Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Jos vaimo on kamala ja on tuskaa olla hänen kanssaan, niin kerro tuo toki hänelle. Ongelma ratkennee siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö puolisosi, että olet ihastunut minuun.
Ei koska en ole.
Tuskin oli sinulle. Miksi yhä vietät tässä ketjussa aikaa, vaikket ole kiinnostunut kenestäkään. Äläkä sano, että sinua kaivataan täällä. Ei kaivata. Sivusta.
Sinua ei kaipaa kukaan. Ei nyt, ei koskaan. Turhaan roikut täällä. Yksin jäät ja kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas hiljaista,
Mulle on ainakin tullut viime aikoina ketjusta tunne että hän ei kaipaa mua, edes kaverimielessä. Inhoaa lähinnä ja on suorastaan raivoissaan siitä että en ymmärrä asiaa enkä jätä rauhaan, vaan kirjoittelen tänne. Lisäksi hän pitää mua varmaan säälittävänä ja ylimielisenä. (Vieläkin tosin vaikea ymmärtää miten voi olla säälittävä ja ylimielinen yhtäaikaa) Mutta joo, enpä uskalla siis kirjoitella. T. Sinkkunainen
Olet oikeassa.
T:n kaipaaja, kerro jotain itsestäsi? Kerro myös T:stä jotain?
Terveisin T
Vierailija kirjoitti:
T:n kaipaaja, kerro jotain itsestäsi? Kerro myös T:stä jotain?
Terveisin T
Oon ärsyttävä nainen. T on kiltti ruskeasilmäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ikävääääääähhhh
Kiusaaja antaisit olla edes jouluna.
Kiusaaja? Onko kaipaaminen kiusaamista? :,(
Tiedäthän mistä voimakkaat "lämpimät" tunteet ovat merkki? Koko spektrissään siis.
Hei salarakas, seksiä kaipaan.Pääsetkö? N.53
Olispa kiva tutustua paremmin yhteen T-mieheen ? Mielessä pyöriny jo jonkin aikaa.Asut vaan niin kaukana ettei oikein törmäillä :) Mut ne kerrat kun on nähty olet kyllä tehnyt pikkuhiljaa lähtemättömän vaikutuksen.Sä oot aivan hurmaava.Varaa mulle seuraava tanssi.Uskallan sitten ehkä hiukan rutistella:)
T:H-nainen
T minä kaipaan sinua. T. J-nainen
Järkeä tunteisiin? kirjoitti:
Tiedäthän mistä voimakkaat "lämpimät" tunteet ovat merkki? Koko spektrissään siis.
No mistä sinun mielestäsi?
En tiedä, mutta luulen että sinulla on asiaa valaisevia ajatuksia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ikävääääääähhhh
Kiusaaja antaisit olla edes jouluna.
Kiusaaja? Onko kaipaaminen kiusaamista? :,(
Tuo pitkä ääähh-loppu antoi ehkä väärän mielikuvan jollekin? Tai onkohan täällä joku vainoharhainen T, joka luuli sitä stalkkerinsa kirjoitukseksi, vaikkei siitä selviä edes sukupuoli? Ei kannata säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska en ole.
Tuskin oli sinulle. Miksi yhä vietät tässä ketjussa aikaa, vaikket ole kiinnostunut kenestäkään. Äläkä sano, että sinua kaivataan täällä. Ei kaivata. Sivusta.
Mitä SÄ tässä ketjussa teet vahtaamassa? Ei suakaan täällä kukaan ole ikinä kaivannut mutta siitä huolimatta sä kytit tätä ketjua koko ajan.
Millainen on "lämmin" tunne?
Vierailija kirjoitti:
Teemu❤❤❤❤
?????????? Kuka ja Mikä Teemu?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta luulen että sinulla on asiaa valaisevia ajatuksia ?
Luokka 14 alaluokkineen antaa parempia vastauksia kysymykseen kuin mitä minä voisin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ja kun minä ihastun toiseen niin kerron siitä miehelleni.
Ihastuminen kuuluu elämään, ei se lopu siihen että päätyy jonkun kanssa yhteen.
Parisuhde on kuitenkin valintaa. Ei ole kenenkään etu jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan mutta kuka pystyy väittää että toisten parisuhde on huono vain koska ihmiset ihastuvat?
Sellainen ihminen joka ajattelee että jonkun kanssa elämä olisi tasaista ja riidatonta elää oudossa kuplassa. Parisuhde on kuin viini, se syvenee ja paranee vuosien aikana. Jokainen liitto alkaa samoilla hehkuvilla tunteilla mitä ihastunut nyt tuntee.
Minulle on edelleen tuskaa viettää aikaa vaimoni kanssa. Lasten kanssa kyllä mutta vaimoni on vastenmielinen suorastaan. Haaveilen kaivatustani ja kärsin kun en ole hänen kanssaan.