Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Aika juoksee, alkaa tuntuun epärealistiselta enää mikään ja toiveetkin jo kuihtui pois
epärealistiseen oloon on olemasa toimiva lääkitys. Mielenterveys toimisto auttaa heti arkena, muista soittas. Meillä on lääkkeet jo valmisteltu sulle! T 0sykiatri
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta. Rakastan sinua. Se pysyy.
Jos minä koera olisin niin innokkaasti tämä koera tulis ja hyppis sinnuu vasten. Ja nuolis naaman ja tohottas. Voe jee voe jee voe jee ku oon kovasti innoissani, oon kovasti innoissani. MIE OON INNOISSANI JEE JEE JEE JEE kiva ku sinnuu näkkyy tiälläkin kiva kun sinnuu näkkyy, kiva kiva kiva. koera jos olisin niin innoissaan tulisin hyppimmään ja tohottammaan :) :)
Ja reppuun voi pakata makkarat ja pysähtyä nauttimaan ne sopivalla hetkellä. Hyvä on pitää mielessä myös se, että perheen naisväkikin viihtyy. Etuna on kypärät päässä se, että ei tarvitse kuunnella ohjeita kertaakaan. Nopeammasta menosta kiinnostuneille on tietysti tarjolla myös tehokkaampia välineitä, joiden kanssa on hieno päristellä pidempäänkin
Kohtaamista odotellessa kirjoitti:
Terveiset ja hyvän vuoden toivotukset tulevalle miehelleni, missä sitten lieneekin! <3
Kiitos! Täällähän minä vartoon jo. Ootko tulossa kokoontumiseen ja monelta? Mulla on eväitä sullekin.
-Pertti
Vierailija kirjoitti:
Tuomas, rakastan sua. Oothan huomannut?
Tiedän tämän ihmisen, on naimisisissa, mutta tykkää ihastua ympäriinsä. Onkohan sellainen rakkausaddikti?
Vierailija kirjoitti:
Ja reppuun voi pakata makkarat ja pysähtyä nauttimaan ne sopivalla hetkellä. Hyvä on pitää mielessä myös se, että perheen naisväkikin viihtyy. Etuna on kypärät päässä se, että ei tarvitse kuunnella ohjeita kertaakaan. Nopeammasta menosta kiinnostuneille on tietysti tarjolla myös tehokkaampia välineitä, joiden kanssa on hieno päristellä pidempäänkin
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Oletan, että palstan salaiset uudenvuoden orgiat ovat alkaneet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ottaa selvää, onko välillämme pelkkää himoa ja halua vai onko meillä syvempi yhteys muullakin tasolla.
Minulla on ihan päinvastoin - minulla ja kaivatullani on joku hyvin syvä ja salaperäinen yhteys, jota ainakaan minä en kykene selittämään. Se on ystävyyttä, mutta myös jotain kummallista, ehkä pientä ja molemmilla hyvin salaista ihastusta tai jopa rakkautta. Minä olen häneen korviani myöten rakastunut, hänestä en todellakaan tiedä. Joka tapauksessa se on jotain paljon syvempää kuin pelkkä kaveruus - joku henkinen yhteys, jonka voisi kuvitella syntyneen useiden yhteisten elämien kuluessa, jos sellaiseen haluaa uskoa. Mutta lihan himoa? En usko, että hänen puoleltaan on mitään sellaista - minä taas... no jaa. Eipä siitä taitaisi mitään tulla - liian moni asia olisi sellaista vastaan. Ei kuitenkaan kenenkään parisuhde, sellaisia meillä ei ole.
Vau. Kokispa joskus tuollaista. Uskon edellisiin elämiin, mutta silti en kohtaa tunnistettavasti sieltä ketään. Teillä on varmaan joku yhteinen tehtävä tai kasvunpaikka tässä elämässä. Ehkä jompi kumpi auttaa toista jotenkin merkittävästi tai molemmat toisiaan. Koetko että teillä on positiivinen vaikutus toistenne elämiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Oletan, että palstan salaiset uudenvuoden orgiat ovat alkaneet...
Laavulla on kuuma. Odotamme jo innolla keskiyötä ja kiihkeitä suudelmia!
No joo, oikeasti on aika surullista, että ei ole muuta tekemistä kuin roikkua palstalla tänä päivänä, ja tällaisten juttujen keksiminen on vain juomista parempi tapa yrittää unohtaa se. (eri mutta pari Ekin viestiä kirjoittanut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ottaa selvää, onko välillämme pelkkää himoa ja halua vai onko meillä syvempi yhteys muullakin tasolla.
