Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
pilipalipeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana suudella sua keskiyöllä ❤️
Kehitelläänpä kaivattujen uudenvuoden pusupeli. Tässä säännöt osallistumiseen:
Jokainen kynnelle kykenevä, jos suinkin sen tilanne sallii, laittaa kaivatulleen nimellisesti neutraalit uudenvuodentoivotukset viestinä IRL, joissa asiasisältöön nähden sopimattoman ristiriitainen hymiö. Esimerkiksi joku itkuraivotyyppinen.
Uskaliaimmat vastatkoon takaisin samaan tapaan, jos ovat tietoisia pelistä (eli lukevat ketjua).
Sovitaan yhdessä, että tuo häirikköhymiö onkin salakoodi, joka tarkoittaa oikein kunnon mojovaa suuteloa.
Neutraalit aina tuttujen kesken melko yleiset uv-toivotukset eivät tartu mahdollisten puolisoiden tai uteliaiden kavereiden suodattimiin kovinkaan helposti, eivätkä herätä kohteessa erityisepäilyjä jos ei osu kohdalleen. Jos kohde ei ole tietoinen pelistä, väärä hymiö on helppo selittää näppäilymokaksi. Voihan "sori, tuli väärä hymiö"-viestin laittaa heti peräänkin jo valmiiksi.
Tällä lailla saamme ainakin mielikuvituksessa suudella vuoden vaihtuessa kaivattuamme, olipa todellisuus kuinka ankea tahansa. Sopii tietysti vain sellaisiin tapauksiin, joissa jokin viestiyhteys on eikä geneerinen yhteydenotto ole kohteen puolesta ei-toivottu. Joka tapauksessa, vuodenvaihde tarjoaa oikein otollisen tilaisuuden pienelle irl-tunnustelulle tai signaloinnille.
Pelin voittaa se/ne, jotka saa vastaukseksikin salakoodin. Katsotaan aamulla tulokset nimettömästi. Voittaja palkitaan ilolla ja onnella. Ilmoittautua ei tarvitse. Osallistuminen vapaaehtoista. Ei ostopakkoa. Pelin tuotto käytetään hyväntekeväisyyteen.
Ihan hauska idea! Minä ja kaivattuni teemme jo tuollaista koko ajan (tosin emme joka kerta toivota hyvää uuttavuotta, vaan yleensä huomenta tai muuten vaan lähetellään viestejä toinen toistansa tollompien hymiöiden kera :D ), ja TIEDÄN, ettei hän ole täällä roikkumassa, joten meille sillä ei ole merkitystä. Mutta voisihan se olla melkoinen paukku, jos jollakin natsaisi oikeasti :D
Keräsin kaiken rohkeuteni ja avasin pelin. Tuli huti ilmeisesti. No, piti se tarkistaa... 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Jos olis mulle, niin olispa hienoa kuulla tämä suoraan. En siis usko, että on, mutta jos olis. Eikä niin väliä, vaikkei olis oikealta tyypiltäkään, silti ois hienoa, jos ois voinut vaikuttaa toisen elämään noin inspiroivasti. Ja jos ois vielä siltä tietyltä, niin en oikein osaa kuvitellakaan, miten leijuisin koko vuoden (tai loppuelämän).
On tämä sulle. Kiitos, että otit "yhteyttä" tuossa aiemmin.
Miten otin "yhteyttä"? Miksi lainausmerkeissä?
Hyvää yötä. Rakastan sinua hurjasti ja pian suudellaan. Sovitaanko näin? Kauniita unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!
Jos olis mulle, niin olispa hienoa kuulla tämä suoraan. En siis usko, että on, mutta jos olis. Eikä niin väliä, vaikkei olis oikealta tyypiltäkään, silti ois hienoa, jos ois voinut vaikuttaa toisen elämään noin inspiroivasti. Ja jos ois vielä siltä tietyltä, niin en oikein osaa kuvitellakaan, miten leijuisin koko vuoden (tai loppuelämän).
Pelasitko peliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi vitsi. Kuhan kiusasin. En ees ollut tuo ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelasitko peliä?
Ei se uskaltanut.. ihan.
Hyvää yötä kaivatulleni, joka ei lue (enää) palstaa tai ei vastannut pelihaasteeseeni.
Hyvää yötä, rakas. Sinne kauas täältä pohjoisesta.
Kauniita unia vuoden ensimmäiseen yöhön sitten, kun menet nukkumaan Mr. Wolowitz!
Hyvää Uutta Vuotta! Mä en uskalla laittaa tekstaria kun sä pyysit lopettamaan yhteydenpidon. Sun WA estokin on päällä, tais olla sillonkin ku tekstailtiin viimeks. En haluu olla stalkkeri.
Toivoa aina saa. Olisitpa tässä vieressäni. Loistavaa vuotta 2019 kaikille!
Kaipauksin.
Kaipaan sinua mies, myös vuonna 2019.
Joskus mietityttää että ei tää miltei raitis elo ole hyvä? Nytkin kun ilman krapulaa heräsin tälle vuodelle niin hokaan että pirusti lumitöitä olis tuossa pihalla :( Jos ois krapula niin en ois ulos kurkannutkaan ja siten pahnanpohjalla vielä köllöttelisin :)
Hyviä lumitöitä (sekä krapuloita) kaipaajille :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hyvää uuttavuotta Teemu ja Kim.
Heräsin ja voin hyvin ja terveisiä myös muille mörriköille.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tapailemaani ihmistä täällä mutta jostain syystä ajatukset karkailee välillä suhun naapuri... Se tuntuu väärältä. Näin sinkkuna uuteen vuoteen 2019 olkoon se parempi kaiken puolin. Hyvät uudet vuodet siis kaikille kaipaajille!
Moi, naapuri. Minäkin kaipaan täällä ihan muuta ihmistä, mutta ajatukset karkailee aina välillä sinuun. Hyvää uutta vuotta!
Sama kaipaus ja ikävä jatkuu tänäkin vuonna.
Jos pelkää, siitä pääsee ainakin osittain puhumalla, kertomalla pelkonsa ääneen, rauhallisesti ottamalla ja jättämällä kiireen. Pitää jättää tarpeeksi tilaa totuttelulle ja sisäistämisille. Pelko kertoo, että on kyse tärkeistä asioista. Mitäs pelättävää yhdentekevissä asioissa nyt olisi.
Omassa tilanteessani tiedän ettei tämä näin kaunis tunne toista kohaan voi olla väärä erityisesti ollessaan molemminpuolista, joten en tunteen oikeellisuutta epäile hetkeäkään, vaikka muut asiat välillä pelottaisivatkin. Luotan häneen ja siihen että puolin ja toisin halutaan toiselle vain hyvää ja että hän sanoo, jos jokin oikein kovasti painaa. Olen pelkkänä korvana siinä kohtaa. Mutta niin vaan olen minäkin omalle kaivatulleni pahoillani kaikesta aiheuttamastani mielipahasta, väärinkäsityksistä ja mahdollisista tahattomista torjumisista. Olin hämmentynyt enkä luottanut itseeni tai maailmaan enkä häneen, koska olin puhunut itseni olemaan luottamatta. Asiat ovat riittävän hyvin nyt näin uuden vuoden kynnyksellä. Olen tyytyväinen <3. Hymyjä vain kaikille ja parasta onnea tulevaan : ). Toivottomuus ei ole pysyvää tai aina koko totuus : ).