Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Tietämättäsi sen teet jo, vaikka ei ollakaan hetkeen nähty❤️
Yli vuosi ilman sinua. Haalistuu mielessäni muistot ja kuva sinusta. Joskus katson kuvaasi, virkistän muistiani, mutta kyyneleiden läpi on tuskallista tihrustaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Jos tämä olisi sinulta. Uskomattoman hienoa kuulla, että olet löytänyt luovuuden uudestaan. Pysy siinä kiinni ja jatka, vaikka mitä tapahtuisi. Jatka edes pienesti silloinkin kun ei ole suurta luovuuden aaltoa päällä. Jos tällainen olisi tosiaan jotenkin minun vaikutustani niin alan jäädä sanattomaksi... olen kyllä itse asiassa miettinyt, että ollaankohan tässäkin mielessä samanlaisia... Pieniä viitteitä on ollut, mutten vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.
Kyllä, minä pelkään. Pelkään sitä, että suhde menisi loppujen lopuksi pieleen, ja sitä että satuttaisit minua. Pystyisit ehkä satuttamaan enemmän ja pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Pelkään sitä, ettemme sopisikaan yhteen. Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin.
Tämä kirjoitus sai minut miettimään jälleen kommunikaatio-ongelmia. Älä nyt vaan pahastu, mutta luetkohan liikaa rivien välistä ja tulkitset salamannopeasti asian negatiiviseksi? Tai sitten luetko jotenkin ihan liian sananmukaisesti? Miksi piikittelit niin pahasti ja suoraan sanottuna vainoharhaisesti tekstiviesteissäsi? Eikö olisi riittänyt, että kerrot asian rauhallisesti? Kun minäkään en ymmärrä. Se on todella totta, ettet ole osannut kuvitella asioita minun näkökulmastani.
En tiedä nauratko nykyään ivallisesti, ärsytänkö sinua tai vihaatko vai tunnetko lämpimiä tunteita. Olenko kuvitellut liikaa? Haluaisitko sinä olla kaveri vai et yhtään mitään vai kenties joskus jotain enemmän? Saisinko lopultakin selkeän vastauksen rauhallisessa mielentilassa annettuna, vai oliko piikittelyviesti se lopullinen? Minä olen väsynyt palstaharhailuun, ehkä sinä olet häipynyt täältä jo ajat sitten.
Ajattelin tänään viettää aikaa samoissa arkisissa puuhissa kuin tasan vuosi sitten. Sen tiedän, että takuuvarmasti tulen ajattelemaan sinua ja tänään ehkä (toivottavasti, sattuneesta syystä) enemmän niitä mukavampia muistoja, naurua ja hymyä. Kaikkea hyvää sinulle uuteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle. Hyvää Uuttavuotta.
Tämä on minulle. Nyt on aika kysyä, kuka olet? Oletko mies vai nainen? Haluan tietää, mihin pyrit? Oliko tämä uhkaus?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä samaa kiusaamista, vai uhkaus?
Nyt voit viimeinkin vastata. Odotan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uhkaus? Vastaa, ole hyvä.
Rakkauden vastakohta ei ole, kuten me usein tai lähes aina ajattelemme, viha, vaan rakkauden pelko, ja pelko rakastaa on vapaana olemisen pelkoa.
- Paulo Freire -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uhkaus? Vastaa, ole hyvä.
Miksi ottaa stressiä jostain nimettömästä päänaukojasta jollain palstalla? Keskenään kirjoittelija se sitä paitsi luultavasti on. Hän keksinyt itselleen naisen tänne huutelemaan, muutenhan paikka olis täysin kuollut. Ohita ja unohda, kyllä maailmaan mölyä mahtuu.
Hopeakettu kirjoitti:
Joskus mietityttää että ei tää miltei raitis elo ole hyvä? Nytkin kun ilman krapulaa heräsin tälle vuodelle niin hokaan että pirusti lumitöitä olis tuossa pihalla :( Jos ois krapula niin en ois ulos kurkannutkaan ja siten pahnanpohjalla vielä köllöttelisin :)
Hyviä lumitöitä (sekä krapuloita) kaipaajille :)
Onko sulla jotain kaivattua? Vai juonnatko tätä kuin chattiä? Edelleen, ja sitkeästi 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoisaa päivää, Аннушка.
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345
Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345
Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!
Pitääkö trollaajaa kehua 😆?
