Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Vierailija
4/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Vierailija
5/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn offit tinder-naisessa

1) ei anna pilu heti kättelyssä

2) ei annna pyly heti kättelyssä

Minkä takia te edes teette Tinder-profiilin ja menette treffeille kun ette näköjään tajua mikä Tinderin ainoa tarkoitus on ja mitä olette tarjoutuneet tekemään.

Vierailija
6/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

miehet hairahtuneet nuorempaan, eronneet ja nuorikko on halunnut lapsia. Vanha patu ei niitä sit jaksakaan vaan eroaa uudestaan.

Vierailija
7/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tosi monella miehellkin profiilikuvissaan koira. Itselle ei semmoinen mies kelpaa kun olen allerginen koirille

Vierailija
8/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).

Vierailija
9/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kamalaa käydä noin monen kanssa treffeillä ilman että natsaa yhtään.

Vierailija
10/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan koiria, mutta mulla ei ole koiraa eikä ole ylipainoakaan ja olen ns. kaunotar. En ikinä huolisi miestä, joka ei pidä eläimistä, itselläni nimittäin on ollut pitkään hevosia ja koiria.

Tuon tyyppiset miehet jota kuvaat ei kiinnosta pätkääkään. He ovat kyllä olleet minusta kiinnostuneita eli loppupeleissä nuo kriteerit ovat ihan skeidaa suurimman osan kohdalla. Ei silti kannata ryhtyä suhteeseen, jos ei kerran natsaa.

Olen varattu, mies rakastaa koiria ja pitää muistakin eläimistä, mutta allergian takia emme voi ottaa. Eläinrakas mies on usein myös muuten laadukas, omani on myös pitkä, komea ja erittäin varakas. Ikinä ei ole puhunut naisista pahaa, ei eksäst eikä muistakaan, puhumattakaan, että moittisi ylipainoisia. Yäk miten wt:tä tuollainen.

Vierailija
11/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Samoin. Itselleni on aina turn off, jos toinen käyttää sellaista taktiikkaa, jossa haukkuu muita naisia muka kehuakseen minua. Ja jos nyt jostain syystä puhuttaisiin siitä, mitä kriteereitä/toiveita kumppanille on, niin jos toinen mainitsee vain ettei saa olla ylipainoinen eikä koiranomistaja, tulee hänestä jokseenkin yksinkertainen vaikutelma. Siis tyyppi etsii ihmissuhdetta eikä tuon enempää välitä toivoa???

Vierailija
12/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn offeja miehessä myös nopea vonkaaminen ja sosiaalinen tyhmyys, besserwisseröinti jne. 

Ei ihme, että olen sinkku. 

Vierailija
13/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Hänellä on ikää 52, vaimonsa on myös reilusti yli 40. 

Vierailija
14/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kamalaa käydä noin monen kanssa treffeillä ilman että natsaa yhtään.

Niinhän se onkin.

Introvertti 

Vierailija
15/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaamaton löllerö?

Vierailija
16/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten tietenkin, että mies on ollut nelikymppinen, kun lapset  ovat syntyneet.  Nyt lapset ovat koululaisia.

- eri

Vierailija
17/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei olisi suurempi turn off itselle kuin mies, joka ensi tapaamisella luettelee, mitä inhoaa naisissa ja haukkuu ihmisiä. Ihan sama, että mulla ei ole koiraa eikä ylipainoa. Ja näin ajattelevat kaikki normaalit ihmiset irl. 

Mutta 0/5.

Vierailija
18/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Itselleni on aina turn off, jos toinen käyttää sellaista taktiikkaa, jossa haukkuu muita naisia muka kehuakseen minua. Ja jos nyt jostain syystä puhuttaisiin siitä, mitä kriteereitä/toiveita kumppanille on, niin jos toinen mainitsee vain ettei saa olla ylipainoinen eikä koiranomistaja, tulee hänestä jokseenkin yksinkertainen vaikutelma. Siis tyyppi etsii ihmissuhdetta eikä tuon enempää välitä toivoa???

No samaa juuri kirjoitin. Wt-malliin taitaa kuulua se, ettei käsitä, ettei naiselle voi haukkua muita naisia antamatta itsestään todella surkean tapauksen kuvaa. Ap:n kriteerit ovat hyvin matalat miehille henkisten ominaisuuksien suhteen. Poistuisin pöydästä välittömästi, jos kuulisin tuollaisia, mutta ap tulee tännekin "valitstamaan" vai onko ap oikeasti itse tuo mies, jolla nuo kriteerit ovat? Naurettavaa siinä tapauksessa.

Vierailija
19/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan totta että ylipaino ja koirat turnoff. Ylipaino toki riippuu siitä olnko itse sillä hetkellä ylipainoinen, jos olen, niin silloin ei ihan hoikkaa naista voi vaatia. Mutta koirat aina turnoff, en siedä sitä lemua ja naisen kämppä haisee aina eläintarhalta.

m36

Vierailija
20/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Hänellä on ikää 52, vaimonsa on myös reilusti yli 40. 

Ei se kovin tavallista ole, itse en kiinnostuisi tuon ikäisestä, jolla on pieniä lapsia, jos olisin sinkku. Se elämänvaihe on jo takana, vaikka lapsista pidänkin. Seuraavaksi tulisi murrosikä äitipuolen asemassa, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan