Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12739)
Skorpionit ovat parhaampia mutta myös pahimpia. Ristiriitainen merkki. Tehokkaita ja aikaansaavia ja fiksuja mutta eivät tunneälyltään ole parhaimmistoa. Ajattelevat mustavalkoisesti. Ei ole mitään keskitietä. Raivoavat tai sitten sulkeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marie Antoinette 2.11.
Ja mestattiin 16.10 melko pian tämän lauseensa jälkeen: "kuullessaan kansalaisten kärsivän nälkää olisi hän sanonut: ”Jos heillä ei ole leipää, syökööt sitten leivoksia”. Tyypillinen skorpioni, ilkeä, paha, empatiakyvytön ja julma lähemmäisiään kohtaan koki giljotiinissa ansaitsemansa lopun. Oikeus toteutui.
Niin tämähän sua kiinnosti kyllä mutta ei yksikään noista muista pahiksista jotka ei ole skorpioneja
Tuskin tuo on koulukiusaajan urallaankaan kiusannut kaikkia, vaan valinnut vain sen yhden vainottavan.
Nyt täytyy käydä palstalla jotain horoskooppeja kommentoimassa, luonto vaatii.
Taipumaton mieli ei jousta vaan lopulta katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat parhaampia mutta myös pahimpia. Ristiriitainen merkki. Tehokkaita ja aikaansaavia ja fiksuja mutta eivät tunneälyltään ole parhaimmistoa. Ajattelevat mustavalkoisesti. Ei ole mitään keskitietä. Raivoavat tai sitten sulkeutuvat.
Joo olen skorpioni ja olen aina siellä harmaalla alueella. Hymyilyttää ihmiset jotka on niin kiihkeästi äärilaidoissa, vaikea samaistua.
Hitler oli härkä ja Himmler vaaka. Eipä heissä rakkauden planeetta Venuksen vaikutus paljon näkynyt.
Mutta Goebbels oli skorpioni. Eli skorpparihullu voi taas laueta housuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten on mahdollista että edes Josef Mengele "Angel Of Death" ei ole skorpioni vaan syntynyt 16.3.? Saisko siitä jotenkin kuitenkin väännettyä skorpionin jos oikein yrittäis?
Jos ihminen on sairas psykopaatti, on ehkä aika järjetöntä alkaa miettiä horoskooppimerkkiä...
Kumma kun ei sinuakaan varmaan yhtään kiinnosta, mutta silti pitää riekkua täällä ;D Kertoo sekin jotain oleellista.
Muahan kiinnostaa suuresti. Olen palstan vakiokävijä eikä ole mitään tarvetta esittää muuta. Sulla lähti nyt vähän hissi lujaa ylöspäin mutta ei se mitään, tekstissä kun ei ole niitä äänensävyjä niin moni tekee ylitulkintoja sielläkin missä ei ole mitään löydettävää rivien välistä.
Duterte joka murhauttaa kansaansa oikealla ja vasemmalla Filippiineillä on syntynyt 28.3.
Napoleon 15.8.
Aleksanteri Suuri, synt noin 20.7.
Steve Jobbs kalat
Bill Gates skorpioni
Jeff Bezos kauris
Julian Assange rapu
Saksassa valta vaihtui juuri ravusta (Merkel) kaksosiin (Scholz)
Miten musta ihan näyttää että näissä vallanhimoisissa valtionjohtajissa, suurimiehissä ja suurnaisissa ei ole nähtävissä mitään tiettyä merkkiä yliedustettuina vaan kaikkea löytyy. It's a miracle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.
Aivan silkkaa valhetta, skorpioni ei välitä kuin itsestään ja omista houreistaan. Hirveitä olentoja, kertakaikkiaan.
Minun totuuteni on vain minun ja sinulla on omasi. Saat itse valita miten suhtaudut asioihin ja ihmisiin, jos pidät kaikkia skorpioneja hirveinä niin se on sinun murheesi. Itse en ole skorpioni ja olen tavannut skorpioneja laidasta laitaan, kuitenkaan yksikään heistä ei ole ollut hirveä vaan pikemminkin mielenkiintoinen. Kolme parasta ystävääni ovat kaikki skorpioneja ja aiemman viestini kuvaus kertoo heistä - ovat syvällisiä, monipuolisia ja todella välittäviä sekä ennen kaikkea luotettavia.
