Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2921/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken. 

Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.

Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?

Haluaisin, jos se olisi mahdollista.

No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.

Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.

Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.

Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.

Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.

Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?

En tiedä onko tämä ollenkaan minulle.

Tein sen minkä kykenin asian selvittämiseen.

Itse asiassa odotin monta kertaa, kauan, että toinen kävelee edes puolitiehen vastaan. Niin ei käynyt. Luovutin sen jälkeen kokonaan.

Ei minulla ollut enää mitään sanottavaa.

Luotto meni kokonaan.

Lisään, että olen nainen.

Ainoa kerta jolloin elämäni aikana halusin selvittää.

Miksi minä käsitin, että ap oli mies? Vai vastasitko siis ap:lle?

Terveisin psykoterapeutin pätevyyden hetki sitten palstalta saanut kyselijä

En tiedä kuka ap on.

En tiedä sitäkään onko hän mies vai nainen.

Käsittääkseni hän ei liity minuun millään tavalla.

Vierailija
2922/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Californian vakioasiakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tänne kannata kirjoittaa.

Jos henkilö on se, jonka luulin olevan, asia selvisi lopullisesti

viimeistään nyt minun puoleltani, jos jotain jäi selvittämättä.

Itse asiasaa hyvä, että tällaisia ketjuja on olemassa.

Voikaa hyvin.

Nimenomaan "jos". Luuletko nyt tunnistaneesi jonkun ja teet siltä pohjalta päätelmiä? Mietipä uudestaan. Tarkista oikein ajatuksen kanssa. Olet palstaharhan vallassa.

Tämä ketju on sellainen hullujenhuone, että jollet ole tullessasi hullu, sinusta tulee sellainen. Kunnes ajattelusi selkeytyy. Mennäkseen taas sekaisin. Ja jos luulet lopettavasi täällä käymisen... No, onnea yritykseen!

Olen saanut ihan oikeasti täällä niin selviä tunnisteita ettei asiasta voi enää erehtyä. Mutta koskaan asia ei selviä, jos kaikki jää anonyymin palstan varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kymmenen vuoden päästä ollaan aviopari. Onnellinen sellanen.

Ei olla jos olet tuo vatipää nainen joka täällä sorkkii jokaisen kaipuuviestiä katkeruuksissaan. Kaipaamani ei toivottavasti ole kyseisen kaltainen aivoton tympiö.

???

Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.

Se rakki älähtää keneen kalikka kalahtaa eli suhun.😎

Miksi ihmeessä noin negatiivisena? (sivusta vaan)

Huvittavan surjuhupaisia nää "sivustakommentoijat". Ei riitä vatipäällä pokka kirjoittaa omana itsenään. Voi nyyh ja nolous😎

En ole ap. Eikö sinulla riitä pokka vastata kysymykseen kun kommentoit asiattomasti? Miksi haukut täällä tuntemattomia ihmisiä? (se sama sivusta vaan)

Tää on hei sitä mieltä, että häneen kohdistuu henk.kohtainen vaino, jonkun naisen tekemänä. Kirjoitin jo kertaalleen, osastokuntoiset istuu usein pleksit silmillä totuuden säteillessä.

Vierailija
2924/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Marialle terkkui, ajattelen sinua joka päivä. 

Haa, olisipa hauskaa jos tämä olisi minulle. Tosin en keksi kuka mua noin kaipaisi. Luulen että se joka ehkä voisi nyt kaipailla, ei tiedä toista nimeäni 🤔

Vierailija
2925/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu, sinä lievästi JJ Abramsin näköinen mies?

Lievästi JJ Abramsin näköinen mies ei osaa olla rakastamatta ja ajattelemasta sinua. Haluaisin olla luonasi. Mitä sinulle, minun silmissäni kauneimmalle ja seksikkäimmälle naiselle kuuluu?

Täällähän on useampia JJ Abramsin näköisiä nyt. Miltä tai keneltä kaipaamasi nainen näyttää?

Tee aikasi kuluksi kertakäyttöinen eod-tunnus ja mailaa minulle. Muistan sut jostain heinäkuulta. Ja kirjoitit syksylläkin ainakin yhden irtoviestin.

Niin minne mä meilaisin? En taida luoda osoitetta, kun et voi edes vihjaista ketä mietit.

Minä ainakin mietin sellaista, jonka työsähköposti alkaa a-kirjaimella.

Vierailija
2926/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken. 

Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.

Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?

Haluaisin, jos se olisi mahdollista.

No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.

Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.

Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.

Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.

Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.

Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?

En tiedä onko tämä ollenkaan minulle.

Tein sen minkä kykenin asian selvittämiseen.

Itse asiassa odotin monta kertaa, kauan, että toinen kävelee edes puolitiehen vastaan. Niin ei käynyt. Luovutin sen jälkeen kokonaan.

Ei minulla ollut enää mitään sanottavaa.

Luotto meni kokonaan.

Lisään, että olen nainen.

Ainoa kerta jolloin elämäni aikana halusin selvittää.

Miksi minä käsitin, että ap oli mies? Vai vastasitko siis ap:lle?

Terveisin psykoterapeutin pätevyyden hetki sitten palstalta saanut kyselijä

Onnittelut pätevyyden saamisesta. ;) Minäkin käsitin, että ap olisi mies, hän kirjoitti mm. "otin sinut syliini". T. 3034

Vierailija
2927/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatkohan liian vähän seksiä suhteessasi, kun olet usein niin kireän oloinen.

Ei meillä ole ollut seksielämää kuin satunnaisesti lasten jälkeen ja kyllä se kiristää.

Vierailija
2928/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu, sinä lievästi JJ Abramsin näköinen mies?

Lievästi JJ Abramsin näköinen mies ei osaa olla rakastamatta ja ajattelemasta sinua. Haluaisin olla luonasi. Mitä sinulle, minun silmissäni kauneimmalle ja seksikkäimmälle naiselle kuuluu?

Täällähän on useampia JJ Abramsin näköisiä nyt. Miltä tai keneltä kaipaamasi nainen näyttää?

Tee aikasi kuluksi kertakäyttöinen eod-tunnus ja mailaa minulle. Muistan sut jostain heinäkuulta. Ja kirjoitit syksylläkin ainakin yhden irtoviestin.

Niin minne mä meilaisin? En taida luoda osoitetta, kun et voi edes vihjaista ketä mietit.

Minä ainakin mietin sellaista, jonka työsähköposti alkaa a-kirjaimella.

Ei tullut osumaa.

Vierailija
2929/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sä H täällä vai et? Olin tänään tunnistavinani, mutten enää löydä niitä viestejä. Liekö poistuneet?

Vierailija
2930/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?

Vierailija
2931/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sä H täällä vai et? Olin tänään tunnistavinani, mutten enää löydä niitä viestejä. Liekö poistuneet?

Miksi H:n viestit poistetaan?

Vierailija
2932/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis katse Marty Feldmanin,

pehko Marty Friedmanin

Nään eessäin pellon ukko Fellmanin,

oot nainen mahdoton Federico Fellinin

Vierailija
2933/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?

Käy ihmeessä! Olisin siitä erittäin iloinen

Vierailija
2934/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä viesteissä oli? Loukkaavia ja rumia haukkumisviestejä ilmoitetaan asiattomiksi.

Vierailija
2935/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan enää hirvittävästi edes ajattele sinua, mutta tänään muistin yhden pilliryystöjutun, jonka sinusta kerran kuulin, ja hetkeksi tuli taas sellainen olo, että miten joku voi olla noin ihana.

Vierailija
2936/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka H? Täällä on varmasti aika monta H:ta

Vierailija
2937/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole jo riittämiin kun kaipausketjussa ihastelet ilman tunnisteita 🙂

Vierailija
2938/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää kurjakin tilanne ennallaan, kun en suakaan voi saada.

Vierailija
2939/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Leinoniko siel? kirjoitti:

Olet minulle niin kovin kovin rakas, että jos jonkun pitäisi tähystää paksusuoleni, niin sinun sen soisin olevan, oi runoileva unelmien ukkomies.

Unohdetaan hei huolet,

syynätään sun suolet,

ennen kuin kuolet,

...ja nyt...

nuolet

------------------------------------------------------------------>

Jos sata apinaa hakkaisi satunnaisesti kirjoituskonetta sata vuotta, ne tuottaisivat todennäköisemmin koko Shakespearen tuotannon kuin tuon viestin. Vain yksi ihminen voi kyetä tuohon, rinnakkaisuniversumit huomioiden.

Siitä vinkkiä tunnisteurputtajille. Ulkonäköpiirteiden tai sumennettujen tapahtumakuvausten sijaan henkilön kaksisuuntainen identifiointi vaatii salaisen tiedonmurun. Jokin kahden jakama tieto on sellainen, ei automerkkien tai sormien lukumäärien luettelointi.

Vierailija
2940/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatkohan liian vähän seksiä suhteessasi, kun olet usein niin kireän oloinen.

Ei meillä ole ollut seksielämää kuin satunnaisesti lasten jälkeen ja kyllä se kiristää.

Kyllä läheisyydestä pitää huolehtia, vaikka lapsia olisikin. Muuten voi käydä niin, että huomaa lasten aikuistuttua ja ruuhkavuosien loppuessa asuvansa etäiseksi käyneen kämppiksen kanssa.

Ketju on lukittu.