Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3821/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka bannasit puhelimeni: En kirjoita tänne varatulle miehelle. Sulla on väärä H nyt silmätikkuna.

Tää H on härö. Kukaan ei täällä ole kirjoittanut kenellekään Hoolle. Vaarallisen kuuloisia harhoja jollain. Saattaisit hyötyä ammattiavusta?

Vaarallista harhaa on väittää, että kukaan ei ole kirjoittanut Hoolle. Vaikka ne poistuisivat, ei nähtyä saa näkemättömäksi. Poisto ei ole sama, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

-sivusta ihmettelijä

Olen ollut useamman päivän kipeänä ja aikani kuluksi seurannut tätä palstaa reaaliaikaisesti (ainoa virkeä keskustelupasta tietääkseni). Olen siis nähnyt lähes jokaisen viestin heti kun se tullut.

Mitään muita Hoo-viestejä ei ole ollut, kuin noita outoja vainoamisen tunnetta kokevan Hoon viestejä.

Ja että vielä realielämän asioita noilla "haamuviesteillä" perusteltaisiin, niin huh huh sentään!

Reaaliaikaisesti seurannut palstaa/ ketjua, no se on jo varsinkin kipeänä iso saavutus. Tylsyyttäni täällä myös käynyt ja aika mielivaltaista poistelua ollut. Ettet nyt itse harhoissasi kirjoittele puolesta ja vastaan näitä h viestejä ja sitten niitä poistele? Tapa se sekin on pitää ketjua pinnalla.

Heh! Lisää vaan höyryä pannuun......

Vierailija
3822/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka bannasit puhelimeni: En kirjoita tänne varatulle miehelle. Sulla on väärä H nyt silmätikkuna.

Tää H on härö. Kukaan ei täällä ole kirjoittanut kenellekään Hoolle. Vaarallisen kuuloisia harhoja jollain. Saattaisit hyötyä ammattiavusta?

Vaarallista harhaa on väittää, että kukaan ei ole kirjoittanut Hoolle. Vaikka ne poistuisivat, ei nähtyä saa näkemättömäksi. Poisto ei ole sama, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

-sivusta ihmettelijä

Olen ollut useamman päivän kipeänä ja aikani kuluksi seurannut tätä palstaa reaaliaikaisesti (ainoa virkeä keskustelupasta tietääkseni). Olen siis nähnyt lähes jokaisen viestin heti kun se tullut.

Mitään muita Hoo-viestejä ei ole ollut, kuin noita outoja vainoamisen tunnetta kokevan Hoon viestejä.

Ja että vielä realielämän asioita noilla "haamuviesteillä" perusteltaisiin, niin huh huh sentään!

Reaaliaikaisesti seurannut palstaa/ ketjua, no se on jo varsinkin kipeänä iso saavutus. Tylsyyttäni täällä myös käynyt ja aika mielivaltaista poistelua ollut. Ettet nyt itse harhoissasi kirjoittele puolesta ja vastaan näitä h viestejä ja sitten niitä poistele? Tapa se sekin on pitää ketjua pinnalla.

No ei pitäisi... taitaa jollain olla todella elämä hukassa, jos ei muuta tekemistä (mielikuvitus) muuhun riitä. Kiusaa vain. Ei tätä palstaa muut kuin työntekijät reaaliajassa seuraa, ellei motiivi ole sairas kuten jo noita harhoja latevalla taitaa olla, samassa paketissa. Tapa se tuokin.

Korjaan hopea*kettu kyllä taitaa reaaliajassa seurata, mutta sepä ei kumoa jo yllä kirjoitettua. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää rakkautta? Ikävä sua J

Vierailija
3824/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta ihmettelijä

No ei pitäisi... taitaa jollain olla todella elämä hukassa, jos ei muuta tekemistä (mielikuvitus) muuhun riitä. Kiusaa vain. Ei tätä palstaa muut kuin työntekijät reaaliajassa seuraa, ellei motiivi ole sairas kuten jo noita harhoja latevalla taitaa olla, samassa paketissa. Tapa se tuokin.

