Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mies, mistä minussa tykkäät. Sinulle olenkin jo sen kertonut.
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Kirjoitin eilen tämän kuvauksen siitä, mistä sinussa rakkaani pidän. Koska en voi sinulle tätä nyt suoraan sinulle kertoa, niin toivotan sen myötä sinulle hyvää yötä ja hyvää joulua. Rakastan sinua ja tahtoisin joskus kertoa nämä samat asiat ja paljon muutakin elävässä elämässä suudelmien kanssa. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet mielessäni rakkaana niinkuin aina.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle, vihersilmäkaunottarelle mieheltä useamman kuntarajan takaa. Kotikunnailla entisessä kotikaupungissain n.120km päässä entisestä kotikaupungistais. Ikävä Siua. Kotikaupunkis entisen suuntanumeron kertomalla vitosella saadaan oman entisen kotkaupunkini suuntanumero.
Vierailija kirjoitti:
Still waters flow
Sea breezes blow
Wild flowers grow
Abundant at your feet*
Soft falling snow
Warm candle glow
Flushed faces show
The pleasure when we meet*
Hyvää yötä, R2-D2
Kiitos kaunis <3
Suojelusenkelisi siipien kosketuksia, kun tänä yönä uniin käyt, D2-G2.
Terveisin,
Aina niin silmistäsi säihkyvä tähtimatkaajarobottisi.
Ps. Katotaan ne leffat joskus sun kanssa, koska tarvitsen koulutusta :3
En ole mikään palstan vakio runomies tai muu, että älkää yhdistelkö mihinkään. Kirjoitin vain tällaisen ja jätän sen tähän.
---
Vuoden pimein yö.
Mulla synkin mieli.
Mutta ulkona satumaisema.
Pilviverho kuun valaisema,
Pakkaslumen peittämä, pehmentämä maa.
Vaikka pitäisi pimeää olla, on kaikkialla valkeaa
Kuuset hattaravaipassaan
Uljaat männyt piirtyvät vasten taivasta
Hiljaa paukkuu puissa
Leijailevat alas kepeät kiteet
Katson tätä talven kauneutta
Mietin joulun laupeutta
Tämä kaunis näky melkein vertoja vetää
sulle, muttei silti ihan sentään.
Sen jos jakaa kanssas voisin,
Onnellisempi tuskin milloinkaan oisin.
Toivon, siellä jossain missä oot,
jotain yhtä kaunista katsot.
Harras, hauras kuin keijukaisten talviyö tää
Mielessäni olet myös (kröhöm) sää.
Ohimenevää, jää vain ikävää.
Mut ehkä joskus, joskus, meillä on myös tää
tunne yhteinen kuin jouluinen yö,
lumi ja pakkanen.
Se, missä kylmä ja kalvas
kauneus ulkona saa
sisällä tuntemaan lämpimintä
alla kajotaivaan.
Sitten joskus takkatulen viritän,
sen lämmössä susta kylmän karkotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Kirjoitin eilen tämän kuvauksen siitä, mistä sinussa rakkaani pidän. Koska en voi sinulle tätä nyt suoraan sinulle kertoa, niin toivotan sen myötä sinulle hyvää yötä ja hyvää joulua. Rakastan sinua ja tahtoisin joskus kertoa nämä samat asiat ja paljon muutakin elävässä elämässä suudelmien kanssa. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet mielessäni rakkaana niinkuin aina.
Oletko varattu?
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan onnellisesti pariutunut tai saisin ainakin säännöllistä seksiä, jos en olisi tavannut sitä persereikää.
Samat sanat sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se oli sun lämpö,
jolla mut koukkuun sait
Siihen suureen tunteeseen
ei koskaan päde lait
Sitten saapui se loputon kaunopuheisuus
Jos olin poissa sekunnin,
se oli sulle ikuisuus
Me oltiin niin lähellä
sitä täydellistä rakkautta,
jossa roikkui vain se ’mutta’,
joka nieltiin"
Ja niin taivun myös minäkin ja ilolla taivunkin. Aina mukanani, oikeasti keveänä ilona. Jo kymmeniä tuhansia tunteja enkä tiedä mihin numeroon tämä rakastamisen askelmittari edes päättyisi, ei ainakaan pattereiden loppumiseen.
Me oltaisiin oltu vuosisadan rakkaustarina tai ärsytetty toisemme kuoliaiksi, mutta sä olisit ollut rakas. Ja olet rakas. Aina, se on jo selvää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle, vihersilmäkaunottarelle mieheltä useamman kuntarajan takaa. Kotikunnailla entisessä kotikaupungissain n.120km päässä entisestä kotikaupungistais. Ikävä Siua. Kotikaupunkis entisen suuntanumeron kertomalla vitosella saadaan oman entisen kotkaupunkini suuntanumero.
unohdit mainita ääntiön!
Onneksi teistä suurin osa kirjoittaa "niinkuin" ja "kokoajan".
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään palstan vakio runomies tai muu, että älkää yhdistelkö mihinkään. Kirjoitin vain tällaisen ja jätän sen tähän.
---
Vuoden pimein yö.
Mulla synkin mieli.
Mutta ulkona satumaisema.
Pilviverho kuun valaisema,
Pakkaslumen peittämä, pehmentämä maa.
Vaikka pitäisi pimeää olla, on kaikkialla valkeaa
Kuuset hattaravaipassaan
Uljaat männyt piirtyvät vasten taivasta
Hiljaa paukkuu puissa
Leijailevat alas kepeät kiteet
Katson tätä talven kauneutta
Mietin joulun laupeutta
Tämä kaunis näky melkein vertoja vetää
sulle, muttei silti ihan sentään.
