Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vuosi 1998 kun sut ekan kerran tapasin... en ole voinut unohtaa, toivottavasti kaikki on sulla hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen hänen älykkyyttään, keskustelukykyään ja kielellistä lahjakkuuttaan. Hän on lempeyden ja kiivauden, rauhallisuuden ja ripeyden sekä asiallisuuden ja tunteellisuuden kiehtova yhdistelmä. Hän on näyttänyt silmissäni useammalta ihmiseltä eri kohtaamiskerroilla, ja olen pitänyt kaikkien ulkonäöstä. Muutamilla kerroilla olen ajatellut, että tässä on minun silmissäni yksi maailman parhaimman näköisistä miehistä. Hän on yhtä aikaa poikamainen ja miehekäs. Herkkä ja (yleensä) kohtelias, hassukin välillä. Hymyilee ihanasti, mutta osaa kyllä myös ärähtää (siihenkin puoleen olen jo päässyt tutustumaan).
Hän oli vähällä sekoittaa minut täysin jo silloin, kun kohtasimme ensimmäisen kerran. Ensisilmäyksestä askeleeni sekosivat ja tiesin heti, että nyt voi käydä huonosti. Jouduin kaikin voimin pitämään reaktioitani kurissa ja välttelin katsomista, yritin keskittyä puuhiini. Hän tuntui heti tutulta ja omalta, samankaltaiselta, ja kuitenkin kiehtovan erilaiselta. En vieläkään voi sanoa tuntevani häntä hyvin, mutta tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina.
Tää oli kiva viesti. Kivaan sävyyn puhut hänestä. Saisko hänestä lisätunnisteita?
Kiitos, mukava kuulla. Hän tietää tunteistani irl (olen kertonut) ja pystyisi ottamaan yhteyttä, jos haluaisi.
Kuulostaa ihanalta tyypiltä <3
Mutta miks hän on ärähdellyt? Eikai sulle kuitenkaan?
Ja tietääkö tuo kaivattusi, että toivoisit hänen ottavan sinuun yhteyttä?
Muka muka maailma vastaa:
Hän on hurmaava, ihan kaatuilee katseestaan. Unelmoin täyttymyksestä ja suuteloinnista, ah!
Hän ärähti, koska joutui puolustamaan heikommassa asemassa olevaa joukkoja vastaan. Miehekästä❤️.
Hän ei tiedä tunteistani, tietenkään, enkä kerrokaan. Kirjoittelen niitä tänne ja kyselen itseltäni kysymyksiä.
Haluaisin ottaa selvää, onko välillämme pelkkää himoa ja halua vai onko meillä syvempi yhteys muullakin tasolla.
Kaipaan tapailemaani ihmistä täällä mutta jostain syystä ajatukset karkailee välillä suhun naapuri... Se tuntuu väärältä. Näin sinkkuna uuteen vuoteen 2019 olkoon se parempi kaiken puolin. Hyvät uudet vuodet siis kaikille kaipaajille!
pilipalipeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana suudella sua keskiyöllä ❤️
Kehitelläänpä kaivattujen uudenvuoden pusupeli. Tässä säännöt osallistumiseen:
Jokainen kynnelle kykenevä, jos suinkin sen tilanne sallii, laittaa kaivatulleen nimellisesti neutraalit uudenvuodentoivotukset viestinä IRL, joissa asiasisältöön nähden sopimattoman ristiriitainen hymiö. Esimerkiksi joku itkuraivotyyppinen.
Uskaliaimmat vastatkoon takaisin samaan tapaan, jos ovat tietoisia pelistä (eli lukevat ketjua).
Sovitaan yhdessä, että tuo häirikköhymiö onkin salakoodi, joka tarkoittaa oikein kunnon mojovaa suuteloa.
Neutraalit aina tuttujen kesken melko yleiset uv-toivotukset eivät tartu mahdollisten puolisoiden tai uteliaiden kavereiden suodattimiin kovinkaan helposti, eivätkä herätä kohteessa erityisepäilyjä jos ei osu kohdalleen. Jos kohde ei ole tietoinen pelistä, väärä hymiö on helppo selittää näppäilymokaksi. Voihan "sori, tuli väärä hymiö"-viestin laittaa heti peräänkin jo valmiiksi.
Tällä lailla saamme ainakin mielikuvituksessa suudella vuoden vaihtuessa kaivattuamme, olipa todellisuus kuinka ankea tahansa. Sopii tietysti vain sellaisiin tapauksiin, joissa jokin viestiyhteys on eikä geneerinen yhteydenotto ole kohteen puolesta ei-toivottu. Joka tapauksessa, vuodenvaihde tarjoaa oikein otollisen tilaisuuden pienelle irl-tunnustelulle tai signaloinnille.