Naiselle kirjoitti:
Jos minut haluat,
niin luoksesi tulen,
kädet ympärillesi kiedon,
olen lähelläsi,
kuuntelen sisimpäsi salaisuudet,
ajatukseni sinulle avaan,
sen kuinka rakas,
sinä minulle olet,
kuinka rakkauteni,
sinua hellästi rakastaen kuiskaisin.
Haluan. Tule. Kiedo. Ole. Kuuntele. Avaa. Kuiskaa. Lupaan tehdä saman sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Se oli kaunis kaipausviesti. Ketä sinä kaipaat? Miksi se oli sinun mielestäsi trollausta ja miksi sinä trollaat täällä haukkumassa viestejä?
Tänään olet ollut mielessäni koko ajan. Vaihdettiin pari viestiäkin, mutta en voinut niissä kertoa sinulle kuinka sinua edelleen kaipaan. Mun täytyy esittää sinulle vahvaa ja näyttää kuinka pärjään ilman sua. Vaikka oikeasti olen heikko ja aivan rikki edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Se oli kaunis kaipausviesti. Ketä sinä kaipaat? Miksi se oli sinun mielestäsi trollausta ja miksi sinä trollaat täällä haukkumassa viestejä?
Mollaamassa viestejä? Älä nyt huku omakehuusi ihan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Ai jaa, olet se YP-jankkaaja. Ei ollut minun viestini enkä ole YP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Ai jaa, olet se YP-jankkaaja. Ei ollut minun viestini enkä ole YP.
Väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Jos tämä olisi sinulta. Uskomattoman hienoa kuulla, että olet löytänyt luovuuden uudestaan. Pysy siinä kiinni ja jatka, vaikka mitä tapahtuisi. Jatka edes pienesti silloinkin kun ei ole suurta luovuuden aaltoa päällä. Jos tällainen olisi tosiaan jotenkin minun vaikutustani niin alan jäädä sanattomaksi... olen kyllä itse asiassa miettinyt, että ollaankohan tässäkin mielessä samanlaisia... Pieniä viitteitä on ollut, mutten vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.
Kyllä, minä pelkään. Pelkään sitä, että suhde menisi loppujen lopuksi pieleen, ja sitä että satuttaisit minua. Pystyisit ehkä satuttamaan enemmän ja pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Pelkään sitä, ettemme sopisikaan yhteen. Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin.
Tämä kirjoitus sai minut miettimään jälleen kommunikaatio-ongelmia. Älä nyt vaan pahastu, mutta luetkohan liikaa rivien välistä ja tulkitset salamannopeasti asian negatiiviseksi? Tai sitten luetko jotenkin ihan liian sananmukaisesti? Miksi piikittelit niin pahasti ja suoraan sanottuna vainoharhaisesti tekstiviesteissäsi? Eikö olisi riittänyt, että kerrot asian rauhallisesti? Kun minäkään en ymmärrä. Se on todella totta, ettet ole osannut kuvitella asioita minun näkökulmastani.
En tiedä nauratko nykyään ivallisesti, ärsytänkö sinua tai vihaatko vai tunnetko lämpimiä tunteita. Olenko kuvitellut liikaa? Haluaisitko sinä olla kaveri vai et yhtään mitään vai kenties joskus jotain enemmän? Saisinko lopultakin selkeän vastauksen rauhallisessa mielentilassa annettuna, vai oliko piikittelyviesti se lopullinen? Minä olen väsynyt palstaharhailuun, ehkä sinä olet häipynyt täältä jo ajat sitten.
Ajattelin tänään viettää aikaa samoissa arkisissa puuhissa kuin tasan vuosi sitten. Sen tiedän, että takuuvarmasti tulen ajattelemaan sinua ja tänään ehkä (toivottavasti, sattuneesta syystä) enemmän niitä mukavampia muistoja, naurua ja hymyä. Kaikkea hyvää sinulle uuteen vuoteen.
Tyylillisesti hämmästyttävän identtistä tekstiä sekä sitaatti että vastaus siihen. Kuin olisi sama ihminen kirjoittanut molemmat tekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Voi toki olla, että hänen laitteensa ei näytä kunnolla tuota alkuperäisen viestin hymiö-osiota. Kolmen sydämen molemmilla puolilla pitäisi näkyä hymyilevät kasvot ja kummankin poskella on sellainen viisiapila. Joillain puhelimilla näkyy ihan muuta...
Taika-Pasi?