Korjaan hopea*kettu kyllä taitaa reaaliajassa seurata, mutta sepä ei kumoa jo yllä kirjoitettua. 😉

Ne oli kyllä kaksi eri kirjoittajaa se harhoja lateleva H ja reaaliaikainen saikku-seuraaja, vieläpä toistensa kimpussa olivat tuossa edellä... Mutta ei se mittään. Kerrankos sitä kärryiltä tipahtaa... 😉

no näinpä näemmä putoaa 😉 en tainnut väittää samaksi, vai väitinkö, milläpä muutenkaan todennat etteivät olisi, yksinpuhujia täällä riittää ja ketjun nostattajia.

Vierailija
3825/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Kuinka kauan kestää kun tämä kaipuuksi muuttunut ihastus muuttuu unohdukseksi. Ehkä unohdan syksyllä kun tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun viimeisen kerran tavattiin. Ehkä sä et edes muista koko juttua saati minua.

Missä tapasitte?

Vierailija
3826/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta ihmettelijä

Rekatuille tulee ilmoitus aina uudesta viestistä joten kyllä se repolainenkin ovela osaa olla 😉

Vierailija
3827/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Kuinka kauan kestää kun tämä kaipuuksi muuttunut ihastus muuttuu unohdukseksi. Ehkä unohdan syksyllä kun tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun viimeisen kerran tavattiin. Ehkä sä et edes muista koko juttua saati minua.

Missä tapasitte?

Kiinostas myös tämä tietää?

Vierailija
3828/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitetaan tämä vuosi puhtaalta pöydältä, keskittyen siihen mitä meillä jo on. Unohdetaan toisemme nyt lopullisesti?

Vierailija
3829/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka molemmat ollaan jo teillämme oltu vuosia, tulen tavallaan rakastamaan sua aina.

Ei meistä mitään tulisi, mutta sä olit monella tapaa mun ensimmäinen... :)

Vierailija
3830/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko minua vielä?

Kuin lasta. Paljon hyväksyntää, hoivaa ja rakkautta tarvitsevaa lasta. Mutta vain etäältä.

Vierailija
3831/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
3832/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Missä tapasitte?

En viitsi paikkaa kertoa, sen verran specify. Kahvien merkeissä tavattiin, tai sinä joit teetä.

Vierailija
3833/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla taisin nähdä erään etäältä. Kummallista.

Vierailija
3834/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Missä tapasitte?

En viitsi paikkaa kertoa, sen verran specify. Kahvien merkeissä tavattiin, tai sinä joit teetä.

Mihin aikaan vuorokaudesta tapasitte, oliko arkipäivä vai viikonloppu, jos sen verran tunnisteita?

Vierailija
3835/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa Smaug, kiltti tarhurini kirjoitti:

On ollut mielenkiintoista keskustelua täällä tänään. Tässä kuitenkin päivän ainokainen viestini minulta, sinisilmäiseltä murmeligodzillalta sinulle, tärkeälle.

Nuku hyvin joohan. Olet ajatuksissa. Mä oon sun vieressä ja sä oot mun vieressä, edelleen. <3

~

Niinä päivinä, kun sinä olisit tappuraa,

olisin minä syliini sulkeva pumpuli

Ja niinä päivinä kun minä puhkuisin jäätä,

olisit sinä se lämmin sulattava tuli

Ja kun olisin aivan liian kuiva sanoineni, suorastaan kurja,

tulisi sinun hersyvä huumorisi vesi kostuttamaan aikeitani rauhoittavasti

Ja kun sinä vihmoisit sivaltavasti,

minä ottaisin ne varmasti kiinni omaan huotraani

~

Ja niin päivinä, kun minä olen murmeli, olet sinä se lepo ja uni, jota eniten tarvitsen.

Annat minulle voimaa ja rauhaa sieltä matkankin takaa. Kiitos.

Kuka olet? Vanha rouva? Ukrainalaisen kaipaaja? Tolkienin kaipaaja? Pidätkö Päiväni murmelina -leffasta? Kaipaatko Bill Murrayta? Oletko eksyksissä?

Vierailija
3836/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko minua vielä?

Ei se muutu.

Vierailija
3837/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sana kuulu siittä mun stalkkeroinnista, jotta son loputtava!! Perkkele jos nään vielä niitä päivityksiä niin alkaa kuulumaan!! Ja tehoamaan!!

Vierailija
3838/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa edes pyytänyt anteeksi.

Vierailija
3839/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tein?

Vierailija
3840/3899 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ymmärrä, mitä anteeksipyydettävää mulla olisi. Kun ei vaan napannut niin ei napannut.

Ketju on lukittu.