Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Loputtava on tuo harhaisen setin viljely!! Takaisin osastolle sieltä, ulkoilu on päättynyt!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sana kuulu siittä mun stalkkeroinnista, jotta son loputtava!! Perkkele jos nään vielä niitä päivityksiä niin alkaa kuulumaan!! Ja tehoamaan!!
ahaa tästä joku puhui, no ihan hyvä että poistellaan, selvää trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitetaan tämä vuosi puhtaalta pöydältä, keskittyen siihen mitä meillä jo on. Unohdetaan toisemme nyt lopullisesti?
En tiedä mitä sanoa. On tosi loukattu olo. Jatkaminen ei riipu vain minusta. Käännän siis kysymyksen toisinpäin: onko sinulla itselläsi halua jatkaa?
Ei todellakaan ole. Eihän mikään edes ole alkanut ikinä.
Onko vanha ketju XI poistettu? En löydä sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sana kuulu siittä mun stalkkeroinnista, jotta son loputtava!! Perkkele jos nään vielä niitä päivityksiä niin alkaa kuulumaan!! Ja tehoamaan!!
ahaa tästä joku puhui, no ihan hyvä että poistellaan, selvää trollausta.
Jonnet aina välillä sekoittavat vauvan ja yliksen, ymmärrettävää sillä kapasiteetilla, löytyyhän molempien alku- kaikki muutkin kirjaimet aakkosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitetaan tämä vuosi puhtaalta pöydältä, keskittyen siihen mitä meillä jo on. Unohdetaan toisemme nyt lopullisesti?
En tiedä mitä sanoa. On tosi loukattu olo. Jatkaminen ei riipu vain minusta. Käännän siis kysymyksen toisinpäin: onko sinulla itselläsi halua jatkaa?
No niinpä. Huoh. Tule jo sieltä ihmehuuruistasi reaalimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka bannasit puhelimeni: En kirjoita tänne varatulle miehelle. Sulla on väärä H nyt silmätikkuna.
Tää H on härö. Kukaan ei täällä ole kirjoittanut kenellekään Hoolle. Vaarallisen kuuloisia harhoja jollain. Saattaisit hyötyä ammattiavusta?
Vaarallista harhaa on väittää, että kukaan ei ole kirjoittanut Hoolle. Vaikka ne poistuisivat, ei nähtyä saa näkemättömäksi. Poisto ei ole sama, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
-sivusta ihmettelijä
Olen ollut useamman päivän kipeänä ja aikani kuluksi seurannut tätä palstaa reaaliaikaisesti (ainoa virkeä keskustelupasta tietääkseni). Olen siis nähnyt lähes jokaisen viestin heti kun se tullut.
Mitään muita Hoo-viestejä ei ole ollut, kuin noita outoja vainoamisen tunnetta kokevan Hoon viestejä.
Ja että vielä realielämän asioita noilla "haamuviesteillä" perusteltaisiin, niin huh huh sentään!
Reaaliaikaisesti seurannut palstaa/ ketjua, no se on jo varsinkin kipeänä iso saavutus. Tylsyyttäni täällä myös käynyt ja aika mielivaltaista poistelua ollut. Ettet nyt itse harhoissasi kirjoittele puolesta ja vastaan näitä h viestejä ja sitten niitä poistele? Tapa se sekin on pitää ketjua pinnalla.
Heh! Lisää vaan höyryä pannuun......
No ei pitäisi... taitaa jollain olla todella elämä hukassa, jos ei muuta tekemistä (mielikuvitus) muuhun riitä. Kiusaa vain. Ei tätä palstaa muut kuin työntekijät reaaliajassa seuraa, ellei motiivi ole sairas kuten jo noita harhoja latevalla taitaa olla, samassa paketissa. Tapa se tuokin.
Korjaan hopea*kettu kyllä taitaa reaaliajassa seurata, mutta sepä ei kumoa jo yllä kirjoitettua. 😉
Rekatuille tulee ilmoitus aina uudesta viestistä joten kyllä se repolainenkin ovela osaa olla 😉
Osaa ja osaa, omasta mielestään ainakin. Kovin on röpöläisen tunnistettavaa tekstiä, vaikka ei nimellään nyt näytä kirjoittavan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että se mikä minulle on villiä mielikuvitusta ja elämän piristys, voi joillekin muodostua harhaksi, jota he luulevat todeksi. Vähän pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanha ketju XI poistettu? En löydä sitä...
On näemmä poistettu. Tiedän, koska mulla oli se kirjanmerkeissä. Pskempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä?
Kuin lasta. Paljon hyväksyntää, hoivaa ja rakkautta tarvitsevaa lasta. Mutta vain etäältä.
Minä samoin sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa edes pyytänyt anteeksi.
mitä tein?
Etkö muka tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tein?
Etkö muka tiedä?
Kärsiikö tässä ny vääryyttä nainen vai mies? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En ymmärrä, mitä anteeksipyydettävää mulla olisi. Kun ei vaan napannut niin ei napannut.
Vaikka ei napannut, silti jatkoit kusettamista.
Anteeksipyyntö olisi ollut ok.
Vastasin yhdellä sanalla: nainen.
Tuli ilmoitus, viesti julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
En ole trollaillut täällä, enkä häirinnyt ketään.
Käsittämätön foorumi.
Taidan kirjoittaa sinulle kirjeen.
En tietenkään lähetä sitä, mutta kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kuinka kauan kestää kun tämä kaipuuksi muuttunut ihastus muuttuu unohdukseksi. Ehkä unohdan syksyllä kun tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun viimeisen kerran tavattiin. Ehkä sä et edes muista koko juttua saati minua.
Missä tapasitte?
En viitsi paikkaa kertoa, sen verran specify. Kahvien merkeissä tavattiin, tai sinä joit teetä.
Mihin aikaan vuorokaudesta tapasitte, oliko arkipäivä vai viikonloppu, jos sen verran tunnisteita?
Arkipäivä ja iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kirjoittaa sinulle kirjeen.
En tietenkään lähetä sitä, mutta kirjoitan.
Parasta olisi lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kuinka kauan kestää kun tämä kaipuuksi muuttunut ihastus muuttuu unohdukseksi. Ehkä unohdan syksyllä kun tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun viimeisen kerran tavattiin. Ehkä sä et edes muista koko juttua saati minua.
Missä tapasitte?
En viitsi paikkaa kertoa, sen verran specify. Kahvien merkeissä tavattiin, tai sinä joit teetä.
Mihin aikaan vuorokaudesta tapasitte, oliko arkipäivä vai viikonloppu, jos sen verran tunnisteita?
Arkipäivä ja iltapäivällä.
Kellonaika?
Nyt riittää. Taas asiallinen viesti poistettiin.
Itse asiassa, mitäpä minä täällä oikein teen?