Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2121/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi vuosi alkamassa nainen sinua ajatellen. Olet vienyt ihan täysin sydämeni. Rakastan sinua intohimoisesti. Saataisiinkohan me pian toisemme?

Haluatko hänet oikeasti vai leikisti?

Aivan oikeasti ja tosissani hänet haluan.

Vierailija
2122/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi vuosi alkamassa nainen sinua ajatellen. Olet vienyt ihan täysin sydämeni. Rakastan sinua intohimoisesti. Saataisiinkohan me pian toisemme?

Haluatko hänet oikeasti vai leikisti?

Aivan oikeasti ja tosissani hänet haluan.

Sittenhän sinä tiedät mitä pitää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän olisi vaihdattaa uusi vuosi rakastellen hitaasti? Sinä minussa sykähdellen, sydäntäni lähellä ja huuleni suudellen sinua, ilma huokauksista tiheänä.

Tiedätkö, en ole koskaan rakastellut enkä juurikaan edes käytä tuota sanaa. Sinun kanssasi se taitaisi olla rakastelua heti ensikosketuksesta. Tuntuuhan kuin katseesi ja äänesikin rakastelisivat minua, niin sekaisin ne minut saavat. Niin miksi ei viaton käsivarren sipaisu, määrätietoinen ote reidestä tai kuuma hengitys korvassa voisi sitä myös olla? Kaikki rakastamisesta lähtöisin olevat teot olisivat kanssasi rakastelua, sitä mieltä olen. Ja se suurin lähekkäisyys sen jokapäiväisen rakastelun huippu.

Suukkoja kaulallesi ja partasi viereen mies. Olkoon uusi vuosi sinulle suosiollinen <3

Olet rakas, aina. Riippumatta siitä mitä meille käy.

Sinun aina,

Tummatukkainen Menninkäisesi

Vierailija
2124/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas, rakastan sua. Oothan huomannut?

Vierailija
2125/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuleva vuosi tuo tullessaan sinulle ja minulle?

Minulle työkiireitä ja pikkuhiljaa poterosta ulos kaivautumista, ja sinulle toivottavasti kaikkea hyvää ja kaunista. Meille yhteisesti unohtumattomia hetkiä, kunhan nyt ensin menee maailmankirjat sekaisin.

Vierailija
2126/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I talked to one person today. He reminded you. It just brought you to my mind and I felt like I'm going crazy. I miss you so much. Your gentle voice,  happy eyes and sweet smile. I hope you are happy there. Dancing until morning, maybe? This image makes me smile. Have fun my sunshine. I love you.

Happy New Year  :)

The song for you: 

Axwell Λ Ingrosso - Dreamer (Official Video) feat. Trevor Guthrie.

Sometimes I imagine that we are in this video.  I miss you. Blow kisses in the wind like fireworks in the sky.

Vierailija
2127/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua R. Haluaisin nähdä sinut ja viettää pienen hetken kanssasi. Olet niin upea ihminen.

Vierailija
2128/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset ja hyvän vuoden toivotukset tulevalle miehelleni, missä sitten lieneekin! <3 

Vierailija
2129/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I talked to one person today. He reminded you. It just brought you to my mind and I felt like I'm going crazy. I miss you so much. Your gentle voice,  happy eyes and sweet smile. I hope you are happy there. Dancing until morning, maybe? This image makes me smile. Have fun my sunshine. I love you.

Happy New Year  :)

The song for you: 

Axwell Λ Ingrosso - Dreamer (Official Video) feat. Trevor Guthrie.

Sometimes I imagine that we are in this video.  I miss you. Blow kisses in the wind like fireworks in the sky.

Käykö se sun sunshine täällä lukemassa näitä?

