Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hulluuteni valtakunta
Huulieni hamuaminen ympärilläsi
Saat mut tuntemaan käsittämättömän hyvää oloa. Taas on koko päivän läikehtinyt rinnassa lämpimästi, kuten viime päivinä on tehnyt. Kuin lähettäisit sinne ajatuspaketteja ja ne maalissaan sitten laajenisivat tällaiseksi lämpimäksi hehkuksi. En tiedä onko tuolla toisessa paikkaa myös joku vastaanotin, sillä niin "vähästä" ja kummiin, "vääriin" aikoihin se herää xD Rauhallista jouluyötä ja tähtien tuiketta <3
Huh. Oletko E-mies??
En valitettavasti vaan J-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mut tuntemaan käsittämättömän hyvää oloa. Taas on koko päivän läikehtinyt rinnassa lämpimästi, kuten viime päivinä on tehnyt. Kuin lähettäisit sinne ajatuspaketteja ja ne maalissaan sitten laajenisivat tällaiseksi lämpimäksi hehkuksi. En tiedä onko tuolla toisessa paikkaa myös joku vastaanotin, sillä niin "vähästä" ja kummiin, "vääriin" aikoihin se herää xD Rauhallista jouluyötä ja tähtien tuiketta <3
Huh. Oletko E-mies??
Ehkä olet hän kelle olen hehkuvia ajatuksia lähetellyt :) -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Oletko E-mies??
Entäs millä alkaa tuo toinen?
Valoisaa päivää sinulle, R2-D2.
Olet mielessäni.
★ 。* 。*˛ •
Tietääkö puolisosi, että olet ihastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska en ole.
Tuskin oli sinulle. Miksi yhä vietät tässä ketjussa aikaa, vaikket ole kiinnostunut kenestäkään. Äläkä sano, että sinua kaivataan täällä. Ei kaivata. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
T ikävääääääähhhh
Kiusaaja antaisit olla edes jouluna.
Vierailija kirjoitti:
T ikävääääääähhhh
Kuka kaipaa? Kerro jotain itsestäsi? Millainen tämä T on?
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista,
Mulle on ainakin tullut viime aikoina ketjusta tunne että hän ei kaipaa mua, edes kaverimielessä. Inhoaa lähinnä ja on suorastaan raivoissaan siitä että en ymmärrä asiaa enkä jätä rauhaan, vaan kirjoittelen tänne. Lisäksi hän pitää mua varmaan säälittävänä ja ylimielisenä. (Vieläkin tosin vaikea ymmärtää miten voi olla säälittävä ja ylimielinen yhtäaikaa) Mutta joo, enpä uskalla siis kirjoitella. T. Sinkkunainen
Tämä on todella fiksua, ja aikuismaista. Mutta minä kaipaisin J miestä, mutta en ole T. Hyvät joulun loput sulle sinne jonnekkin, onneksi nämä pyhät on kohta lusittu. Liikaa aikaa miettiä kaikenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Tietääkö hän olemassaolostani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista,
Tämähän tarkoittaa vain sitä, ettei ne varatut kerkeä paikalle kaipaamaan, kun pakko keskittyä muihin välillä.
Ja sinkut nukkuu..
Juu, juuri aukaisin silmät ja makoilen vielä tässä sängyssä somettamassa.
Tänä jouluna kaipaus on tosiaankin hellittänyt ja yhdessäolo läheisten kanssa voittanut, ehkä muillakin samaa ”vikaa” ja siksi ketju ollut eilisestä saakka hiljaisempi?
Hän tulee välillä mieleen, mutta ei mitenkään kipeästi tai niin, että kokisin pakottavaa tarvetta päästä yhteyteen hänen kanssaan.
Ja toisaalta joku muu on alkanut valtaamaan aivojeni pinta-alaa siinä määrin, että taitaa tätä menoa kickiä kohta kaivattuni kokonaan muille maille vierahille ajatuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä.
Ei tiedä.
Huh. Oletko E-mies??