Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
641/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin hullua? Ootteko molemmat täällä?

Sitä ei moni tiedä. Enkä taida olla yksi näistä oraakkeleista, jotka näksivät asian laidan : ). Ei auta kuin arvuutella :P.

Katsoin korteista ja valitettavasti kaivattusi ei käy tällä palstalla.

T. Näkijä

Vielä piti sanomani, että nään hänet juuri nyt läheisissä tunnelmissa seksikkään naisen kanssa (taidan jäädä seuraamaan tilannetta..)

-Näkijä

Vierailija
642/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun olin eilen taas niin kusipäinen. Nyt vielä joulunpyhät tähän päälle, eikä nähdä.

Mun pitäis varmaan ottaa lopputili. Muuten en voi näistä tunteista päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei moni tiedä. Enkä taida olla yksi näistä oraakkeleista, jotka näksivät asian laidan : ). Ei auta kuin arvuutella :P.

T. Näkijä

Katsopa näkijä korteistasi mitä minun ihanainen kaivattuni juuri nyt tekee? Nauraako, vai onko vakava, millainen ilme ihanissa silmissään? Ja ennen muuta, missä hänen sydämensä on?

Vierailija
644/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kun olin eilen taas niin kusipäinen. Nyt vielä joulunpyhät tähän päälle, eikä nähdä.

Mun pitäis varmaan ottaa lopputili. Muuten en voi näistä tunteista päästä eroon.

Saat anteeksi, koska kusipäisyytesi on minun(kin) tiedossa ollut aina. Lopputiliä suosittelen vahvasti. Olen tehnyt sinusta kantelun esimiehelle asiattoman käytöksen vuoksi.

Vierailija
645/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Näkijä

Katsopa näkijä korteistasi mitä minun ihanainen kaivattuni juuri nyt tekee? Nauraako, vai onko vakava, millainen ilme ihanissa silmissään? Ja ennen muuta, missä hänen sydämensä on?

Näyttää selaavan puhelintaan hymy huulilla. Hänen sydämensä kuuluu samaa sukupuolta olevalle henkilölle. Nään, että tämä on vielä salaisuus

T. Näkijä

Vierailija
646/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Näkijä

Vielä piti sanomani, että nään hänet juuri nyt läheisissä tunnelmissa seksikkään naisen kanssa (taidan jäädä seuraamaan tilannetta..)

-Näkijä

Joka onkin ainoa asianmukainen toimintatapa tuollaisessa tilanteessa. Pieni tirkistely tekee stressille hyvää.

Vierailija
647/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niistä pitää päästä eroon? :) Tästä tulee nyt vahvasti mieleen eräs jolle laitoin (taas) viestiä, jota ei ole taaskaan ilmeisesti huomannut.... ehkä se oon minä jonka pitäis se lopputili ottaa.

Vierailija
648/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Näkijä

Tuuditat minut lämpöön, tänne peittojen keskelle. Pidät sydäntäni niin varoen, vaikka kanssasi se on vahva. Mutta siitä sinussa tykkään, et oleta. Vaan katsot joka kerta mitä toinen jaksaa ja riennät viereen. Katsomaan, yhä uudestaan, kestääkö se, itkeekö se. Vaikkei omasikaan ole pimeydeltä, kolhuitta, säröiltä säästynyt. <3

Nyt pitää mennä, mutta sydämeni jää luoksesi. Koira jäi päälle :D

Vierailija
649/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Näkijä

Tuuditat minut lämpöön, tänne peittojen keskelle. Pidät sydäntäni niin varoen, vaikka kanssasi se on vahva. Mutta siitä sinussa tykkään, et oleta. Vaan katsot joka kerta mitä toinen jaksaa ja riennät viereen. Katsomaan, yhä uudestaan, kestääkö se, itkeekö se. Vaikkei omasikaan ole pimeydeltä, kolhuitta, säröiltä säästynyt. <3

Nyt pitää mennä, mutta sydämeni jää luoksesi. Koira jäi päälle :D

Sinä ihana ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
650/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still waters flow

Sea breezes blow

Wild flowers grow

Abundant at your feet

*

Soft falling snow

Warm candle glow

Flushed faces show

The pleasure when we meet

*

Hyvää yötä, R2-D2

Vierailija
651/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taas kohta vuosi vaihtuu  ja ensi vuonna taas  uudet kujeet. Päästäisiinkö me sitten edes vähän lähemmäksi toisiamme. No henkisesti sä olet ainakin kulkenu mun mukana jo pitemmän aikaa :). Musta olisi vaan kiva olla tekemisessä sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu olevan samalla aaltopituudella. Mä en ole sellainen ihminen, joka karsinoisi tarkasti ihmissuhteita ja vaatisi tarkkoja tilannepäivityksiä. Joidenkin ihmisten kanssa vaan on hyvä olla ja se riittää. En myöskään tee turhia etenemissuunnitelmia ja uskon, että asiat menevät omalla painollaan. Kaipaan vaan hetkiä mun höhelin vastinparin kanssa. Tai no mä olen höheli ja sä jostain syystä jotenkin siedät mua, tai niin mä ainakin luulen. Mä lähetän sulle joulutervehdyksen, samaa teemaa edellisten kanssa, koska eläimet on vaan niin söpöjä ♥, säkin olet ehkä vähän….

Vierailija
652/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen. 

Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus. 

Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.

