Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12739)

Vierailija
8441/12739 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Laittaa googleen hakulauseeksi horoskooppimerkit muuttuneet, niin tulee tietoa noista.

Täähän oli vanha tarina.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/mita-jos-oletkin-kaarmeen…

Vanha juttuhan tämä jo on. Kymmenen vuotta sitten oli yksi artikkeli kirjoitettu, mikä googlella avautui. Ja tässä ketjussa on tätä jo aiemmin käsiteltykin, muistaisin, mutta kahlailepa siinä sitten yli 400 sivua läpi. eri

Vierailija
8442/12739 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuun parhaimmaksi sijainniksi sanotaan Rapua. Kuu on Ravun hallitsijataivaankappale.

Kuitenkin kaikki muutamat kuu-Ravut (aurinkomerkit Kaksoset, Vaaka, Jousimies) jotka tiedän ovat taipuvaisia synkkyyteen, masennukseen yms. Niin kuinka hyvä se kuuRapu sitten oikein onkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8443/12739 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuun parhaimmaksi sijainniksi sanotaan Rapua. Kuu on Ravun hallitsijataivaankappale.

Kuitenkin kaikki muutamat kuu-Ravut (aurinkomerkit Kaksoset, Vaaka, Jousimies) jotka tiedän ovat taipuvaisia synkkyyteen, masennukseen yms. Niin kuinka hyvä se kuuRapu sitten oikein onkaan?

Kuu hallitsee tunteita, ja kuurapu voi välillä helpostikin mennä ylitunteellisuuden puolelle. Tunteet ryöppyävät tavallaan yli, ja vaikka kuurapu onkin usein tunneälykäs ja taitava käsittelemään tunteitaan, liika on joskus liikaa. Masennus ja melankolia on tavallista ihmisille, joilla on sijainteja ravun merkissä.

Kuu ravussa tekee ihmisestä myös hyvin herkän muiden tunteille. Hän aistii yleensä huoneen ilmapiirin todella nopeasti ja on monesti todella empaattinen.

Vierailija
8444/12739 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkki kertoo mahdollisista ongelmista äiti-lapsi suhteessa, mutta mitkä ovat hyvät ja huonot sijainnit?

Hmm, mitä kertoo se jos äidillä ja tyttärellä on sama kuumerkki? Tässätapauksessa Vaaka.

Vierailija
8445/12739 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on seksi mars rapu miehen kanssa?

Vierailija
8446/12739 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme löpinää.

Vierailija
8447/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.

8448/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit on kyllä ihan täyttä huttua

Jep. Näkee hyvin miten heikolla pohjalla ihmisten arviointikyky on esim näitä palstoja lukemalla. Kuvaukset ainakin omasta merkintäni näkyvät vaihtelevan laidasta laitaan riippuen siitä keltä kysyy. Jotain vaikutusta varmaan on sillä minkälaiseen vuodenaikaan sattuu syntymään. Enimmäkseen henkilön piirteisiin vaikuttaa silti perimä, ympäristö ja kasvatus.

Vierailija
8449/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on yksi parhaimmista merkeistä ja kerron siihe syyt. Skorpioni vetäytyy eikä ole isojen massojen henkilö vaan viihtyy yksin tai pienessä porukassa. Toiseksi skorpioni ei pidä valehtelusta eikä juoruilijoista, joten osaavat pitää asiat omana tietona ja kolmanneksi skorpioni on todella välittävä ja syvällinen merkki mitä ei ehkä päällepäin heti uskoisi.

Aivan silkkaa valhetta, skorpioni ei välitä kuin itsestään ja omista houreistaan. Hirveitä olentoja, kertakaikkiaan.

8450/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Kaksonen ei ole parisuhteeseen paras. Ei ole halukas sitoutumaan, haluaa seikkailla

Anneli

Vierailija
8451/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, tuollaisia juuri olemme.

Olen aivan liian kiltti, merkit joilta päällekäyvyys, ilkeät kommentit ja dominoivuus luonnistu ilman mitään häpeää tekee mut apeaksi. Kaksoset, kalat, oinaat varsinkin. Siksi paras ystäväni on koira.

Vierailija
8452/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan liian kiltti, merkit joilta päällekäyvyys, ilkeät kommentit ja dominoivuus luonnistu ilman mitään häpeää tekee mut apeaksi. Kaksoset, kalat, oinaat varsinkin. Siksi paras ystäväni on koira.

Lässyn,lässyn. Älähän uhriudu ja manipuloi muita osana valtataisteluasi. Sen te skorpionit osaatte. Manipuloinnin ja valheen. Toivottavasti olet edes koirallesi mukava.

Vierailija
8453/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn,lässyn. Älähän uhriudu ja manipuloi muita osana valtataisteluasi. Sen te skorpionit osaatte. Manipuloinnin ja valheen. Toivottavasti olet edes koirallesi mukava.

Valtataistelua 😂

Vierailija
8454/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen realisti, en uhri. Niinkuin skorpionit yleensäkin. Realisteja, ei idealisteja.

Vierailija
8455/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hyvin on näköjään tiedossa merkit ja tiedetään ominaisuudetkin, vaikka "ei kiinnosta" tai "mä en näihin usko, mutta ex-mies oli skorpioni ja aivan kamala tyyppi".

Käyttekö muuten kaikissa muissakin ketjuissa kertomassa, ettei kiinnosta, mutta että jonkun urheilulajin harrastaminen on turhaa, Ooppeli on huono auto, tai vain tyhmät sitä ja idiootit tätä jne? Töitä riittää.

Kummallista itsensä korostamista. Täytyy tulla esittäytymään, vaikka ei siis niin mitenkään vois vähempää kiinnostaa. Onko se sitten jotenkin fiksumpaa tulla tuntemattomia tänne haukkumaan tyhmäksi?

Vierailija
8456/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparihulluni, Peter Madsen, 12.1.

Vierailija
8457/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen realisti, en uhri. Niinkuin skorpionit yleensäkin. Realisteja, ei idealisteja.

Kuin myös. Meidän entinen hallituksen puheenjohtaja, oinas, oli kaikessa kammottavuudessaan oikea hirviö. Otti yhteen vähän joka toisen kanssa, mutta meikäläinen oli sen akilleen kantapää, eli aina kimpussa, vaikka ei mitään aihetta.

Tai siis hänen mielestään minulla oli pihalla vääränlaiset kasvit, patio rempattiin väärin, ilmalämpöpumppua emme kai olisi saaneet hankkia, kun hän oli jo kaikille mainostanut, kuinka MINÄ ostin pumpun. Harmitti ilmeisesti, kun jollain muullakin "oli varaa" ostaa.

Automme on myös väärää merkkiä, olemme razizteja (ei todellakaan asiassa mitään perää!!!), ja olemme saaneet jostain häädön (täysi valhe!!!) ja kaikenlaista muutakin.

Katselin aikani, kunnes karjaisin päin näköä, että menen pian tekemään rikosilmoituksen solvaamisesta ja väärien tietojen levittämisestä, sekä vihapuheesta, jos ei tilanne muutu! Siihen loppui se.

Asiallista ja realistista, en jäänyt kieroilemaan ja puhumaan selän takana. Ja me oltiin kyllä ne uhrit.

Vierailija
8458/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja tyyppi Late Johansson 1.12.

Vierailija
8459/12739 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tapaus Jari Aarnio 5.9.

Vierailija
8460/12739 |