Skorpioneilla on myös noita hyviä puolia jotka hyvissä väleissä ollessa loistaa. Mutta kun asiat eivät mene Skorpionin mielen mukaan, hän saattaa yhtäkkiä räjähtää ja hyökätä tai sitten jää hautomaan kostoa. Vahva mustasukkaisuus, ja sen osoittaminen, ei ole miellyttävä luonteenpiirre. Monella naispuolisella on taipumusta "kova muija" -lookkiin, mikä myös saattaa vahvistaa epäilyttävää vaikutelmaa. Miespuoliset on usein itsetietoisia sekoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ex vesimies ja tunnistan kyllä kaikki syyt miksi päädyimme yhteen ja erilleen. Minulla kuumerkki vesimies. Sisareni ovat vesimiehiä myös joten olen jo lapsuudessa tottunut joihinkin piirteisiin.
Lasteni isän aurinkomerkki on sama kuin oma kuuni. Nyt kun hän on ex ja vastaan on tullut samanmerkkisiä miehiä, tunnun oikein vetävän heitä puoleeni (nousumerkkini on sama kuin kuuni), niin huomaan kaikissa samoja piirteitä mitä en jaksanut exässäni.
Vierailija kirjoitti:
Hitler oli härkä ja Himmler vaaka. Eipä heissä rakkauden planeetta Venuksen vaikutus paljon näkynyt.
Mutta Goebbels oli skorpioni. Eli skorpparihullu voi taas laueta housuihinsa.
Häräthän haluaisivat että maailma pyörisi heidän säännöillään, joustamaton luonteenlaatu, ahkeria vain asioissa mitkä ovat heidän intohimonsa, kirjoituksillaan tai puheillaan voivat saada ihmisiä pyörryksiin ja peittää todellisen luonteensa.
Vaa´at taas ovat usein liiankin joustavia ja diplomaattisina saattavat pyrkiä myötäilemään muita liikaakin. Pahimmillaan taas kaikin keinoin oman etunsa ajajia ja toisten syyttelijöitä.
Härkä ja Vaaka ovat parhaimmillaan sijaitessaan venuksessa, ei aurinkomerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.
Aivan silkkaa valhetta, skorpioni ei välitä kuin itsestään ja omista houreistaan. Hirveitä olentoja, kertakaikkiaan.
Minun totuuteni on vain minun ja sinulla on omasi. Saat itse valita miten suhtaudut asioihin ja ihmisiin, jos pidät kaikkia skorpioneja hirveinä niin se on sinun murheesi. Itse en ole skorpioni ja olen tavannut skorpioneja laidasta laitaan, kuitenkaan yksikään heistä ei ole ollut hirveä vaan pikemminkin mielenkiintoinen. Kolme parasta ystävääni ovat kaikki skorpioneja ja aiemman viestini kuvaus kertoo heistä - ovat syvällisiä, monipuolisia ja todella välittäviä sekä ennen kaikkea luotettavia.
Skorpioneilla on myös noita hyviä puolia jotka hyvissä väleissä ollessa loistaa. Mutta kun asiat eivät mene Skorpionin mielen mukaan, hän saattaa yhtäkkiä räjähtää ja hyökätä tai sitten jää hautomaan kostoa. Vahva mustasukkaisuus, ja sen osoittaminen, ei ole miellyttävä luonteenpiirre. Monella naispuolisella on taipumusta "kova muija" -lookkiin, mikä myös saattaa vahvistaa epäilyttävää vaikutelmaa. Miespuoliset on usein itsetietoisia sekoilijoita.
