Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö puolisosi, että olet ihastunut minuun.
Tiedän, ja kun minä ihastun toiseen niin kerron siitä miehelleni.
Ihastuminen kuuluu elämään, ei se lopu siihen että päätyy jonkun kanssa yhteen.
Parisuhde on kuitenkin valintaa. Ei ole kenenkään etu jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan mutta kuka pystyy väittää että toisten parisuhde on huono vain koska ihmiset ihastuvat?Sellainen ihminen joka ajattelee että jonkun kanssa elämä olisi tasaista ja riidatonta elää oudossa kuplassa. Parisuhde on kuin viini, se syvenee ja paranee vuosien aikana. Jokainen liitto alkaa samoilla hehkuvilla tunteilla mitä ihastunut nyt tuntee.
Missä on sanottu, että joku ajattelisi elämän olevan ”tasaista ja riidatonta”? Ja toisinaan ne parisuhteet päättyykin toiseen ihastumiseen. Siinä kun jotkut toiset ei pääty.
Ihme viisastelua taas. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ja kun minä ihastun toiseen niin kerron siitä miehelleni.
Ihastuminen kuuluu elämään, ei se lopu siihen että päätyy jonkun kanssa yhteen.
Parisuhde on kuitenkin valintaa. Ei ole kenenkään etu jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan mutta kuka pystyy väittää että toisten parisuhde on huono vain koska ihmiset ihastuvat?Sellainen ihminen joka ajattelee että jonkun kanssa elämä olisi tasaista ja riidatonta elää oudossa kuplassa. Parisuhde on kuin viini, se syvenee ja paranee vuosien aikana. Jokainen liitto alkaa samoilla hehkuvilla tunteilla mitä ihastunut nyt tuntee.
Aika sinisilmäisesti yleistät parisuhteet. Eivät ne aina parane.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajua että tää tilanne menee koko ajan monimutkasemmaks ja tulee päivä jolloin kaikki räjähtää käsiin keinolla tai toisella.
Teot puhuu toista, ajatukset yhtä ja sanat kolmatta.
Sanat... heijastelee toiveita, ajatukset on haaveita, teot on todellisuutta. Tajuan että tämä voi räjähtää, mutta nyt taas joulun alla mieli rauhoittuu ja on tyyni, hetken. Taas kuvittelen että voin jatkaa näin, hetken.
Järkeä tunteisiin? kirjoitti:
Tiedäthän mistä voimakkaat "lämpimät" tunteet ovat merkki? Koko spektrissään siis.
Vetovoima? 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu❤❤❤❤
?????????? Kuka ja Mikä Teemu?
T. H. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää, tietty! Me puhutaan ihan kaikesta. Mun puoliso ymmärtää, että pitkässä parisuhteessa voi tulla ihastumisia puolin ja toisin..
Toivottavasti et ole kaipaamani mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää, tietty! Me puhutaan ihan kaikesta. Mun puoliso ymmärtää, että pitkässä parisuhteessa voi tulla ihastumisia puolin ja toisin..
Minun kaipaamani ei ainakaan ole, koska ei osaa käyttää välimerkkejä. Ei ole olemassa mitään kahta pistettä, mistä tuo tapa edes tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaipaamani ei ainakaan ole, koska ei osaa käyttää välimerkkejä. Ei ole olemassa mitään kahta pistettä, mistä tuo tapa edes tulee?
Koska minulla on pieni näyttö, laitan aika ajoin vahingossa kaksi pistettä, mutta toisinaan tekee mieli leikitellä ja silloin laitan aivan tarkoituksella kaksi tai vaikkapa neljä pistettä. Eniten kuitenkin pännii, jos tulee kiireessä lopetettua virke pilkulla. Aargh,
Mies suostuu tekemään mitä vaan, jos saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on joulu mennyt?
Hyvin on mennyt. Ihastusta on ikävä ja kanki on ollut kovana koko joulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on joulu mennyt?
Hyvin on mennyt. Ihastusta on ikävä ja kanki on ollut kovana koko joulun.
Mikset r*nkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä toivot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hulluuteni valtakunta
Huulieni hamuaminen ympärilläsi
Saat mut tuntemaan käsittämättömän hyvää oloa. Taas on koko päivän läikehtinyt rinnassa lämpimästi, kuten viime päivinä on tehnyt. Kuin lähettäisit sinne ajatuspaketteja ja ne maalissaan sitten laajenisivat tällaiseksi lämpimäksi hehkuksi. En tiedä onko tuolla toisessa paikkaa myös joku vastaanotin, sillä niin "vähästä" ja kummiin, "vääriin" aikoihin se herää xD Rauhallista jouluyötä ja tähtien tuiketta <3
Huh. Oletko E-mies??
En valitettavasti vaan J-mies.
Millä kirjaimella alkavaa kaipaat J-mies?
Olet minulle "se" eikä kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienestä se saattaa olla suunta elämälle kiinni jos vaikka yksi kohtalokas piste jää epähuomiossa tai typotuksen takia uupumaan :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista,
Tämähän tarkoittaa vain sitä, ettei ne varatut kerkeä paikalle kaipaamaan, kun pakko keskittyä muihin välillä.
Ja sinkut nukkuu..
Juu, juuri aukaisin silmät ja makoilen vielä tässä sängyssä somettamassa.
Tänä jouluna kaipaus on tosiaankin hellittänyt ja yhdessäolo läheisten kanssa voittanut, ehkä muillakin samaa ”vikaa” ja siksi ketju ollut eilisestä saakka hiljaisempi?Hän tulee välillä mieleen, mutta ei mitenkään kipeästi tai niin, että kokisin pakottavaa tarvetta päästä yhteyteen hänen kanssaan.
Ja toisaalta joku muu on alkanut valtaamaan aivojeni pinta-alaa siinä määrin, että taitaa tätä menoa kickiä kohta kaivattuni kokonaan muille maille vierahille ajatuksistani.Minulle on edelleen tuskaa viettää aikaa vaimoni kanssa. Lasten kanssa kyllä mutta vaimoni on vastenmielinen suorastaan. Haaveilen kaivatustani ja kärsin kun en ole hänen kanssaan.
Ok, mutta miten tuo minun viestiini liittyi?
Itse olen siis sinkku, ei puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Tietääkö hän olemassaolostani?
Tietää.
Lisäyksenä vielä, että puolisoni on vannottanut minua, etten saa kertoa mitään ajatuksistani tai teoistani muiden kanssa. Hän ei halua tietää, mutta en ole koskaan pettänyt häntä.