Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12739)

Vierailija
8421/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälleen skorpparinaisena täytyy todeta että merkki on kyllä useimmiten ihan jotain muuta kuin nää harhaiset naistenlehtikliseet joita täällä käydään läpi sivusta sivuun. Joku on joskus muka nokkelasti päätellyt että kun merkin symbolilla on terävä piikki niin ihmis-skorpionikin olisi "pisteliäs." No ei. Järjestään syksyn lapsena rauhallinen merkki jonka kynnys ilkeilyyn yms. on huomattavan korkealla verrattuna kalaan, kaksoseen, oinaaseen, jopa vesimies on suustaan v-mäisempi. 

Mutta näinhän ne kliseet juuri toimii. Kun kaksonen v...uilee, käy päälle ja ilkeilee se ei ole ilkeilyä eikä pisteliäisyyttä vaan eloisuutta ja sanavalmiutta, kaksonen kun on niin eläväinen?

Vierailija
8422/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole löytänyt vielä yhtään hyvää horoskooppimerkkiä. Kaikki, joita olen kokeillut, ovat antaneet vääriä hälytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tälleen skorpparinaisena täytyy todeta että merkki on kyllä useimmiten ihan jotain muuta kuin nää harhaiset naistenlehtikliseet joita täällä käydään läpi sivusta sivuun. Joku on joskus muka nokkelasti päätellyt että kun merkin symbolilla on terävä piikki niin ihmis-skorpionikin olisi "pisteliäs." No ei. Järjestään syksyn lapsena rauhallinen merkki jonka kynnys ilkeilyyn yms. on huomattavan korkealla verrattuna kalaan, kaksoseen, oinaaseen, jopa vesimies on suustaan v-mäisempi. 

Mutta näinhän ne kliseet juuri toimii. Kun kaksonen v...uilee, käy päälle ja ilkeilee se ei ole ilkeilyä eikä pisteliäisyyttä vaan eloisuutta ja sanavalmiutta, kaksonen kun on niin eläväinen?

Olen Kaksoset jonka luottoystävä on Skorpioni, toki hänellä kuuKaksoset joka saattaa auttaa samanmielisyydessä. Onkin sitten ainoa Skorpioninainen jonka tunnen kenellä ei ole tatuointia missään eikä nahkavaatetuksia koskaan, ei aiheuta draamoja kaveriporukassa muiden tuntemieni Skorpparinaisten tapaan. Syvällinen, rauhallinen, hillitty, syrjäänvetäytyvä, mutta omien sanojensa mukaan ei mikään helppo vaimo, vaativuutta ja mustasukkaisuutta ilmentää parisuhteessa.

Vierailija
8424/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ovat Skorpioninousu nainen ja Kaurisnousu mies??

Exäni Kaurisnousu, miehekkään näköinen mies, mutta ajatusmaailmaa hallitsee vain raha ja kunnianhimo, ja jos niissä asioissa sakkaa, koko maailma kaatuu. Ei kovin empaattinen ihminen, tilannetaju loistaa usein poissaolollaan.

Vierailija
8425/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sain kuulla miten TYLSÄ tyyppi olen 😂

tv. taas yks skorpioni

Sorpioni ja tylsyys yhdessä,  ei yksinkertaisesti voi olla mahdollista. -Skorpioninainen 

Niin, hulluus ja mielipuolisuus sekä ultimaattien pahuus, nämä skorpionien yleisimmät piirteet, eivät ole tylsiä ominaisuuksia. Tosin tavoiteltavia ominaisuuksia ne eivät ole. Valitsemalla skorpionin saat nämä ominaisuudet ja roppakaupalla muutakin ihmismielen pimeimpiä ja synkimpiä ominaisuuksia.

No ohoh, haukut täällä tuntemattomia ihmisiä hulluiksi ja mielipuoliksi syntymäajan perusteella? Aikas paha. Ihan sama mitä merkkiä itse edustat, ei kuulosta kovinkaan tervejärkiseltä., vaan pelottavalta. Toivottavasti olet "Porvoosta päivää"!

PS: En todellakaan tunnista itseäni, enkä tuntemiani skorpioneja tuosta analyysistä. Ja mikähän mahtaa olla otannan suuruus perustuen kyseiseen "ultimaattiseen diagnoosiin"...

Vierailija
8426/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään

Kuulostaa Ravulta.

Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.

