turha sitä lienee sulle edes selittää. Se tajuaa, kenen tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en luokittele ihmisiä millään tasojärjestelmillä. Älä vedä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä allegorioista, joita ei ole mitenkään tarkoitettu tuollaiseen vertailuun. Pointti oli sellainen, että turha sitä lienee sulle edes selittää. Se tajuaa, kenen tarvitsee.
Se tuli sun tekstistä ensimmäisenä mieleen. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ylitulkinta ja siitä palkokasvin nenään vetäminen on rasittavaa. Selvästikään tuossa ei sitä tarkoitettu. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaani. Mietin tunteita, joita tunsin, kun katsoit minuun. Lähelläsi oli niin hyvä olla. Löysin sinut, kun en ketään etsinyt. Olet kuin valo, joka saa näkemään asiat kirkkaammin. Saisimmeko me toisemme toteutumaan paremmin ihmisinä? Saan sinusta energiaa ja samalla sinä herätät minussa halun pitää huolta sinusta ja vaalia onnellisuuttasi kaikin tavoin. Sinussa on se jokin, jota en ollut koskaan ennen sinua kohdannut. Rakkaus sinua kohtaan on jollain lailla puhtaampaa. Voiko olla niin, että ollessamme yhdessä me sytytämme toisissamme eloon jonkin hyvin tärkeän puolen toisistamme? Ehkä sellaisen puolen, joka on tällä hetkellä lyötynä laimin. Minulla on ensi tapaamisestamme lähtien ollut merkillinen tunne, että haluan saada sinut puhkeamaan kukkaan, eikä kukaan muu ole koskaan herättänyt minussa niin paljon hellyyden ja rakkauden tunteita kuin sinä. Millaisia ajatuksia sinulla on?
Lotalle? Mikä hänessä oli sellaista joka herätti sinussa nuo hellyyden tunteet? Oletko varattu itse?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut kaivatulle? Oletko edes sanonut että vähäsen tykkäät?
Vaikka kuinka pienesti ja varovasti jotain kirjoittaisin tai vaikken edes kirjoita niin päädyn kiusattavaksi. Täällä olen. Jouluinen tervehdys ja kauniita unia. -P-