Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2181/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusasiaa hänelle miehelle, saisit ainakin kunnon halauksen taas jos tänne uskaltautuisit❤️

Vierailija
2182/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on meille paljon kivoja suunnitelmia ensi vuodelle mies. Sellaisia, joista ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut haluat,

niin luoksesi tulen,

kädet ympärillesi kiedon,

olen lähelläsi,

kuuntelen sisimpäsi salaisuudet,

ajatukseni sinulle avaan,

sen kuinka rakas,

sinä minulle olet,

kuinka rakkauteni,

sinua hellästi rakastaen kuiskaisin.

Vierailija
2184/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut vuosi söi minua rotan lailla. Kiinalaisessa systeemissä se olikin rotan vuosi. Kiinalainen vuodenvaihde on vasta joskus helmikuussa ja vaihtuu sian vuodeksi. Minun vuodenvaihteeni oli kuitenkn nyt enkä aio ryhtyä siaksi.Tai sietää enää muiden sikailua. Päätin, että tästä tulee lohikäärmeen vuosi. Uudenvuodenlupauksena fyysisen velttoilun lisäksi nyt loppuu myös henkinen velttous. En enää haikaile täällä kaivatun perään. Alan elää elämääni. Uutta sellaista, jossa vanhasta kaikki kuluttava ja tuskastuttava saa jäädä. Niin huono parisuhde kuin turhat kaipailut saavuttamattomaan ihastukseen, kuin muukin henkisesti rasittava. Jossain tuolla oikeassa maailmassa on se oikea ihminen minulle, jolle minä olen oikea. Ei täällä. Tämä on rakkauden hautausmaa. Siirryn elävien pariin. Hyvää uutta vuotta kaikille ja heipat hänelle! Jäät elämään muistoissani ja sydämessäni ainiaaksi.

Vierailija
2185/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää uuttavuotta Teemu ja Kim.

Heräsin ja voin hyvin ja terveisiä myös muille mörriköille.

Myö ollaan myös laavulla herättynnä, hienosti lähti uusi vuosi käyntiin.

Olisit sie voinunna tännekin jäärä nukkumahan, turhaan lährit tarpopahan.

Eki

Vierailija
2186/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aloittaa alusta eikö vaan.

Uusia alkujaan ja toki myös kaipailsen aaltoja, niille joita kaivata ei enää jaksisi :D

Vierailija
2187/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänkeiju 💚

Kaikkein tärkeimmän tykkäyksen mun uudenvuodenkuvalle sain sulta. Instassa.

Hyvää uutta vuotta, rakas!

Vierailija
2188/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästä se sinäkin luovutat. Miksi et itse lähetä hymiöitä? Kaipaan sinua😍

Vierailija
2189/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit unessani toinen A. Nostit katseesi minua kohti ja hymyilit. Ihan kuten silloin kerran kun katsoin taakseni kun olit mennyt. Hyvää uutta vuotta 💙

Vierailija
2190/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan maustesekoitukseni. Tämä uusi vuosi tuo mukanaan ajatuksen ja tunteen, ettet sinä ole täällä koskaan ollutkaan (vaikka en nyt edes ajatellut höpöttää niistä todennäköisyyksistä), ja jos olisitkin, niin et sellaisissa ajatuksissa tai aikeissa kuin olisin toivonut.

Olen ollut aika sinnikäs näissä toiveissani, mutta joskus se sinnikkyyden ja pöljyyden raja on hiuksenhieno, ja on pakko alkaa kaivautua ulos itselleen kaivamasta kuopasta. Pisaroita toivon sinulle silti, halusit tai et.

Ehkä joskus törmätään, muttei kohdata, ehkä joskus kohdataan, vaikkei törmätä tai sitten ehkä jopa elokuvamaisen hattarahuttumaisesti jonain päivänä törmätään sekä kohdataan. (miehelle)

Vierailija
2191/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on meille paljon kivoja suunnitelmia ensi vuodelle mies. Sellaisia, joista ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. :)

Kuulisin mielelläni suunnitelmistasi lisää. Toivottavasti saamme toteutettua niitä jo pian. Jokainen päivä ilman sinua on liikaa, koska kanssasi on niin hyvä olla. Olet rakas ja sinun kanssasi olen valmis mihin vaan.

Vierailija
2192/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ajattelen sua joka päivä nainen, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Haluaisin olla se, joka saa tehdä sinut onnelliseksi.

Vierailija
2193/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsänkeiju 💚

Kaikkein tärkeimmän tykkäyksen mun uudenvuodenkuvalle sain sulta. Instassa.

Hyvää uutta vuotta, rakas!

Hienoa, että laitoit selkeän tunnisteen. Hyvää Uutta Vuotta. Toivottavasti saat metsänkeijusi.

Vierailija
2194/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Jos minut haluat,

niin luoksesi tulen,

kädet ympärillesi kiedon,

olen lähelläsi,

kuuntelen sisimpäsi salaisuudet,

ajatukseni sinulle avaan,

sen kuinka rakas,

sinä minulle olet,

kuinka rakkauteni,

sinua hellästi rakastaen kuiskaisin.

Jotenkin näin toivoisin asioiden kaivattuni kanssa menevän.

Vierailija
2195/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta ja iltapäivää elämäin naiselle, vaalealle vihersilmättärelle mieheltä satojen kilometrien ja kuntarajain takaa. Saattakoon tämä alkanut vuosi meidät yhteen. Edelleen kotikunnailla, palaan tällä viikolla kotkunnaillein. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia.

Vierailija
2196/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisaa päivää, Аннушка.

(✿◠‿◠)  ♥♥♥  (◠‿◠✿)

Vierailija
2197/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus vuosi. Oisko tää vuosi ilman sua? Eipä taida onnistuu, koska kuljet mukanani ajatuksissani minne menenkin päivästä toiseen. Vaikkei nähtäiskään ajattelen sua.

Vierailija
2198/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ajattelen sua joka päivä nainen, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Haluaisin olla se, joka saa tehdä sinut onnelliseksi.

Teet minut onnelliseksi ihan jo sillä että olet olemassa. Vaikka tietenkin salaa toivon enemmänkin.

Vierailija
2199/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jännää kokea uusi vuosi aina uuden alkuna, kuten täälläkin ilm. moni.

Itselleni vuoden vaihtuminen ja syntymäpäivät on vain konkreettinen muistutus ajan kulumisesta, eikä mitenkään positiivisia eli juhlittavia juttuja.

Rakastuneen kaipaukseen kun nämä tunteet yhdistää, niin vielä synkemmäksi menee.:D

Vierailija
2200/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet minut onnelliseksi ihan jo sillä että olet olemassa. Vaikka tietenkin salaa toivon enemmänkin.

Meinasin vastata samoin kuin edellinen. Vaikka samalla onkin tuskaista, ettei koskaan nähdä. Tiedän kuitenkin, että olet olemassa ja se tuo minulle onnea. Tarvisin kyllä jotain kontaktia välillä, että jaksan edelleen uskoa olemassaoloosi. Aika ei saa sua pois mielestäni tai sydämestäni, mutta se saa mut epäilemään, olenko kuitenkin erehtynyt sinusta. Oletko sittenkään olemassa vaiko kuvitelmaani vain? Koska jos minä en ole olemassa sinulle, niin taika katoaa.

Ketju on lukittu.