Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kuinka kauan kestää kun tämä kaipuuksi muuttunut ihastus muuttuu unohdukseksi. Ehkä unohdan syksyllä kun tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun viimeisen kerran tavattiin. Ehkä sä et edes muista koko juttua saati minua.
Missä tapasitte?
En viitsi paikkaa kertoa, sen verran specify. Kahvien merkeissä tavattiin, tai sinä joit teetä.
Mihin aikaan vuorokaudesta tapasitte, oliko arkipäivä vai viikonloppu, jos sen verran tunnisteita?
Arkipäivä ja iltapäivällä.
Kellonaika?
15:30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää. Taas asiallinen viesti poistettiin.
Itse asiassa, mitäpä minä täällä oikein teen?Pikavilkaisulla viimeisimmistä on pari kiroiluviestiä poistunut. Eivät olleet tippaakaan asiallisia.
En kiroile enkä puhu rumasti. Asiallinen viestini poistettiin.
Olet kyllä täyden kympin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, mitäpä minä täällä oikein teen?Pikavilkaisulla viimeisimmistä on pari kiroiluviestiä poistunut. Eivät olleet tippaakaan asiallisia.
Ja viestissä oli mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita, etten ehtinyt lukemaan poistettua viestiäsi. Ja huomattu on, ettei täältä häviä oikeasti asiallisia viestejä. Poistetuissa on aina jotain negatiivista.
Hidastin askeleitani ja sinä vauhditit omiasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viestissä oli mitä?
Yksi sana: nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on? Ja miksi?😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita, etten ehtinyt lukemaan poistettua viestiäsi. Ja huomattu on, ettei täältä häviä oikeasti asiallisia viestejä. Poistetuissa on aina jotain negatiivista.
Ai. Tykkäsikö joku huonoa, kun siinä oli yksi sana: nainen?
Voisiko joku selventää tyhmälle, miksi se oli asiaton.
Mitä tahoa loukkasin?
No, nainen voi olla loukkaava sana Suomessa nykyään.
Olisi kai sitten pitänyt kirjoittaa, että naisoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kirjoittaa sinulle kirjeen.
En tietenkään lähetä sitä, mutta kirjoitan.
Taidan tehdä saman. Katsotaan sitten, että lähetänkö sen vai en.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla miksi ajattelet näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Tykkäsikö joku huonoa, kun siinä oli yksi sana: nainen?
Voisiko joku selventää tyhmälle, miksi se oli asiaton.
Mitä tahoa loukkasin?
Viestejä tulee välillä viiveellä tänne, rauhoitu ja selaa vaikka pari viimeistä sivua jos se olisi julkaistu ja sen jälkeen on tullut jo monta viestiä eli et vaan löytänyt viestiä.
Sä oot ihana...ja määrä ihastuin suhun korviani myöten!
Ollaan tunnettu jo useampi vuosi ja nähty melkein joka päivä. Mikä siinä on, etten ikinä kyllästy sinuun ja olen aina iloinen nähdessäni sinut. Sun kanssa on vaan niin loputtoman hyvä olla. Harmi, etten voi olla sinulle enempää kuin työkaveri. Tunnut niin ”omalta” tyypiltä.
Toivon sinulle voimia kaikkeen ja lämmin halaus! Kuulostaa siltä, että käyt ainakin osittain läpi samoja asioita kuin minä viimeisen tapaamisemme jälkeen. Kyseenalaistin sillon kaikki valinnat, mitä elämässäni olin tehnyt. Pitkään olin lamaantuneessa tilassa ja mietin, miksi emme tavanneet jo aiemmin. Itse koen, että se oli ainakin omalla kohdallani hyvä herätys. Olin mukautunut täysin toiseen, enkä osannut pitää puoliani. En oikeastaan enää edes tiennyt kuka olen ja mitä haluan. Jotenkin se vanha taistelija nousi sisältä ja huomasin että elämä valuu ohi jos en tee niitä asioita jotka ovat minun näköisiäni. Olenkin tehnyt joitain suunnitelmia, jotka toivottavasti toteutuu. Pitää vaan yrittää pitää katse tiukasti tavoitteessa ja lähteä sitä kohti.
Olen miettinyt, onko sinulle kynnys korkeampi selvittää asioita meidän erilaisen parisuhdehistorian takia... toisaalta hyvähän se, että tiedostaa omat rajansa, eikä ylitä niitä. En vaan haluaisi, että tilanne jatkuu loputtomiin näin. Jossain vaiheessa olisi hyvä saada selkeä näkemys siitä, miten haluat käydä läpi asiat. Vai onko tämä ollut riittävää. Miten asiat meneekään, olet minulle tärkeä. <3 Ajatuksissa pysyt!
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle voimia kaikkeen ja lämmin halaus! Kuulostaa siltä, että käyt ainakin osittain läpi samoja asioita kuin minä viimeisen tapaamisemme jälkeen. Kyseenalaistin sillon kaikki valinnat, mitä elämässäni olin tehnyt. Pitkään olin lamaantuneessa tilassa ja mietin, miksi emme tavanneet jo aiemmin. Itse koen, että se oli ainakin omalla kohdallani hyvä herätys. Olin mukautunut täysin toiseen, enkä osannut pitää puoliani. En oikeastaan enää edes tiennyt kuka olen ja mitä haluan. Jotenkin se vanha taistelija nousi sisältä ja huomasin että elämä valuu ohi jos en tee niitä asioita jotka ovat minun näköisiäni. Olenkin tehnyt joitain suunnitelmia, jotka toivottavasti toteutuu. Pitää vaan yrittää pitää katse tiukasti tavoitteessa ja lähteä sitä kohti.
Olen miettinyt, onko sinulle kynnys korkeampi selvittää asioita meidän erilaisen parisuhdehistorian takia... toisaalta hyvähän se, että tiedostaa omat rajansa, eikä ylitä niitä. En vaan haluaisi, että tilanne jatkuu loputtomiin näin. Jossain vaiheessa olisi hyvä saada selkeä näkemys siitä, miten haluat käydä läpi asiat. Vai onko tämä ollut riittävää. Miten asiat meneekään, olet minulle tärkeä. <3 Ajatuksissa pysyt!
Enpä yleensä lainaile muille tarkoitettuja kaipailuja, mutta henk. koht haluaisin tuollaisen viestin saada ihan irl mikäli olisi tuollainen tilanne. Ei tuossa voi vikaan mennä, vaikka sen laittaisi oikealle henkilölle.
Kannattaa muistaa, että ikinä ei tiedä milloin kenenkin elämä päättyy ja jo siksi ei kannata jättää tunteita sanomatta.
Tuletko koskaan kertomaan minulle, että tykkäät minusta?
Pikavilkaisulla viimeisimmistä on pari kiroiluviestiä poistunut. Eivät olleet tippaakaan asiallisia.