Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3441/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halunnut. Ok. Hän teki valintansa.

Mitä hän ei halunnut? mies vai nainen? ja mistä tiedät ettei halunnut?

En tiedä miksi ei halunnut.

Tai tiedän. Elitisti.

Mies.

Vierailija
3442/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Haluaisin kanssasi kävelylle. Voisimme puhua ihan mistä vain, tietäen varmasti, mitä ajattelemme toisistamme. Tällä palstalla joutuu aina miettimään, olikohan tuo nyt sinulta vai ei. Tavataan kävelyn merkeissä? Rakastan sinua ja meillä on jokin yhteys välillämme. Hellä suudelma sinulle. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Missä haluaisit tavata runomies? <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ns. omisin tämän itelleni niin vastaisin. Kyllä halusin... ja haluan edelleen. Jostain kumman syystä olet tulkinnut väärin käytökseni yhtenä päivänä.

Missä kuussa?

Vierailija
3444/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sydäntä raastavaa vain odottaa ja luottaa, että kyllä tämä etenee ja päätepysäkki on toivottavasti yhteinen. Ymmärrän tilanteen monimutkaisuuden ja kaikki vaatii aikansa.

Hassua, puoli vuotta olen jo ollut itsenäinen vaikkei se muille vieläkään näy. Syynsä sillekin. Se voi hämätä sinuakin. Kenties olen hävyksissä sinulta, vaikea tietää missä nykyään olen. Matkalla. Siksipä olisikin vaikeaa yllättää kun en ole yhden paikan päällä vaan aina liikkeellä jonnekin. Juuri tämä juurettomuus onkin vaikeinta kestää. En koe olevani kotonani missään..

Jäin miettimään sanaa sinkku, inhoan sitä. Aivan kuin olisin markkinoilla. En etsi ketään, en ole siis tarjolla minnekään. Ei tarvitse etsiä, kun olen löytänyt jo ihmisen, jonka lähellä voi olla oma itsensä. Siinä on hyvä olla. Sinä. Itse päätät miten haluat meidän olevan. Jos Ystävyys on tahtomasi niin se olkoon niin. Jos tahdot enemmän, on sydämeni puhkeava loistoonsa riemusta. Sinun minun sydämeni on joka tapauksessa. Pidä siitä hyvä huoli.

Olen lähellä ratkaisua kuinka sydämeni voisi korjata, pitää vain hoksata oikeat nyanssit kohdilleen!! Luoja paratkoon, en minä ammattilainen ole, mutta hoksin jotain hyvin tärkeää mistä voi olla apua ratkaisussa. Tekisi niin mieli hehkuttaa tämä sinullekin, on kai vain kiemurreltava oivalluksensa kanssa. Uskon tämänkin selviävän parhainpäin! Vietä mukava päivä!!

Ps. Välillä mietin, meidän pitäisi puhua niin moni asia selviäisi, mutta miten ihmeessä sekin järjestyy kun aina ollaan matkalla jonnekin ja yhteydet pätkii..

Onko tämä E-naiselle?

Voi olla, ehkä, mutta ei E-mieheltä.

Vierailija
3445/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ottaa itselleni pikku projektin ja lukea läpi kaikki lukitut kaipausketjut. Osahan on vuosien varrella poistettu, mutta monta on vielä näkyvissäkin. Ehkä löydän sieltä kaivattuni viestejä, joita en silloin ymmärtänyt hänen kirjoittamikseen.

Kyllä, sieltä niitä ainakin löyty jos ei tästä. Kokeilin. Materiaalia palstaharhoihin on liki rajatta. En silti suosittele.

Vierailija
3446/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin paljon että aivoni räjähtävät

Vierailija
3447/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit tämän viestin, niin laita ylänuoli. Jos et, niin laita alanuoli.

Älä nyt tyhmiä ala kyselemään. Nuo oli ihan hyviä galluppeja että onko täällä miehiä vai naisia ja että kaivataanko täällä oikeasti vai kytätäänkö vain.

Miten tässä piti nuoli laittaa?

Vierailija
3448/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Haluaisin kanssasi kävelylle. Voisimme puhua ihan mistä vain, tietäen varmasti, mitä ajattelemme toisistamme. Tällä palstalla joutuu aina miettimään, olikohan tuo nyt sinulta vai ei. Tavataan kävelyn merkeissä? Rakastan sinua ja meillä on jokin yhteys välillämme. Hellä suudelma sinulle. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Missä haluaisit tavata runomies? <3

Miten olisi paikka, jossa tapasimme ensi kerran? Lähtisimme sieltä kävelylle.

Vierailija
3449/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sinulle jopa sopivampi kuin puolisosi. Hänen kanssaan silti olet.

Vierailija
3450/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ns. omisin tämän itelleni niin vastaisin. Kyllä halusin... ja haluan edelleen. Jostain kumman syystä olet tulkinnut väärin käytökseni yhtenä päivänä.

Missä kuussa?

Tammikuussa

Vierailija
3451/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua bajamajamies

Oletko baarimuija???

Vierailija
3452/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua niin paljon että aivoni räjähtävät

Mulla aikanaan räjähti jo pää sua halatessa niin nyt mennään avokoppasella eikä paljon mikään ahista.

Vierailija
3453/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ottaa itselleni pikku projektin ja lukea läpi kaikki lukitut kaipausketjut. Osahan on vuosien varrella poistettu, mutta monta on vielä näkyvissäkin. Ehkä löydän sieltä kaivattuni viestejä, joita en silloin ymmärtänyt hänen kirjoittamikseen.

Kyllä, sieltä niitä ainakin löyty jos ei tästä. Kokeilin. Materiaalia palstaharhoihin on liki rajatta. En silti suosittele.

Mä oon lukenut kaikki ketjut jo kerran ihan ekasta asti. Kirjoitettuja viestejäkin on kertynyt vuosien mittaan niin älyttömästi, että niistä saisi romaanin.

Vierailija
3454/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paljon sopivampi, vaikka ei näin pitäisi sanoa. Olisin valmis suuriinkin muutoksiin, jos saisin sinut.

Vierailija
3455/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä muuten tulkita?

Vierailija
3456/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävely kuullostaa hyvältä ja tuo mitä kirjotit muutenkin! :) olenkin toivonut, että niissä merkeissä tavattaisiin. On kyllä ihana nähdä sut pitkästä aikaa

Vierailija
3457/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta hiljenee yöksi. Sydämeni ei. Ajattelen sinua ❤️

Vierailija
3458/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri tukikohtaani tämän vuoden ensimmäiseltä työtehtävältä.Mennen tullen sivuutin työpaikkasi. Ikävä Sinua.

Hyvää yötä, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Entiset kotikuntamme sijaitsevat n.120km päässä toisistaan. Nuku hyvin rakas!

Vierailija
3459/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet paljon sopivampi, vaikka ei näin pitäisi sanoa. Olisin valmis suuriinkin muutoksiin, jos saisin sinut.

olisiko siis takaovikin auki?

Vierailija
3460/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J-naiselle! 😘

Ketju on lukittu.