Muuten asialliseen kirjoitukseesi on eksynyt suuri virhe. Kirjoitat; Skorpioneilla on myös noita hyviä puolia jotka hyvissä väleissä ollessa loistaa. Tämä ei pidä paikkaansa. Skorpioneilla ei ole hyviä puolia, jotka pääsevat loistamaan. Hulluutta, mielipuolisuutta ja mustaa pahuutta julmuudella kuorrutettuna sitäkin enemmän. Skorpionit "edustavat" evoluution harha-askelta, sen devoluutista haaraa. Rappiota ja tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten on mahdollista että edes Josef Mengele "Angel Of Death" ei ole skorpioni vaan syntynyt 16.3.? Saisko siitä jotenkin kuitenkin väännettyä skorpionin jos oikein yrittäis?
Jos ihminen on sairas psykopaatti, on ehkä aika järjetöntä alkaa miettiä horoskooppimerkkiä...
Kumma kun ei sinuakaan varmaan yhtään kiinnosta, mutta silti pitää riekkua täällä ;D Kertoo sekin jotain oleellista.
Muahan kiinnostaa suuresti. Olen palstan vakiokävijä eikä ole mitään tarvetta esittää muuta. Sulla lähti nyt vähän hissi lujaa ylöspäin mutta ei se mitään, tekstissä kun ei ole niitä äänensävyjä niin moni tekee ylitulkintoja sielläkin missä ei ole mitään löydettävää rivien välistä.
Mun hississä ja sen kulussa ei ole mitään vikaa. Sun asenne kyllä kertoo millä mielellä olet liikkeellä.
Mutta jatka vääntämistä. Eiköhän noista joku onnistu, kun ponnistelet uutterasti.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa valta vaihtui juuri ravusta (Merkel) kaksosiin (Scholz)
Miten musta ihan näyttää että näissä vallanhimoisissa valtionjohtajissa, suurimiehissä ja suurnaisissa ei ole nähtävissä mitään tiettyä merkkiä yliedustettuina vaan kaikkea löytyy. It's a miracle.
Ja olet tutkituttanut kaikkien tähtikartat? Ja sieltä ei selvinnyt mitään asiaa selventäviä ja tukevia luonteenpiirteitä? No sitten on jo aika miracle.
Pahis on pisteliäs, pitkävihainen, selkään puukottaja skorpioni sekä kaksinaamainen kaksonen, joka pahimmillaan on patologinen valehtelija, puhuu punaisen siniseksi ja päinvastoin
Miten eroaa suuttunut vrt iloinen rapu? Miesrapu ei ymmärtääkseni näytä suoraan jos on pahoittanut mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten asialliseen kirjoitukseesi on eksynyt suuri virhe. Kirjoitat; Skorpioneilla on myös noita hyviä puolia jotka hyvissä väleissä ollessa loistaa. Tämä ei pidä paikkaansa. Skorpioneilla ei ole hyviä puolia, jotka pääsevat loistamaan. Hulluutta, mielipuolisuutta ja mustaa pahuutta julmuudella kuorrutettuna sitäkin enemmän. Skorpionit "edustavat" evoluution harha-askelta, sen devoluutista haaraa. Rappiota ja tuhoa.
Perustin kirjoitukseni tuntemiini Skorpioneihin. Yhden vahvasti Skorpionipiirteitä ilmentävän naisen olen tuntenut lapsuudestamme asti, toisenkin yli 20 vuotta. Lähimmilleen ovat lojaaleja puolustajia, mutta kun sukset menevät ristiin, ne todellakin menevät, parhaimmat ja pahimmat puolet taitaa kokea Skorpionin puoliso. Lisäksi on puolituttuja Skorpioninaisia ja -miehiä, joista vähän epämääräinen kuva.
Itse olen Vaakanousuinen Kaksoset ja vierastan nahan ja tatuointien kyllästämää tyyliä, sekä konfliktiherkkyyttä.
Anders Breivik on horoskooppimerkiltään kauris.
Tuskin tuo on koulukiusaajan urallaankaan kiusannut kaikkia, vaan valinnut vain sen yhden vainottavan.
Nyt täytyy käydä palstalla jotain horoskooppeja kommentoimassa, luonto vaatii.