Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3401/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä pitkästä aikaa unen, jossa oli muka sun mies. Yllättävää unessa oli jälleen kerran se, että toisin kuin kuvittelin että sun mies ois mulle vihainen, niin unessa se ei  ollutkaan ollenkaan vihainen. Vihaisuuden sijaan se olikin päinvastoin ystävällinen, siitäkin huolimatta että sinä ja minä oltiin unessa ystävystytty. Tosin se sun mies kommunikoi mulle unessa erikoisesti kirjoittamalla pitkähköjä viestejä jättikokoisen puhelimen tai tabletin tms. näytölle eikä kai puhunut ollenkaan (en tosin täysin varmasti muista enää puhuiko jotain edes kuitenkin). Se oli siis läsnä siinä tilassa missä mekin ja se puhelin tai tabletti oli sen kädessä ja joku some auki, johon se kirjoitti aina viestin kun halusi sanoa mulle jotain ja näytti sen siitä jättikokoiselta ruudulta. Ne viestit oli hämmentävän ystävällisiä ja sisälsi paljon ystävällisyyttä tukevia hymiöitä. Sun mies jopa kiitti mua jostain, tosin en muista yhtään enää että mistä, mutta muistan että sen lauseen perässä oli kukkapuskahymiö sellaisena kuin se näkyy facessa. Yllätyin unessa myös siitä että sun mies ei kai ollutkaan mikään älykkö, toisin kuin kuvittelin, ainakaan unen kirjallisen ilmaisun perusteella. (Olen irl kuvitellut, että se on varmaan vielä älykkäämpi kuin sinä) Sellainen aika keskiverto kirjalliselta ilmaisultaan ainakin kaiketi.

Eniten yllättyin kuitenkin siitä ystävällisyydestä. Tosielämässä olen nimittäin varma että sun mies on mulle vihainen. Olen jopa varma että se on sama mies, joka tuli mua kerran (ehkä vuonna 2017) kauppakeskuksessa vastaan ja tuijotti murhaavan vihaisesti. En kuitenkaan muista enää sen kauppakeskuksessa nähdyn miehen kasvoja niin tarkkaan, että osaisin liittää sen enää täysin varmasti esim. sun someseuraajiin. Loppuvuonna kuitenkin selasin erään tilin seuraajia läpi (eräistä syistä johtuen) ja kuvittelin päätteleväni kuka sun mies on. Päädyin erääseen, joka ei ainakaan niin erinäköinen ollut etteikö olisi voinut olla se mies siellä kauppakeskuksessa. Se sama tyyppi oli nyt muka unessakin sun mies. Olen tosin nähnyt vuosien aikana kaksi kertaa aiemminkin unen, jossa on muka ollut sun mies (sillä on muuten aina ollut ainakin samanlaiset hiukset ja ehkä jotain muutakin samaa) Kaikille näille unille on ollut yhteistä se, että se että unissa me ollaan sinun kanssa ystävystytty,  ja toisin kuin kuvittelisi niin sun miehelle se onkin ollut unessa ok ja se on aina ollut niissä unissa mua kohtaan tosi ystävällinen, vaikka tosielämässä olen varma että on vihainen.  Onkohan alitajuntani liian optimistinen ja miksi ihmeessä on?

Vierailija
3402/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kerran halunnut suudella sinua, mutta sinä et halunnut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ajoittain meidän suudelmia, oikeesti tähdet vaan lenteli päässä niinä hetkinä. Oliko se jotain erityistä, tunsitko samoin. Hyvä etten pyörtynyt.

Haluaisitko vielä joskus kokeilla miltä tuntuu?

Vierailija
3404/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä tänään tapahtuu! Kuka pysyy enää perässäkään, että mikä viesti on keneltäkin, kun kymmenet anonyymit vierailijat kirjoittavat ristiin rastiin. :D

Selvää on, että täältä ei kyllä kukaan saa vastauksia kenenkään kysymyksiin, kun kuka tahansa voi olla kuka tahansa. Kannattaa oikeasti lakata tulkitsemasta ja tunnistelemasta randomeita.

Vierailija
3405/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ainoa syy olla ketjussa.

Se, että mikä oli motiivi kiusaamiselle ja kusetukselle.

Näyttää että se jatkuu. Jos jatkuu, niin miksi.

Kyse ei todellakaan ole hänen puoleltaan mistään ns. tunteista tms.

Mistä päättelet että kyse ei ole tunteista

Tiedän sen.

Selvitin asian.

