Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3421/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo gallup ois toiminut paremmin niin päin että naiset painaa nuolen alas ja miehet ylös, koska tällä palstalla on paljon kärttyisiä mammoja, jotka alanuolettaa kaiken.

Vierailija
3422/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä rakastan sua mies. Mutta haluan ennen kaikkea, että sulla on hyvä olla, enkä tuppaa itseäni sun elämään. Toivon, että olemme aina ystäviä.

Ei mulla koskaan oo täysin hyvä olla jos et oo mun elämässä. Tulen olemaan levoton ja vajavainen ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo gallup ois toiminut paremmin niin päin että naiset painaa nuolen alas ja miehet ylös, koska tällä palstalla on paljon kärttyisiä mammoja, jotka alanuolettaa kaiken.

Mistäs tiedät, että ne alanuolettajat naisia (”mammoja”) on?

Vierailija
3424/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikiusaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on trolleja ja sivusta vastailijoita pilvin pimein. Tähän saittii ei ainakaan kannata mitään todellista perustaa :")

Minusta tämän palstan idea on juuri mahdottomasta kaipaaminen ns. Rauhassa ja saada lukea muiden oikeiden kaipailijoiden kauniita kaipausviestejä <3

Muutama täällä ollut aivan tosi kauniita ja liikuttavia, pohdiskelevia ja täynnä rakkauden kaipuuta. Sitähän se elämä on. Ikuista rakkauden kaipuuta. Pysykää asialinjoilla ja ilman kenenkään haukkumisia! Rakkaus on aina hieno asia, vaikka se ei olisi mahdollista tai molemminpuolista. Harmittaa, että osan ihmisistä pitää voida henkisesti niin pahoin, että käytännössä nettikiusaavat täällä toisia kaipaajia. Aika sairasta. Miksi?

Onko se kiusaamista, jos huomauttaa, että homma alkaa mennä aivan överiksi? Ei siinä ole kaikki kohdallaan, jos esim vuosikausia roikkuu jossain ihmisessä, jota luultavasti ei edes pätkääkään kiinnosta kaipaajan olemassaolo tai kaipaus. Usein hän ei edes tiedä sitä! Kai siinä nyt menee mielenterveys ja monta mahdollisuutta löytää kunnon parisuhde, "kun se minun sielunkumppani ja nönnönnöö". Jos joku "kaipaus" jatkuu vuosikausia ilman mitään tulosta (ei uskalleta edes paljastaa kohteelle niitä tunteita) niin kyllä se on jo pakkomielteistä. Herätkää tähän oikeaan elämään! Olen lähipiirissä joutunut yhtä hullua seuraamaan, joka on vuosikausia kärvistellyt sen (harhaisen) kaipauksen kanssa ja mitä tuosta on jäänyt käteen? Mielenterveysongelmat ja itkua ja terapiaa. Vain sen vuoksi että tyyppi on kehitellyt toisesta henkilöstä pakkomielteen ja rakentanut sen ympärille jotain omia kuvitteellisia pilvilinnoja. Näköjään järjen ääni halutaan aina vaientaa ja jatkaa sitä harhaista elämäntyyliä. Jokainen tosin tekee itse valintansa ja tuhlaa aikansa mihin järjettömyyteen huvittaa.

Mäkin tiedän muutaman tapauksen, mutta mä luulen oikeesti täällä kaipailijoiden suurimmalsi osaksi olevan varattuja tai varattujen kaipailijoita. Koska mikä muu syy olisi kaivata anonyymisti, jos molemmat sinkkuja? Mä oon omassa nuoruudessani kerran antanu yhdelle miehelle mun puhelin numeronkin ei kyl koskaan soittanu. Mutta hei mä olin sinkku ja uskalsin. Mies ois voinut kyllä laittaa edes tekstaria, että en ole kiinnostunut, mutta ei. Miehet on just tälläsiä tai voinut sanoa vaikka kun seuraavan kerran nähtiin. Miehet on nössöjä ja sen takia on tää palstakin. Menkää sinkut sinne baariin ja juokaa vaikka muutama rohkaisu ryyppy ja sitte vaan lähestytte kohdetta tai pyydätte päiväkahveille. Niin helppoa. Mutta ei nykyään kaikki on niin vaikeeta. Ja tarpeeksi kännissä sitä voi, vaikka ihastua ihan johonki toiseenki ihmiseen kun alunperin oli tarkoitus. Menkää silmät ja sydän avoinna, niin rakkaus vielä löytyy !

Vierailija
3425/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ainoa syy olla ketjussa.