Vierailija
2130/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Hyvää uutta vuotta sinulle ❤️

Vierailija
2131/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️

⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️

⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️

⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️

⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️

⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️

⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️

⬛️⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️

⬛️⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️🎇⬛️

⬛️🎇🎇🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇⬛️🎇🎇🎇⬛️

⬛️⬛️⬛️🎇🎇🎇🎇⬛️⬛️🎇🎇🎇🎇⬛️⬛️⬛️

⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️

⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️

⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️

⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️

⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇⬛️⬛️🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️🎇🎇⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️

Vierailija
2132/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän olisi vaihdattaa uusi vuosi rakastellen hitaasti? Sinä minussa sykähdellen, sydäntäni lähellä ja huuleni suudellen sinua, ilma huokauksista tiheänä.

Tiedätkö, en ole koskaan rakastellut enkä juurikaan edes käytä tuota sanaa. Sinun kanssasi se taitaisi olla rakastelua heti ensikosketuksesta. Tuntuuhan kuin katseesi ja äänesikin rakastelisivat minua, niin sekaisin ne minut saavat. Niin miksi ei viaton käsivarren sipaisu, määrätietoinen ote reidestä tai kuuma hengitys korvassa voisi sitä myös olla? Kaikki rakastamisesta lähtöisin olevat teot olisivat kanssasi rakastelua, sitä mieltä olen. Ja se suurin lähekkäisyys sen jokapäiväisen rakastelun huippu.

Suukkoja kaulallesi ja partasi viereen mies. Olkoon uusi vuosi sinulle suosiollinen <3

Olet rakas, aina. Riippumatta siitä mitä meille käy.

Sinun aina,

Tummatukkainen Menninkäisesi

Uuh. Erittäin söpöä, jopa aavistuksen kuumottavaa. Harmi, että minulla on yleensä vain muutaman päivän sänki.

Vierailija
2133/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

╭╮╭━╮

┃┃┃╭╯

┃╰╯╯╭━━┳┳━━┳━━┳━━┳━╮

┃╭╮┃┃╭╮┣┫╭╮┃╭╮┃╭╮┃╭╮╮

┃┃┃╰┫╭╮┃┃╰╯┃╭╮┃╭╮┃┃┃┃

╰╯╰━┻╯╰┻┫╭━┻╯╰┻╯╰┻╯╰╯

╱╱╱╱╱╱╱╱┃┃

╱╱╱╱╱╱╱╱╰╯

╭━━┳╮╭┳━━╮

┃━━┫┃┃┃╭╮┃

┣━━┃╰╯┃╭╮┃

╰━━┻━━┻╯╰╯

╭━╮╭┳┳━╮

┃╭╮╋╋┫╭╮╮

┃┃┃┃┃┃┃┃┣╮

╰╯╰┻┻┻╯╰┻┫

╱╱╱╱╱╱╱╱╱╯

╱╱╱╱╱╭╮╱╭╮

╱╱╱╱╱┃┃╱┃┃

╭━┳━━┫┃╭┫┃╭┳━━┳┳━╮

┃╭┫╭╮┃╰╯┫╰╯┫╭╮┣┫╭╮╮

┃┃┃╭╮┃╭╮┫╭╮┫╭╮┃┃┃┃┣┳┳╮

╰╯╰╯╰┻╯╰┻╯╰┻╯╰┻┻╯╰┻┻┻╯

Vierailija
2134/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta! Toiveikkaana ajattelen, että ens kesänä varmaan nähdään. Vanhat merkit...

Vierailija
2135/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut "sinulle" jo parissa aikaisemmassa ketjussa joitakin viestejä. Laskelmieni mukaan kuusi. Nyt tämä olkoon viimeinen.

Tämä vuosi on ollut ihmeellinen. Olen ollut hukkua monta kertaa elämäni pyörteisiin ja suistunut raiteiltani. Olen kaatunut ja kompastunut, mutta aina räpiköiden noussut ylös. Liikaa, aivan liikaa asioita on tapahtunut. Tätä vuotta en ole voinut hallita vaan se on hallinut minua. Riepotellut ja ravistellut oikein kunnolla ja myrsyn pyörteissä olen yrittänyt pitää kiinni niistä asioista, jotka merkitsevät minulle paljon. Paljon olen menettänyt, liikaakin mutta elämä jatkuu ja toivo paremmasta ja harmonisemmasta ajanjaksosta elää sisimmässäni.

