Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Nyt alkaa taas pitkästä aikaa olla täälläkin mukavan kirpeä pakkassää lumipallojen tekoon, mutta olet varmaankin jossain liian kaukana. Siitäkään tuskin on mitään apua, että menisin yöllisen kävelyn jälkeen pyyhe päällä kylpyhuoneeseen ja tuijottaisin punaisia kasvojani peilistä. Ehkä tällä kertaa kuitenkin kiskoisin kiireesti vaatteet päälle ja tulisin ulos, vaikka vieläkin pelottaisi. Muistathan pitää jalat lämpiminä talvikengissä ja säästää sandaalit rappukäytävässä läpsyttelyyn. Terkkuja ja hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen.
Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus.
Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.
Se, että joku kirjoittaa tällaista, saa mut hymyilemään loppuillaksi! Kiitos, anonyymi-höperö.
Tarkkana termeissä! Olen virallisesti hurahtanut, mutta en todellakaan höperö. Lieventävänä asianhaarana todettakoon kiitollisuus ja nautinto, jota ilmaisit. Sukeudun siis suosioosi nöyrin kiitoksin kehuista. On ilo tuottaa iloa. Kaivatulleni tai kenelle tahansa, joka vastaavia asioita pohdiskelee. Samassa kanootissa tässä koko inkkariheimo meloo kuitenkin, vaikka muutama jäsen uupuisikin.
Tuo oli kyllä tarkkaan mietitty termi, mutta ei ollut tarkoitus loukata. Omassa kokemusmaailmassani höperöt ovat niitä hyviä tyyppejä. Ja fiksujakin. Mutta hyvä mieli tuli, ja toivon, että tämä ei ollut kertalaukaisu osaltasi. ap
Vierailija kirjoitti:
Voi Rakas. Lukisitpa lähettämäni viestin. Yllättyisit kovasti sen sisällöstä. Toivottavasti et sydäriä kuitenkaan saa siitä. Ei ole tarkoitus sitä sinulle tuottaa. 😚
Olkoon rakkaus ja onni aina kanssamme, ja heittäkäämme meidän liittoamme vastaan taistelevat tyrmään. ~
T. Naisesi
Mä tiedän semmoisen etevän sydänlääkärin, joka on tosi haka tällaisissa asioissa. Skalpelli pysyy kädessä tärisemättä ja sillä se suutelee, veistää kivun pois eikä yhtään satu. Kaikkia mittalaitteita on niin että sitä menee piippauksista ja kuvajaisista aivan pyörryksiin, paineluelvytys on hänen suuri bravuurinsa, se semmoinen sydänhieronta. Tapa, miten hellästi voi toisen rinnusta koskettaa ja sinne hehkuvan valon tuoda parantaa kyllä kaiken. Ei taida toista sellaista kirurgia, hoitsua ja ylilääkäriä ollakaan. Että privaviestiä vaan, jos tulee ongelmia sen pumpun kanssa. Multa löytyy ehkä oikeet yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään palstan vakio runomies tai muu, että älkää yhdistelkö mihinkään. Kirjoitin vain tällaisen ja jätän sen tähän.
---
Vuoden pimein yö.
Mulla synkin mieli.
Mutta ulkona satumaisema.
Pilviverho kuun valaisema,
Pakkaslumen peittämä, pehmentämä maa.
Vaikka pitäisi pimeää olla, on kaikkialla valkeaa
Kuuset hattaravaipassaan
Uljaat männyt piirtyvät vasten taivasta
Hiljaa paukkuu puissa
Leijailevat alas kepeät kiteet
Katson tätä talven kauneutta
Mietin joulun laupeutta
Tämä kaunis näky melkein vertoja vetää
sulle, muttei silti ihan sentään.
Sen jos jakaa kanssas voisin,
Onnellisempi tuskin milloinkaan oisin.
Toivon, siellä jossain missä oot,
jotain yhtä kaunista katsot.
Harras, hauras kuin keijukaisten talviyö tää
Mielessäni olet myös (kröhöm) sää.
Ohimenevää, jää vain ikävää.
Mut ehkä joskus, joskus, meillä on myös tää
tunne yhteinen kuin jouluinen yö,
lumi ja pakkanen.
Se, missä kylmä ja kalvas
kauneus ulkona saa
sisällä tuntemaan lämpimintä
alla kajotaivaan.
Sitten joskus takkatulen viritän,
sen lämmössä susta kylmän karkotan.