Pelin voittaa se/ne, jotka saa vastaukseksikin salakoodin. Katsotaan aamulla tulokset nimettömästi. Voittaja palkitaan ilolla ja onnella. Ilmoittautua ei tarvitse. Osallistuminen vapaaehtoista. Ei ostopakkoa. Pelin tuotto käytetään hyväntekeväisyyteen.
Ihan hauska idea! Minä ja kaivattuni teemme jo tuollaista koko ajan (tosin emme joka kerta toivota hyvää uuttavuotta, vaan yleensä huomenta tai muuten vaan lähetellään viestejä toinen toistansa tollompien hymiöiden kera :D ), ja TIEDÄN, ettei hän ole täällä roikkumassa, joten meille sillä ei ole merkitystä. Mutta voisihan se olla melkoinen paukku, jos jollakin natsaisi oikeasti :D
Toivotan hänelle mahtavaa vuodenvaihdetta ja vauhdikkaita bileitä. Näemme sitten ensi vuonna, hän on todennäköisesti krapulassa :D
Uusi vuosi alkamassa nainen sinua ajatellen. Olet vienyt ihan täysin sydämeni. Rakastan sinua intohimoisesti. Saataisiinkohan me pian toisemme?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää alkuiltapäivää E-naiselle E-mieheltä, ikävä vaivaa.
E:t on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ottaa selvää, onko välillämme pelkkää himoa ja halua vai onko meillä syvempi yhteys muullakin tasolla.
Minulla on ihan päinvastoin - minulla ja kaivatullani on joku hyvin syvä ja salaperäinen yhteys, jota ainakaan minä en kykene selittämään. Se on ystävyyttä, mutta myös jotain kummallista, ehkä pientä ja molemmilla hyvin salaista ihastusta tai jopa rakkautta. Minä olen häneen korviani myöten rakastunut, hänestä en todellakaan tiedä. Joka tapauksessa se on jotain paljon syvempää kuin pelkkä kaveruus - joku henkinen yhteys, jonka voisi kuvitella syntyneen useiden yhteisten elämien kuluessa, jos sellaiseen haluaa uskoa. Mutta lihan himoa? En usko, että hänen puoleltaan on mitään sellaista - minä taas... no jaa. Eipä siitä taitaisi mitään tulla - liian moni asia olisi sellaista vastaan. Ei kuitenkaan kenenkään parisuhde, sellaisia meillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää alkuiltapäivää E-naiselle E-mieheltä, ikävä vaivaa.
E:t on parhaita.
Eeeiiii.... kyllä N on paras :D
Vierailija kirjoitti:
Uusi vuosi alkamassa nainen sinua ajatellen. Olet vienyt ihan täysin sydämeni. Rakastan sinua intohimoisesti. Saataisiinkohan me pian toisemme?
Voisitko vaikka ottaa yhteyttä, muuten asia ei selviä emmekä saa toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle tänään.
Lupaatko varmasti?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko hänet oikeasti vai leikisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle tänään.
Lupaatko varmasti?
Toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko hänet oikeasti vai leikisti?
Mieluummin leikisti.
Vuosi 2019 on meidän vuotemme mies.
Mä olen nyt niin rakastunut suhun, että sen huomaa kaikki. Taisin tänään paljastaa hyvälle ystävällekkin tunteeni sua kohtaan. Ehkä en niitä jaksaisikaan enää piilotella. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan päinvastoin - minulla ja kaivatullani on joku hyvin syvä ja salaperäinen yhteys, jota ainakaan minä en kykene selittämään. Se on ystävyyttä, mutta myös jotain kummallista, ehkä pientä ja molemmilla hyvin salaista ihastusta tai jopa rakkautta. Minä olen häneen korviani myöten rakastunut, hänestä en todellakaan tiedä. Joka tapauksessa se on jotain paljon syvempää kuin pelkkä kaveruus - joku henkinen yhteys, jonka voisi kuvitella syntyneen useiden yhteisten elämien kuluessa, jos sellaiseen haluaa uskoa. Mutta lihan himoa? En usko, että hänen puoleltaan on mitään sellaista - minä taas... no jaa. Eipä siitä taitaisi mitään tulla - liian moni asia olisi sellaista vastaan. Ei kuitenkaan kenenkään parisuhde, sellaisia meillä ei ole.
Tämä olisi niin minun kaivatultani. En vain ymmärrä mikä olisi niin vastaan. Eikö asioita voi yhdessä käydä läpi. Ehkä esteitä, joita ajattelet ja joista en tiedä, ei olekkaan. Ehkä ne menettää merkityksensä tai ovat vain itse luotuja. Ja rakkaus ja halu, kysy vain kuinka paljon. Sinun.
Kuulostaa ihanalta tyypiltä <3
Mutta miks hän on ärähdellyt? Eikai sulle kuitenkaan?
Ja tietääkö tuo kaivattusi, että toivoisit hänen ottavan sinuun yhteyttä?