Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä ensirakkaus ketkä ei uskalla minkäänlaista vihjettä antaa? Miten olette toimineet aiemmin? Miksi pitää odottaa että tietää miten toinen tuntee? Miksi ei aluksi voi lähestyä ilman odotuksia, ystävällisesti kaverina? Vai onko teidät aina "isketty"?
Minut on aina ns. " isketty." Luonne on estänyt iskemästä.
Ei tule kysymykseenkään.
Täällä on kyllä ollut vähän ihmeellisiä juttuja mitä nyt nopeasti lueskellut tällä viikolla. Niiden (positiivisien) hyvästien jälkeen en ole kirjoitellut, ja tämäkin on vain yhden viestin cameo esiintyminen. Harmittaa, että se viesti minkä kirjoitin kunnolla ajatuksen ja ajan kanssa osui jotakin niin hermoihin, että poistatti sen tunnin sisään asiattomana kuten myös ne pari ihan kivaa viestiä muilta kaipaajilta jotka kommentoivat ihan positiivisesti sitä kirjoitusta.
Onnea kaikille kaipauksen tiellä ja hyvää viikonloppua. :)
- Ilkimys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken.
Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.
Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?
Haluaisin, jos se olisi mahdollista.
No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.
Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.
Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.
Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.
Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.
Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?
En tiedä onko tämä ollenkaan minulle.
Tein sen minkä kykenin asian selvittämiseen.
Itse asiassa odotin monta kertaa, kauan, että toinen kävelee edes puolitiehen vastaan. Niin ei käynyt. Luovutin sen jälkeen kokonaan.
Ei minulla ollut enää mitään sanottavaa.
Luotto meni kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kymmenen vuoden päästä ollaan aviopari. Onnellinen sellanen.
Ei olla jos olet tuo vatipää nainen joka täällä sorkkii jokaisen kaipuuviestiä katkeruuksissaan. Kaipaamani ei toivottavasti ole kyseisen kaltainen aivoton tympiö.
Arvostan suuresti tuota käyttämääsi hienoa sanaa.
Tympiö.
Tämän minä nyt kyllä omaksun. Kiitos.
t. Taina Impiön nimikirjoitus edelleen unelmissani
Hyi olkoon, viimeinen nainen jota täällä luulisi kaivattavan, vanha liikunnanopettajani peruskoulusta 😄
En hiihdä muuten vieläkään!Ällös vain kerro seuraavaks, et hänösen nimmaroinen sul jossain todistukses alati kimalteloi?
Menehän naimisiin hänen kanssaan niin saat varmaan häälahjana Tainan nimmarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken.
Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.
Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?
No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.
Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.
Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.
Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.
Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.
Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?
Itse asiassa odotin monta kertaa, kauan, että toinen kävelee edes puolitiehen vastaan. Niin ei käynyt. Luovutin sen jälkeen kokonaan.
Luotto meni kokonaan.
Lisään, että olen nainen.
Ainoa kerta jolloin elämäni aikana halusin selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla jos olet tuo vatipää nainen joka täällä sorkkii jokaisen kaipuuviestiä katkeruuksissaan. Kaipaamani ei toivottavasti ole kyseisen kaltainen aivoton tympiö.
???
Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.
Se rakki älähtää keneen kalikka kalahtaa eli suhun.😎
Terveisiä Jim Hawkinsin näköiselle metallimusiikista pitävälle nuorelle miehelle täältä pohjoisesta. Olet minun esikuvani. Sinua kaipaa nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.Se rakki älähtää keneen kalikka kalahtaa eli suhun.😎
Miksi ihmeessä noin negatiivisena? (sivusta vaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.Se rakki älähtää keneen kalikka kalahtaa eli suhun.😎
Tammikuussa iltapimeällä aurinkolasit päässä... totuuden löytäminen häikii?
Ainiin, olen sensuroitu ulos tästä ketjusta 😛Terkkui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
nuhalääkkeistä lähikuntien helka leea rakas akka
nuhalääkkeistä lähikuntien helka leea karkaa kas
nuhalääkkeistä lähikuntien halkeaa aksel karkea
nuhalääkkeistä lähikuntien halkeaa ale rekka kas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.Ei saanut kesällä pesää. Sitä se on. :P
Parempi oli hänellekin, mutta ei sitä halua ymmärtää...
Siinä sä katkera vatipää taas itse itsellesi vastailet. Vintti on pimeänä ainoastaan sulla. Ullakkokin kylmänä. Ei edes lepakoita elonmerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle Jim Hawkins.
Sori tuli jo kahteen kertaan, kun luulin, että sensuuri iski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotto meni kokonaan.Lisään, että olen nainen.
Ainoa kerta jolloin elämäni aikana halusin selvittää.
Tulitko itse puolitiehen vastaan, millä tavalla? Sinulla meni luotto häneen, koska hän ei halunnut olla aloitteellinen asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Jim Hawkinsin näköiselle metallimusiikista pitävälle nuorelle miehelle täältä pohjoisesta. Olet minun esikuvani. Sinua kaipaa nuori nainen.
Hienoa! Kerrankin hyvä tunniste!
Ei valitettavasti osunut, sillä näytän Marty Feldmanilta
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä ensirakkaus ketkä ei uskalla minkäänlaista vihjettä antaa? Miten olette toimineet aiemmin? Miksi pitää odottaa että tietää miten toinen tuntee? Miksi ei aluksi voi lähestyä ilman odotuksia, ystävällisesti kaverina? Vai onko teidät aina "isketty"?
Aina, kun olen tehnyt aloitteen, se on torjuttu. Olen siten lopettanut aloitteiden tekemisen kokonaan. Ja olen siis nainen.
Mistäs tiedät, miten hyviä kavereita näiden kaivattujen kanssa ollaan? Työkavereita jne. Ei ne aina kaukoihastuksia ole, vaan ”lähestymisellä” meinataan nimenomaan romanttisen tunteen paljastamista. Suuri osahan täällä myös kaipailee varattuja, sekin kantsii muistaa.
Monenlaiset on syyt siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. Ei mulla ole boltseja sanoa mitään edes anonyymiforumilla. Siksi varmaan rakas rakastaa mua kun onhan tää ihana piirre miehessä.
Herkkyys on oikeasti ihana piirre ihmisessä kuin ihmisessä, älä ivaa. ”Boltseja” korostavat miehet ovat yleensä ääliöitä, jotka eivät kiinnosta ketään järkevää naista.
Herkkyys ja saamattomuus eivät ole synonyymejä.
Oletko asperger vai muuten vain vanhapiika?
Naimisissa oleva nainen olen! 😂 Sullahan riitti boltseja sitten ihan solvaamiseen asti, harmi kun meni huti nyt.
Olet minulle niin kovin kovin rakas, että jos jonkun pitäisi tähystää paksusuoleni, niin sinun sen soisin olevan, oi runoileva unelmien ukkomies.
Unohdetaan hei huolet,
syynätään sun suolet,
ennen kuin kuolet,
...ja nyt...
nuolet
------------------------------------------------------------------>