Rakastan valvomista ja yön pikkutunteja, mutta tänä vuonna olen valvonut öitä aivan liikaa, hetkellisesti myös sinun vuoksesi.

Sinäkin suistit minut raiteiltani, mutta toiseen suuntaan kuin moni muu vuoden tapahtuma, joista on tullut hutera ja levoton olo ja jotka ovat saaneet myös pelkäämään.

Yllätyin ja hämmennyin täysin tunteistani sinua kohtaan. En siksi, että olemme samaa sukupuolta vaan ajan ja paikan vuoksi ja siksi, että ne tunteet iskivät kuin salama kirkkaalta taivaalta silloin yksi kaunis päivä. Olen tyytyväinen, että tunteeni olivat yksipuoleisia ja liekki on nyt hiipunut ja lähes sammunut.

Olet ehkä saanut minusta väärän käsityksen. Käyttäytymiseni varsinkin sinun seurassasi on ollut ihan hullua:) ja olen yrittänyt paeta kaikkia tunteitani sinua kohtaan, niin ihastumistani kuin sen mukanaan tuomaa jälkihäpeää ja epävarmuutta siitä, mitä ajattelet minusta näin jälkeenpäin. On sillä väliä vaikka itse olen itselleni muuta yrittänytkin väittää ja oma käytös hävettää.

Onneksi selvitimme asian silloin, sillä kaiken keskellä en olisi kestänyt olla asiasta epätietoinen. Jos olisimme tunteneet molemmat samoin emme olisi kuitenkaan voineet jatkaa matkaa yhdessä. Sen olisin sinulle joutunut kertomaan ja olisit ollut kanssani varmasti samaa mieltä.

Ensi vuonna aioin etsiä ja löytää kadonneen mielenrauhani ja järkeni sekä saada energiani tasapainoon.Tunneihmisenä ( jolla älyykkyystestien mukaan älyäkin löytyy ) olen kokenut ja tuntenut paljon äärimmäisiä tunteita tänä vuonna. Enemmän kuin koskaan. Ehkä juuri siksi rakastankin ja arvostan kaikkea sitä mitä minulla on jäljellä vielä enemmän kuin ennen. Tämä vuosi ei selättänytkään minua, vaikka välillä niin jo luulin ja osan vuoden tapahtumista voin jättää kokonaan taakseni.

En tiedä minkälainen on sinun vuosi ollut, mutta varmasti tasaisempi kuin minun. Olet mielenlaadultasi ehkä muutenkin tasaisempi kuin minä. Vaikutat ainakin voivan ihan hyvin. Toivotan sinulle erityisen hyvää ensi vuotta! Jos tämä vuosi on ollut sinulle hyvä niin olkoon ensi vuosi silti vielä antoisampi ja parempi!

Hyvää uutta vuotta ihan kaikille muillekin!

Vierailija
2136/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uuttavuotta sullekin. Vanhat merkit paikkansa varmaan pitää, mutta ei nappaisi hirveästi odotella.😍

Vierailija
2137/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta. Rakastan sinua. Se pysyy.

Vierailija
2138/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää uuttavuotta sullekin. Vanhat merkit paikkansa varmaan pitää, mutta ei nappaisi hirveästi odotella.😍

Niinpä. Voit tietysti osallistua tuohon aiemmin jonkun ehdottamaan peliin. Ei tarvi ees sitä outoa hymiötä, laita pelkät sanat, niin valitsen oudon hymiön, tai ehkä jopa ihan selvän. 😘

Toinen vaihtoehto on odottaa.

Vierailija
2139/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juoksee, alkaa tuntuun epärealistiselta enää mikään ja toiveetkin jo kuihtui pois

Vierailija
2140/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkuiltapäivää E-naiselle E-mieheltä, ikävä vaivaa.

E:t on parhaita.

Muistakaa sitten että mikäli teillä on määrätty srri-lääkitys, E voi tappaa.

Muutenkin E on aina riski, ei koskaan voi tietää mitä saa.

Olkaa varovaisia!

Ketju on lukittu.