Vesimerkkien kateellisuudesta ja piikittelystä en ole samaa mieltä. Rapu tykkää syödä ja usein rapu onkin tunnesyöjä eikä välttämättä tajua tätä itse. Skorpioni on kunnianhimoinen ja tekee paljon töitä saavuttaakseen tavoitteensa. En sanoisi skorpionia rahanahneeksi. Kalat vippaa kavereilta mutta rapu on ahkerin ja ei todellakaan elä yli varojensa. Kaikki tuntemani ravut ovat todella varakkaita, jopa rikkaita. Rapu on tarkka rahasta mutta rakkailleen haluaa tarjota parasta, ravun koti on usein hieno ja hillitysti sisustettu eikä mikään läävä.

Rapujen koti on yleensä kodikkaasti sisustettu, sillä rapu on kotona viihtyvä merkki. Ravuilla on lisäksi hyvä ja usein kallis maku, mutta itse en tunne yhtään rapua, joka olisi hyvä käsittelemään rahaa. Pikemminkin päin vastoin. Tunnesyöminen on totta kyllä ravuilla yleistä, samoin kuin härillä. Rahanahneus on useissa astrologiaa käsittelevissä kirjoissa merkitty skorpionin yleiseksi ominaisuudeksi - siis pahimmillaan. Yleisesti merkki on myös kunnianhimoinen ja kova tekemään töitä.

Kalat on omien kokemusteni mukaan yksi kateellisimmista merkeistä, mutta myös skorpioni ja rapu kunnostautuvat tässä asiassa. Vesimerkit ovat tunneälykkäitä, joten he myös osaavat iskeä heikkoon kohtaan niin halutessaan. Itsetunto ei näillä herkillä merkeillä myöskään ole aina se paras mahdollinen, vaikka erityisesti skorpioni haluaakin antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi he ovat myös kateellisia.

Jännää tuo erilaisten rapujen tunteminen, kun minä tunnen vain rahakkaita ja ahkeria rapuja, en yhtään tyhjätaskua. Rapu kantaa muistoja menneestä ja kotiaan mukanaan aina minne meneekään. Eräs miesrapu jonka kanssa olin telttailemassa sanoi osuvasti että miksi yritän tulla hänen kotiinsa, vaikka kysessä ei ollut hänen kotinsa vaan teltta mikä piti kasata yhdessä. Rapu ei ole suora vaan sivustaseuraaja ja tunteet rapu yrittää pitää sisällään vaikka siellä myrskyäisi tai aurinko paistaisi. Rapu on myös empaattinen jopa liikaakin ja ei aina ymmärrä ettei ravun tehtävä ole aina auttaa muita. Komppaan ravun kallista makua, samalla rapumiehellä on todella hieno koti, auto, vaatteet ja tyyli..oikeastaan kaikki on hienoa ja viimeisen päälle.

Mä nauroin isosti ääneen, enkä mitenkään ivallisena, päinvastoin! Miksi tulet mun kotiin, telttaan? ;D

Sulla oli varmaankin aika hölmistynyt ilme?

Tuo hyväntahtoisuus tuttu piirre, exän kans tehtiin eräs kampanja ja kerättiin tavaraa; verhoja, astioita, mattoja yms yms. tietylle ryhmälle, mitä en nyt tässä paljasta, muuten paljastun itse.  -Skorpioninainen

Siinä on aitoa rapua 100% :D Samainen rapumies järjesti hyväntekeväisyyskampanjan yhteistyössä yrityksen kanssa ja kaikki suunnittelemansa tuotteet myytiin loppuun alle vuorokaudessa. Hän (rapumies) on todella hyväntahtoinen ja empaattinen ja haluaa auttaa huonossa tilanteessa olevia. On myös todella kiitollinen ja tunteellinen pienestä. Olen huomannut että on todella tarkka tyylistään, vaatteet ja hiukset pitää olla aina just eikä melkein. Telttaretkellä jouduin sanomaan herralle ettei nyt ole kyseessä hänen kotinsa vaikka ymmärrän mitä sillä tarkoitti. Saatiin teltta pystytettyä ja alta aikayksikön rapu oli laittamassa ruokaa meille molemmille ja oli tarjoamassa kuumaa juomaa ja ruokaa. :) Pelottavaa huomata miten intuitiivinen rapu voi olla ja lukee minuakin todella hyvin.

No niin, tässähän päästiin ytimeen ;D Ekaa kertaa kotonani tarjosin tälle rapumiehelle illallisen ja voi miten kehräsi kuin kissimirri. Ylisti "kotiruokaa" ja katseli ympärilleen rauhallisena, kunnes yhtäkkiä sanoi, että nämä mä tykkään näistä sun keittiön verhoista. Seuraavaksi ihasteli kirjallisuuttani hyllystä ja istahti kotoisasti laiskanlinnaan. Takkatuli vaan puuttui. ;D Ja akateeminen ja komeakin kaveri on.