Älkää nyt naisia itkettäkö ;___; <3. Punoisit varmaan liikutuksestakin minulle arvokkaan käädyn tai helminauhan ja kaulaani pujottaisit. Sormillasi sen niin hitaasti, huolella kiinnittäisit. Ja sitä kantaisin korunani niin ylpeänä, ainoanani enkä koskaan pois ottaisi. Se minut kauniimmaksi ja paremmaksi tekisi samoin kuin sanasi, läsnäolosi, huolenpitosi. Käädystäni kaikki näkisivät sinut ja sen valon, jonka huoneeseen aina tuot mukanasi sekä sen kuinka tärkeä olet minulle. Niin ainutlaatuinen ettei sen arvokkaampaa tytöllä voi olla. Paras ystävä. Rakas. Ja sinuahan minä katson mieleni silmin.
Punon sulle käädyn kyynelistä. Taittelen kruunun kärsimyksistä. Liiviksi neulon kuraiset kelit. Viitaksi harteilles petojen turkit. Poskiisi punaksi sipaisen, veret väkivallasta lohjenneen huulen. Sormeesi pujotan sormuksen, piikkipensaan ja nokkosen taustaisen. Kaiken tuskan mi kärsiä saanut olet, muutan kauniiksi ja rakastamakseni. Kanssani koskaan ei tarvitse sinun, miettiä, sattuuko enää. Edes syvälle sydämeen. Omaani imen pahuuden, vihan sekä kurjuuden. Vuoksesi, vain vuoksesi. :)
Mulla on vieläki ikävä sua vaikka ei meistä ois varmaan koskaan tullutkaan mitään. Haluaisin vaan edes kerran jutella ja selvittää asiat. Mitä mä tein väärin?
Your hazel tint eyes watching every move I make
And that feeling of doubt, it's erased
I'll never feel alone again with you by my side
You're the one and in you I confide more
I give my heart to you
I give my heart 'cause nothing
Can compare in this world to you
I miss you. Good night, sweet dreams. My sunshine.
Hyvää yötä, vielä laskemattomien kuntarajojen taakse, vihreäsilmämiehelle. On mukava sitten joskus ehkä päästä autoosi, punaisen tulipallon, kyytiin ajelulle. Terveisin Se upottava suonsilmäke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mies, mistä minussa tykkäät. Sinulle olenkin jo sen kertonut.
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Kirjoitin eilen tämän kuvauksen siitä, mistä sinussa rakkaani pidän. Koska en voi sinulle tätä nyt suoraan sinulle kertoa, niin toivotan sen myötä sinulle hyvää yötä ja hyvää joulua. Rakastan sinua ja tahtoisin joskus kertoa nämä samat asiat ja paljon muutakin elävässä elämässä suudelmien kanssa. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet mielessäni rakkaana niinkuin aina.
Kertoisit joskus jonkun pienen vihjeen tästä kaipaamastasi naisesta? Kuten ääntiömies tekee.
En tiedä teistä muista, mutta minua ihan harmittaa ajatus siitä, että tuolla kulkee joku nainen täysin tietämättä että joku hänestä noin ihanasti ajattelee.
Joo, tuo olisi ihan kiva kuulla sellaiselta mieheltä, johon on itsekin ihastunut, mutta ei muuten.
Huom: ihan kiva, ei mitenkään fantastista.
Kannattaa muistaa, ettei läheskään kaikki naiset tai ihmiset ylipäätää ole niin reppanoita, että ne on ihan fileissä kun joku on niihin ihastunut (vaikkei itse ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen.
Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus.
Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.
Se, että joku kirjoittaa tällaista, saa mut hymyilemään loppuillaksi! Kiitos, anonyymi-höperö.
Tarkkana termeissä! Olen virallisesti hurahtanut, mutta en todellakaan höperö. Lieventävänä asianhaarana todettakoon kiitollisuus ja nautinto, jota ilmaisit. Sukeudun siis suosioosi nöyrin kiitoksin kehuista. On ilo tuottaa iloa. Kaivatulleni tai kenelle tahansa, joka vastaavia asioita pohdiskelee. Samassa kanootissa tässä koko inkkariheimo meloo kuitenkin, vaikka muutama jäsen uupuisikin.
Tuo oli kyllä tarkkaan mietitty termi, mutta ei ollut tarkoitus loukata. Omassa kokemusmaailmassani höperöt ovat niitä hyviä tyyppejä. Ja fiksujakin. Mutta hyvä mieli tuli, ja toivon, että tämä ei ollut kertalaukaisu osaltasi. ap
Toi ei siis ollut ap vaan vp tai yp tai op... ^
Vierailija kirjoitti:
En saa tänäkään jouluna munaa.
