Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12739)

Vierailija
8461/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Wintourilla hurja maine, 3.11.

Vierailija
8462/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta koko elämän sisältönä venäjän presidentillä, 7.10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8463/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kuuluisin kaksoset Trump. Melko paha suustaan kieltämättä.

Vierailija
8464/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan omassa maailmassaan kaiken suhteen, Jair Bolsonaro, 21.3.

Vierailija
8465/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen naissarjamurhaaja Aileen Wuornos, 29.2.

Vierailija
8466/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että Suomen hallituksessa on pilvin pimein skorpioneja. Ja muuallakin maailmalla. Enkä sano sitä pahalla.

Vierailija
8467/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luokan kiusaajatytöt oli leijona ja vesimies

Vierailija
8468/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinstein on kalat

Vierailija
8469/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.

Aivan silkkaa valhetta, skorpioni ei välitä kuin itsestään ja omista houreistaan. Hirveitä olentoja, kertakaikkiaan.

Minun totuuteni on vain minun ja sinulla on omasi. Saat itse valita miten suhtaudut asioihin ja ihmisiin, jos pidät kaikkia skorpioneja hirveinä niin se on sinun murheesi. Itse en ole skorpioni ja olen tavannut skorpioneja laidasta laitaan, kuitenkaan yksikään heistä ei ole ollut hirveä vaan pikemminkin mielenkiintoinen. Kolme parasta ystävääni ovat kaikki skorpioneja ja aiemman viestini kuvaus kertoo heistä - ovat syvällisiä, monipuolisia ja todella välittäviä sekä ennen kaikkea luotettavia.

Vierailija
8470/12739 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.

Aivan silkkaa valhetta, skorpioni ei välitä kuin itsestään ja omista houreistaan. Hirveitä olentoja, kertakaikkiaan.

Minun totuuteni on vain minun ja sinulla on omasi. Saat itse valita miten suhtaudut asioihin ja ihmisiin, jos pidät kaikkia skorpioneja hirveinä niin se on sinun murheesi. Itse en ole skorpioni ja olen tavannut skorpioneja laidasta laitaan, kuitenkaan yksikään heistä ei ole ollut hirveä vaan pikemminkin mielenkiintoinen. Kolme parasta ystävääni ovat kaikki skorpioneja ja aiemman viestini kuvaus kertoo heistä - ovat syvällisiä, monipuolisia ja todella välittäviä sekä ennen kaikkea luotettavia.

Syvällisiä,tirsk! Monipuolisia,tirsk! Välittäviä,tuplatirsk! Luotettavia,miljoonatirsk!

Vierailija
8471/12739 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut, että Suomen hallituksessa on pilvin pimein skorpioneja. Ja muuallakin maailmalla. Enkä sano sitä pahalla.

Ja tämän kyllä huomaa.

Vierailija
8472/12739 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex vesimies ja tunnistan kyllä kaikki syyt miksi päädyimme yhteen ja erilleen. Minulla kuumerkki vesimies. Sisareni ovat vesimiehiä myös joten olen jo lapsuudessa tottunut joihinkin piirteisiin.

Vierailija
8473/12739 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie Antoinette 2.11.

Vierailija
8474/12739 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kyllä huomaa.

Nii-in, en oikein tiedä, mitä sanoisin ja kuinka suhtautuisi. Vanhanen ja Saarikko ihan hyviä. Marinille just sopiva merkki. Biden, aika näyttää.

Vierailija
8475/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marie Antoinette 2.11.

Ja mestattiin 16.10 melko pian tämän lauseensa jälkeen: "kuullessaan kansalaisten kärsivän nälkää olisi hän sanonut: ”Jos heillä ei ole leipää, syökööt sitten leivoksia”. Tyypillinen skorpioni, ilkeä, paha, empatiakyvytön ja julma lähemmäisiään kohtaan koki giljotiinissa ansaitsemansa lopun. Oikeus toteutui.

Vierailija
8476/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kyllä huomaa.

Nii-in, en oikein tiedä, mitä sanoisin ja kuinka suhtautuisi. Vanhanen ja Saarikko ihan hyviä. Marinille just sopiva merkki. Biden, aika näyttää.

Sekä Orpo ja Rinne

Vierailija
8477/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marie Antoinette 2.11.

Ja mestattiin 16.10 melko pian tämän lauseensa jälkeen: "kuullessaan kansalaisten kärsivän nälkää olisi hän sanonut: ”Jos heillä ei ole leipää, syökööt sitten leivoksia”. Tyypillinen skorpioni, ilkeä, paha, empatiakyvytön ja julma lähemmäisiään kohtaan koki giljotiinissa ansaitsemansa lopun. Oikeus toteutui.

Niin tämähän sua kiinnosti kyllä mutta ei yksikään noista muista pahiksista jotka ei ole skorpioneja

Vierailija
8478/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista että edes Josef Mengele "Angel Of Death" ei ole skorpioni vaan syntynyt 16.3.? Saisko siitä jotenkin kuitenkin väännettyä skorpionin jos oikein yrittäis?

Vierailija
8479/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten on mahdollista että edes Josef Mengele "Angel Of Death" ei ole skorpioni vaan syntynyt 16.3.? Saisko siitä jotenkin kuitenkin väännettyä skorpionin jos oikein yrittäis?

Jos ihminen on sairas psykopaatti, on ehkä aika järjetöntä alkaa miettiä horoskooppimerkkiä...

Kumma kun ei sinuakaan varmaan yhtään kiinnosta, mutta silti pitää riekkua täällä ;D Kertoo sekin jotain oleellista.

Vierailija
8480/12739 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön kun olen niin työllistänkin itseni jatkossa ryhtymällä horoskooppiterapeutiksi. Enää pitäisi päättää rupeanko tarjoamaan eheytyshoitoja skorpioneille vai tälle gilipollasille  joka luulee niiden kaikkien olevan suoraans....tanasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi