Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2221/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle. Hyvää Uuttavuotta.

Onko tämä uhkaus? Vastaa, ole hyvä.

En uhkaile tai kiusaa ketään. Miten se edes anonyymillä palstalla olisi mahdollista? Jos osui, niin on varmasti mietittävä miksi. Musiikki on minulle tapa käsitellä asioita. Niin varmaan monelle muullekin.

https://m.youtube.com/watch?v=OkiSv1pvK4s

Vierailija
2222/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan todellakin samanlaisia, monessa asiassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!

Jos tämä olisi sinulta. Uskomattoman hienoa kuulla, että olet löytänyt luovuuden uudestaan. Pysy siinä kiinni ja jatka, vaikka mitä tapahtuisi. Jatka edes pienesti silloinkin kun ei ole suurta luovuuden aaltoa päällä. Jos tällainen olisi tosiaan jotenkin minun vaikutustani niin alan jäädä sanattomaksi... olen kyllä itse asiassa miettinyt, että ollaankohan tässäkin mielessä samanlaisia... Pieniä viitteitä on ollut, mutten vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.

Kyllä, minä pelkään. Pelkään sitä, että suhde menisi loppujen lopuksi pieleen, ja sitä että satuttaisit minua. Pystyisit ehkä satuttamaan enemmän ja pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Pelkään sitä, ettemme sopisikaan yhteen. Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin.

Tämä kirjoitus sai minut miettimään jälleen kommunikaatio-ongelmia. Älä nyt vaan pahastu, mutta luetkohan liikaa rivien välistä ja tulkitset salamannopeasti asian negatiiviseksi? Tai sitten luetko jotenkin ihan liian sananmukaisesti? Miksi piikittelit niin pahasti ja suoraan sanottuna vainoharhaisesti tekstiviesteissäsi? Eikö olisi riittänyt, että kerrot asian rauhallisesti? Kun minäkään en ymmärrä. Se on todella totta, ettet ole osannut kuvitella asioita minun näkökulmastani.

En tiedä nauratko nykyään ivallisesti, ärsytänkö sinua tai vihaatko vai tunnetko lämpimiä tunteita. Olenko kuvitellut liikaa? Haluaisitko sinä olla kaveri vai et yhtään mitään vai kenties joskus jotain enemmän? Saisinko lopultakin selkeän vastauksen rauhallisessa mielentilassa annettuna, vai oliko piikittelyviesti se lopullinen? Minä olen väsynyt palstaharhailuun, ehkä sinä olet häipynyt täältä jo ajat sitten.

Ajattelin tänään viettää aikaa samoissa arkisissa puuhissa kuin tasan vuosi sitten. Sen tiedän, että takuuvarmasti tulen ajattelemaan sinua ja tänään ehkä (toivottavasti, sattuneesta syystä) enemmän niitä mukavampia muistoja, naurua ja hymyä. Kaikkea hyvää sinulle uuteen vuoteen.

Tyylillisesti hämmästyttävän identtistä tekstiä sekä sitaatti että vastaus siihen. Kuin olisi sama ihminen kirjoittanut molemmat tekstit.

Niinpä onkin. Samoin jotkin viime aikojen Ekin ja Joren viestit on kirjoitettu samanlaisella murteiden sekasotkulla, jossa yhdistyy etelä- ja pohjoispohjalainen ilmaisu savolaispiirteisiin. Onpa välillä näkynyt myös hämäläisiä sanamuotoja. Mielikuvaksi on tullut savolainen kirjoittaja, joka yrittää tehdä pohjalaishahmoja jokseenkin hataralla käsityksellä murteiden eroista.

Vierailija
2224/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uhkaile tai kiusaa ketään. Miten se edes anonyymillä palstalla olisi mahdollista? Jos osui, niin on varmasti mietittävä miksi. Musiikki on minulle tapa käsitellä asioita. Niin varmaan monelle muullekin.

Se vika kappale oli uhkaava. Your times gonna come hautajaismusan kanssa.

Vierailija
2225/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!

Jos tämä olisi sinulta. Uskomattoman hienoa kuulla, että olet löytänyt luovuuden uudestaan. Pysy siinä kiinni ja jatka, vaikka mitä tapahtuisi. Jatka edes pienesti silloinkin kun ei ole suurta luovuuden aaltoa päällä. Jos tällainen olisi tosiaan jotenkin minun vaikutustani niin alan jäädä sanattomaksi... olen kyllä itse asiassa miettinyt, että ollaankohan tässäkin mielessä samanlaisia... Pieniä viitteitä on ollut, mutten vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.

Kyllä, minä pelkään. Pelkään sitä, että suhde menisi loppujen lopuksi pieleen, ja sitä että satuttaisit minua. Pystyisit ehkä satuttamaan enemmän ja pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Pelkään sitä, ettemme sopisikaan yhteen. Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin.

Tämä kirjoitus sai minut miettimään jälleen kommunikaatio-ongelmia. Älä nyt vaan pahastu, mutta luetkohan liikaa rivien välistä ja tulkitset salamannopeasti asian negatiiviseksi? Tai sitten luetko jotenkin ihan liian sananmukaisesti? Miksi piikittelit niin pahasti ja suoraan sanottuna vainoharhaisesti tekstiviesteissäsi? Eikö olisi riittänyt, että kerrot asian rauhallisesti? Kun minäkään en ymmärrä. Se on todella totta, ettet ole osannut kuvitella asioita minun näkökulmastani.

En tiedä nauratko nykyään ivallisesti, ärsytänkö sinua tai vihaatko vai tunnetko lämpimiä tunteita. Olenko kuvitellut liikaa? Haluaisitko sinä olla kaveri vai et yhtään mitään vai kenties joskus jotain enemmän? Saisinko lopultakin selkeän vastauksen rauhallisessa mielentilassa annettuna, vai oliko piikittelyviesti se lopullinen? Minä olen väsynyt palstaharhailuun, ehkä sinä olet häipynyt täältä jo ajat sitten.

Ajattelin tänään viettää aikaa samoissa arkisissa puuhissa kuin tasan vuosi sitten. Sen tiedän, että takuuvarmasti tulen ajattelemaan sinua ja tänään ehkä (toivottavasti, sattuneesta syystä) enemmän niitä mukavampia muistoja, naurua ja hymyä. Kaikkea hyvää sinulle uuteen vuoteen.

Tyylillisesti hämmästyttävän identtistä tekstiä sekä sitaatti että vastaus siihen. Kuin olisi sama ihminen kirjoittanut molemmat tekstit.

Niinpä onkin. Samoin jotkin viime aikojen Ekin ja Joren viestit on kirjoitettu samanlaisella murteiden sekasotkulla, jossa yhdistyy etelä- ja pohjoispohjalainen ilmaisu savolaispiirteisiin. Onpa välillä näkynyt myös hämäläisiä sanamuotoja. Mielikuvaksi on tullut savolainen kirjoittaja, joka yrittää tehdä pohjalaishahmoja jokseenkin hataralla käsityksellä murteiden eroista.

Samat havainnot :) Täällä on selkeesti porukkaa jolla on vapaalla tylsää joten käyvät yksinpuhelua vauvasaitilla :D Mikäs siinä, eihän se kiellettyä ole!

Vierailija
2226/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan sä palaat virkavapaalta töihin ensi viikolla🤔😍

Vierailija
2227/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit unessani toinen A. Nostit katseesi minua kohti ja hymyilit. Ihan kuten silloin kerran kun katsoin taakseni kun olit mennyt. Hyvää uutta vuotta 💙

Olisipa tämä minulle... Sinäkin olit viime yönä unessani. Toivottavasti nähdään pian.

Vierailija
2228/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli vuosi ilman sinua. Haalistuu mielessäni muistot ja kuva sinusta. Joskus katson kuvaasi, virkistän muistiani, mutta kyyneleiden läpi on tuskallista tihrustaa.

Mulla on yksi kuva, jossa on kaksi nauravaista hahmoa. Toinen tuoreempi kuva, jossa on kaksi hyvin erilaista olentoa. Näitä joskus katselen ja mietin, miten pirussa juuri minusta tuli niin pelottava tai ällöttävä, ettei muutamaa järkevää viestiä voi vaihtaa. Tai vaikka ihan soittaa, hui kamala. Hyvää vuoden alkua.

Vierailija
2229/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli vuosi ilman sinua. Haalistuu mielessäni muistot ja kuva sinusta. Joskus katson kuvaasi, virkistän muistiani, mutta kyyneleiden läpi on tuskallista tihrustaa.