Sama juttu.
Ilman jo kauan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa tänäkään jouluna munaa.
Sama juttu.
Av-mammat eteerisillä muistikuvilla haikailevat jouluisen munan perään, tästäkös ongelmasta Hopeakettuna huolestuneena herään!
Mammoillehan pitää mieli hyvä saada heti, kun munattomuus mammojen suupielet suoraksi veti!
Jouluisen vinkkini mammoille annan ja vastuuni mammojen joulumielestä kannan!
"Omin käsin onneen" sananlaskukin sanoo pieni, siispä menkää Prismaan kätösillä imuroikaa laarit tyhjäksi kuin sieni!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Saankohan edes koskaan seurata sua instassa, muuten kuin "salaa"
Vierailija kirjoitti:
Saat terveiseni:
Olet juuri niin älykäs kuin tiedän sinun olevan huomasin taas, ja kiitos, että suhtaudut minuun suojelevasti.Koska olet täyden kympin arvoinen, olen minäkin. Tekemiset saattaa mennä joskus vähän niin ja näin, mutta tavoite on selvä ja sovittu.
Hyvää aatonaatoa, kohta on joulu!
Miten tuo suojelevuus ilmenee ja onko tää miehelle vai naiselle?
Hyvää joulun aatonaattoa!
Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan pahoja ja ilkeitä, kuten av:ltakin varmaan huomaatte. Ihan turhaan siis haaveilette ihastuksistanne, nekin on pohjimmiltaan samanlaisia ilkimyksiä. Ne tulee haukkumaan teidät ja pettämään teidän luottamuksen. Onnellisimpia olette yksin, nauttikaa siis siitä!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan pahoja ja ilkeitä, kuten av:ltakin varmaan huomaatte. Ihan turhaan siis haaveilette ihastuksistanne, nekin on pohjimmiltaan samanlaisia ilkimyksiä. Ne tulee haukkumaan teidät ja pettämään teidän luottamuksen. Onnellisimpia olette yksin, nauttikaa siis siitä!
Toivotaan, että joulupukki tuo sinullekin pussillisen positiivista mieltä. Mikään tässä maailmassa ei ole niin ihanaa kuin olla lähellä sitä kaikkein kalleinta rakkainta ihmistä maailmassa, siksi täällä kaipaillaan...
Joulukiireitä meinaa olla, mutta Mm❤️ ei unohdu. Hyvää joulunaikaa hänelle❤️
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille ihanille työkavereille! Hymynne, flirttinne ja positiivisuutenne saa päivät kulumaan nopeasti, vaikka se välillä vähän haittaakin työhön keskittymistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mies, mistä minussa tykkäät. Sinulle olenkin jo sen kertonut.
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Kirjoitin eilen tämän kuvauksen siitä, mistä sinussa rakkaani pidän. Koska en voi sinulle tätä nyt suoraan sinulle kertoa, niin toivotan sen myötä sinulle hyvää yötä ja hyvää joulua. Rakastan sinua ja tahtoisin joskus kertoa nämä samat asiat ja paljon muutakin elävässä elämässä suudelmien kanssa. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet mielessäni rakkaana niinkuin aina.
Kertoisit joskus jonkun pienen vihjeen tästä kaipaamastasi naisesta? Kuten ääntiömies tekee.
En tiedä teistä muista, mutta minua ihan harmittaa ajatus siitä, että tuolla kulkee joku nainen täysin tietämättä että joku hänestä noin ihanasti ajattelee.
Joo, tuo olisi ihan kiva kuulla sellaiselta mieheltä, johon on itsekin ihastunut, mutta ei muuten.
Huom: ihan kiva, ei mitenkään fantastista.Kannattaa muistaa, ettei läheskään kaikki naiset tai ihmiset ylipäätää ole niin reppanoita, että ne on ihan fileissä kun joku on niihin ihastunut (vaikkei itse ole).
