Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Oletko tyytyväinen elämääsi? Oletko onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi ainoa syy olla ketjussa.
Se, että mikä oli motiivi kiusaamiselle ja kusetukselle.
Näyttää että se jatkuu. Jos jatkuu, niin miksi.Kyse ei todellakaan ole hänen puoleltaan mistään ns. tunteista tms.
Onko tämä miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että se jatkuu. Jos jatkuu, niin miksi.Kyse ei todellakaan ole hänen puoleltaan mistään ns. tunteista tms.
Mistä päättelet että kyse ei ole tunteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä miehelle vai naiselle?
Miehelle.
Muru, meillä on yhteispalaveri huomenna. Mä odotan niin kovin et saan nähdä sut!
Vierailija kirjoitti:
Ei se motiivi täällä selviä, vaan ottamalla yhteyttä oikeassa elämässä. Täällä onnistut mitä suurimmalla todennäköisyydellä vain omimaan ihan tuntemattomien viestejä ja tulkitsemaan väärin. Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen varmasti. Onneksi selvisin.
Koin hänen käytöksensä sadistisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se motiivi täällä selviä, vaan ottamalla yhteyttä oikeassa elämässä. Täällä onnistut mitä suurimmalla todennäköisyydellä vain omimaan ihan tuntemattomien viestejä ja tulkitsemaan väärin. Pahoittelen.
Niinkin voi olla ja otan sen huomioon koko ajan.
Yhteyttä ei enää kannata ottaa. Selvitin nimittäin asian.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen elämääsi? Oletko onnellinen?
Tämä ei ole minulle, mutta vastaan kuitenkin.
Olen melko tyytyväinen. Toki on asioita, jotka voisivat olla paremminkin tai toisin. Uskon kuitenkin, että itse pystyn vaikuttamaan hyvinkin paljon elämäni mielekkyyteen. Mieleni alkaa joustaa entistäkin enemmän ja usko rakkauteen on palannut. Todennäköisesti kohde on joku jota en vielä tiedä.
Ihmisen pitää mielestäni olla riitävän ehyt ja rakastaa myös itseään ja omaa elämää, jotta rakkaudessa pystyy antamaan itsestään mahdollisimman paljon hyvää. Olen ehkä levottoman jakson jälkeen saavuttamassa myös mielenrauhan. Uskon tulevaisuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen.
Selvitin asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T haista*****
Miehelle ilmeisesti? Mitä tämä henkilö on tehnyt ansaitaakseen haistattelut?
Kusettanut
Tuliko sitä piparia jaettua?
Tiedät kyllä kysymättäkin. : )
Piparivahti ja naistrolli pähkäilee ;D
Jep, aika säälittävä.
Ja sä se jaksat kompata itse itseäs tässä ketjussa 🖕😜 Nobelin ansaitsitsit jo tuosta suorituksesta. Toinen palkitsemisen arvoinen suoritu son tuo olettaminen, vailla todellisuuspohjaa. Oletat milloin kenenkin kirjoituksia trollin tekemiksi. Itse olet kuitenkin se pahin trolli. Mutta sun järjenjuoksulla on sun itsesi sitä vaikeaa tietty hahmottaa 😜
On se vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen.
Selvitin asian.
Kerro lisää. Perustuuko se omiin päätelmiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen varmasti. Onneksi selvisin.
Koin hänen käytöksensä sadistisena.
Siinähän motiivi tulikin, sadistisia luonteenpiirteitä omaava saa tyydytystä teoistaan ja sanomisistaan. Koeta siirtyä eteenpäin elämässä ja pysy kaukana hänestä. Pura asioita tarvittaessa terapiassa ja vaikka päiväkirjaan jne. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen.
Selvitin asian.
Minkälaisesta kiusaamisesta ja kusetuksesta oikein on ollut kyse? Onko jatkunut kovinkin pitkään?
Täällä on trolleja ja sivusta vastailijoita pilvin pimein. Tähän saittii ei ainakaan kannata mitään todellista perustaa :")
Minusta tämän palstan idea on juuri mahdottomasta kaipaaminen ns. Rauhassa ja saada lukea muiden oikeiden kaipailijoiden kauniita kaipausviestejä <3
Muutama täällä ollut aivan tosi kauniita ja liikuttavia, pohdiskelevia ja täynnä rakkauden kaipuuta. Sitähän se elämä on. Ikuista rakkauden kaipuuta. Pysykää asialinjoilla ja ilman kenenkään haukkumisia! Rakkaus on aina hieno asia, vaikka se ei olisi mahdollista tai molemminpuolista. Harmittaa, että osan ihmisistä pitää voida henkisesti niin pahoin, että käytännössä nettikiusaavat täällä toisia kaipaajia. Aika sairasta. Miksi?
Mietin ajoittain meidän suudelmia, oikeesti tähdet vaan lenteli päässä niinä hetkinä. Oliko se jotain erityistä, tunsitko samoin. Hyvä etten pyörtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen.
Selvitin asian.Minkälaisesta kiusaamisesta ja kusetuksesta oikein on ollut kyse? Onko jatkunut kovinkin pitkään?
Leikki tunteillani. Kyllä sitä kesti liian kauan.
En ole ikinä kohdannut yhtä käsittämätöntä käytöstä.
Suuri kysymysmerkki jäi.
Haluaisin kahvia ja munkin. Berliininmunkin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ajoittain meidän suudelmia, oikeesti tähdet vaan lenteli päässä niinä hetkinä. Oliko se jotain erityistä, tunsitko samoin. Hyvä etten pyörtynyt.
Kenelle?
Näyttää että se jatkuu. Jos jatkuu, niin miksi.
Kyse ei todellakaan ole hänen puoleltaan mistään ns. tunteista tms.