Vierailija
653/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sinua yhdeksi yöksi. Olen tullut sinuiksi tämän yksinäisyyteni kanssa ja jos veisit sen hetkeksi, vyöryisi se kahta kauheampana kohta takaisin. Kaikkeen tottuu ja jos et voi jäädä, parempi kun et pysähdy lainkaan.

Yhden pysähdyksen taktiikalla beibe. (ei sivusta, vaan edestä ja takaa tämä)

Jalkapuuhun sietäisit joutaa, hedelmäsateen alle. Niin ehkä opit olemaan. Vai että edestä ja takaa. Eikö päältä ja alta ollenkaan?

Vierailija
654/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan olit sinä kaunis iloinen vaalea nuori nainen hopealla citikalla sveton tullissa klo23 aikoihin? Eilen.

Vierailija
655/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä imelä tunnelma vaihteeksi. Ja se on yksiselitteisen hyvä asia. Itsekin alkaa ihan herkistyä. Röllit ja katkerot taitavat olla jossain arvolleen sopivammissa puuhissa. Vain hurahtaneet jäävät tosipaikan tullen. 

Mä kyllä suojelisin sua kaikelta ihan viimeiseen saakka. Syöksyisin vaikka eteesi ja ottaisin puolestasi dementiakodin murhaajavalehoitajan insuliinipiikin puolestasi. Vaikken enää muistaisi, kuka olet, jokin primitiivivaisto saisi tekemään sen. Niin syvälle aivopoimuihini olet itsesi polttomerkinnyt, että sitä arpikudosta ei popsi pahakaan altzhaimeri tai muu iljettävä vitsaus. 

Onnettaristakin puhuvat. Mikäs siinä, onhan kaksi kymppiä eri tauluihin melkoisen hyvä suoritus itse Cupidoltakin, yhdellä nuolella. Mutta jos lemmen uhkapeleihin aletaan, niin napakymppi kahtaalla tikkataulussa on vielä ehkä hieman pliisu rinnastus, satumaisuudestaan huolimatta. Ehkä jotain vielä hienompaa voisi keksiä. Me olemme kuin darts-pelissä saisi samaan aikaan tripla-20:n lisäksi jokerikortin ja ysipallon pussiin. Mä oon jokeri, oo sä ysipallo. Sellaiset on onnenkertoimet. Jaa niin, lotossakin jättipotti jaossa. Ei kai meidän tartte kuin pyytää, niin sekin lankeaa.

Se, että joku kirjoittaa tällaista, saa mut hymyilemään loppuillaksi! Kiitos, anonyymi-höperö.

Vierailija
656/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat terveiseni:

Olet juuri niin älykäs kuin tiedän sinun olevan huomasin taas, ja kiitos, että suhtaudut minuun suojelevasti.

Koska olet täyden kympin arvoinen, olen minäkin. Tekemiset saattaa mennä joskus vähän niin ja näin, mutta tavoite on selvä ja sovittu.

Hyvää aatonaatoa, kohta on joulu!

En vietä joulua.

Vierailija
657/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksän on hyvä numero ja jokerit (tai ainakin yksi jokeri) on aina sellaisia hahmoja, jotka saa mairean hymyn huulille ja ilon helisemään ja kaikumaan koko vartalosta. Minullakin on lotto menossa että kyllä se voitto taitaa aikaa varma nakki olla. Miten niin sattuikaan :')

Suojelusta ja varjelusta ei voi koskaan olla liikaa, kun on kodista kyse. <3 Mutta niin, se minun koira. Haukuskelee jo. 

Vierailija
658/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan onnellisesti pariutunut tai saisin ainakin säännöllistä seksiä, jos en olisi tavannut sitä persereikää.

Vierailija
659/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah ja woi,

pyydän neitoo arwoisasti huomioon ottamaan

et se en ollut ma,  ken owumii teille tarjoillut ois.

Hywänsopuisa nuori mies

Oli kuka oli, mutta oli harvinaisen epä-ällö munatarjous.

Suorastaan söpö.

Arwoisa neito, tahdon täten julki tuoda, että muna on eräs rawitsewimbia eineksiä, kuta tiedossa on. Ei pidä neidon tahi kenengän muun tunteman ällötystä tahi vieroksuwia mietteitä munan suhten. Ehken ole se toimittaja, jota neito eniten arwostaa, mutta wakuutan ja wannon, että munani on tuoretta ja priimaa. Mätämunia en tohdi kenellekän tarjota, edes ilmaisexi. Pahoittelen, jos kiertokoulusta ja itse Agricolan kirjoista omissa päin oppimani kirjoituskieli johti Teitä harhan ja ajattelitten minua joksigin muuksi. Olen näillä markkinoilla ensi kertaa muna kaupalla, enkä tunne kaikkia kauppalan tapoja. En tohdi astua toisen tontille, joten nöyrin anteksipyyntö kumarruksen kera. 

Vierailija
660/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan onnellisesti pariutunut tai saisin ainakin säännöllistä seksiä, jos en olisi tavannut sitä persereikää.

Tämä tuli siis vain mieleen, kun haahuilin tuolla jouluisella kaupungilla ja kuuntelin iloista musiikkia.

Tuli ikävä niitä aikoja ja sitä ihmistä, jonka kanssa usein haahuiltiin onnellisina ja ihan rakastuneina kaupungilla juuri tällaisina iltoina.

Ne ajat olivat kyllä kultaa, vaikka paskasti menikin.

Ketju on lukittu.