Vierailija
8427/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään

Kuulostaa Ravulta.

Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.

Vesimerkkien kateellisuudesta ja piikittelystä en ole samaa mieltä. Rapu tykkää syödä ja usein rapu onkin tunnesyöjä eikä välttämättä tajua tätä itse. Skorpioni on kunnianhimoinen ja tekee paljon töitä saavuttaakseen tavoitteensa. En sanoisi skorpionia rahanahneeksi. Kalat vippaa kavereilta mutta rapu on ahkerin ja ei todellakaan elä yli varojensa. Kaikki tuntemani ravut ovat todella varakkaita, jopa rikkaita. Rapu on tarkka rahasta mutta rakkailleen haluaa tarjota parasta, ravun koti on usein hieno ja hillitysti sisustettu eikä mikään läävä.

Rapujen koti on yleensä kodikkaasti sisustettu, sillä rapu on kotona viihtyvä merkki. Ravuilla on lisäksi hyvä ja usein kallis maku, mutta itse en tunne yhtään rapua, joka olisi hyvä käsittelemään rahaa. Pikemminkin päin vastoin. Tunnesyöminen on totta kyllä ravuilla yleistä, samoin kuin härillä. Rahanahneus on useissa astrologiaa käsittelevissä kirjoissa merkitty skorpionin yleiseksi ominaisuudeksi - siis pahimmillaan. Yleisesti merkki on myös kunnianhimoinen ja kova tekemään töitä.

Kalat on omien kokemusteni mukaan yksi kateellisimmista merkeistä, mutta myös skorpioni ja rapu kunnostautuvat tässä asiassa. Vesimerkit ovat tunneälykkäitä, joten he myös osaavat iskeä heikkoon kohtaan niin halutessaan. Itsetunto ei näillä herkillä merkeillä myöskään ole aina se paras mahdollinen, vaikka erityisesti skorpioni haluaakin antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi he ovat myös kateellisia.

Jännää tuo erilaisten rapujen tunteminen, kun minä tunnen vain rahakkaita ja ahkeria rapuja, en yhtään tyhjätaskua. Rapu kantaa muistoja menneestä ja kotiaan mukanaan aina minne meneekään. Eräs miesrapu jonka kanssa olin telttailemassa sanoi osuvasti että miksi yritän tulla hänen kotiinsa, vaikka kysessä ei ollut hänen kotinsa vaan teltta mikä piti kasata yhdessä. Rapu ei ole suora vaan sivustaseuraaja ja tunteet rapu yrittää pitää sisällään vaikka siellä myrskyäisi tai aurinko paistaisi. Rapu on myös empaattinen jopa liikaakin ja ei aina ymmärrä ettei ravun tehtävä ole aina auttaa muita. Komppaan ravun kallista makua, samalla rapumiehellä on todella hieno koti, auto, vaatteet ja tyyli..oikeastaan kaikki on hienoa ja viimeisen päälle.

Mä nauroin isosti ääneen, enkä mitenkään ivallisena, päinvastoin! Miksi tulet mun kotiin, telttaan? ;D

Sulla oli varmaankin aika hölmistynyt ilme?

Tuo hyväntahtoisuus tuttu piirre, exän kans tehtiin eräs kampanja ja kerättiin tavaraa; verhoja, astioita, mattoja yms yms. tietylle ryhmälle, mitä en nyt tässä paljasta, muuten paljastun itse.  -Skorpioninainen

Siinä on aitoa rapua 100% :D Samainen rapumies järjesti hyväntekeväisyyskampanjan yhteistyössä yrityksen kanssa ja kaikki suunnittelemansa tuotteet myytiin loppuun alle vuorokaudessa. Hän (rapumies) on todella hyväntahtoinen ja empaattinen ja haluaa auttaa huonossa tilanteessa olevia. On myös todella kiitollinen ja tunteellinen pienestä. Olen huomannut että on todella tarkka tyylistään, vaatteet ja hiukset pitää olla aina just eikä melkein. Telttaretkellä jouduin sanomaan herralle ettei nyt ole kyseessä hänen kotinsa vaikka ymmärrän mitä sillä tarkoitti. Saatiin teltta pystytettyä ja alta aikayksikön rapu oli laittamassa ruokaa meille molemmille ja oli tarjoamassa kuumaa juomaa ja ruokaa. :) Pelottavaa huomata miten intuitiivinen rapu voi olla ja lukee minuakin todella hyvin.