Siksi tuo mies varmaan kirjoittaa tänne ettei mene ainakaan ihan kylmiltään niitä tunteitaan paljastamaan. Tosin kukapas meistä tietää mikä hänen tilanne on, ja että onko jo kertonut hänelle tunteistaan... Itse kyllä miehenä vältän tiettyjä sanoja ihan anonyymisti kirjoitellessakin. Säästän oikeaan elämään, ja joku rakastan sana on tullut sanottua elämän aikana ehkä jossain sivulauseessa omalle äidille. Tosin en ylipäätänsä sano asioita joita en 100% varmasti tarkoita. Esim. Kehun kyllä ihmisiä paljon, mutta en koskaan jos en tarkoita sitä. Mutta joo, mielestäni suurten tunteiden paljastukset pitää tehdä siinä vaiheessa kun suhde on vakaalla pohjalla, ja tietää ettei toinen ahdistu tai jopa joudu pakokauhun valtaan. Näyttää ennemmin teoilla mitä tuntee. Jos vaikka oma kaivattu kertoisi rakastavansa niin kyllähän siinä menisi paniikkiin kun paineet nousivat taivaisiin vaikka itselläkin olisi todella vahvat tunteet. Tai sitten vielä jos sen sanoisi joku kenestä pitää ehkä ystävänä/työkaverina/tuttuna jne niin miten kertoa loukkaamatta ettei tunne samalla tavalla...
Tykkäsin tuosta viimeisestä jutustasi missä vähän otit kantaa ihmisiin jotka "rakastuvat" siihen, että joku toinen jumaloi heitä. Tai niin minä sen ymmärsin. Yllättävän yleistä, että monet ihastuvat vasta kun näkee/kuvittelee toisen olevan ihastunut. Se nyt on vielä ymmärrettävää jonkinlaisena puolustusmekanismina... Sitten on se narsistinen vaihtoehtokin mikä oli tässäkin aiheessa joku päivä esillä kun luin että joku sanoi heittävänsä aviomiehensä ulkoruokintaan jos joskus edes vähänkin ihastuu johonkin toiseen, ja jakaa huomiotaan. Kuulosti niin yksipuoliselta rakkaudelta, että sääliksi kävi kun joku tietämättään on vaimolleen samassa asemassa kuin se taikapeili Lumikin äitipuolelle. Kerro kerro kuvastin... Hirveä ajatus, että olisi itse tuossa asemassa.
Otetaan vielä kantaa, että jos näen jonkun olevan ihastunut niin en saa siitä minkäänlaista itsetuntoboostia. Yritän olla mahdollisimman normaali, ja saatan sanoa mielipiteitäni (ei henkilökohtaisia asioita tietenkään tai mitään loukkaavaa) mahdollisimman tökerösti niin että toisen tunteet eivät ainakaan vahvene jos vain mahdollista. Mitään väärää kiinnostumisessa tai ihastumisessa ei ole eikä siinä ole oikeasti mitään hävettävää, mutta kyllä minä tulen vähän surulliseksi kun näen jonkun loukkaantuvan. Varsinkin ujot naiset (otin esimerkiksi koska ihastumisen näkee kilometrien päähän) kiinnostuneena yleensä kävelevät hiukan kauempaa hymyillen lattialle/asvaltille. Sitten kun et tervehdi jostain kuolleesta kulmasta kun toinen ei nosta katsettaan lattiasta niin sivusilmällä voi nähdä kuinka pahaa se tekee toiselle. Hauska juttu tässä on, että kun ei tiedä olenko itse ihan samassa asemassa omalle ihastukselleni (ehkä surullinen puolesta ja toivoo että se ihastus jo laantuisi), vaikka katson kyllä aina silmiin (katson tosin kaikkia) kun vaan saan tilaisuuden... :D Tässä kirjoitellessa vaan sitä ymmärtää entistä enemmän muita ihmisiä. Jos aika sosiaalisenakin joku small talk ihastuksen kanssa vaatii hirvittävän määrän energiaa ja psyykkausta niin miksei jollekin ujolle se että yrittää kohdata ja saa ehkä sanottua "moi".
En tiedä miksi otin osaa tähän keskusteluun. Jotenkin paljon mielenkiintoisempi aihe kuin perinteiset väännöt, ja aamukahveja juodessa oli vähän tylsää. Lisäksi tuo lainattu viesti oli saanut aika rankan vastaanoton vaikka siinä oli ihan hyvää asiaa.
- Ilkimys
H. Meidät oli tehty toisillemme ja tiedät sen itsekin. Tämä elämä ei nyt vain toteuttanut tätä autuutta. Ehkä jossain toisessa elämässä tai ulottuvuudessa jatkamme onnellisina. Anteeksi kaikki.
Rakastan sinua valtavasti. Niin valtavasti, että innostukseni nyt joudun tänne purkamaan ennen seuraavan askeleen ottoa eteenpäin. Toivottavasti ja uskonkin, että olemme samalla aaltopituudella asian kanssa. Ainakin tunteita ollaan molemmin puolin toisillemme näytetty. Muut sivusta katsojat eivät välttämättä rakkauttamme hyväksy. Olkoot niin, mutta me emme heistä muutenkaan välitä. Toimimme kuin itse parhaaksi näemme.