Kerro lisää. Perustuuko se omiin päätelmiisi

Kertoisin kahden kesken. Tässä ketjussa ei voi.

Päättelin ja analysoin pitkään. Aivoni sauhusivat.

Lopulta päätin laittaa hänet ns. seinää vasten.

Onnistuin siinä. Kukaan aikuinen ihminen ei käyttäytyisi niin,

jos tuntee mitään hyviä tunteita toista kohtaan.

Mitään ei voitu edes selvittää. Kuului kuvioon.

Siksi rohkaisenkin kaikkia ihmisiä kysymään suoraan, oman itsensä takia.

Vierailija
3406/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä enää edes mitään keskusteltavaa? Mistä haluaisit jutella jos saisimme tilaisuuden?

Kertoisin silmästä silmään kuinka paljon käytöksesi ja puhumattajättåmisesi loukkasivat. Olit suhteessa toisen kanssa ja samalla tyrkytit itseäsi minulle. Keroppas minulle, miltä parisuhteen tuhoaminen tuntuu? Niinhän olet tehnyt. Onneksi täpärästi vältin tuon ansan itse. Itse kysyit minulta joskus, olenko vihainen, kun salailit asioita. Valehtelin, että en ole. Kyllä olen ja paljon. Sinä et ole reilu, etkä ole tainnut koskaan ollakaan. Sinun heikot tekosyysi jättää asioita kertomatta on rinnastettavissa valehteluun. Se on vedättämistä.

Kertoisin, että yritin päästä kohteliaasti ja lempesti eroon, mutta sitkeästi halusit vain pitää yhteyttä. Ja sitten, kun suostuin tapaamaan, et halua edes asioista puhua niiden oikeilla nimillä. Tapaamisen välttämiseenkin annoin viimeiseen saakka helpon tavan, mutta selittelit taas omiasi. Luulitko oikeasti, että uskoin sanaakaan. Halusin vain kaikin puolin olla hyvä sinulle. Käytit tunteitani (en tiedä, mitä sait irti, itsetuntoa hivelevää ihailua?) ja lopuksi muulla tavoin hyväksesi. Erehdyin suhteesi, sinulla on mustaakin mustempi sydän. Älä huoli, en ole kenellekään puhunut. Olet säästynyt paskamyrskyltä. Tämän ja paljon muutakin sanoisin. Painu helv..

Vierailija
3407/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kahvia ja munkin. Berliininmunkin. Kiitos.

Sulla lista pitenee tässä odotellessa. :D vai huomenna...? Sun tarvis ehkä ottaa yhteyttä jtn muutakin kautta jos olet sinä niin pystyisi järjestämään asiat, oli päivä mikä hyvänsä :)

Vierailija
3408/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen varmasti. Onneksi selvisin.

Koin hänen käytöksensä sadistisena.

Siinähän motiivi tulikin, sadistisia luonteenpiirteitä omaava saa tyydytystä teoistaan ja sanomisistaan. Koeta siirtyä eteenpäin elämässä ja pysy kaukana hänestä. Pura asioita tarvittaessa terapiassa ja vaikka päiväkirjaan jne. Tsemppiä!

Joo. Selvisin. Siitä on jo aikaa. Eräs elämäni opettavaisimpia läksyjä oli se, kun jouduin kohtaamaan kyseisen ihmisen.

Vierailija
3409/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on trolleja ja sivusta vastailijoita pilvin pimein. Tähän saittii ei ainakaan kannata mitään todellista perustaa :")

Minusta tämän palstan idea on juuri mahdottomasta kaipaaminen ns. Rauhassa ja saada lukea muiden oikeiden kaipailijoiden kauniita kaipausviestejä <3

Muutama täällä ollut aivan tosi kauniita ja liikuttavia, pohdiskelevia ja täynnä rakkauden kaipuuta. Sitähän se elämä on. Ikuista rakkauden kaipuuta. Pysykää asialinjoilla ja ilman kenenkään haukkumisia! Rakkaus on aina hieno asia, vaikka se ei olisi mahdollista tai molemminpuolista. Harmittaa, että osan ihmisistä pitää voida henkisesti niin pahoin, että käytännössä nettikiusaavat täällä toisia kaipaajia. Aika sairasta. Miksi?