No niin, tässähän päästiin ytimeen ;D Ekaa kertaa kotonani tarjosin tälle rapumiehelle illallisen ja voi miten kehräsi kuin kissimirri. Ylisti "kotiruokaa" ja katseli ympärilleen rauhallisena, kunnes yhtäkkiä sanoi, että nämä mä tykkään näistä sun keittiön verhoista. Seuraavaksi ihasteli kirjallisuuttani hyllystä ja istahti kotoisasti laiskanlinnaan. Takkatuli vaan puuttui. ;D Ja akateeminen ja komeakin kaveri on.

Rapumies aina puhuu miten hänen perheensä voi ja kuinka haluaa tarjota heille parasta ja ottaa heidät huomioon. Rapua et saa ilman perhettä, vaikka onkin sinkkumies kyseessä.

Vierailija
8428/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni Kaurisnousu, miehekkään näköinen mies, mutta ajatusmaailmaa hallitsee vain raha ja kunnianhimo, ja jos niissä asioissa sakkaa, koko maailma kaatuu. Ei kovin empaattinen ihminen, tilannetaju loistaa usein poissaolollaan.

Noinko käyttäytyi parisuhteessakin? Miten ilmaisi rakkautta?

Vierailija
8429/12739 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko käyttäytyi parisuhteessakin? Miten ilmaisi rakkautta?

Alkuun oli hyvin ihastunut ja osoitti sen sanoin, rahoistaan oli aina pihi, ei myöskään alun jälkeen erityisen intohimoinen. Vuosien mittaan huomiointi hiipui ja loppui kokonaan. Masentui terveysongelmiensa tuomista haasteista jotka hankaloittivat opintoja ja alansa töihin pääsyä. Olin suhteen alussa meistä koulutetumpi mutten tuonut sitä kummemmin esiin, kun hän pääsi yliopistoon hän alkoi väheksyä minua. Hyvin mustavalkoinen ja perfektionistinen ajattelutapa yleensäkin. Erosin kun en halunnut elää loppuelämääni kosketuksenpuutteessa. No, uskottomuutta ei tarvinnut epäillä koskaan.

Vierailija
8430/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit ovat virallisesti roskaa

Brittiläiset tieteilijät ovat tutkineet sen virallisesti: horoskooppimerkit ovat huuhaata.

Manchesterin yliopiston tutkimusryhmä kävi läpi Englannin ja Walesin 10 miljoonaa avioparia. Lopputulos oli, että horoskooppimerkit eivät vaikuta parinvalintaan. Tulokset eivät poikenneet satunnaisuudesta piiruakaan.

- Jos olisi edes vähän viitteitä siitä, että neitsyet ihastuvat kauriisiin, se näkyisi tutkimuksessamme. Emme löytäneet minkäänlaisia yhteneväisyyksiä horoskooppimerkkien välillä, totesi tutkimusta johtanut David Voas Daily Mail -lehden mukaan.

Huoh. Ei astrologiassa kyse olekaan siitä, että neitsyet ihastuisivat kauriisiin - neitsyen ja kauriin muun kartan yhteensopivuus on avainasemassa. Suuri osa ihmisistä käsittää astrologian paljon yksinkertaisempana kuin se onkaan. Naistenlehtien stereotypioihin tai iltalehden (tai Daily Mailin) tulkintoihin ei voi luottaa, mutta astrologiaa on harjoitettu ympäri maailmaa tuhansia vuosia. Suosittelen tutustumaan esimerkiksi veediseen astrologiaan.

Vierailija
8431/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt sen vaihtoehdon mahdollisuutta, että täällä kirjoitetut näkemykset skorpionien kielteisistä, jopa lajityypillisistä, ominaisuuksista eivät perustu naistenlehtikliseisiin vaan ihmisten oikeisiin ja toistuviin kokemuksiin skorpioneista? Minä ainakin perustan kritiikkini skorpioneista omakohtaisiin kokemuksiin. Ja ne kokemukset eivät jätä kysymyksille sijaa. Skorpionit ovat olleet pidemmissä ihmissuhteissani ehdottomasti sekopäisimpiä olentoja, mitä olen kohdannut. Olen siis ollut kolmen eri skorpioninaisen kanssa suhteessa ja kaikissa heissä hulluus on puhjennut kukkaan ennemmin tai myöhemmin. Aina se on kuitenkin puhjennut. Skorpioninaiset edustavat minulle mielipuolisuuden ylintä huipentumaa. Ei koskaan enää suhdetta skorpionin kanssa.