Se, että mikä oli motiivi kiusaamiselle ja kusetukselle.

Näyttää että se jatkuu. Jos jatkuu, niin miksi.

Kyse ei todellakaan ole hänen puoleltaan mistään ns. tunteista tms.

Mistä päättelet että kyse ei ole tunteista

Tiedän sen.

Selvitin asian.

Kerro lisää. Perustuuko se omiin päätelmiisi

Kertoisin kahden kesken. Tässä ketjussa ei voi.

Päättelin ja analysoin pitkään. Aivoni sauhusivat.

Lopulta päätin laittaa hänet ns. seinää vasten.

Onnistuin siinä. Kukaan aikuinen ihminen ei käyttäytyisi niin,

jos tuntee mitään hyviä tunteita toista kohtaan.

Mitään ei voitu edes selvittää. Kuului kuvioon.

Siksi rohkaisenkin kaikkia ihmisiä kysymään suoraan, oman itsensä takia.

Tai sitten sillä toisella on jo alusta asti ollut tunteet selviä kuin mitkä ja se on kärsivällisesti odottanut ja odottanut ja ehkä vähän turhautunutkin.

Tuskinpa olisi ollut täysin ylivoimainen tehtävä hänelle selvittää asia, jos olisi halunnut. Avata suunsa. Jo siksi, ettei toinen osapuoli päättelisi väärin.

Vierailija
3426/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat miehet lueskelee VAUVApalstaa huvikseen.

Vierailija
3427/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halunnut. Ok. Hän teki valintansa.

Vierailija
3428/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat miehet lueskelee VAUVApalstaa huvikseen.

Eipä tota VAUVAA mullakaan ole. Nimenomaan huvikseen tätä palstaa just luetaan.

Vierailija
3429/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin laita tähän viestiin alanuoli. Jos ei ole, niin laita ylänuoli.

Vierailija
3430/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät ja sydän avoinna rakkaus vielä löytyy

sydänvaivojen ryömintätilassa kykyä laula

sydänvaivojen mäntylistaa lyyra kuka säilö

sydänvaivojen mäntylistaa yksillä yö karua

sydänvaivojen yllämainittu yskä ylös arkaa

sydänvaivojen yllämainittu kyky salaa särö

Vierailija
3431/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko tässä ketjussa ketään? Jos kaipaat, niin laita tälle viestille ylänuoli. Jos et kaipaa, vaan lueskelet ja kyttäilet muuten vain, niin laita alanuoli.

Vierailija
3432/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttääkö gallupit jo? Ylös=kyllä

Vierailija
3433/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän ei halunnut? mies vai nainen? ja mistä tiedät ettei halunnut?

Vierailija
3434/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luit tämän viestin, niin laita ylänuoli. Jos et, niin laita alanuoli.

Vierailija
3435/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko tässä ketjussa ketään? Jos kaipaat, niin laita tälle viestille ylänuoli. Jos et kaipaa, vaan lueskelet ja kyttäilet muuten vain, niin laita alanuoli.

Kaipailin joskus, useita kuukausia. Nykyään tää on vaan tottumus kun ei oo ketään ketä kaivata täällä. :)

Vierailija
3436/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Haluaisin kanssasi kävelylle. Voisimme puhua ihan mistä vain, tietäen varmasti, mitä ajattelemme toisistamme. Tällä palstalla joutuu aina miettimään, olikohan tuo nyt sinulta vai ei. Tavataan kävelyn merkeissä? Rakastan sinua ja meillä on jokin yhteys välillämme. Hellä suudelma sinulle. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
3437/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua bajamajamies

Vierailija
3438/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ns. omisin tämän itelleni niin vastaisin. Kyllä halusin... ja haluan edelleen. Jostain kumman syystä olet tulkinnut väärin käytökseni yhtenä päivänä.

Vierailija
3439/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luit tämän viestin, niin laita ylänuoli. Jos et, niin laita alanuoli.

Älä nyt tyhmiä ala kyselemään. Nuo oli ihan hyviä galluppeja että onko täällä miehiä vai naisia ja että kaivataanko täällä oikeasti vai kytätäänkö vain.

Vierailija
3440/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa itselleni pikku projektin ja lukea läpi kaikki lukitut kaipausketjut. Osahan on vuosien varrella poistettu, mutta monta on vielä näkyvissäkin. Ehkä löydän sieltä kaivattuni viestejä, joita en silloin ymmärtänyt hänen kirjoittamikseen.

Ketju on lukittu.