Sen jos jakaa kanssas voisin,
Onnellisempi tuskin milloinkaan oisin.
Toivon, siellä jossain missä oot,
jotain yhtä kaunista katsot.
Harras, hauras kuin keijukaisten talviyö tää
Mielessäni olet myös (kröhöm) sää.
Ohimenevää, jää vain ikävää.
Mut ehkä joskus, joskus, meillä on myös tää
tunne yhteinen kuin jouluinen yö,
lumi ja pakkanen.
Se, missä kylmä ja kalvas
kauneus ulkona saa
sisällä tuntemaan lämpimintä
alla kajotaivaan.
Sitten joskus takkatulen viritän,
sen lämmössä susta kylmän karkotan.
Älkää nyt naisia itkettäkö ;___; <3. Punoisit varmaan liikutuksestakin minulle arvokkaan käädyn tai helminauhan ja kaulaani pujottaisit. Sormillasi sen niin hitaasti, huolella kiinnittäisit. Ja sitä kantaisin korunani niin ylpeänä, ainoanani enkä koskaan pois ottaisi. Se minut kauniimmaksi ja paremmaksi tekisi samoin kuin sanasi, läsnäolosi, huolenpitosi. Käädystäni kaikki näkisivät sinut ja sen valon, jonka huoneeseen aina tuot mukanasi sekä sen kuinka tärkeä olet minulle. Niin ainutlaatuinen ettei sen arvokkaampaa tytöllä voi olla. Paras ystävä. Rakas. Ja sinuahan minä katson mieleni silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen.
Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus.
Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.
Se, että joku kirjoittaa tällaista, saa mut hymyilemään loppuillaksi! Kiitos, anonyymi-höperö.
Tarkkana termeissä! Olen virallisesti hurahtanut, mutta en todellakaan höperö. Lieventävänä asianhaarana todettakoon kiitollisuus ja nautinto, jota ilmaisit. Sukeudun siis suosioosi nöyrin kiitoksin kehuista. On ilo tuottaa iloa. Kaivatulleni tai kenelle tahansa, joka vastaavia asioita pohdiskelee. Samassa kanootissa tässä koko inkkariheimo meloo kuitenkin, vaikka muutama jäsen uupuisikin.
koskas mä saisin taas tuntemattoman puhelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit joskus jonkun pienen vihjeen tästä kaipaamastasi naisesta? Kuten ääntiömies tekee.
Voi Rakas. Lukisitpa lähettämäni viestin. Yllättyisit kovasti sen sisällöstä. Toivottavasti et sydäriä kuitenkaan saa siitä. Ei ole tarkoitus sitä sinulle tuottaa. 😚
Olkoon rakkaus ja onni aina kanssamme, ja heittäkäämme meidän liittoamme vastaan taistelevat tyrmään. ~
T. Naisesi
Vierailija kirjoitti:
Me oltaisiin oltu vuosisadan rakkaustarina tai ärsytetty toisemme kuoliaiksi, mutta sä olisit ollut rakas. Ja olet rakas. Aina, se on jo selvää.
Miks meistä ei tullut meitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat terveiseni:
Olet juuri niin älykäs kuin tiedän sinun olevan huomasin taas, ja kiitos, että suhtaudut minuun suojelevasti.Koska olet täyden kympin arvoinen, olen minäkin. Tekemiset saattaa mennä joskus vähän niin ja näin, mutta tavoite on selvä ja sovittu.
Hyvää aatonaatoa, kohta on joulu!
En vietä joulua.
Ei ole vielä "aatonaato", vaan vasta huomenna. Maanantaina on aatto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen.
Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus.
Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.
Se, että joku kirjoittaa tällaista, saa mut hymyilemään loppuillaksi! Kiitos, anonyymi-höperö.
Tarkkana termeissä! Olen virallisesti hurahtanut, mutta en todellakaan höperö. Lieventävänä asianhaarana todettakoon kiitollisuus ja nautinto, jota ilmaisit. Sukeudun siis suosioosi nöyrin kiitoksin kehuista. On ilo tuottaa iloa. Kaivatulleni tai kenelle tahansa, joka vastaavia asioita pohdiskelee. Samassa kanootissa tässä koko inkkariheimo meloo kuitenkin, vaikka muutama jäsen uupuisikin.
Senkin vanha homekorva <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit joskus jonkun pienen vihjeen tästä kaipaamastasi naisesta? Kuten ääntiömies tekee.
En tiedä teistä muista, mutta minua ihan harmittaa ajatus siitä, että tuolla kulkee joku nainen täysin tietämättä että joku hänestä noin ihanasti ajattelee.
Niin, samoja sanojakin käytät ja niin taitavasti ettei kauniimpaa ole ennen nähty. Mutta onkos se samankaltaisuus iihmekään, kun luet sydämeni kieltä paljon paremmin kuin minä koskaan osaisin omaani lukea. Sinua vasta opettelen, mutta toivon tulevani mestariksi. Jos se on ainoa kieli, jonka ikinä osaisin, olisi se riittävä hyvään elämään. Juuri eilen illalla muistiooni piirsin koukeroisin kirjaimin sanan vastinpari.
Niinhän ne eläimet on, kuten hurjan lempeät lohikäärmeet esimerkiksi, joista yleensä miettii onkos ne totta ollenkaan. Ei niitä kovin usein tällä pallolla ole näkynyt. Vain yhden olen löytänyt ja ehkä sekin todella oli vain pienen tytön tai pojan unikuva. Ehkäpä jos oikein toivon, voisin siitä unia jouluyönä nähdä. <3