Mulla on yksi kuva, jossa on kaksi nauravaista hahmoa. Toinen tuoreempi kuva, jossa on kaksi hyvin erilaista olentoa. Näitä joskus katselen ja mietin, miten pirussa juuri minusta tuli niin pelottava tai ällöttävä, ettei muutamaa järkevää viestiä voi vaihtaa. Tai vaikka ihan soittaa, hui kamala. Hyvää vuoden alkua.

Ja ihan rehellisesti kohteeltasi saanut ne kuvat oletan? Jos et niin siinä tapauksessa ihmettelen miten sä ihmettelet miksi olet inhottu ja pelätty.

Vierailija
2230/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko viestit lievistä aspergerpiirteistä, kognitiivinen puoli empatiakyvystä ei toimi kunnolla tai jotain? Mietin vaan.

Vierailija
2231/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikävöinyt minua lomasi aikana?

Vierailija
2232/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikävöinyt minua lomasi aikana?

Olen.

Vierailija
2233/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen höpsönä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan rehellisesti kohteeltasi saanut ne kuvat oletan? Jos et niin siinä tapauksessa ihmettelen miten sä ihmettelet miksi olet inhottu ja pelätty.

Kyllä vain, toisessa kuvassa olemme me ja toisen hän lähetti minulle. Viesti aukeaa oikealle henkilölle.

Vierailija
2234/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoisaa päivää, Аннушка.

(✿◠‿◠)  ♥♥♥  (◠‿◠✿)

Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345

Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!

Hän ei ainakaan ole se minun sunshine. Hän ei kyllä löytäisi tälle palstalle. Senkin takia ehkä typerää edes kirjoittaa tänne. Jotenkin tullut jo tapa. Jatkan jos se sallitaan. 

Vierailija
2235/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen höpsönä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehkä ihan rehellisesti ottanut? Tai some-kuvat? Hänellä voisi olla tuollaiset kuvat minusta, mutta somessa paljon muitakin. Pelottava tai ällöttävä hän ei ole, mutta minä olen nössö. Ja niin on hänkin, nössö tai välinpitämätön. (sivusta)

Vierailija
2236/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vika kappale oli uhkaava. Your times gonna come hautajaismusan kanssa.

Oli siellä paljon muitakin kuolemaan liittyviä videoita.

Kyseessä on uhkailu.

Viimeinen viestini nyt suoraan sinulle: hae ammattiapua, tuo on jo huolestuttavaa. Hyvää vuodenjatkoa kuitenkin,

Hae itse apua. Jos olet sama tyyppi, olet itse avun tarpeessa.

Nysämunastaan kärsivä mies vain voi heilahtaa psyykeltään niin raiteiltaan että uhkailee naista tappamisella kun ei nysämunaista huolinutkaan.

Voi olla monia syitä miksi ei huoli. Voisi miettiä, mutta eivät ne mieti.

Vierailija
2237/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissani olet nainen. Tälläista hellyyttä koen

vain sinua kohtaan. Rakastan sinua. Tänään on tuntunut erityisen vahvasti siltä, että olemme ajatelleet toisiamme.

Vierailija
2238/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoisaa päivää, Аннушка.

(✿◠‿◠)  ♥♥♥  (◠‿◠✿)

Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345

Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!

Pitääkö trollaajaa kehua 😆?

Se oli kaunis kaipausviesti. Ketä sinä kaipaat? Miksi se oli sinun mielestäsi trollausta ja miksi sinä trollaat täällä haukkumassa viestejä?

Voi toki olla, että hänen laitteensa ei näytä kunnolla tuota alkuperäisen viestin hymiö-osiota. Kolmen sydämen molemmilla puolilla pitäisi näkyä hymyilevät kasvot ja kummankin  poskella on sellainen viisiapila. Joillain puhelimilla näkyy ihan muuta...

Kasvoista tulee mulle mieleen maatuskanuket, kun siinä on venäjänkieltä vieressä.

Vierailija
2239/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kesän lapsi mä oon

2. Puuttuva palanen

3. Tahdon rakastella sinua

Vierailija
2240/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kesän lapsi mä oon

2. Puuttuva palanen

3. Tahdon rakastella sinua

Rivissä vain kaksi oikein. Ei voittoa tällä kertaa.

Ketju on lukittu.