Onko se kiusaamista, jos huomauttaa, että homma alkaa mennä aivan överiksi? Ei siinä ole kaikki kohdallaan, jos esim vuosikausia roikkuu jossain ihmisessä, jota luultavasti ei edes pätkääkään kiinnosta kaipaajan olemassaolo tai kaipaus. Usein hän ei edes tiedä sitä! Kai siinä nyt menee mielenterveys ja monta mahdollisuutta löytää kunnon parisuhde, "kun se minun sielunkumppani ja nönnönnöö". Jos joku "kaipaus" jatkuu vuosikausia ilman mitään tulosta (ei uskalleta edes paljastaa kohteelle niitä tunteita) niin kyllä se on jo pakkomielteistä. Herätkää tähän oikeaan elämään! Olen lähipiirissä joutunut yhtä hullua seuraamaan, joka on vuosikausia kärvistellyt sen (harhaisen) kaipauksen kanssa ja mitä tuosta on jäänyt käteen? Mielenterveysongelmat ja itkua ja terapiaa. Vain sen vuoksi että tyyppi on kehitellyt toisesta henkilöstä pakkomielteen ja rakentanut sen ympärille jotain omia kuvitteellisia pilvilinnoja. Näköjään järjen ääni halutaan aina vaientaa ja jatkaa sitä harhaista elämäntyyliä. Jokainen tosin tekee itse valintansa ja tuhlaa aikansa mihin järjettömyyteen huvittaa.

Vierailija
3410/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kerran halunnut suudella sinua, mutta sinä et halunnut minua.

Halusin kerran erityisen paljon suudella häntä, mutta ajattelin liikaa järjellä. Olisinpa antanut tunteen viedä. Silloin kellarissa.

Vierailija
3411/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ajoittain meidän suudelmia, oikeesti tähdet vaan lenteli päässä niinä hetkinä. Oliko se jotain erityistä, tunsitko samoin. Hyvä etten pyörtynyt.

Haluaisitko vielä joskus kokeilla miltä tuntuu?[/quot

Nyt tuntuu etten mitään muuta haluisikaan.

Vierailija
3412/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sut taas ja siit on yli 3 viikkoa. Se tuntuu ikuisuudelta. Haluisin tutustuu suhun paremmin. Pidän sinua karismaattisena ja hyvänä laulajana. En tiedä onko kaikki toivo mennyt, ja milloin nään sut uudestaan..näenkö ikinä, ja jos, niin kuinka kauan siihen menee.

Vierailija
3413/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kiitos tsempistä!

Paetkaa, jos kohtaatte jotain tuollaista.

Vierailija
3414/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sen.

Selvitin asian.

Kerro lisää. Perustuuko se omiin päätelmiisi

Kertoisin kahden kesken. Tässä ketjussa ei voi.

Päättelin ja analysoin pitkään. Aivoni sauhusivat.

Lopulta päätin laittaa hänet ns. seinää vasten.

Onnistuin siinä. Kukaan aikuinen ihminen ei käyttäytyisi niin,

jos tuntee mitään hyviä tunteita toista kohtaan.

Mitään ei voitu edes selvittää. Kuului kuvioon.

Siksi rohkaisenkin kaikkia ihmisiä kysymään suoraan, oman itsensä takia.

Tai sitten sillä toisella on jo alusta asti ollut tunteet selviä kuin mitkä ja se on kärsivällisesti odottanut ja odottanut ja ehkä vähän turhautunutkin.

Vierailija
3415/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Miehelle

Vierailija
3416/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä tänää pelkkiä naisia kirjoittelemassa?

Vierailija
3417/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla tavalla tämä sanojen ja sanojien sekamelska on kuitenkin ihan synkassa sen oman kaipaukseen liittyvän ajatusmaailman kanssa. Sekavaa, uuvuttavaa ja turhaa.

Vierailija
3418/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että me ollaan sielunkumppanit.

Tiesin ja tiedän. Nastaa, eikö?

Vierailija
3419/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Jos olet

Nainen, paina nuoli ylös

Mies, paina nuoli alas

Vierailija
3420/3899 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko meillä enää edes mitään keskusteltavaa? Mistä haluaisit jutella jos saisimme tilaisuuden?

Kaikki tuntuu niin kaukaiselta, myös sinä. Kaikki se tunteen tuoma sisäinen varmuus on kuin muisto enää, jäljellä on vain paljastunut minä ja ehkä läpipaistava häpeän tunne, jos sinuun törmäisin sattumalta. Jos kohdattaessa päästäisit mut helpolla, ehkä saisin selvyyden sun tunteista. Tavallaan helppoa sulle kun tiedät mitä ajattelen susta.

Ketju on lukittu.