Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.
En enää tiedä leikitkö kanssani. Jos siis olet sinä. Oletko? Annoin selkeät "avaimet". Sinä et. Olen ymmälläni. Mieluisinta ja helpointa minulle on selvittää asioita irl. En pysty siihen täällä tämän enempää. Sinulla on yhteystietoni. ☀️
Anna jokin "sisäpiirin" vihje. Jos ymmärrän sen, lähestyn sinua irl.
Et taida olla. Tämä on tätä palstailua. Ymmärrän täysin kyllä tämän luonteen. Harmitonta ja mukavaahan tänne on
" avautua". Itsekkin löysin koko palstan vasta joulukuussa 2018. Että sellaista. Elämäni on hyvää irl. Sinä mahtuisit siihen silti täydellisesti. Jos olet sinä. Tunnen että meillä voisi olla jotain arvokasta. Ymmärrän myös että se voi olla täysin yksipuolinen tunne. Pystyn elämään sen kanssa. Ajattelen sinua hyvällä. Tottakai toiveet herää helposti kun kokee jonkun kanssa sellaista yhteyttä mitä minä sinun kanssasi. Minulle se ei ole tavallista vaikka sinulle hyvin voi ollakkin. Sellaisessa tilaisuudessa missä kohtasimme, en itse ole käynyt aiemmin. Ystäväni jonka vuoksi tulin, on kyllä. Ja sinäkin mitä ilmeisimmin. Mutta olen onnellinen ylipäänsä että kohtasin sinut. Sillä oli jokin tarkoitus, ei se sattumaa ollut, vaikkei meistä mitään tulisikaan. Vaikkei mitään " meitä" olisikaan. Olen silti kiitollinen siitä mitä sinusta välittyi. Että sain kokea sen.Jos tässä on se "sisäpiirin vihje" niin enpä ymmärrä sitä. En tiedä mistään tilaisuudesta, enkä ystävästäsi, jonka vuoksi siellä olit. Eli huti taisi mennä. Muuten kyllä jotenkin tutulta kuulosti.[/quote
Ajattelin vain ääneen. Ei ollut tarkoitus mitään sisäpiirin vihjeitä enää antaakaan. Kaikki on hyvin tässä ja nyt. Nautin vain keskusteluista yleensäkin ja niitähän täälläkin voi tavallaan käydä. Kyllä ajattelemani mies olisi minut jo aiemmasta antamastani avaimesta tunnistanut. Se on ok, ettei kiinnosta sen enempää. Hyvää riittää meille kaikille. Yhdessä ja erikseen. Elämän seikkailua kaikki erilaiset kohtaamiset ovat. Ja jälleen toivon toivorikasta päivää kaikille!
Millaista vihjettä ap odotat? (sivusta, en jaksa etsiä alkuperäistä viestiä, joten jatkan tähän)
Jotain josta tunnistaisin hänet. Jotain merkkiä, jonka jälkeen uskaltaisin toimia.
ap
Anna se täällä itse! Jos hän on täällä, tunnistanee omansa. Toki tässäkin tapauksessa joutuisit tekemään aloitteen, mutta epäsuorasti ja välillisesti vain.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekös kaipaajat, on myös täysin mahdollista rakastua uudestaan ja pahemmin ihmiseen, johon on JO valmiiksi rakastunut. Ehkä, kenties, jos, joskus vielä kolmannenkin kerran. Sen jälkeen joka päivä uudestaan?
Näihin olotiloihin tarvittaisiin enää luokkahuone ja pientä ujoa vilkuilua, muka vaivihkaa. Tosin kierrokset lähtisi kiipeämään ja minä niiden mukana ties mihin lukemiin ja korkeuksiin, jos tuollainen nostalginen hetki olisi mahdollinen eli ehkä hyvä näin. Mahdoinkohan aikoinaan polttaa sun hiusten ja niskan rajaan jonkun merkin silmilläni? Henkisen rakkaudenpureman? <3 Olet muru, kulta ja tärkeä, aina. Tänäänkin.
(Tykkään tästä versiosta, vaikka popahtava onkin. Tätä voisi jossain rannalla lämmössä rentona palmun alla sylitysten kuunnella, jos kestäisit.)
Kiemurtelemisiin!
Tämä näyttäisi olevan minulle. En pääse koskaan tietämään onko, koska maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.
Ilman tunnisteita ei pääse koskaan tietämään anonyymillä palstalla. Jos olisikin, en pääse koskaan tietämään keneltä se on.
En uskalla. Ei mulla ole boltseja sanoa mitään edes anonyymiforumilla. Siksi varmaan rakas rakastaa mua kun onhan tää ihana piirre miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä oli muuten hyvä sisäpiirin vihje. Siitähän tuli heti selväksi, ettei ollut oikeat henkilöt kyseessä, vaikkei mitään tietoa ulkopuolisille välittynytkään.
Niin oli. Jos on ollut henkilön kanssa missään tekemisissä on ihan helppo antaa "sisäpiirin tunniste" jonka vain tämä yksi henkilö tajuaa. Sekin voi olla moniselitteinen niin että jos kohde tajuaa mutta ei ole samalla levelillä, on myös vielä helppo perääntyä.
Ihmettelen ihmisten mielikuvituksen puutetta tällaisten asioiden suhteen. Mutta kai ne just siksi joutuukin päivästä toiseen ruikuttamaan täällä.
Itse annoin aikoinaan, yhdessä tätä edeltävässä ketjussa ovelan tunnisteen jonka kohde yllättäen löysi ja tajusi ja otti puheeksi kun seuraavan kerran nähtiin. Ei valitettavasti ollut minusta kiinnostunut (tai hyvä se vaan oli näin jälkikäteen ajatellen, elämä meni parempia latuja), mutta tunniste oli suunniteltu sellaiseksi, että huumoriksi heittäminen oli helppoa. Ei jäänyt kaunaa eikä kiusaantuneisuutta kumminkaan puolin.
Mutta kun kyse ei olekaan vain siitä, onko kaivattu lukemassa näitä (syystä mikä hyvänsä) vaan siitä, onko hän kiinnostunut kirjoittajasta. Eikä sen ole mitään väliä, tunnistaako ulkopuoliset! Vaan kyse on siitä, että jos kaivattu tunnistaa, sivustakin, mutta tunteet eivät kohtaa, ja sitä vain nolaa itsensä näin aralla asialla. Nimenomaan kaivatun silmissä. Sitähän me täällä pelätään.
Muussa tapauksessahan jokainen voisi lähestyä kaivattuaan irlissäkin, kyllä nekin tilanteet saa hoidettua niin ettei muut huomaa. Eikä kukaan kirjoita tällaiseen ketjuun ilman tosimieltä (paitsi trollit), joten ei siitä tunnisteesta ainakaan tänne kirjoitettuna kyllä peruuteta enää minnekään päin.
Miksei saa vain tyhjentää kaipuuta tänne? Miksi kärtätte tunnisteita? Onko etsintäkuulutus jotenkin pakollinen?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. Ei mulla ole boltseja sanoa mitään edes anonyymiforumilla. Siksi varmaan rakas rakastaa mua kun onhan tää ihana piirre miehessä.
Herkkyys on oikeasti ihana piirre ihmisessä kuin ihmisessä, älä ivaa. ”Boltseja” korostavat miehet ovat yleensä ääliöitä, jotka eivät kiinnosta ketään järkevää naista.
Vierailija kirjoitti:
Apua paljastin olevani mies.
Kiinni jäit! Tää oli ihan varmasti minulle, sillä olen ihminen ja osaan lukea ja kaipaan miestä.
Vai kaipaatko sittenkin koalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys on oikeasti ihana piirre ihmisessä kuin ihmisessä, älä ivaa. ”Boltseja” korostavat miehet ovat yleensä ääliöitä, jotka eivät kiinnosta ketään järkevää naista.
En ole kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut sinusta.
Hyvä, koska tunne on täysin molemminpuolinen.
Onko kyseessä ensirakkaus ketkä ei uskalla minkäänlaista vihjettä antaa? Miten olette toimineet aiemmin? Miksi pitää odottaa että tietää miten toinen tuntee? Miksi ei aluksi voi lähestyä ilman odotuksia, ystävällisesti kaverina? Vai onko teidät aina "isketty"?