Vierailija
8432/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt sen vaihtoehdon mahdollisuutta, että täällä kirjoitetut näkemykset skorpionien kielteisistä, jopa lajityypillisistä, ominaisuuksista eivät perustu naistenlehtikliseisiin vaan ihmisten oikeisiin ja toistuviin kokemuksiin skorpioneista? Minä ainakin perustan kritiikkini skorpioneista omakohtaisiin kokemuksiin. Ja ne kokemukset eivät jätä kysymyksille sijaa. Skorpionit ovat olleet pidemmissä ihmissuhteissani ehdottomasti sekopäisimpiä olentoja, mitä olen kohdannut. Olen siis ollut kolmen eri skorpioninaisen kanssa suhteessa ja kaikissa heissä hulluus on puhjennut kukkaan ennemmin tai myöhemmin. Aina se on kuitenkin puhjennut. Skorpioninaiset edustavat minulle mielipuolisuuden ylintä huipentumaa. Ei koskaan enää suhdetta skorpionin kanssa.

No eikös se nykytulkinnan mukaan mene niin, että jousimies on skorpioni, skorpioni oikeasti vaaka jne.. eri

Vierailija
8433/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös se nykytulkinnan mukaan mene niin, että jousimies on skorpioni, skorpioni oikeasti vaaka jne.. eri

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
8434/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Jotain taivaankappaleiden versus tähtikarttojen tulkintoja mitä lie. Olen tyhmä, en osa selittää, mutta en provoile mitään. Nuo on kuulema muuttuneet. Ja nykysin on jotenkin "kahdenlaista tulkintaa". Eiköhän pian joku tietävämpi valaise?

Vierailija
8435/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Jotain taivaankappaleiden versus tähtikarttojen tulkintoja mitä lie. Olen tyhmä, en osa selittää, mutta en provoile mitään. Nuo on kuulema muuttuneet. Ja nykysin on jotenkin "kahdenlaista tulkintaa". Eiköhän pian joku tietävämpi valaise?

Kiitos. Täytyy itsekin etsiä lisää tietoa, en ole tästä aiemmin kuullut. Tosin en ole astrologian ammattilainen.

Vierailija
8436/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Kiitos. Täytyy itsekin etsiä lisää tietoa, en ole tästä aiemmin kuullut. Tosin en ole astrologian ammattilainen.

Niin, joidenkin mielestä on kolmastoistakin merkki, Käärmeenkantaja, joka olisi jossain Skorpionin ja Jousimiehen välissä muistaakseni. Ja joka sitten siirtäisi muiden merkkien päivämääriä.

Vierailija
8437/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa googleen hakulauseeksi horoskooppimerkit muuttuneet, niin tulee tietoa noista.

Vierailija
8438/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Laittaa googleen hakulauseeksi horoskooppimerkit muuttuneet, niin tulee tietoa noista.

Täähän oli vanha tarina.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/mita-jos-oletkin-kaarmeen…

Vierailija
8439/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on käärmeen kantaja, jos sellainen olisi käytössä?🤔

No itse olen kuitenkin leijona sekä 12, että 13 merkkisen eläinradan mukaan joten itseeni tämä käärmeen kantaja ei vaikuttanut ollenkaan

Vierailija
8440/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapaamani skorpioninainen jota voin kunnioittaa, on äitini. Hänessäkin tunnistan kuitenkin myös merkin huonoja puolia - hän loukkaantuu helposti, jolloin aloittaa rähisemisen ja itsesäälin sekaisen muiden syyttelyn, vaikka itse olisikin aloittanut milloin minkäkin väännön. Isääni (kauris) kohtaan hän oli hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen, nykyinen kumppani (kalat) taas on täysin äitini tossun alla. Äitini on opettaja, ja vaikka oppilaat ovatkin onneksi aikuisia, hän käyttää heistä vapaa-ajalla todella rumaa kieltä kutsuen heitä mm. idiooteiksi, koska eivät ole ymmärtäneet jotain hänen tehtävänantoaan oikein. Hän on lisäksi todella määräilevä, ja asioiden täytyy aina mennä täsmälleen kuten hän haluaa. Lisäksi hän haluaa aina tietää ihmisten asioista enemmän, kuin mitä hänelle kuuluisi ja sekoittaa usein ihmissuhteitaan puuttumalla muiden asioihin.

Silti, puutteistaan huolimatta, rakkailleen hän on todella omistautuva ja isoäitinä todellinen helmi. Näin varmasti muidenkin skorpioninaisten kohdalla, mutta siitä en tiedä mitään. Enkä haluakaan tietää. Voisin kuvitella, että skorpionin kanssa parisuhteessa oleminen olisi kamalaa.

Tapaamani skorpionimiehet taas ovat olleet aika mitäänsanomattomia tapauksia, jopa tylsiä. Seksistä ilmeisesti tykkäävät kovasti ja sitä ainakin pyrkivät harrastamaan paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi