Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2861/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kymmenen vuoden päästä ollaan aviopari. Onnellinen sellanen.

Miksi juuri kymmenen vuoden päästä?

Vierailija
2862/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut samaa sukupuolta olevan kanssa sängyssä?

Se oli juuri mainitsemani tilaisuuden tarkoitus ja sitten huomasin sinut. Hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä meni näin? Homma lähti ihan lapasesta, ja jäin kaipaamaan sinua. T: K

Kimmo?

Vierailija
2864/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on tullut kunnon junttilandia.

Niinpä niin. Kun äly ja puhetaito ei riitä, sitten nakellaan juuri tuollaisia tyhjiä lausahduksia. Heitähän vielä Hit  ler-korttikin.

Vierailija
2865/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken. 

Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.

Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?

Haluaisin, jos se olisi mahdollista.

No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.

Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.

Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.

Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.

Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.

Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?

On ollut tilaisuuksia. Se on mahdollista, ettei uskalla osoittaa kiinnostusta tietyistä syistä, mutta todennäköisemmin sitä ei vain ole. Sekin on mahdollista, että minulta on mennyt jotain ohi.

Aina voi spekuloida erilaisilla asioilla, mutta eihän mikään ole varmaa ennen kuin toinen sanoo sen ääneen.

Heitän pallon sivusta varmuuden vuoksi, vaikka huti tulee kuitenkin. Kyllä hänelle/sinulle pitäisi olla päivänselvää, että haluan selvittää asioita ja yritin sitä viime vuoden aikana moneen kertaan. En uskalla yrittää enää ja nyt roikun täällä etsimässä jotain merkkiä. Kuten kirjoitit, "väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen", näitä on riittänyt ja kaikki viesteissäsi voisi täsmätä. Emme ole suudelleet tai olleet sylikkäin, olen kylläkin kertonut tunteistani. Olen kirjoitellut tänne joskus hyvinkin selkein tunnistein ja hän tietää, että olen täällä, koska asiasta oli joskus puhetta elävässä elämässä. Hän pystyisi ottamaan yhteyttä jos haluaisi.

Vierailija
2866/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----1987 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä meni näin? Homma lähti ihan lapasesta, ja jäin kaipaamaan sinua. T: K

Kimmo?

Noup.

Vierailija
2867/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimosi yksi päivä. Hän oli lyhyehkö, korkokengät, hiukset ponnarilla ja hyvin vahva meikki. Oli liikenteessä yksin.

Olisit vielä kertonut hänestä koko nimen, osoitteen, puolison nimen, lasten lukumäärän ja työpaikan ja asuinkaupungin. Mölö olet, ei voi muuta sanoa. Hanki elämä. Elämä- ootkohan kuullutkaan.

Yksinpuhuja riitelee itseksekseen.

Kuule. Totuus on tarua ihmeellisempää. Tässä ketjussa viestejä lukee ja kirjoittaa muutama muukin etkä ainoastaan sinä.

Vierailija
2868/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimosi yksi päivä. Hän oli lyhyehkö, korkokengät, hiukset ponnarilla ja hyvin vahva meikki. Oli liikenteessä yksin.

Olisit vielä kertonut hänestä koko nimen, osoitteen, puolison nimen, lasten lukumäärän ja työpaikan ja asuinkaupungin. Mölö olet, ei voi muuta sanoa. Hanki elämä. Elämä- ootkohan kuullutkaan.

No ei tuosta voi ketään tunnistaa, haloo. Todella ympäripyöreä kuvailu. Suomessa ei varmasti ole montaa lyhyttä naista, joka käyttää meikkiä ja pitää hiuksia poninhännällä. Voi luoja..

Siinä toinen oikea möllien mölli. Ei tajua lukemaansa viestiä että mikä oli pointti. Tollasille mölleille ei auta vaikka viesti tavattaisiin ja väännettäisiin metri rautalankaa malliksi.😂

Vierailija
2869/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, 27-vuotias nainen, joka näytät hieman samalta kuin 43-vuotias Mark Hamill. Äitisi puolestaan on 52-vuotiaan Michèle Mercierin näköinen. Isästäsi en tahtoisi puhua kovin pikkutarkasti juuri nyt. Onhan hän. Mies.

Olen harras ihailijasi ja olet kutsunut minua kahdesti nimellä 'Babe'. Tai no totuuden nimessä kutsuit  minua 'urheaksi possuksi'. Aika sama asia. Kuten huomaat, olen rehellinen ja tarkkanäköinen ja ajattelen kaikkea muuta kuin mustavalkoisesti. Huumorintajua minulla ei juurikaan ole, mutta ei ole sinullakaan, joten meillä on aivan varmasti hyvä olla ja paljon keskusteltavaa, kun katsomme yhdessä televisiota.

Vierailija
2870/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla jos olet tuo vatipää nainen joka täällä sorkkii jokaisen kaipuuviestiä katkeruuksissaan. Kaipaamani ei toivottavasti ole kyseisen kaltainen aivoton tympiö.

Vierailija
2871/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cloud, kaipaan sinua.

Aeris

Vierailija
2872/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla jos olet tuo vatipää nainen joka täällä sorkkii jokaisen kaipuuviestiä katkeruuksissaan. Kaipaamani ei toivottavasti ole kyseisen kaltainen aivoton tympiö.

Arvostan suuresti tuota käyttämääsi hienoa sanaa.

Tympiö.

Tämän minä nyt kyllä omaksun. Kiitos.

t. Taina Impiön nimikirjoitus edelleen unelmissani

Vierailija
2873/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäähylle, mars. (sivusta)

Vierailija
2874/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitkästä aikaa täällä kirjoittelen.

Sinä Tyyppi sieltä nyt selvittämään tämä asia. Haluan saada selvyyden tähän itsekin. Työpaikalla olosta asti oot vihjaillut kaikkea ja sen rinnalla harrastanut tätä ihmeellistä mustamaalaamista ja muuta.

Vierailija
2875/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.

Vierailija
2876/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen suuresti pohtinut, rakkaani, pitäisikö lapsilisien olla tuloista riippuvaiset. Meidän tapauksessammehan niin sanottu potti voisi peräti kasvaa ja voisimme ostaa esimerkiksi uudet kaunoluistimet, sinulle kaiketi, mikä ettei minullekin. Vai olisiko se väärin? Olisihan se. Ostaisimme varmaankin muutaman vuohen, mutta emme itsellemme, tietenkään.

Vierailija
2877/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Kannattaa varmaan ottaa taukoa, jos kokee jotain henkilöitynyttä vihaa jotain naista kohtaan, jonka tulkitsee olevan kirjoittavan itselleen negatiivisia viestejä kaiken aikaa joka päivä. Vintti pimennyt pahasti.

Ei saanut kesällä pesää. Sitä se on. :P

Parempi oli hänellekin, mutta ei sitä halua ymmärtää...

Vierailija
2878/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä Tyyppi sieltä nyt selvittämään tämä asia. Haluan saada selvyyden tähän itsekin. Työpaikalla olosta asti oot vihjaillut kaikkea ja sen rinnalla harrastanut tätä ihmeellistä mustamaalaamista ja muuta.

Vähän lähti lapasesta?

Vierailija
2879/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän lähti lapasesta?

Ja saattoihan tuonne housuihinkin samalla valahtaa lusikallinen.

Vierailija
2880/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Sinussa on se jokin, mitä ei ole kenessäkään toisessa. 

Mikä tuo jokin on?

Ketju on lukittu.