Vierailija kirjoitti:
Sen tosiaan ymmärtää, jos mies on irl jonkinlainen ujo nyhverö, mutta sitä ei ymmärrä, jos ei pysty edes anonyymina sanomaan esimerkiksi että:
kaipaan sua kiharatukkainen blondi, joka värjäät hiuksia aika usein. Oot korkeintaan 165cm pitkä ja kun vertaan sua eksääni niin arvioisin että omaat c-koon kupit. Asut Tampereen pohjoispuolisella vyöhykkeellä eli se jokin Utsjoki tai mikä lie on ylärajana ja Tre tosiaan alarajana. Kouluja olet käynyt jonkin verran, mm. lukion ja ammattikorkean. Tienaat varmaan 3 tonnia bruttona ja omistat auton. Et kuulu kirkkoon ja et ole kiinnostunut politiikasta. Käytät toisinaan piilareita, jotka korostavat silmiesi sinisyyttä. Sulla on ollut koira, mutta ei ole enää.
terveisin Jukkis, joka näyttää omasta mielestään hieman tuolta tuolta Charlie Sheeniltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken.
Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.
Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?
Haluaisin, jos se olisi mahdollista.
No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.
Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.
Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.
Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.
Väärinkäsityksiä, sanomatta jääneitä asioita, erikoista käyttäytymistä ja niin edelleen. Kaikki syntyi vähitellen, kun tunteet kasvoivat, eikä niitä saanut kerrottua toiselle. Onhan se mahdollista, mutta en usko siihen enää, koska hän ei ole osoittanut kiinnostusta asioiden selvittämiseen.
Onko hänellä ollut tilaisuutta siihen? Voisiko olla, ettei hän uskalla osoittaa sitä kiinnostusta jostain syystä? Onko hän joskus halunnut selvittää jotain? Onko sinulta voinut mennä ohi hänen kiinnostuksensa asioiden selvittämiseen?
Täällä hengaa joku ilmeisesti leikkimässä jotain parisuhdeterapeuttia?
...kukaan tuskin jollekin anonyymille netissä vastailee uteluihin, eli yksinpuhuja jakaa täällä tätä viisauttaan itselleen. Ketä kiinnostaa?
Itse olet yksinpuhuja-negaaja. Mene pois, jos ei kiinnosta. Kysyin kahdesta syystä. Siksi, että sain varmuuden, ettei kyseessä ole oma kaivattuni. Ja siksi, että kysymyksiäni miettimällä ap voisi saada jonkin ahaa-elämyksen ja saada tilanteensa etenemään. Jotkut meistä katsos haluaa auttaa muita, vaikkei itse siitä mitenkään hyötyisikään.
Voi sitä jonkinlaisia tunnisteita kuitenkin täälläkin antaa. Jos kertoo vaikka tyyliin että näitte perjantaina iltapäivällä ja hänellä oli musta paita, niin moni voi silti rajata itsensä pois että "eipä nähty tai mulla oli eilen punainen paita." Silti kukaan ei voi satavarmasti tunnistaa, koska Suomessa on varmasti aika monia, jotka on nähneet perjantai-iltapäivänä kaivattunsa jolla on ollut musta paita päällä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys ja saamattomuus eivät ole synonyymejä.
Oletko asperger vai muuten vain vanhapiika?
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan enkeli kun siltä vähän vaikuttaa.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Oho!
Kerta ollaan tunnisteista niin puhuttu, niin mitä jos onkin mikä tahansa porukka, jossa useampi sattuisi minua kaipaamaan ja minä vain yhtä heistä? Henkilökohtaisesti minun on ollut aina hirveän hankala mennä mihinkään väliin, edes toisilleen puolituttujen tai minkä vaan. Toisaalta olen yrittänyt yksilöidä henkilöä, mutten uskalla silti enempää. Jos kuka tahansa heistä tekisi aloitteen, en kieltäytyisi, mutta joutuisin silti tilanteeseen, etten tiedä ketä kohtaan olisi reilua, jos jättäisin kertomatta olevani ihastunut ehkä häneen tai ehkä johonkin toiseen.
Tästähän on tullut kunnon junttilandia.
Miten tämä meni näin? Homma lähti ihan lapasesta, ja jäin kaipaamaan sinua. T: K
Mä luulen, että kymmenen vuoden päästä ollaan aviopari. Onnellinen sellanen.