Minulla on ihan päinvastoin - minulla ja kaivatullani on joku hyvin syvä ja salaperäinen yhteys, jota ainakaan minä en kykene selittämään. Se on ystävyyttä, mutta myös jotain kummallista, ehkä pientä ja molemmilla hyvin salaista ihastusta tai jopa rakkautta. Minä olen häneen korviani myöten rakastunut, hänestä en todellakaan tiedä. Joka tapauksessa se on jotain paljon syvempää kuin pelkkä kaveruus - joku henkinen yhteys, jonka voisi kuvitella syntyneen useiden yhteisten elämien kuluessa, jos sellaiseen haluaa uskoa. Mutta lihan himoa? En usko, että hänen puoleltaan on mitään sellaista - minä taas... no jaa. Eipä siitä taitaisi mitään tulla - liian moni asia olisi sellaista vastaan. Ei kuitenkaan kenenkään parisuhde, sellaisia meillä ei ole.
Vau. Kokispa joskus tuollaista. Uskon edellisiin elämiin, mutta silti en kohtaa tunnistettavasti sieltä ketään. Teillä on varmaan joku yhteinen tehtävä tai kasvunpaikka tässä elämässä. Ehkä jompi kumpi auttaa toista jotenkin merkittävästi tai molemmat toisiaan. Koetko että teillä on positiivinen vaikutus toistenne elämiin?
Minä en oikein tiedä, uskonko edellisiin elämiin enkä nyt oikein tiedä, mistä tässä on kysymys. Kyllä me tavallaan autamme toinen toistamme paljonkin kumpikin tavallaan - minä monesti hyvin konkreettisestikin, ja hän tuo elämääni paljon iloa. Tietääkseni minäkin hänen, ja olemme hyvin läheiset toisillemme - kuten jo totesin, meillä on joku salaperäinen yhteys, tunnumme vaistoavan toistemme ajatukset ja tunteet, vaikka niistä ei puhuttaisi ja vaikka emme olisi yhdessä. Voisi hyvinkin olla, että meillä on joku yhteinen tehtävä (tässä) elämässä, ja tarvitsemme toisiamme sen toteuttamisessa. Välillämme on rakkautta, mutta sen muoto on aika monimutkainen ja erittäin vaikeasti selitettävissä. :)
Vierailija kirjoitti:
⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️
⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️
⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️
⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️
⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️
⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️
⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️
⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️
⬛️⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️
⬛️⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️🎇⬛️
⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️
⬛️⬛️⬛️🎇🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇🎇🎇🎇⬛️⬛️⬛️
⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️
⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️
⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️
⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️
⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️
⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️
Omin tän😊
T, Heidi
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Rakastan ja ikävöin sua hullu! Tänään nauratit mua niin, että kyynelehdin. Jos voisin, ottaisin sut omakseni. Pitäisin hyvänä.
Toivotan sulle hyvää uutta vuotta. Toivon että meidän välit selkenee, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja ikävöin sua hullu! Tänään nauratit mua niin, että kyynelehdin. Jos voisin, ottaisin sut omakseni. Pitäisin hyvänä.
Toivotan sulle hyvää uutta vuotta. Toivon että meidän välit selkenee, tavalla tai toisella.
Toivottavasti vuotenne alkaa hyvissä merkeissä!
Onnellista uutta vuotta ja hyvää yötä sinulle, E. Yksi pieni ihminen sanoi kerran vastaleivottuja korvapuusteja "onnen pieniksi pisaroiksi", ja sellaisia toivon sinunkin vuoteesi 2019.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Jos olis mulle, niin olispa hienoa kuulla tämä suoraan. En siis usko, että on, mutta jos olis. Eikä niin väliä, vaikkei olis oikealta tyypiltäkään, silti ois hienoa, jos ois voinut vaikuttaa toisen elämään noin inspiroivasti. Ja jos ois vielä siltä tietyltä, niin en oikein osaa kuvitellakaan, miten leijuisin koko vuoden (tai loppuelämän).
Ei löydy pokkaa...😍 Hyvää illan jatkoa, komistus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis mulle, niin olispa hienoa kuulla tämä suoraan. En siis usko, että on, mutta jos olis. Eikä niin väliä, vaikkei olis oikealta tyypiltäkään, silti ois hienoa, jos ois voinut vaikuttaa toisen elämään noin inspiroivasti. Ja jos ois vielä siltä tietyltä, niin en oikein osaa kuvitellakaan, miten leijuisin koko vuoden (tai loppuelämän).
On tämä sulle. Kiitos, että otit "yhteyttä" tuossa aiemmin.
Muistakaa ottaa lääkkeet reseptin mukaan myös uutena vuotena. Vain otettu lääke auttaa!! E koodit on saatanasta
T psytiakri A Heikkilä Kiminkinen